تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۱۱۷۵۰۹

دهیاران از تنش در روستاهای جلوگیری کنند

۳
۰
کبنا ؛جلسه آثار زیانبار پسماندهای روستایی و مدیریت بهینه با حضور بخشدار مرکزی بویراحمد، دهیاران و مسئولان مالی این بخش در سالن اجتماعات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
احمد احمدی‌کیش با اشاره به موضوع جلسه بر لزوم مدیریت پسماند در سطح روستاهای بخش مرکزی بویراحمد تاکید کرد و گفت: رها شدن انواع و اقسام زباله‌ها در طبیعت از جمله مشکلات زیست محیطی بشر است که باعث به وجود آمدن انواع آلودگی‌ها می‌شود.
بخشدار مرکزی بویراحمد تصریح کرد: شهرستان بویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد در فصول مختلف سال پذیرای خیل عظیم مسافران از جای جای ایران اسلامی است که بخش مرکزی با وجود روستاهای گردشگرپذیر مسافرانی به این مناطق رفت و آمد می‌کند که انتظار می‌رود دهیاران نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی فضاهای ورودی روستاها اقدام کنند.
این مسئول بر لزوم زیباسازی فضای روستاهای بخش مرکزی بویراحمد تاکید کرد و گفت: دهیاران موظف هستند نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها به منظور سلامتی مردم و ورود گردشگران به مناطق دیدنی روستاها اقدام کنند و مسئولان مالی هماهنگی لازم با دهیاران را جهت پرداخت هزینه‌های جمع‌آوری زباله‌ها داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید بر پاکسازی جداول روستاها و پیش‌بینی طرح‌های درآمدزا در روستاها توسط دهیاران اذعان کرد: دهیاران با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد و مراتب را به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع دهند.
احمدی‌کیش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور کم‌رنگ دهیاران در جلسه اذعان کرد: قریب به ۱۰۱ دهیاری مصوب داریم که در این جلسه تنها ۲۶ نفر از آن‌ها حضور دارند و این نشان از بی‌توجهی دهیاران به جلسات است.
بخشدار مرکزی بویراحمد از دهیاران خواست تا با رعایت قانون به موقع در محل کار، پاسخگویی به مکاتبات اداری، تکریم ارباب رجوع، حضور به موقع در جلسات حضور یابند. این مسئول با تاکید بر اینکه همه باید قانون را رعایت کنیم و به موقع در جلسات حضور یابیم، گفت: قصد بی‌احترامی و بی اخلاقی به کسی را نداریم ولی جلسه امروز که شاهد حضور کم‌رنگ دهیاران بودیم نشان از عدم توجه و پایبند نبودن به اصول و مقررات اداری است.
وی که از عدم حضور دهیاران در جلسه بسیار گلایه داشت و با دهیارانی که به موقع در جلسه حاضر نشدند به شدند برخورد کرد و از ورود آن‌ها به سالن جلسات ممانعت بعمل آورد.
احمدی‌کیش ضمن تاکید مجدد به تمامی دهیاران، مسئولان مالی و کارکنان بخشداری مرکزی به رعایت قانون بیان کرد: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده شاهد تعامل و همکاری خوب دهیاران باشیم.
بخشدار مرکزی بویراحمد با بیان اینکه دهیاران باید تمام تلاش خود را در راه تعامل با مردم جهت پیگیری مصوبات جلسات کمیسیون‌های انطباق داشته باشند و از هرگونه تنش در سطح روستاها جلوگیری کنند، گفت: دهیاران نماینده قانونی دولت در روستاها هستند که باید با تعامل با شوراها و مسئولان در راستای توسعه روستا و رفع مشکلات و موانع گام بردارند.
این مسئول ضمن تاکید مجدد به دهیاران در خصوص تعامل هر چه بیشتر با بخشداری و مسئولان و مدیران شهرستانی و استانی تصریح کرد: دهیاران نباید به صورت سلیقه‌ای عمل کنند بلکه باید در چارچوب قانون جهت پیشبرد اهداف نظام و دولت تدبیر و امید اقدام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدسفلی
Iran, Islamic Republic of
شیرت کنم بشخدارمرکزی این دورامیدزارعی به خودت وفرماندار؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای بخشدار وقتی به قول خودت از ۱۰۱ دهیار ۲۶ نفر در جلسه شرکت مکنند معلوم است که شما از مدیریت و قدرت فوق العاده ای برخوردار هستین . باید تبریک گفت !!!!!!!!!!!!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدایش بخشدارمرکزی بایداین .؟؟؟؟!!!!ن.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1