تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۱۱۷۶۱۰

اندر حکایت بیمه طلایی فرهنگیان

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بیمه طلایی فرهنگیان بعد از کش و قوس ها و حرف و حدیث های زیاد بالاخره تمدید شد. بیمه ای که هراز گاهی گرفتار بی برنامگی به طرق مختلف می شود. از عدم عقد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی تا تاخیر در بازپرداخت و دیگر ماجراها.....image
اکنون اما مشکل جدیدی گریبان گیر این بیمه است. با مراجعه به ادرات آموزش و پرورش برخی شهرستانهای استان صحبت از نبود هولوگرام برای درج بر روی دفترچه های تعویض شده یا دفترچه افرادی که اخیرا وارد لیست بیمه شده اند در میان است. این درحالی ست که عقد بیمه های جدید از اول خرداد سال جاری صورت گرفته و حق بیمه از حقوق فرهنگیان، این قشر زحمت کش، کسر می شود. حال با نبود هولوگرام بیمه، حتی در اداره رفاه سازمان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد (!) باید به هر مرکزی که مراجعه می شود هزینه درمان تمام و کمال توسط بیمه شده پرداخت شود و به امید روزی باشد که هولوگرام ها به داد هزینه‌های بالای درمانی او برسد. از طرفی تجربه استفاده از بیمه تکمیلی فرهنگیان نشان داده است با زیاد بودن فاکتورها و رسیدهای درمانی، برخی از این مستندات حین فرایند بازپرداخت برای همیشه مفقود شده و هیچ گاه بازپرداختی صورت نمی گیرد.
به نظر می رسد که خوره ایراد و اشکال در هر دوره ای به نحوی به جان اجرای این بیمه افتاده و شاهد نارضایتی بیمه شدگان هستیم که اهتمام مسوولین ذیربط به پیشگیری از این ایرادات را می طلبد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدمحمد
Iran, Islamic Republic of
ما دو ماهه حق بیمه ازمون کم میشه ولی هنوز اسامی مون از استان به شهرستان نیومده
میگن هلوگرام نیست
فعلا خبری نیست!!!!!
تا کییییییییییییییییییییییییییییییی
بس کنید
Iran, Islamic Republic of
بهترین بیمه برای فرهنیان ایران بودو...........
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1