تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۱۱۷۰۷۱

آیت‌الله ملک‌حسینی به مردم چه خواهد گفت؟

۳
۰
کبنا ؛malkhosiniآیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است صحبت‌های خاص و مهمی را با مردم در امامزاده شاه‌قاسم (ع) انجام دهد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برای طرح موضوع مهمی مردم را به امامزاده شاه قاسم(ع) یاسوج دعوت کرده است.
گفته می‌شود در این تجمع مردمی ریش‌سفیدان، بزرگان طوایف مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، متنفذین و معتمدین قبایل، روحانیت و طلاب، نخبگان، فرهنگیان، اهالی فرهنگ و هنر، رسانه‌ها و  اقشار مختلف مردم نیز حضور دارند.
بر اساس خبرهای واصله این گزارش تاکید می‌کند، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری برای بیان سخنانی مهمی پیرامون مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد مردم را به امامزاده شاه‌قاسم(ع) دعوت کرده است.
گفته می‌شود نماینده ولی‌فقیه در استان با حضور مسئولان ارشد اجرائی استان، ائمه جمعه و مدیران دستگاه‌های مختلف دولتی با مردم سخن خواهند گفت.
به گزارش کبنا نیوز، این برنامه امروز چهارشنبه ۷ مردادماه ساعت ۱۸ عصر در امامزاده شاه‌قاسم برگزار می‌شود.
صحبت‌های خاص آیت‌الله ملک‌حسینی با مردم چه خواهد بود؟ آیا مسائل مهم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را مطرح می‌کند؟ آیا پیرامون نیروهای انسانی صحبت خواهد کرد؟ آیا محورهای صحبت‌های آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه و آبادانی استان می‌باشد؟ یا دیگر مسائل.
گفت‌وگوی صریح نماینده ولی‌فقیه با مردم کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حوادث اخیر استان
مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از سخنرانی بسیار مهم آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در صحن اما‌م‌زاده قاسم یاسوج در خصوص معضلات اجتماعی و حوادث اخیر استان و برخی موضوعات مهم دیگر خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد پایدار اظهار کرد: آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز چهارشنبه با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برخی مسائل مهم سخن خواهد گفت.
وی گفت: سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد حول محورهای مختلف به خصوص معضلات اجتماعی و حوادث اخیر استان خواهد بود که از همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سخنرانی رأس ساعت ۶ عصر امروز چهارشنبه ۷ مردادماه در صحن امام‌زاده قاسم شهر یاسوج خواهد بود، افزود: گروه‌های منتخب مردمی از جمله نخبگان، ریش سفیدان و معتمدین از همه نقاط استان برای حضور در این برنامه مهم دعوت شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارشناس
Iran, Islamic Republic of
.
.
بی زبون
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسد به منظور مصون نگاه داشتن شان و شخصیت والا و بس عظیم خاندان مرحوم حضرت ایت ا ......العظمی ملک حسینی و بیان واقعیتهاو سیره های دینی عملی و اخلاقی مرحوم ایت ا..........در همه زمینه ها بویژه در خصوص طرد افراد متملق و نمام علی الخصوص کسانی که خود را با نام بزرگ ونیک این خاندان محترم به مناصب مدیر کلی و مسئولیتی رسانده اند ارشادات و تذکرات لازم را به مسئولان عالی نظام در سطح استان و کشور بدهند که هیچ کس حق ندارد به صورت خودسر به شخص یا فرد یا مدیر یا مدیر کلی خارج از روال قانونی و نداشتن شرایط مدیریتی بر اساس شائبه نزدیک بودن فردی به این بیت به او عنایت و توجه نموده که چنین اعمالی نه نزد خدای متعال قابل بخشش است و نه روح بزرگ ان مرحوم راضی است و افکار عمومی ملت همیشه در صحنه این استان صد در صد شیعه ان را نیز نخواهند بخشید مثل بعضی از مدیران کل استانداری
داریوش
Iran, Islamic Republic of
میخواد بفرماد فتنه ۸۸ موجب تحریم شد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1