تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۱۱۷۵۹۰

استخدام افراد غیربومی در کارخانجات استان

۵
۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اشتغال بحرانی جدی در استان به‌شمار می‌رود، گفت: بیکاری جوانان با ایجاد کارخانه‌های بزرگ صنعتی رفع می‌شود.
hidar
محمدمهدی حیدرخواه، اظهار کرد: بیکاری و بحران اشتغال مشکل و معضل بزرگی است که باید توسط مسئولان ارشد استان و متولیان امر در این زمینه چاره‌اندیشی شود.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه امکان اشتغال به کار همه افراد در مشاغل دولتی ممکن نیست، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با احداث و ایجاد کارخانه‌های بزرگ مشکل اشتغال جوانان را حل کند.
وی راه‌اندازی کارخانه سیمان مارگون بویراحمد را ظرفیت بزرگی برای ایجاد اشتغال در استان دانست و عنوان کرد: مشکلات اعتباری و همچنین سایر موانع پیش‌روی این کارخانه هر چه سریع‌تر حل شود و فاز اول این کارخانه امسال به بهره‌برداری برسد.
این مسئول بیان کرد: مشکلات اعتباری، آب و سایر مشکلات این کارخانه همچنان به قوت خود باقی است و ممکن نیست فاز اول این طرح بزرگ امسال به بهره‌برداری برسد.
حیدرخواه در ادامه به استخدام افراد غیربومی در برخی از کارخانجات استان اشاره کرد و ضمن انتقاد از این موضوع افزود: بهتر است از ظرفیت افراد بومی استان کهگیلویه و بویراحمد در مشاغل و کارخانجات استفاده شود.
عضو شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد کارخانه دشت سقاوه را از دیگر ظرفیت‌های استان برشمرد و افزود: اعتبارات مورد نیاز این کارخانه اختصاص داده شود تا این کارخانه هر چه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد اشغال در دستور کار مسئولان و متولیان امر قرار گیرد، گفت: تا اراده جدی برای ایجاد اشتغال وجود نداشته باشد این مشکل بزرگ رفع نخواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه شورای اسلامی بالاترین نهاد مردمی استان است، ابراز امیدواری کرد: با توجه به نیروی مستعد در استان زمینه ایجاد اشتغال برای این افراد فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مارگونی
Iran, Islamic Republic of
کار خانه سیمان مارگون یادگار احمدی نژاد و هدایت خواه میباشد دولت آقای روحانی هم میتواند هم چون کارخانه ای در دشت سقاوه ایجاد نماید.
Iran, Islamic Republic of
خب حتما غیر بومی ها بهتر کار میکنند. ما خودمون رو بهتر میشناسیم میدونید منظورمون چیه؟؟کار کیفی انجام نمیدیم
Iran, Islamic Republic of
خواهشا دستورات اقای حیدر خواه را سریعا اقدام کنید .ایشان ناراحت نشوند
ببب
Iran, Islamic Republic of
خواهشا این دستورات اقای حیدر خواه را عملی کنید تا ناراحت نشده اند.
خی
Iran, Islamic Republic of
تمدار ی کارخانه بزنید . وضعتون خوبه
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1