تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۱۱۷۳۹۰

مسکن مهر سی‌سخت و مصائب ساکنین

۳
۰
کبنا ؛



مشکلات متعدد در محله مسکن مهر سی سخت و نگرانی های مختلف ساکنین این محله ،این سوال را پیش می آورد که ایا این محله هم جزئی از سی سخت محسوب می شود یا نه.

برخی از ساکنین این منطقه با اعلام نارضایتی از مشکلات متعدد در این منطقه خواهان رسیدگی مسئولان مرتبط در حوزه‌های مختلف شدند.


 
یکی از این افراد با ابراز نگرانی از مشکلات حاکم بر این محله گفت: علی رغم اینکه چندین سال است در این محله زندگی می‌کنیم ولی هنوز بخشی از خدمات شهری شامل حال ما نمی‌شود.

 این شهروند با بیان اینکه بعد از ساخت و سازها در این محله بخش زیادی از نخاله‌ها توسط افراد رهاسازی شده که موجب تغییر چهره این محله شده است، خواهان رسیدگی مسئولان به این وضعیت شد.

عدم نامگذاری کوچه‌های این مجموعه یکی دیگر از مشکلاتی هست که موجب سر درگمی میهمانان و آمد و شد ساکنین این منطقه شده است و کسی تا کنون حاضر به نصب تابلوهایی برای معرفی و شناسایی این محله انجام نداده، اقدامی که به نظر می‌رسد، هزینه چندان بالایی نیاز ندارد.

پر شدن جداول آب بعد از ساخت و سازهای فراوان در این محله موجب شده تا در مواقع بارندگی این جداول کارایی خود را از دست داده و روان آبهایی این محله به خیابان و کوچه ها سرازیر، به خانه ها وارد شوند و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند.

خاموشی و شکستگی لامپ‌های این منطقه هم موجب شده تا بخشی از این محله در خاموشی فرو برود.

 عدم واگذاری زمین و یا ساخت مجموعه تجاری برای احداث مغازه و دور از دسترس بودن آن از مغازه‌های شهر این محله را به محله‌ای با زندگی در شرایط سخت تبدیل کرده و ساکنان آن مجبوراند برای هر گونه خریدی از تاکسی تلفنی استفاده کنند و هزینه های هنگفتی را متحمل شوند.

متاسفانه بی توجهی به این مجموعه به اندازه ای است که حتی پل ورودی به این محله با تجمیع گل و لای و سنگ پر شده و جدول آب به محلی برای مشکلات عدیده ترافیکی و عبور و مرور تبدیل شود.



مشکلاتی همچون نبود فضای سبز و عدم شناسایی محلی برای ساخت مسجد و نانوایی مشکلات فراوانی برای ساکنین مسکن فراهم آورده است که نیاز است مسئولان امر با شناسایی راهکارهایی در جهت حل مشکلات آن قدم بردارند./سفیردنا




نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اغلب ساکنین مسکن مهر سی سخت واجد صلاحیت استفاده از طرح مسکن مهر در سی سخت را نداشتند ولی با گرفتن معرفی نامه سکونت حداقل ۵ سال در سی سخت و بومی بودن در سی سخت از اداراتی چون مرکز بهداشت ، خود را در قالب طرح مسکن مهر سی سخت چپوندن و حالا هم مدعی نبود امکانات هستند
تازه این زمین مسکن مهر هم توسط یک متوفی جهت قبرستان عمومی وقف شده بود که متآسفانه ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زمینی که برای قبرستان وقف شده و اکنون بعنوان مسکن مهر واگذار شده است مشکل شرعی دارد و به احتمال زیاد غصبی محسوب میشود چون کسی حق دخل و تصرف در وقف را ندارد
دنا
Iran, Islamic Republic of
وقتی زمین قبرستان راکه وقفی بوده اعضای شورای اسلامی شهر سی سخت دردوره های قبل به عنوان مسکن مهر واگذار می کنند ازنظر شرعی مشکل داردواین مشکلات بدلیل غصبی بودن زمین های مسکن مهر است
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1