تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۱۱۷۱۴۵

تاجگردون به توازن رسید

۰
کبنا ؛بهنام عکاشه؛ سردبیر کبنا نیوز
درخواست آرش کنارکوهی در کنار ارتباط ویژه با گردانندگان رسانه نوظهور توازن و اهمیت امکان تاثیرش بر آینده رسانه و فرهنگ گچساران و باشت و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد، راقم را بر آن داشت تا در نوشتاری به نقد و بررسی و احیانا ارائه راهکار بپردازم؛
رشد روزافزون غلامرضا تاجگردون در تبدیل به یک چهره سیاسی و جذابیت های رسانه ای او این فرصت را در اختیار مدیران توازن قرار داده است تا راه آسان تری را در انتشار جریده ای مطابق با نیازهای مردم و مخاطبین خود در پیش رو داشته باشد.
اما شماره اول توازن انتظارها را برآورده نکرد و آنگونه که توقع می رفت چشم ها را ننواخت و ذائقه خوانندگان منتظرش را سیر نکرد. اما شماره دوم علیرغم برخی ضعف هایش به لحاظ بصری بسیار بهتر از شماره اول بود و حداقل بنده به عنوان دنبال کننده جدی این نشریه امیدوار شدم که در شماره های آتی تغییرات بیشتر و بهتری را مشاهده کنم.
** توازن در صفحه بندی و ظاهر و گرافیک نسبت به نشریات مکتوب در استان در سطح بالاتری قرار دارد ولی مطمئنا خوانندگانش را به لحاظ بصری راضی نکرده است و انتظار بیشتری می رود که صفحه آرائی و صفحه بندی مطابق با نیاز یک هفته نامه شهرستانی و منطبق با حال و هوای فرهنگی استان باشد.
** سردبیری توازن را، آرش کنارکوهی عهده دارد است. سابقه آرش در همراهی چندساله با کبنا نیوز نشان از آن دارد که حساسیت و تعهد زیادی به رسانه خود دارد.
آرش به تازگی مدیر انجمن خبرنگاران گچساران شده، فردی انتقادپذیر است که حتما ایرادات را پذیرفته و به کار می بندد. وسواس تاجگردون در سپردن کارها به معتمدین می تواند نشانه خوبی از تبحر کنارکوهی در این کار باشد.
** توازن باید به دور از مطالب سیاسی محلی و حاشیه ای حرکت کند. کارکردن مطالبی از زهرا زمانی، حاج زارع و بزرگواری حداقل هیچ آسیبی به نشریه نمی رساند که آثار مثبت فرهنگی نیز خواهد داشت.
** در یکی از ستون ها از یوسف باقری رییس خدمات شرکت نفت و گاز گچساران خبری کار شده است. یا در شماره دوم خود یک مطلب از مرحوم خوان پایه و یک مطلب نیز از محمودخان کشکولی کار شده است.
** در بخش ادبیات و فرهنگی؛ از بزرگان استانی این بخش مطالب خوبی منتشر شده است. بطور مثال از حسن بهرامی شاعر استان و یا کاریکاتورهای امین گنجون و عکس های زیبای آرش صدیقی استفاده شده است.
** در بخش اجتماعی؛ نفوذ به لایه های اجتماعی مثل اشاره به گل افروز(مادر گچسارانی ها) حرتی خوب است که موجب رفتن نشریه به خانه های مردم می شود.
** تیم تحریریه شامل خبرنگاران و فعالان سیاسی-اجتماعی جوانی چون داراب بازیار، محبوبه خادمی و امین دهقانی است که این نشان دهنده فرصت تاجگردون به جوانان در این عرصه است.
** در این دو شماره سعی شده مطالب بیشتر تحلیلی باشد و فقط یک ستون به خبر اختصاص داده شده که البته شاید این کار اشتباهی نباشد، چرا که با توجه به وجود سایتهای خبری، انتشار خبر در هفته نامه از بار تازگی آن کاسته خواهد شد.
** کار کردن دو مطلب شبیه هم و با یک محتوا در رابطه با غواصان شهید در شماره اول، البته شاید حساسیت تاجگردون به شهدا و خانواده های آنان و اینکه شماره اول آن می خواسته ثابت کند که به ارزش ها حساسیت زیادی دارد ولی اگر این گونه مطالب در بقیه شماره ها تقسیم می شد می توانست چشم نوازتر باشد. نحوه جای گیری مطالب باید بسته به اهمیت و زمان اخبار بوده ولی این دو شماره بدون توجه به این موضوع بود.
** دیر منتشر شدن آن که بین شماره اول و دوم آن حدود دو تا سه هفته زمان برده است که البته آن را می توان اینگونه توجیه کرد که شروع کار است و...
* انحصار در نویسندگان و چینش احساسی می تواند به موضوعی خطرناک در نشریات تبدیل شود و این موضوع ممکن است باعث خدشه به چهره فرهنگی تاجگردون وارد کند. در این دو شماره هنوز نشانه ای از این نقص دیده نمی شود.
** برخی صاحبان نشریات مکتوب ضمن استقبال از توازن، نگران تبدیل به انحصار رسانه ای مکتوب در شهرستان با توجه به امکان جذب آگهی و قدرت استفاده از برند تاجگردون هستند که یکی از نقاط آسیب برای توازن است.
** بطور کلی آنچه که از ماهیت این هفته نامه بر می آید مطالبی با خمیر مایه آسیب شناسی اجتماعی است. و این را می توان یکی دیگر از تیزهوشی های تاجگردون نسبت به سایر همقطارانش دانست. جایی که بسیاری از رقبایش به دنبال کار سیاسی صرف هستند اما او پتانسیل نفوذ به لایه لایه بخش های مختلف اجتماعی را به درستی درک کرده است.
** احتمالا در یکی دو سال آینده باید منتظر شیفت این منطقه توزیع از استان به کشور بود که با توجه به بلندپروازی های تاجگردون این امر موجب تعجب نخواهد شد.
** تاجگردون همان قدر که محبوب است منتقدینی جدی و بعضا غیرمنصف داشته که احتمالا در آینده ایرادات خود را متوجه این نشریه نیز کنند. مدیرمسئولی تاجگردون در این نشریه نگاه های تیزبینی را به آن دوخته است که وی را ناگزیر به دقت بیشتر در چینش مطالب، تصاویر و عکس ها می کند.
رسانه توازن هر چه باشد به عنوان رسانه ای مهم وارد عرصه مطبوعات شده که جای تبریک دارد. مدیریت تاجگردون در توازن احتمالا و با نزدیکی به انتخابات روزهای پرحرف و حدیثی را برای گردانندگان این نشریه رقم خواهد زد ولی با شناخت نسبی از مدیر و سردببر توازن و تلاش شان برای دوری از حاشیه، احتمالا روزهای خوبی نه در این نزدیکی ها ولی در سال های بعد شاهد خواهیم بود.

نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
البته ................. هم ، نشریه را توزیع میکنه در یاسوج !
فقط جهت استحضار بهنام عکاشه
مخاطب توازن
Iran, Islamic Republic of
این نشریه اگر حول ی محور بچرخه خوبه و می تونه کشوری بشه .به شرطی که از مطالب زیر که در این دوشماره استفاده شده همینطور ادامه دار باشه. بیشتر حول مواردی از جنس این موارد بچرخه.
۱- از کاریکاتوریستی مثل احسان گنجی استفاده بشه در کنار کاریکاتوریست امین گنجون
۲- زنان در این نشریه بیشتر مطلب بدن. مثل خانم خادمی
۳- به ادبیات اختصاصی استان پرداخته بشه مثل کارهای حسن بهرامی
۴-به شخصیت های استان و فرهنگی توجه بشه مثل شاهنامه خوانان که حسین عسکری نوشته و و پرداختن به محمود خان اسکندری
۵- به مشاهیر استان توجه خاص کنن مثل نوشته طاهری درباره حسین پناهی.
۶- از مردم داری و انتشار اخباری که خاصیت نشریه ای ندارد پرهیز شود.
۷- نوشته طنز در این نشریه جاش خالیه
جوان باشتی
Iran, Islamic Republic of
میدان دادن به جوانان کاری هست که تاجگردون واقعا درش استاده،سودشم به هر دو طرف میرسه. حاجی خسته نباشی
متاسف
Iran, Islamic Republic of
بهنام باز هم پارچه خواری
..زشته ای کارا
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
تبریک و خسته نباشید به گردانندگان این نشریه.
چنانچه وبسایت توازن به موازات راه اندازی و اقدام به انتشار آرشیو الکترونیکی نماید، در دنیای مجازی جایگاه خویش را در میان خوانندگان بنحو مطلوب پیدا خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
عکاشه تحلیل های سیاسیت در باره نماینده ها گچساران بد نیست و خوبه فقط یکم ( کم ) جانبداری احساس میشه درونشون .اما درباره این مطلب باید بگم عجله کردی و خوب فکر نکردی و از شما بعید بود چنین مطلبی بنویسی ، معلوم نشد چی گفتی ( البته نظر من اینه ) متشکر
کیک زرد مرکز نشین
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون لطفا بخوانید : ترکیب نیروهای موجود در ادارات کل استان :
بویراحمدی ۷۰ درصد .
دهدشتی ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
برای رضای خدا جلوی اینهمه بیعدالتی را بگیرید .
این کار شخصی نیست برادر جان .
اینده شهرمان به ترکیب نیروها در ادارات کل مرکز استان بستگی دارد .
Iran, Islamic Republic of
استان ما جمعیت کمی دارد . نیاز رسانه ای زیاد است. اما انچه که جوابگوی عطش فکری مردم میباشد تکرار چهره افراد در یک رسانه کوچک به صورت متوالی بسیار مضر است. اما در این راستا نظری به سایت عصر دنا و کبنا کنید .... بسیاری از افراد و روسای ادارات و مراکز دانشگاهی هرروز به بهانه ای در سرتیتر ان قرار میگیرد. قبل از انکه اثر مثبت به جا گزارد انرژی منفی میدهد.
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
تو که هیچ راه حلی و پیشنهادی ندادی به به و چه چه کردی تمام!
هوشمندی تاجگردون در پردازش مسائل اجتماعی؟
برادر اولا تاجگردون تو سیاست حرفی نداره که بخواد بپردازه دوما کدوم نشریه فقط سیاسی کاری میکنه تو استان؟
روزنامه ها که امید مردم دانش عصر انتظار حجتی و ابتکار وکیلی است که ضعف دارند اما سیاسی نیستند.
در هفته نامه ها هم زاگرس به سردبیری کریم بنام فعال است که حقیقتاً متوازن تر از توازن است و توازنی از همه مولفه های مورد نیاز را دارد بنابراین شما با نگاه منتقدانه شروع میکنی اما ماهیتاً فقط تحسین میکنی و فکر میکنی مخاطبانت نفهم هستند!!! البته ایراد اصلی به کبنا نیوز است که دانش رسانه ای لازم را ندارد
شرمت الله
United States
آرش جان خدا قوت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
آنانی که میگویند مشخص نیست تاجگردون ازکدام جناح است بخوانند!!منشأء خبر آنلاین
اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب شدند/۸ عضو فراکسیون رهروان و ۷ عضو فراکسیون نزدیک به پایداری
سیاست > مجلس - انتخاب اعضای کمیسیون ویژه برجام، پس از دو هفته در دستور کار امروز مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، در آغاز جلسه علنی امروز ۲۴ نفر از نمایندگان نامزد عضویت در این کمیسیون شده بودند. محمدحسن ابوترابی فرد (تهران)، مهرداد بذرپاش (تهران)، علاء الدین بروجردی (بروجرد)، مسعود پزشکیان (تبریز)، غلامرضا تاج گردون (گچساران) جواد جهانگیرزاده (ارومیه)، منصور حقیقت پور (اردبیل)، علیرضا زاکانی (تهران) و محمدمهدی زاهدی (کرمان)، ابراهیم کارخانه ای (همدان)، اسماعیل کوثری (تهران)، عباسعلی منصوری آرانی (کاشان)، سید محمود نبویان و حسین نجابت (تهران)، سید حسین نقوی حسینی (ورامین)، غلامرضا مصباحی مقدم (تهران)، محمد علی اسفنانی (فریدن)، الله یار ملک شاهی ، محمد حسن آصفری (اراک)، احمد بخشایش اردستانی (اردستان)، وحید احمدی (کنگاور)، جلیل جعفری (خلخال) و ایرج عبدی (خرم آباد) و جبار کوچکی نژاد (رشت) نامزدهای عضویت در این کمیسیون بودند. به جز آقایان غلامرضا مصباحی مقدم، محمد علی اسفنانی، الله یار ملک شاهی، محمد حسن آصفری، احمد بخشایش اردستانی، وحید احمدی، جلیل جعفری و ایرج عبدی و جبار کوچکی نژاد، مابقی نامزدها از سوی دو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان مورد حمایت قرار گرفته بودند. {اینجا}

نهایتا با رای گیری در جلسه علنی امروز، از ۲۲۵ رای ماخوذه این افراد انتخاب شدند. سیدحسین نقوی حسینی، کوثری، ابوترابی فرد، کارخانه، حسین نجابت، محمدمهدی زاهدی، زاکانی، مهرداد بذرپاش، علاء الدین بروجردی، محمود نبویان، مسعود پزشکیان، منصور حقیقت پور، غلامرضا تاج گردون، عباسعلی منصوری آرانی و وحید احمدی به عضویت این کمیسیون درآمدند. از این میان ۸ نفر عضو و نامزد مورد حمایت فراکسیون رهروان هستند و ۷ نفر عضو فراکسیون اصولگرایان که نزدیک به جبهه پایداری است. البته نمایندگانی چون پزشکیان و تاج گردون که به عنوان نامزدهای منتخب فراکسیون رهروان به عضویت این کمیسیون درآمدند، اصلاح طلب هستند.

براساس ماده ۴۴ آیین نامه داخلی مجلس در مسایل مهم و استثنایی که برای کشور پیش می آید و در این خصوص تشکیل کمیسیون ویژه ای برای رسیدگی و تهیه گزارش ضرورت پیدا می کند به پیشنهاد حداقل ۱۵ نفر از نمایندگان و تصویب مجلس کمیسیون ویژه تشکیل می شود. اعضای کمیسیون ویژه که ۱۵ نفر خواهند بود مستقیما در جلسه علنی توسط نمایندگان با رای مخفی و اکثریت نسبی انتخاب می شوند.

پرونده ۱۲ ساله مذاکرات هسته ای، پس از گذشت ۲۲ ماه و ۲۶ دور مذاکره در دولت یازدهم، سرانجام روز سه شنبه ۲۳ تیرماه ۹۴ با قرائت جمع بندی پایانی مذاکرات از سوی محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی مسوول هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا به پایان رسید.

در ۳۰ تیرماه ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را درمورد برجام هسته ای به نمایندگان ارایه کردند و پس از آن وزیر امور خارجه، متن توافق جامع و ضمائم آن را برای طی مراحل قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. در آن جلسه قرار شد برای بررسی برجام کمیسیون ویژه ای در خانه ملت تشکیل شود.
کرمی بیدک
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون هیچ وسواسی روی هیچ کسی نداره.بیخودی برای تاجگردون ریل گذاری نکنید.
Iran, Islamic Republic of
محمدی تبار کیه
United States
توازن تاجگردون توازن ما را بهم زد پولش میدادی فقرا
هوادار تاج
United States
تاجگردون برای روز به روز دوران نمایندگی خودش برنامه داره. چهارسال دیگه در این روزها تاجگردون رو در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری خواهیم دید. مطمئن باشید.
تاجگردون-توازن پیوندتان مبارک
باوی
Iran, Islamic Republic of
دوستان چرا اینقدر مغرور شدیم بااین وضعیت من میگم که تاجگردون از فروزان بدجورشکست خواهد خورد من طرفدار تاج هستم ولی فروزان فوق العاده بین عام نفود داره چرا دست کم میگیریمش به خدا خیلی ارای خاموش داره توگچساران رونمیکنند تا موقعی که حضورش قطعی بشه
باوی
Iran, Islamic Republic of
...... کارمند استانداری بود پست هم داشت تاج ازش حمایت نکرد تا پستشو از ش گرفتند الان پشت پرده داره از فروزان حمایت میکنه
روزگار
Iran, Islamic Republic of
از همه طرف هر. چه می خواهید بگین خودتونو خسته نکنید جز خو دش کسی نیست اینشالله این چهار سال اینده که گدشت و تاج بعد از نمایندگی به ریاست جمهوری .می رود.ولی از این حر فم اتیش نگیرید حقیقتو می گم .چون همه چی بر ازندشه
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع برخی که تاجگردون را بیخودی اصولگرا میخوانند و زیر سوال می برند:

آقای دکتر پزشکیان و دکتر تاج گردون اصلاح طلب هستند.رهروان ولایت یک فراکسیون مخلوط از راست سنتی مثل آقایان ابوترابی و بروجردی و اعتدال گرا مثل ایرج ندیمی و مهرداد لاهوتی و اصلاح طلبان میانه رو و پیرو خط امام مثل دکتر پزشکیان وزیر بهداشت دولت خاتمی و دکتر تاج گردون معاون سازمان برنامه و بودجه دولت خاتمی است.

چون اصلاح طلبان در مجلس کمتر از ۳۰ نفر هستند این آقایان اصلاح طلب عضو فراکسیون رهروان ولایت شدند.البته مرامنامه فراکسیون رهروان ولایت شبیه فراکسیون مستقلها در مجلس پنجم است.لذا اصلا نمی توان اسم اصولگرا روی آن گذاشت.باید فراکسیون رهروان ولایت را بیشتر فراکسیون مستقلها نامید.

فراکسیون رهروان ولایت در جریان استیضاح فرجی دانا هم از اصولگرایان حمایت نکرد.اما بخشی از اعضای این فراکسیون که راست سنتی هستند از اصولگرایان حمایت کردند.اما اکثریت آنها طرفدار فرجی دانا بودند.
اصلاح طلبان که ۳۰ نفر هستند.پس ۱۲۰ رای فرجی دانا از کجا آمد؟؟؟؟؟؟
۹۰ رای از همین فراکسیون رهروان ولایت بود.افتاد.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت دکتر جلالی است که طرفدار دکتر روحانی و دکتر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری بود.
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
این مطلب را حتمن بگوش دکتر تاجگردون برسانید:

نشریه توازن خوب است اما نباید فراموش کرد آقای تاج گردون میتوانست با راه اندازی سایت توازن بیشتر به شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور ایران خدمت کند.

فرضا نشریه توازن ۱۰۰۰ نسخه فروش داشته باشد.اما یک سایت اینترنتی بنام توازن در دنیای امروز فقط در سطح استان ۵۰۰۰ بازدید کننده میتوانست داشته باشد ودر کل کشور ۵۰ هزار بازدید کننده.
آقای تاجگردون همین الان باید از تیم نشریه بخواهد در کنار نشریه سایت هم برقرار کنند.

در هفته نامه جای خبر نیست.یا لااقل یک صفحه اخبار کافی است و یک صفحه هم صفحه اول.بقیه ۶ صفحه دیگر باید مربوط به موضوعات اجتماعی فرهنگی ورزشی موضوعات شهرستانی و استانی شود.

اگر هفته نامه استانی است نباید موضوعات ملی را زیاد داخل نشریه نوشت چون معمولا تکراری از آب درمیاد و ارزش نشریه پایین می آید.
باید به مسایل شهرستان و استان پرداخت و از قومی گرایی خودداری کرد.

بازم میگویم سایت در شرایط فعلی بیشتر بنفع دکتر تاجگردون و منطقه و شهرستان بود.بخصوص اینکه انتخابات نزدیک است و علت دیگر این است که طرفداران دکتر تاجگردون در منطقه و استان بیشترشان از روزنامه خوانی به خواندن مطالب در فضای مجازی و سایتها کوچ کرده اند.

بصورت تقریبی افراد بالای ۴۰ سال و ناآشنا به اینترنت هنوز روزنامه میخوانند.

آقای تاجگردون بدانند البته وجود نشریه لازم است اما باید سایت توازن هم راه بیاندازید.چون شما هم در بین قشر آپدیت شده و اینترنتی و بیشتر تحصیلکرده طرفدار زیاد دارید و هم در بین طبقات سنتی جامعه.

پس هم نشریه توازن هم سایت توازن لازم است.

موفق باشید
ع بيطرف
Iran, Islamic Republic of
تاج نماینده فراکسیون رهروان ولایت در مجلس
http://k-b.ir/515667

صلاح طلبان دنبال چینش نیروهای خودشان هستند و من هم دنبال به کار گیری نیروهای خودمم
http://k-b.ir/512692

در وصف تاج : گرگى که به من شیر دهد میش من است / بیگانه اگر وفا کند خویش من است .
امين سينايى
Iran, Islamic Republic of
جان نثار چاپلوسى بس است به سردار جانت بگو مثل گمنامان تهران نشین فکر ما جوانان بیکار باشت باش .
شور بامیشخی
United States
باسلام ارادت خدمت همه شما
باتوازن تاجگردون ، توازن............. هم صورت گرفت
با بالا گرفتن بحث لفظی ....، بر سر حمایت فروزان ، وتذکر ..... جهت حمایت پشت پرده از ...... ، نهایتا توازنی صورت گرفت
این همه تاجگردون، ..... ازت استفاده کردن حالا دور خرزاشون
اینان گروه شورن ، جونم ....................
گشین
Iran, Islamic Republic of
سلام تاجگردون نماینده محترم وقوی هست در مورد نظر دوستمان رقیب سر سخت حاج غلام تاجگردون ، همون فروزان هست طرف بامیشخیه خیلی کله گندها میشناسنش رای خیلی داره خدا کنه نیاد ، اوضامون خراب میشه ،رقابت حساس میشه فولادی هم دارن قانع میکنن به نفع فروزان بره کنار ، مگه مصاحبه فولادی که گفته بود به اتلاف اصولگران گردن میزنم ، امشب مسجد شهیدان بحث بود ، نگین من گفتم
عکاشه بزن تو سایت دادش
خبری نیست
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز تو دل خودتون و دوستانو با ای جملات مثل اقایxری خواموش داره خالی نکنید شک نداشته باشید که امسال هم دکتر با ارای بالا نماینده مردم گچساران و باشت هستن انشالله چهار سال دیگه هم با کمک همین دوستانی که ساز مخالف برای دکتور میزنند شیرینی ریسی دولتشو بخوریم
در جواب باوي و راجب محمدي تبار
Iran, Islamic Republic of
اولا که داره واسه اقای .... خواب میکنه این اقای محمدی تبار
دوما که ایشون به دلیل ....الان شدیدا مشغول اینه که خودشو به دکتر تاجگردون نشون بده که البته اینقد ..... که حتی راجب فتاح محمدی که تو استانداری واسش تعهد داده بود داره خراب میکنه
.....................................
چهارما نه دکتر فروزان نه دکتر تاجگردون ادمی نیستن که بخوان به ایشون بها بدن البته اقای فروزان به دلیل مردم داریه بالا حتما اگه بتونه واسه محمدی تبار هم که واسش داره خراب میکنه احترام قائله
اما محمدی تبار واقعا ارزشه لطفه ایشونو نداره
محمدی تبار
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
جناب آقای عکاشه
با سلام
بسیار متاسفم برای سایت شما که هر کامنت کذب و توهین آمیزی را منتشر میکند.
بنده از استانداری اخراج نشدم ، کارمند استانداری ام ، ۱۱ ساله که کارمند استانداری ام ، پستم حذف شده است.
بنده ارادتمند آقای تاجگردون هستم و خواهم بود و خودشان هم همه چیز را خوب میدانند.
بنده بیش از همه زحمت کشیدم و میکشم ولی نه چیزی خواستم و نه استفاده ای بروم و نه میخوام ، و دغدغه اصلی حقیر توسعه و عمران آبادی منطقه هست و آقای تاجگردون را یک نعمت میدانم برای کشور و استان
لذا خواهشمند است نسبت به انتشار کامنت های دروغ و کذب خود داری کنید . تا به اعتبار خودتان و مجموعه اسیب نرسانید
هم کلاسی
United States
سلام به همشهریان /درود به آقای تاجگردون که در جبهه فرهنگی و اجنماعی و اقتصادی سنگ تمام گذاشتن واسه گچساران و باشت .
دوستان بنده آقای محمدی تبار را از دوران دانشجوی میشناسم.ایشون از فعالترین جوانان استان در سخت ترین شرایط سیاسی کشور بودن .آن زمان که محمدی تبار فعال بودن بساری از ما الفبای سیاست که هیچ بلکه نام سیاسیون را نمیدانستیم و موضع ایشونم همیشه مشخص و رو بودن و از طرفداران آقای تاجگردون و جبهه اصلاحات بودن و متاسفم برای خودمان که فقط ادعای تمدن داریم ولی تحمل دیدن پیشرفت هم شهریهامان را نداریم . جناب مهندس محمدی تبار من از شما عذر میخواهم و براتون آرزوی موفقیت دارم
کاکو
Iran, Islamic Republic of
شاید نشناسید اورا ، چراکه هر کارى که در خفا و آشکارا انجام میداد را چو دیگران در بوق و کرنا نمیکرد و به طرفدارانش سفارش مقاله نمیداد ، برایش مهم نبود از چه قشر و طایفه اى مراجع دارد ، پذیراى همگان بوده است .
از پدرانتان جویاى شخصیت قاضى القضات باشید ، تا به شما بگویند در مدیریت ، اخلاق و ادب ، مردمدارى ، خوش رویى ، افتادگى و ... کسى را یاراى مقابله با ایشان نیست ،
همیشه براى ظهور افراد بزرگ باید انتظار کشید ،
فروزان ، امید داریم که بیایى .
ناشر
Iran, Islamic Republic of
من اخرش نفهمیدم ک اقای تاجگردون اصول گرا هستن یا اصلاح طلب
ولی کاش حاج فروزان میومدن تو صحنه ک این مردم طعم پیشرفت در سایه عدالت رو میچشیدن ای کاااش....
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی تبار با سلام ، بنده شما رو نمی شناسم اما باید بدونید تاجگردون فقط این سال آخر تلاش کرد ، اونم واسه یه عده خاص ، چه سود عام المنفعه ای واسه مردم داشت ، بقول خودش همش دنبال چینش نیروهای خودش بود ، پس ایشون طبق صحبتهای خودش اصلا به شایستگی افراد در تعیین پستها و نیروهای مدیریتی توجهی نکردن ، علی ای حال اگر نیروهای انتخابیشان کارآمد بودند غمی نبود. متاسفانه ایشان اسب را گم کرده و بدنبال نعلش میگردند ، تحرکات وفعالیتهای سال اخیرشان هم جهت نزدیک شدن به ایام انتخابات بوده و است . حال تعجبم که حضرتعالی خود را از نیروهای ایشان و بدنبال عمران و آبادانی استان میخوانید ?
ترک گچساران
Iran, Islamic Republic of
دوستان وحید محمدی تبار ثبات سیاسی نداره اگه کاندید ما ترکها فولادی وندا قبول بشه میاد سمتش وحید جان فقط برا چی تو استانداری پستتو حذف کردن توضیح بده
در جواب آقايى
Iran, Islamic Republic of
شمایى که خودتان را به عنوان فامیل این یکى و آن یکى جا میزنید ، جهت اطلاعتون عرض میکنم که با وجود اینکه جناب فروزان هنوز و تا این لحظه اعلام حضور نکرده اند ، نه تنها از طیف بزرگ بابکانى و آقایى ، بلکه از طرف طوایف : بامیشخى ، سادات زاداحمدى ، سادات عنایى ، موسایى ، دولیارى ، جلیل و ... دعوت به حضور در حوزه انتخابى باشت و گچساران شده اند و این نشان از نفوذ و محبوبیت ایشان دارد که على رغم تمایل شخصى مکررا به ورود به عرصه انتخابات دعوت و از ایشان اعلام حمایت میگردد ، لذا از حضرتعالى تقاضا دارم نسبت به وظیفه خود که لیدرى فلان کاندیدا میباشد اشراف بیشترى پیدا کنید تا به جاى حمایت از کاندید مورد علاقه تان به تخریب مغرضانه شخصیت ملى استان نپردازید ، هرچند که صحبتهاى مغرضانه شما از عشق و علاقه دوستدارانش به ایشان نمیکاهد .
فروزان ،
دست حق همراهت ، مرد مودب ، فداکار و با شخصیت ، همچنان منتظر حضورت در میدان انتخابات هستیم .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1