تاریخ انتشار
جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۱۱۷۴۷۸

سوء استفاده خودروهای دولتی گچساران

۷
۰
کبنا ؛
امام جمعه موقت گچساران گفت: باید جلوی سوءاستفاده از خودروهای دولتی در این شهرستان گرفته شود.



 حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی ـ سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود به رعایت تقوا و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال انسان مومن برای رسیدن به کمال و خوشبختی در دنیا و آخرت است.

وی در ادامه با تشریح انواع فقر در جامعه و تأثیرات آن، افزود: در خصوص فقر در جامعه انواع مختلفی وجود دارد که فقر مالی، عاطفی و روحی از مهم‌ترین فقرها به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت گچساران متذکر شد: در فقر مالی دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد، اما دیدگاه اسلام نبود فقر کامل و داشتن ثروت زیاد است.

خواجه‌زاده بیان کرد: فقر زیاد سبب دوری انسان از خداوند و گرایش وی به سمت غیر خدا می‌شود و ثروت زیاد نیز سبب طغیان و سرکشی انسان شده و وی را ا راه حق دور می‌کند.

وی یادآور شد: اسلام در این خصوص ثروت در حد گذران زندگی تا جایی که انسان به طغیان و دوری از خداوند نرود را تأیید می‌کند و با فقر کامل نیز مخالف است.

این مسئول با هشدار نسبت به آثار فقر عاطفی، یادآور شد: فقر عاطفی از تأثیرگذارترین فقرها در جامعه بوده که به دلیل مشغله زیاد و عدم رسیدگی به خانواده یا نزدیکان ایجاد می‌شود.

امام جمعه موقت گچساران، بازدید و انجام صله‌رحم را مهم‌ترین عامل در جلوگیری از فقر روحی دانست و گفت: صله‌رحم سبب افزایش طول عمر و افزایش خیر و برکت در زندگی انسان ‌می‌شود.

خواجه‌زاده در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران با محکوم کردن بمباران اتمی شهرهای بزرگ ژاپن توسط آمریکا اظهار کرد: آمریکا با این سابقه و تشویق خلبانان بمباران اتمی ژاپن و اظهار اینکه بمباران اتمی ژاپن حرکتی انسانی بوده، امروز برای دیگر کشورها قصد تعیین تکلیف دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه من به دلیل معاشرت زیاد با مردم مسائل و مشکلات زیادی را دریافت می‌کنم، افزود: طی مراجعه بسیاری از شهروندان به بنده در خصوص برخورد تبعیضانه عوامل سد معبر شهرداری دوگنبدان گلایه‌های زیادی شده است.

خواجه‌زاده عنوان کرد: براساس گزارش‌های واصله، عوامل سد معبر در برخوردی تبعیضانه اقدام به جمع‌آوری وسایل افرادی می‌کنند که ضعیف بوده و قدرتی ندارند.

امام جمعه موقت گچساران افزود: در این گزارش‌های مردمی از استفاده اسپری فلفل در برخورد با فروشندگان سخن به میان آمده است که این موضوع در شأن مردم نیست.

خواجه‌زاده ادامه داد: در این گزارش‌ها آمده که  اموال جمع‌آوری شده به صاحبان بازگردانده نمی‌شود و این خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه به چه حکم و محکمه‌ای اموال مردم مصادره و به انها پس داده نمی‌شود، خواستار رسیدگی جدی و فوری به این مسئله شد.

امام جمعه موقت گچساران در ادامه با انتقاد از سوءاستفاده برخی افراد از خودروهای دولتی افزود: استفاده از خودروهای دولتی در گچساران در خارج از تایم اداری بسیار قابل لمس است.

خواجه‌زاده با بیان اینکه بزرگترین خیانت، دست‌درازی به اموال بیت‌المال است و این سوءاستفاده هم خیانت به مردم به شمار می‌رود، از فرماندار گچساران خواست تا در این خصوص پیگیری و رسیدگی کاملی داشته باشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حفگو
Iran, Islamic Republic of
ح.. خیلی از دین اسلام دفاع می کنید وعنوان نموده اید معاشرت زیادی با مردم دارید اما با چه منطقی ب... بعد از بازنشستگی ، هنوز مسئول صندوق رفاه ش.ست ؟ با چه دلیل شرعی باید پسرش جذب شبکه بهداشت باشد والان هم در پذیرش مرکز بهداشتی درمانی شهیدبشارت است ؟
Iran, Islamic Republic of
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ی من،
آنچه البته بجایی نرسد فریاد است.
Iran, Islamic Republic of
خودرهای اداری که در تایم غیر اداری در سطح شهر مشاهده می شوند اکثراً متعلق به ادارات باشت می باشند که مسولین با حذف آرم ادارات به عنوان وسیله شخصی با هزینه های دولت از آن استفاده می کنند
شهروند گچسارانی
Asia/Pacific Region
فقط کافیه بعدازظهر ها ساعت ۶ بری خیابون دانشگاه یا میدان تره بار
اون وقت استفاده ی شخصی از خودروهای دولتی
کاملأ مشهوده
باوی
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت شرکت نفت شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
آقا !!! مدیران جهاد کشاورزی استان در اماکن تفریحی یاسوج با این خودروها کولاک می کنند، استاندار هم بی خیاله، شما هم بی خیال باش ، هرچه آمد خوش آمد به این دولت رأی دادیم که اینجور باشیم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی جلوی . روبگیر که تواین دوسال اخیربالای سیصدنفرغیره بومی بیسواد را اوردسرکار درصورتی که بچه های گچساران با لیسانس یا دزد شدن یا خلافکاریا ازبیکاری..اگه بهشم بگی میگه همش موقته عیب نداره اخراجشون کن بچه های گچساران را موقت بزار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1