تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۱۱۷۴۸۷

استاندار و نمایندگان استان دست در دست هم دارند

۲۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حسین آذربو
بعد از انتشار مطلبی با عنون «مروری بر سه اقدام تاجگردون»[کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا نیوز به این مطلب واکنش نشان داد که از منظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد.
zaree
دوست عزیز آقای کیانی
جهت اطلاع و تنویر افکار مبارک شما و مردم فهیم حوزه انتخابیه گچساران و باشت
اولا سفارش پیامبر (ص) هست که بموقع و سنجیده حرف زدن از مظاهر مومن است پس در جواب مکاتبات دقیقه نود آقای دکتر تاج گردون همین مقدار کافی است که تایید و همراهی در امر قطعی بهتر و شایسته تر است از اظهار نظر گزاف و نسنجیده است که بعدها باعث پشیمانی شود.
دوم اینکه از افتخارات آقای مهندس خادمی این است که مستقل از جریانات سیاسی بوده و بااتکا به تحصیلات عالیه و تجربه گران سکاندار مسئولیت خطیر اداره استان محروم کهگیلویه وبویراحمد شده و بحق هم پاداش مسببین این امر را با عملکرد خوب خود داد و این امر میسر نبود بجز با تفاهم و همدلی با نمایندگان محترم استان بخصوص آقای دکتر تاج گردون که سکاندار تامین و تخصیص بودجه کشور بوده و به تناسب موقعیت فعلی دارای توانایی ویژه در کمک و خدمت به مردم فهیم و آگاه استان کهگیلویه و بویراحمد است.
سوم اینکه با مطالعه متن منصوب و منتشره شما متوجه شدم که علاوه بر اینکه هیچ آگاهی سیاسی و اجتماعی از وضع موجود کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد ندارید؛ هیچ مطالعه ای نیز در خصوص اخبار و اتفاقات استان عزیزمان ندارید چرا که اگر نگاهی به نشریات استان کهگیلویه و بویراحمد می انداختید متوجه جوابیه‌های دکتر تاج گردون می‌شدید که صریحاً از نقش تمام کننده آقای زارعی نماینده محترم بویراحمد و دنا در امر موصوفه دفاع نموده و تنها درجهت همکاری با ایشان و درخواست مردم محروم منطقه این نامه نگاشته شده است و لاغیر.
چهارم درخصوص مهندس افشانی باید عرض کنم که می‌توانستید با کمترین زحمت مروری بر پیام‌های نرم افزار ارتباطی گوشیتان بیاندازید تا متوجه حمایت تمام قد نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجمع استان از ایشان باشید و نامه‌های جداگانه این عزیزان در حمایت از مهندس افشانی که دست به دست بر روی شبکه های اجتماعی می‌چرخید شوید.
در آخر به عرض حضرتعالی می‌رساند که میزان تنها خداست و بر اساس شرع و قانون هیچ شخصی حق تضییع حقوق کسی را به بهانه نقد ندارد مگر اینکه هدف و غرض تنها امر به معروف و نهی از منکر باشد که با توصیف جنابعالی شکی نمیماند که نیت غرض ورزی بوده و جوسازی کورکورانه سیاسی قبل از  انتخابات.
و در پایان عرضی نمی‌ماند جز تشکر از نمایندگان محترم استان و استاندار محترم و مردم فهیم و آگاه استان که با تمام کاستی ها و بی مهری ها همچنان دست در دست هم دارند تا استانمان را به درجه عالی برسانند و از دوست عزیزم آقای عکاشه می‌خواهم بجای نشر هر نوشتاری که باعث بی وزنی نشریه و ایجاد توهم نویسندگی و نقد سیاسی شود پرهیز کند.
باتشکر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نظر
Asia/Pacific Region
.عشق دوریین و حرفای تو خالی
زمین محراب
Asia/Pacific Region
کی گفته تاجگردون دکترا داره؟؟ اگه داشت جرات میکرد اسکن مدرکشو میداد به خبرنگاراش تا میذاشت روی سایت. هر کسی امکانات **** اینها را داشت، الان نه تنها در معتبرترین دانشگاه ها تحصیل کرده بود بلکه به سه زبان زنده دنیا هم مسلط بود.
پیمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت..این افراد نزدیک به تاجگردون فکر میکنن هر کاری در استان و عزل و نصبی کار تاجگردونه...یکی نیس به اینا بگه تاجگردون بره مشکل اشتغال گچساران رو حل کنه که جووناش دارن .....مردم بویراحمد و دهدشت همیشه حرفی در کشور داشته و دارن زمانی که موحد بود تاجگردون کجا بود....زمانی که سید باقر بود تاجگردون کجا بود ایقدر به تاجگردون ننازید...
سیداعتدال
Iran, Islamic Republic of
وای بر قلم به دستان م.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دردنیایی که مطبوعات وفضای مجازی مو راازماست می کشند ،اگر تاجگردون مدرکش تقلبی بود تاحالالو رفته بود
رازنی
Iran, Islamic Republic of
حتما فولادی به ۳ زبون زنده دنیا مسلطه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا فرض کن دکترا نداره.مشکل شما با دکترا داشتن یا نداشتن؟ خیلی از دانشمندان قدیم اصلا دانشگاه داشتن که دکترا داشته باشن ؟ولی میدیدیم در چند علم متفاوت سرامد زمان خود هستند.حالا جناب تاجگردون که در سطح کلان مورد قبوله و کاراش هم هوشمندانه و عالیه اصلا شما فرض کن لیسانسه دکترا هم نداره. مشکلت حل شد محراب جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران متمدن
Europe
استاندار واقعا اخلاق مدارهست امیداست کسی سوء استفاده نکنه.
روزگارباز
Iran, Islamic Republic of
حتما از شما می ترسه بابا جان جمع کن .تاجگردون مغزه اگر مشکلی داشت دولت قبولش نداشت.پس بدون واگاه باش که ایشون با مغز پر به کشور های خارج می برنش.روی عقده حرف نزن.از اگر کاریی نیست ویا بلد نیست به عنوان کمسیون بودجه قبولش نمی کردن .اول فکر کن بعد حرف بزن .موفق باشی .روی خط و باند بازی حرف نزن.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
راست میگه مطالب کیانی به درد نمی خوره فقط و فقط مطالب ملا حسین آذربو به درد می خوره زیرا فقط و فقط برای رضای خدا می نویسه و اصلا ایشون معصوم هستند . و باید مقالات کسانی مثل آذربو در اختیار مردم قرار گیرد و لاغیر
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا دست بردارید بسه دیگه هرجا جواب قانع کننده به سخنانتون میخوره باز یه بامبول دیگه درمیارید حالا داره یا نداره که قطعا داره به شما چه؟!!!!!
ضمنا دکتر تاجگردون در معتبرترین دانشگاه کشور درس خونده
نظر
Europe
عکاشه لطفا یه پیگیری کن ببین ساسان تاجگردون که خبر ریاست برنامه و بودجه شدنش را عمدا کار نکردی (که عجیب هم نبود)، چه مدرک دانشگاهی داره؟ و از غلام بپرس برای مدرک ترددی!! چند بار بلژیک رفت و جمعا چه مدت اونجا اقامت داشت؟ ممنون
نادم
Iran, Islamic Republic of
این تعریف وتمجیدی که شما می کنید حداقل می توانم بخش اعظم مردم استان چنین چیزی ندیده اند ،البته که شاید شما از قبل همین تعربف. تمجیدها به نون و نوایی رسیده باشید
حسن
Iran, Islamic Republic of
بله - اقای تاجگردون بیشتر فرصت طلبه تا اصلاح طلب.
حسن
Iran, Islamic Republic of
لل
امین
Iran, Islamic Republic of
منظور تقلبی بودن یا نبودن مدرک نیست برادر. منظور اینه که مدرک گونه ای که داره فاقد اعتباره. آقا اسکن مدرکش بیخیال، اگه راست میگه لینک سایت دانشگاهی که ازش مدرک گرفته را بذاره روی همین کبنانیوز.
م-ر
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
اگر راست می گویید به فرمایشات و رفتار و کردار حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و امامان معصوم علیهم السلام در عزل و نصب ها و در خدمت به مردم و حفاظت از بیت المال و قدران مردم و شاکر خداوند متعال باشید این همه تعریف و تمجید دیگه چرا ؟ به خاطر ۲روز مقام وکلایی و وزرایی و مقام دنیایی؟ نگاه کنید به عنوان یک مسلمان شیعی مذهب چکار کردید و چکار می کنید . همه می آیند و روزی هم می روند.به جای تشکر از همدیگر از خداوند و خالق انسان و موجودات تشکر کنید به فرمایشات بزرگان دین و ولایت توجه کنید۰
عدل
Iran, Islamic Republic of
بحث مدرک از دوست شفیق فعلی و دشمن سابق دکتر تاج یعنی ... شروع وابی
گچساران. رروزگار
Iran, Islamic Republic of
همه می دونن وشما هم خوب می دونی .که تاجگرد ونها و نوه ها مدارکشون معتبره اگر نداشتن حالا همه چی لو می رفت .اون مو قع که جنا بعالی در حال گشت وگدار بودی توی خیابون ا ون بنده های خدا داشتن علم یاد می گر فتن .حالا دکتر تاجگردون .بعد دکتر ساسان تاجگردون وبعد دکتر احسان امینی می خوای بازم بگم .ولی می ترسم سکته رو بزنی .حالا ..........خیلی دیگه مو نده حتما اینا همش تقلبیه.جون خودت فکر نان کن که خربزه ابه .بابا جان برو علم یاد بگیر .اگر مشکلی داشتن .به این پستها نمی رسیدن .
Iran, Islamic Republic of
درجواب گچساران روزگارجان من احسان رابه ساسان وغلامرضانچسبون
ز
Iran, Islamic Republic of
درود بر هرسه به خصوص حاج آقا بزرگواری
ز
Iran, Islamic Republic of
درود بر هر سه نماینده بخصوص حاج آقا بزرگواری
ز
Iran, Islamic Republic of
فقط بزرگواری
سجاد
Iran, Islamic Republic of
آذربو جان کجایه کاری تاجگردون فقط از شرایط به .استفاده میکنه و فرصت طلبی ..تاجگردون با مصادره کردن عملکرد دیگران به نفع خودش میخواد که شرایط رو به نفع خودش تغییر بده همیشه منتظر میمونه تا نتیجه مشخص بشه بعد موضع گیری میکنه کاش در رفتارش جناب بهرام تاجگردون رو الگوی خودش قرار میداد یکرنگ بودن خیلی خوبه و در ضمن دوستانی که میگن به تاج اعتماد کردند و رئیس کمیسیونش کردند حرف کملا اشتباهی هست هرکسی خودش رو بچسبونه به برادران لاریجانی پست میگیره و تاج هم از دیگران استفاده ابزاری میکنه
گچساران. رراوزگار
Iran, Islamic Republic of
چیه فشار بهت اومده.//زاده /تا /اینم ادیت می کنه .نا شناس عزیز .بر علم یاد بگیر .نه اینکه بسوزی.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1