تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۱۱۷۵۷۶

مشکل آب باهنر یاسوج چگونه برطرف شد؟

۱۵
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در حاشیه عملیات اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب شرب بلوار باهنر یاسوج با اشاره به اینکه شبکه توزیع آب این منطقه از شهر فرسودگی بالایی داشت، اظهار کرد: قدمت سی ساله شبکه توزیع، هدر روی بالای آب در شبکه توزیع  و وجود انشعابات غیرمجاز باعث ایجاد مشکلات متعدد در روند آبرسانی در این منطقه از شهر شده بود.
مدیرعامل آب و فاضاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در زمینه تامین آب شرب  این منطقه از شهر وجود داشت شرکت آب و فاضلاب اقدام به برنامه‌ریزی برای تعویض شبکه قدیمی این منطقه کرد.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح و مرمت شبکه آب شرب منطقه باهنر و کوچه های اطراف آن توسط پنج پیمانکار به صورت همزمان انجام و تلاش شد که مشکلات مربوط به شبکه توزیع این منطقه برای همیشه حل شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع رسانی‌های لازم ۲۴ ساعت قبل از انجام عملیلت  برای مواجه با قطع آب توسط صدا و سیمای استان صورت گرفت، تصریح کرد:  متاسفانه در روند اجرای کار به دلیل فرسودگی بالای شبکه و عدم رعایت اصول فنی در اجرای شبکه اصلی و شبکه توزیع خیابان‌های باهنر مشکلات پیش بینی نشده‌ای در روند تامین آب خیابان‌های  رجاء، ابن سینا و بخش از محلات ترمینال قدیم  بوجود آمد.
وی گفت: برای تامین آب شرب اهالی مناطق مورد نظر آبرسانی توسط سه دستگاه تانکر از اولین ساعات قطعی آب به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
لدنی‌نژاد خاطرنشان کرد: اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب شرب در این حجم نیازمند عزم جهادی بود و به همین دلیل تمامی مدیران و معاونین ستادی به صورت شبانه روزی و با تلاش و جدیت خاص درصدد انجام این کار برآمدند.
وی با بیان اینکه  روند مطالعه و تامین اعتبار مرمت شبکه توزیع منطقه بلوار باهنر و خیابان‌ها منشعب به آن طی دو ماه انجام شد، عنوان کرد: در همین مدت بیش از ۸ کیلومتر از شبکه توزیع این مناطق با اعتباری بالغ بر ۵۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از صعه صدر مردم در مدت زمان قطعی آب بیان کرد: به دلیل حجم بالای فرسودگی و هدر رفت آب باید این کار انجام می شد و همراهی و همکاری مردم در این زمینه بسیار کارگشا خواهد بود.
لدنی نژاد با تقدیر از تلاش‌های پرسنل و کارکنان آبفای شهری استان و شهر یاسوج  در این مدت عنوان کرد: با نصب اصولی و اصلاح شبکه توزیع آب در این مناطق بخش زیادی از مشکلات مربوط به آب شرب در این مناطق برطرف خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، به مدت چهار روز است که شبکه فرسوده آب منطقه باهنر و راهنمایی یاسوج با همکاری مردم و تلاش مسئولان در حال تعمیر و تعویض هستند و به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان هشت هزار و ۵۰۰ متر شبکه آب و انشعاب منطقه باهنر یاسوج که فرسودگی و هدررفت شدید داشت با پنج پیمانکار همزمان ظرف سه ماه اصلاح و شبکه قدیمی از مدار خارج شد.
این مسئول گفت: بیش از ۵۰۰ انشعاب آب از شبکه قدیمی حذف و به شبکه جدید وصل شدند و حدود ۵ درصد مشترکینی که هنگام کار حضور نداشتند و یا با پیمانکار همکاری نکردند، مشکل آب داشتند که با وجود ۴ اکیپ مستقر مشکلات برطرف شدند.
به گزارش کبنا نیوز، فرماندار بویراحمد با قدردانی از آب و فاضلاب شهری استان و شهرستان بویراحمد به دلیل تعویض شبکه فرسوده آب، اظهار کرد: مردم همکاری کنند تا شبکه‌های فرسوده آب از مدار خارج و شبکه‌های جدید جایگزین آن شوند تا مشکل قطعی آب برای همیشه برطرف شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مسئولان باید در بحث اطلاع رسانی با تدبیر بیشتری عمل می‌کردند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.
حسین کاظمی از نبود مطالعات کافی در این پروژه نیز سخن گفت.
به گزارش کبنا نیوز، مردم هم در این زمینه گلایه‌ داشتند و البته با تلاش مسئولان آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد هشت هزار و ۵۰۰ متر شبکه و انشعاب فرسوده منطقه باهنر و راهنمایی یاسوج اصلاح و تعویض و مشکل آب این منطقه برای همیشه برطرف خواهد شد.
هم‌اکنون مردم این منطقه آب دارند و تا ساعاتی دیگر که مخزن‌های آب پر شدند، آب با فشار بیشتری به دست مردم خواهند رسید.
مسئولان هم به جهت اینکه مردم با مشکل آب مواجه نشوند، تانکرهای آب را در محل مستقر کردند. انتظار می‌رود مردم نیز با درایت و صبر و همکاری بیشتر مسئولان را در ارائه خدمات کمک کنند.
 
abfazlab (1) abfazlab (2) abfazlab (3) abfazlab (4) abfazlab (5) abfazlab (6) abfazlab (7) abfazlab (8) abfazlab (9) abfazlab (10)
نام شما

آدرس ايميل شما

از طرف ایل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مسئولین محترم شرکت آب و فاضلاب لطفا فکری هم به حال فرعی ۵ شهید نیک پی کوی آزادگان کنید که از ساعت ۸ صبح تا ۱۲شب آبشان قطع می باشد، یا لب تشنه حسین
Iran, Islamic Republic of
قطعی آب مربوط به۴روزا درمحله ماست.درحالیکه تانکرهای ابرسان ااز دیشب تاامروز ابرسانی کردند
باشت
Iran, Islamic Republic of
لدنی استعفا لدنی استعفا خدا را شاهد میگیرم اگر حمایت تاجگردون از لدنی نبود همون روزهای اول کارش تمام بود ضعیفترین مدیر
منصف
Iran, Islamic Republic of
باشت عزیز خیلی بی انصافی که همچه حرفی میزنی آقای مهندس لدنی واقعا یکی از بهترینهاست من خودم کارمند ایشان هستم و از نزدیک می بینم که واقعا دارد تلاش میکند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
هنوز مشکل آب منطقه باهنربرطرف نشده مخصوصا باهنر یک
سرتیپ خان
Iran, Islamic Republic of
آقای لدنی که همه مردم رو احمق فرض کردی و داری برا خودت حرف میزنی
الان دقیقا ۵ روزه که ابن سینا ۷ آب قطع شده.
تا کی باید دروع بگی
واقعا برای این استان متاسفم که چنین مدیر بی خاصیت و بیکاره ای داره
واقعا بی خاصیت هستی
کاش تاجگردون بیشتر در موردت فکر کرده بود
ff
Iran, Islamic Republic of
ساختمون جام جم فقط تا طبقه ۴ آب داره ۶ طیقه گند زدن از بی آبی
ساکن راهنمائی
Iran, Islamic Republic of
لولهای از بست سی وچند ساله راهنمائی سالهای قبل باید عوض می شد در طول چهار سال گذشته بعضی از خیابانها اصلاح شبکه شدند ودریک ماه اخیر چند خیابان دیگر اشکال اساسی این است که لولها پلی اتیلن خطوط اصلی میبایست پس اتمام کار در حالت روباز تست میشدند که نشد ثانیا شتاب وحجم آب در لولهای قبلی درمقایسه با لوله های جدید وهم سایز بیشتر بوده که به این موضوع فنی توجه نشده الان معلوم نیست کدام انشعاب درکدام نقطه گرفته است .تمهیدات موقتی که اکنون بکار گرفته شده نیز حلال مشکل نخواهد بود اگر چه تلاش شبانه روزی مسئولین آبفا را نمی توان نا دید ه گرفت ولی باید اقرار کرد که تا عقل نباشد جان در عذاب است ضعف مشهود فنی کارشناسان محترم حتی درمقایسه باکارگران با سابقه خودشان از دید شهروندان پنهان نماند.نقشه جامع اب وجود ندارد وباید عرض کنم چون لوله های فعلی بدلیلی که عرض شد اب کمتری را جابجا می کنند ومنطقه راهنمائی درآغاز راه بلند مرتبه سازی است
مشکلات بیشتر درراه است که باید امروز دیده شوند .
نسیم
Iran, Islamic Republic of
ار ۴ شنبه تا حالا آب مشکل داره و احتمالا تا ابد ادامه داره صدا و سیما قطعی رو ۱۰ ساعت اعلام کرد نه این همه
نسیم
Iran, Islamic Republic of
آب که هنوز قطعه تازه گفتن ده ساعت
نسیم
Iran, Islamic Republic of
از مسولان به خاطر بی آبی متشکرین
نسیم
Iran, Islamic Republic of
از مسولان به خاطر بی آبی متشکریم
نهال
Iran, Islamic Republic of
از مسولین به خاطر بی آبی متشکرینپم
نهال
Iran, Islamic Republic of
چرا
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خطوط انتقالی که الان دارن شهر رو آبرسانی میکنن که در زمان مهندس لدنی نژاد احداث نشده،مهندس لدنی وارث بی بند وباری اداری و فنی مهندسی این شرکت از مدیران سابق واسبق می باشند.اتفاقا"یکی از مدیرانی که اصول علمی رو در امور محوله از هر نظر رعایت میکنن ایشون می باشند.الان ئهم اگر بی آبی در شهر رخ داده یا میده دلیلش اصلاح شبکه های فرسوده احداثی در زمان مدیران سابق بویژه مهندس نظرپور بوده که جور ندانم کاری ایشون رو آقای مهندس لدنی باید بکشند.هرچند که جناب مهندس نظر پور هم با اعتماد به بعضی مدیران ومعاونین وابسته خودش بدون سوء نیت چنین اقداماتی رو انجام دادند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1