تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۸
کد مطلب : ۱۱۷۵۱۱

بازدید فرماندار بویراحمد از فنی وحرفه ای یاسوج/گزارش تصویری

۱
۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد به همراه رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان، رئیس اداره کار، میراث فرهنگی و گردشگری، تامین اجتماعی و جهاد کشاورزی مناسبت هفته ملی مهارت و کارآفرینی از مرکز فنی و حرفه‌ای یاسوج واقع در منطقه سرآبتاوه بازدید کردند.
در این بازدید چند ساعته از کارگاه تاسیسات، کارگاه تعمیر ماشین‌آلات، کارگاه CNC و دیگر بخش‌ها با حضور در بین کارآموزان از روند کار و مشکلات پیش‌رو ی آن‌ها را جویا شدند.
فرماندار بویراحمد در این بازدید ضمن تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به دلیل توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقاء توانمندی‌های فناورانه به عنوان یکی از ارکان اساسی در برنامه‌های توسعه‌ای بویژه در بعد اقتصادی به شمار می‌رود که می‌تواند نقش مهمی در دستیابی به اهداف ایفا کند.
یاری‌پور تصریح کرد: اشتغال و حرفه‌های مختلف نیز اگر بدون شناخت و مهارت‌آموزی دنبال شوند به طور قطع نتیجه مطلوبی در پی نخواهند داشت.
این مسئول با تاکید بر اینکه پیشبرد بهتر امور و بهینه کردن کار، آموزش و کسب مهارت جزو مسایل لازم، اولیه و لاینفک موفقیت در کار است، گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف ستودنی است.
 
IMG_1390 IMG_1401 IMG_1387 IMG_1381 IMG_1374 IMG_1364 IMG_1365 IMG_1370 IMG_1371 IMG_1373 IMG_1357 IMG_1340 IMG_1337 IMG_1333
نام شما

آدرس ايميل شما

آ
Iran, Islamic Republic of
خ چه کر سختی این فرماندار چه بازدیدی عجب عجب عحب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1