تاریخ انتشار
جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۱۱۷۵۲۷

زارعی برای سادات محمودی چه اقداماتی انجام داد؟ /تصاویر

۸
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی عصرامروز  از روستای های سادات محمودی (از بیژگن تا ده پایین )بازدید و در دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات این منطقه را مورد بازدید قرار داد.
به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج، نماینده‌ شهرستان‌‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای سادات محمودی، اظهارکرد: وجود رودخانه‌های پرآب و زمین‌های مستعد کشاورزی در این دیار به نوبه خود می‌تواند باعث رشد و توسعه این منطقه شود.
زارعی با اشاره به وجود مناظر طبیعی و ظرفیت‌های گردشگری دهستان سادات محمودی عنوان داشت: وجود بقاع متبرکه و مناظر زیبای طبیعی می‌تواند باعث رونق گردشگری در این منطقه شود.
 
وی با بیان اینکه برخی از روستاهای این دهستان با مشکلاتی همچون کمبود سوخت و فقدان گاز خانگی دست و پنجه نرم می‌کنند و از این جهت در مضیقه هستند، بیان کرد: در طی این چند سال اخیر تلاش کردم به مناطق شهرستانهای بویراحمد ودنا گاز رسانی کنم که خوشبختانه در طی چند ماه اینده  گاز رسانی به منطقه سادات محمودی به صورت CNGانجام می شود.
زارعی با اشاره به مهاجرت بی‌رویه روستائیان به حاشیه‌های شهرها، اظهار کرد: در طی چند سال اخیر تلاش کردم به کمک دولت خدمات را به روستاها بردیم و وخوشبختانه مهاجرت بی رویه به شهر جلوگیری کردیم و حتی عده ای به روستا برگشتند و به تولید در زمینه کشاورزی پرداختند.
زارعی تصریح کرد:توجه به توسعه بخش کشاورزی در روستاها و مناطقی که قابلیت کشاورزی بالایی دارند از شاخص‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی به آب‌های فراوانی  در منطقه سادات محمودی اشاره کرد و گفت: امکان تبدیل شدن این منطقه به قطب کشاورزی وجود دارد که امیدواریم مسئولان به این امر نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
 
نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی با اشاره به اقدمات انجام گرفته در حوزه کشاورزی سادات محمودی گفت:  خوشبختانه کارهای بزرگی را برای توسعه بخش کشاورزی این منطقه پیگری کردم و به سرانجام رساندم.
ریس مجمع نمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی  افتتاح فاز دوم لوله‌گذاری و آبیاری قطره‌ای روستای رودشتی در ۱۵۰هکتار  برای ۲۰۰ خانوار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ،افتتاح پمپاژ آبرسانی به اراضی روستای بیژگن با اعتبار ۵۰۰میلیون برای ابیاری ۱۰۰هتکار زمین ،افتتاح پمپاژابرسانی به اراضی  روستای خرسان ۱۵میلیارد ریال ،اجرای پروژه آبرسانی به زمین های کشاورزی ده پایین از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.
زارعی که در جمع استقبال مردم در روستای ده پایین سخت می گفت از اختصاص یک میلیلارد تومان از محل ماده ۱۸۰به ابرسانی زمین های روستای میمند و دشتک میمند خبرداد.
وی همچنین از افتتاح آسفالت راه روستایی ده پایین تا چند روز آینده خبردادو کفت:خوشبختانه با پیگری که انجام دادیم تا روستای منج زیر سازی و ترمیم خواهد شد.
 
IMG_0248 IMG_0226 IMG_0227 IMG_0229 IMG_0233 IMG_0258  IMG_0257 IMG_0256 IMG_0247 IMG_0240 IMG_0236
نام شما

آدرس ايميل شما

سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام بر مرد بی ادعا و مرد عمل، مرد روزهای سخت. زارعی باصداقت.
م
Iran, Islamic Republic of
خوردن مسکن فقط درد را آرام می کند.برای درمان باید به نزد یک متخصص درد شناس رفت اینکه به یک بیمار ۲ عدد آسپرین تجویز کنیم درد او فقط برای مدت کوتاهی تسکین داده اما چرک و دملی که از درون فرد بیمار را می خورد هچنان باقی است. آقای زارع فقط مسکن می دهد او که درد شناس نیست که بخواهد درد مردم بویراحمد را درمان کند .مردم ساده دل ما علیرغم ساده دلی دقیقا واقفند که آقای زارع نمیتواند خواسته های آنها اجابت کند چون بویراحمد همیشه آدم شناس بوده و بخوبی سره را از ناسره تمیز می دهند.
مامای قدیم
Iran, Islamic Republic of
چه پرشورررررررررررررررررر!!!!!!!!!!!
شعار
Iran, Islamic Republic of
فعلا شعار بده چکار کردی اسفندماه مشخص میشه فقط کار تبلیغاتی تل خسرو آباد کردی در سه کیلومتری حالا نوبت بقیه جاها هست
برادر
Iran, Islamic Republic of
تل خسرو هم آباد میشه عزیزم روشنایی معابر که برات اومد زیرسازی آسفالت هم انجام گرفته تا پایان مردادماه کل کوچه ها وخیابان اصلی تل خسرو نرگاه موردرازها رهبرها علی آباد مازه خریده چنارستان کردلاغری مختار به وسیله یک پیمانکار درحال انجام است وانشاالله تا پایان شهریور کل کوچه ها ومعابر اصلی این چند روستا آسفالت خواهد شد
ایران
Iran, Islamic Republic of
این همه کار با صداقت حاج زارعی فقط چشم بیناو دل بی غرض میخواد درود بر نماینده مردمی و دل سوز بویراحمد و دنا
a
Iran, Islamic Republic of
باز هم انتخابات نزدیکه و التماس برای جمع آوری آرای مردم ، یا با خواهش و تمنا و یا با پول... جهت اطلاع شما دوست عزیز ، بی نظم ترین نماینده در مجلس همین آقای ... . به جای رسیدگی به مشکلات منطقه همش تو مراسم های تشیع جنازه شرکت می کنه ، به همین دلیل بیشترین غیبت را در بین نمایندگان مجلس داره . خواهشا یه خرده واقع بین باشیم ، همین جاده روستای ده پایین و دشت بز تو همین دوره ۴ ساله ایشان چند بار که داره زیر سازی میشه و خبری از آسفالت کردنش نبوده تا الآن... کدوم کار عمرانی ، رفاهی را داخل همین منطقه سادات محمودی انجام داده . فقط به یه عده از حامیان رجز خونش یه پول تو جیبی داده ... من غرض شخصی با کسی ندارم فقط مشکلات و واقعیتها را گفتم. انصافا اگر غیر از اینه میتونی پاکش کنی...
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ایشان به جای اینکه بیشتر به فکر زنده ها باشه بیشتر وقتش را صرف مراسم های تشیع جنازه میکنه ، و به خاطر همین غیبت بیش از حد در مجلس ، بی نظم ترین نماینده شناخته شده. صرفا جهت اطلاع...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1