تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۱۱۷۶۳۳

یک بویراحمدی مدیر شایسته ملی شد /عکس

۵
۰
کبنا ؛ 
دومین اجلاس مدیران شایسته ملی به همت مجمع متخصصین ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
در این مراسم که در آن از مدیران برتر کشور تجلیل و قدردانی به عمل آمد، از مدیرعامل مجتمع بین المللی دنا صنعت یاسوج بعنوان تنها نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد بعنوان مدیر شایسته ملی با اهدا لوح تقدیر شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رییس دومین اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی در این خصوص گفت: از آنجایی که مسأله مدیریت یکی از مسائل پر اهمیت عصر حاضر می باشد، دانستن این نکته که مدیر شایسته چه کسی است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد، اهمیتی دو چندان پیدا کرده است و رعایت اهلیت در انتخاب افراد و واگذاری کارها، از مهمترین مسائل مدیریت است، یعنی فردی که قرار است مدیریت گروهی را بر عهده بگیرد، باید شایستگی های لازم را جهت احراز آن مسئولیت دارا بوده و به اصطلاح اهلیت داشته باشد.
غزاله ذوالفقاری افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران اسلامی در سال‌های اخیر که لزوم اتخاذ تصمیمات راهبردی  در سازمان ها  و نهاد های ملی را افزایش داه از این رو گروه بین الملل پیشگامان صنعت بر آن شد تا  بزرگترین رویداد مدیریتی کشور در سال ۱۳۹۴  را با همکاری مجمع متخصصین ایران با عنوان دومین اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی برگزار نماید.
وی اظهار داشت: این اجلاس با اهداف و محورهای، شناخت روش‌های مختلف مدیریتی، آشنایی با نمودارهای سازمانی مربوط به کارکنان و وظائف مدیران ، آشنایی با روش مقابله با عکس العملهای کارکنان به هنگام ایجاد تغییرات در محیط کار و نحوه غلبه و برخورد با آن ، سعی و کوشش در جهت ارتقاء سطح تخصص و مهارت کارکنان از طریق آموزشهای مداوم ، آشنایی با شـرح وظائف و مسئولیتهای سرپرستان قسمتها ، آشنایی با ایجادروابط انسانی بین کارکنان با حضور برترین مدیران کشور برگزار شد.
ذوالفقاری اعطای مدرک شایستگی مدیریت اتحادیه اروپا برای مدیران شایسته  و همچنین ارزیابی توسط  کمیته داوران مرکز آموزش و پژوهش  مجمع متخصصین ایران  از فعالیت های این دبیرخانه عنوان کرد.
وی حضور مدیران عالی رتبه سازمان‌ها، نهادها و شرکت ها را نقطه عطف این همایش دانست و تصریح کرد: بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رییسه مجلس، حاج ابراهیم نکو، دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس، حسینعلی تقی تهرانی، مدیر ارتباطات و هماهنگی های بین المللی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید جواد قوام شهیدی، دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، کریم زارع، نائب رییس کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان این مراسم بودند.
وی اظهار کرد: در این اجلاس باشکوه که برترین مدیران کشور در آن حضور داشتند «مهندس لهراسب باقری» مدیرعامل بزرگترین مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت یاسوج بعنوان مدیر شایسته ملی انتخاب و با اهدای لوح تقدیراز وی تقدیر شد.
در متن لوح تقدیر اهداء شده آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای لهراسب باقری
مدیریت محترم عامل مجتمع تولیدی صنعتی دناصنعت
امروز در میان فرصتهای فراروی توسعه پایدار، مدیریت صحیح و ارزشی فرصتی با ارزش افزوده بالا محسوب شده و رسیدن به این مهم مستلزم تلاشی مجاهدانه می باشد. در سالی که به شایستگی «دولت و ملت ، همدلی و همزبانی » نامیده شد، برداشتن گام های استوار در جهت مدیریت جهادی با در نظر گرفتن زوایای اقتصاد مقاومتی ضروری است. بی شک مسیر رشد و پیشرفت کشور بی پایان است و طی این طریق بدون اتکاء به قدرت لایزال حضرت حق و تعهد و مشارکت، همگان در راستای بهبود مستمر ممکن نخواهد بود؛ خاستگاه چنین حرکتی در اعمال الگوهای موفق در تولید و استفاده مناسب از منابع موجود نهفته است.
.این مجال را به پاس حضورتان در جمع برگزیدگان دومین اجلاس سراسری مدیر شایسته ملی و نیز نگاه موثر جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در عرصه مدیریت میهن عزیزمان ایران ارج می نهیم. امید است با ثبات قدم در پیمودن مسیر شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر و ارتقاء روزافزون آن مجموعه معظم باشیم.
این موفقیت را به مدیرعامل جوان بزرگترین واحد تولیدی صنعتی استان تبریک گفته و برای وی آرزوی توفیق روزافزون دارد.
 
 
 
baghri (2) baghri (3) baghri (6)
denasnaat
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمان از گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر این مرد بویراحمدی انشالله تمام تولیدهای استان از ایشان و برنامشون الگو بگیرن تا کم کم کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت خارج بشه
Iran, Islamic Republic of
البته ایشان یک رکورد بزرگ دارن و اونم هفته ای چندین مصاحبه با کبنا در خصوص وضعیت صنعت کشور و رکورد در رو کردن هفته ای چند دیپلم افتخار و قابهای قشنگ حاوی مدارک اولی در صنعت اولی در تیپ اولی در ....بابا همه دگیه میدونن هیچی تو این قابها نیست
گچساران سوخت
Iran, Islamic Republic of
درود فراوان برشما همچین جوانانی باعث افتخاراستانند دستت دردنکند
Iran, Islamic Republic of
مردم فهمیده هستن بهترین قضات مردم هستن
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت کار افرین نمونه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1