تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۱۱۷۲۹۷

متن آگهی استخدام جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ ابهاماتی که برای آن درست شد

۷
۰
کبنا ؛سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با درج آگهی عمومی در رسانه‌های این استان در نظر دارد ۳۲ نفر را به صورت قرارداد معین به کار گیرد، که در این بین ابهاماتی برای آن درست شد و به همین منظور روابط عمومی سازمان در این خصوص توضیحاتی داد. [برای دیدن آگهی استخدام اینجا کلیک کنید]

توضیحات جهاد کشاورزی در مورد چند شبهه وارد شده به آگهی استخدام اخیرJAHAD

فراخوان اخیر سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به به کارگیری افراد مورد نیاز به صورت یکساله و بدون تعهد استخدامی است که بر اساس ماده ۳۲ قانون خدمات کشوری هیچ نیازی به برگزاری آزمون کتبی ندارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت امور اداری این سازمان در پاسخ به برخی ابهامات مطرح شده پیرامون آگهی استخدام کار معین یکساله خود، واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است:

با عرض سلام و خداقوت برای تلاش‌های اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات به مردم؛ در خصوص طرح برخی ابهامات در خصوص آگهی استخدام قرارداد کار معین ذکر نکاتی برای رفع ابهامات مطرح شده، ضروری است.

انتظار سازمان جهاد کشاورزی این بوده که قبل از انتشار یک شبهه نادرست، با مسئولان این سازمان تماس می‌گرفتند و اطلاعات درست را می‌شنیدند و منتشر می‌کردند ولی حال که این شبهات مطرح شد و تشویشی در اذهان مردم نسبت به جهاد کشاورزی به وجود آمد، برای شفاف‌سازی در افکار عمومی توضیحاتی ارائه می‌شود.

نیازی به برگزاری آزمون کتبی نیست

در رابطه به اینکه گفته شده در این آگهی زمان و مکان برگزاری آزمون مشخص نشده است، باید گفت: بر اساس تبصره ذیل ماده ۳۲ قانون خدمات مدیریت کشوری و همچنین جلسه مورخ ۱۴ تیرماه با حضور مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی، سازمان بازرسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیوان محاسبات، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان جهاد کشاورزی، نیازی به برگزاری آزمون کتبی وجود ندارد و این اختیار به صورت قانونی به سازمان جهاد کشاورزی این استان داده شده تا نیروهای مورد نیاز خود را بر اساس مصاحبه، گزینش  و ارائه مدارک و مستندات لازم به تشخیص کمیته استخدام آن هم به مدت یک سال، به کار گیرد.

رسانه‌ها برای ثبت نام همه واجدین شرایط، اطلاع رسانی کنند

با وجود این اختیار قانونی ولی  به علت انبوه متقاضیان و تنوع رشته‌ها و برای آنکه حقی از کسی تضییع نشود، با هماهنگی استاندار و مقامات ذی‌صلاح، فراخوان عمومی زدیم تا واجدین شرایط در همه نقاط استان بتوانند ضمن ثبت‌نام، در این مصاحبه و گزینش شرکت کنند.

لذا تأکید می‌گردد ماده ۳۲ قانون خدمات کشور مشمول برگزاری آزمون و همچنین تعهد استخدامی نیست و هیچ شبهه‌ای در این مورد وجود ندارد.

از همه رسانه‌ها انتظار می‌رود که اطلاع‌رسانی کنند تا عموم مردم و واجدین شرایط مطلع شوند و مستندات خود را مطابق متن آگهی تحویل امور اداری سازمان جهاد کشاورزی به آدرس ذکر شده، تحویل دهند.

۷۰ درصد پذیرفته شدگان مهندسین ناظر «خانم» بودند

شبهه دیگری که به این فراخوان گرفته شده مربوط به اعلام نیاز بیشتر به جنسیت مردان بوده است که باید گفت: در استخدام مهندسین ناظر این سازمان که اخیرا انجام شده، بیش از ۷۰ درصد افرادی که جذب شدند، خانم بودند و از طرفی رشته‌ها و مشاغل مورد نظر از جمله مکانیزاسیون، آبیاری و انتقال آب به دلیل ماهیت کار در مزرعه و پروژه‌های سخت، جنسیت پذیرفته شدگان، باید مرد باشد.

لذا بار دیگر تأکید می‌گردد بر اساس قانون، در این آگهی، هیچ نیازی به برگزاری آزمون کتبی وجود ندارد و برای همین در فراخوان انجام شده، اشاره‌ای به آن نشده است.

با این توضیحات، از میان متقاضیان و بر اساس امتیاز و موارد قید شده در آگهی، توسط کمیته استخدام و با نظارت سازمان بازرسی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دیوان محاسبات، بهزیستی و بنیاد شهید، افراد واجد شرایط، انتخاب و اعلام می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فارغ التحصیل م
Iran, Islamic Republic of
چقد دروغ من ناظرم و مدام در ارتباط باجهادم اصلا و به هیچ وجه مشخصنشد تینارو چطور گرفتن
Iran, Islamic Republic of
آفرین برائمه جمعه حرف دل مردم رازدندتااینهاهم مجبورشدندبپذیرند
شیخ اقرمزی...
Iran, Islamic Republic of
یعنی پارتی بازی
بهداشت
Iran, Islamic Republic of
بگو استخدام نورچشمی ها مثل ..، ا.م، م ع، م و .وای از بی عدالتی
رضا
Iran, Islamic Republic of
خوب بین خودتون تقسیمش کردید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اشارات قانونی شده است و اگر مشکلی هست باید در تغییر قانون صورت پذیرد. جهاد کشاورزی از حق قانونی خود در بکارگیری نیوروهای مورد نیاز استفاده می کند. ضمن آنکه اجازه دهیم چند نفر استخدام شوند حالا گیرم پارتی بازی هم شده باشد اما جا برای بعدا من بازتر شود که بهتر است از اینکه سیل بیکاران جویای کار داشته باشیم
یاسوج
United Kingdom
والا جهاد کشاورزی تو این یکی دوسال اینقدر نیرو وارد کرده که فکر نکنم تا ده سال آینده دیگر نیازی به نیرو گرفتن داشته باشن...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1