تاریخ انتشار
جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۱۱۷۴۵۶

علت آتش‌سوزی ساختمان‌های دوگنبدان مشخص شد

۳
۰
کبنا ؛مسئول ایستگاه شماره یک آتش نشانی شهر دوگنبدان، گفت: مهمترین علت آتش سوزی ساختمان های این شهر در سال جاری اتصال برق بوده است.
atash
جانی صالحی افزود: امسال در هشت مجتمع مسکونی و تجاری شهر دوگنبدان آتش سوزی رخ داد که هفت مورد آن اتصال برق و یک مورد به دلیل نشت گاز بوده است.
وی اظهار کرد: در سال جاری پنج مجتمع مسکونی و سه واحد تجاری در شهر دوگنبدان دچار حریق شد که این امر ضرورت توجه به رعایت نکات ایمنی در برق رسانی را دوچندان کرده است.
صالحی بیان کرد: در این حوادث چهار نفر از جمله سه مرد و یک نفر زن مصدوم شدند.
وی بیان کرد: این حوادث خسارات مالی زیادی به ساکنان وارد کرده است.
وی از شهروندان خواست در صورت وقوع حادثه و حریق اطلاع رسانی به موقع انجام دهند تا با اطفای حریق به موقع میزان خسارات کاهش پیدا کند.
وی اظهار کرد: استفاده از وسایل برقی استاندارد و کنترل برق کشی ساختمان از موارد ایمنی است که شهروندان باید برای کاهش تکرار این حوادث تلخ رعایت کنند./ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما

987
Iran, Islamic Republic of
واقعا زمان شهردار شدن ... هم دست گروهی جهت اخ... بز میشود مثل چند سال قبل ایشان که شهردار بودن بعد از رفتنشون یک مینی بوس ا..ر میلیاردی ظهور کرد.واین بار نرفته دارن ظهور میکنند ا... وای بعد از رفتن چه میشود.
وجالب در هر دو دوره ایشان هر کسی از راه میرسد مصاحبه میدهد گزارش میدهند مثل اینکه شهردار نیست مسول بالاتر نیست .آیا و آیا
کمن
Iran, Islamic Republic of
گج
مهدی7
United States
باسلام .من به سهم خودم از شهردار برای خدماتی گه هم دراین دوره وهم دوره گذشته داشته تشکرمیکنم و هم ار اینکه جلوی خیلی از دزدها و دزدیها رو گرفته ..وهم ی چند نکته رو عرض میکنم ان شالله که به گوششون برسه .۱جناب شهر دار .شهر دوگنبدان با این وسعت و جمعیت بنظر میرسه که باید ی اتشنشانی قوی با کادر مجرب و اموزش دیده و البته امکانات خوب داشته باشه ۲ شما که این همه زحمت رو قبول کرده اید پس لطفا افراد اتش نشانی رو بفرستید دوره و این برادر صالحی رو هم که خودتونم میدونید بدرد این پست نمیخوره ولی به دلایلی نگرش داشتین .از کی میترسی ورش دار و ی ادم قوی و مدیری و جسوری رو بزار ۳٫و بفیه رو خودتون اگاهی دارین پس من وقتتون رو نمیگیرم.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1