تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۱۱۷۳۵۱

پمپ بنزین باشت تعطیل شد/ بنزین در بازار سیاه ۱۳۰۰ تومان

۵
۰
کبنا ؛

تعطیلی ۲۰ روزه تنها پمپ بنزین شهرستان باشت، علاوه بر سرگردانی مردم و اختلال در عبور و مرور در دمای ۳۵ درجه موجب گرم شدن بازار سیاه فروش بنزین در این شهر شد.





تعطیلی ۲۰ روزه  تنها پمپ بنزین شهرستان باشت علاوه بر سرگردانی رانندگان در دمای ۳۵ درجه هوا و عدم وجود سوخت مورد نیاز برای استفاده خودروها، موجب شد افراد سودجو با سوء استفاده از نیاز مردم شروع به فروش بنزین به قیمتهای گزاف در بازار این شهر نمایند.
 
شهرستان باشت با جمعیت ۲۲۴۳۷ نفر یکی از شهرستانهای تازه تاسیس استان کهگیلویه و بویراحمد است که رانندگان باشتی از تنها پمپ بنزین این شهرستان واقع در ۵ کیلومتری شهرباشت و در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال کشور استفاده می کنند.
 
در این شهرستان تنها یک پمپ بنزین برای سوختگیری وجود دارد و تمام مردم این شهرستان از روستاها و بخشهای مختلف برای سوخت گیری باید به این پمپ بنزین مراجعه کنند؛ این در حالی است که برخی از وسایل نقلیه که از مسیر جاده گچساران به شیراز در حرکتند نیز از این جایگاه استفاده می کردند.
 
عدم وجود سوخت در این شهرستان موجب شده است که بسیاری از خودروهای شخصی غیرقابل استفاده و یا برای سوختگیری با مشکل مواجه شوند که این امر سبب شده است وسایل نقلیه برای سوخت گیری مسیر ۵۵ کیلومتری از شهر باشت تا نزدیک ترین جایگاه سوخت را طی نمایند و یا از بازار آزاد سوخت را به قیمتی بالاتر از قیمت معمول خریداری نمایند.
 
برای سوختگیری ۱۰۵ کیلومتر رانندگی می کنم
 
بهرامی یک راننده تاکسی است که از روستای لار مسافران را جابجا می کند، گفت: در این مدت هر وقت بخواهیم سوختگیری کنیم باید ۵۰ کیلومتر را طی کنیم تا به شهر باشت برسیم و از شهر باشت تا نزدیک ترین جایگاه سوخت که در شهرستان گچساران واقع شده است نیز باید ۵۵ کیلومتر را طی نماییم حال ما باید برای سوخت راسنی مسافتی معادل ۱۰۵کیلومتر را طی کنم که به پمپ بنزین برسم و بعد ۱۰۵ کیلومتر هم برگردم تا به خانه برسم حالا شما حساب کنید وقتی به خانه می رسم چقدر بنزین در خودرو دارم.
 
وی گفت: برخی از رانندگان در روستاهایی با مسافت های به مراتب طولانی تر نیز زندگی می کنند که به نظر می رسد تهیه سوخت از بازار آزاد با قیمت ۱۳۰۰ تومان برای برخی بصرفه تر باشد.
 
فرسودگی مخازن دلیل تعطیلی پمپ بنزین است
 
فرماندار باشت در خصوص تعطیلی پمپ بنزین این شهرستان، گفت: علت تعطیلی تنها پمپ بنزین این شهرستان فرسودگی و سوراخ شدن مخازن ذخیره سوخت این جایگاه می باشد.
 
حسینی افزود: این مخازن هم اکنون در حال تعمیر می باشند که در صورت تعمیر شدن تا چند روز آینده این جایگاه دوباره راه اندازی خواهد شد ولی در غیر این صورت و نیاز به تعویض مخازن حداقل ۲۰ روز طول خواهد کشید.
 
 
 









------------------------
گزارش: فاضل کامران


نام شما

آدرس ايميل شما

قلعه باشت
Iran, Islamic Republic of
خدا صبر بده
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای فرماندار رحیمی چرا به وضعیت پمپ بنزین های آقای .که بیش از دوماه است تعطلیش کرده رسیدگی نمی کنی چرا این آقا را بازخواست نمی کنی که سهمیه بنزین ومشتقات آنرا چکار می کند
صادق
Iran, Islamic Republic of
فرماندار سلام.اگه خواستی پیگیری کنی یه سری هم به پمپ بنزین های گچساران بزن که اگه با خودت یه بشکه ببر و بیست لیتر بنزین بزن و در اخر نگاه کن ببین که بشکه فقط به اندازه ۱۸٫۵ لیتر پرشده.
یارو
Iran, Islamic Republic of
ب جهنم که تعطیله
روستاي خود مختار كته
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام مردم خوب شهرستان باشت . پمپ بنزین باشت به دلیل سوراخ بودن مخازن بنزین و گازوئیل از ده روز قبل به مردم اطلاع رسانی شد وئ جوشکاری مخزن بزنین به همین سادگی ها هم نیست و احتمال انفجار این مخازن بیش از ۹۰ در صد است . در حال حاضر پمپهای گازوییل درست شده و لوله کشی های پمپ های بنزین و سقف و اطراف این پمپ نیز در حال اتمام است . این که در باشت بنزین هر لیتری ۱۳۰۰ و در روستای کته ۱۲۰۰ تومان به فروش می رسد اگه کسی ناراضی هست خودش بره گچساران و بشکه پر کنه و بیاره کسی مجبور نمیکنه که کسی ازین بنزین ها بخره . خود همین ب.. که حالا شاخ شده واسه ما در طول عمرش بیشتر از ۵ لیتر بنزین در ماشینش نکرده و همیشه با گاز مسافر جابه جا می کنه در ضمن عکسهایی که گرفته شده بنزین هایی هست که در باشت به فروش میرسد مغازه ی آقای ع... که مشخص نیست ساندویچیه یا سوپر مارکت یا بنزین فروشی
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1