تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۱۱۷۰۰۵

آغاز عملیات اجرایی پارک چشمه نباتی یاسوج

۳
۰
کبنا ؛محمدعلی جاوید ظهر امروز از آغاز عملیات اجرایی و تکمیل فضای فیزیکی پارک چشمه نباتی این شهر در سال جاری خبر داد.
آغاز عملیات اجرایی پارک چشمه نباتی یاسوج
شهردار یاسوج پایتخت طبیعت ایران از آغاز عملیات اجرایی پارک چشمه نباتی یاسوج در سال جاری خبر داد و گفت: بیش از هر زمان دیگر نیاز به اجرای چنین طرح‌هایی داریم.

جاوید در بازدید از پارک چشمه نباتی شهر یاسوج با اشاره به ظرفیت‌های بکر گردشگری این منطقه تفریحی اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و استفاده شهروندان و گردشگران از فضاهای سبز سطح شهر احداث پارک‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
وی گفت: عملیات اجرایی و تکمیل منطقه چشمه نباتی به عنوان یکی از فضاهای بکر و بسیار مطلوب شهر در سال جاری در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.
شهردار پایتخت طبیعت ایران با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه چشمه نباتی و قدمت تاریخی این منطقه بیان کرد: در سال جاری عملیات اجرایی این پارک شامل تهیه طرح و انجام برخی امورات فیزیکی را در دستور کار قرار داده‌ایم که با تکمیل این طرح برخی از مشکلات ترافیکی و خدماتی در مرکز شهر یاسوج تا حد زیادی رفع خواهد شد.
جاوید با اشاره به مشکلات ترافیکی در پارک‌های ساحلی و مهرورزی گفت: با بهره‌برداری از پارک چشمه نباتی از بار ترافیکی و مشکلات دیگر پارک‌های شهر کاسته می‌شود.
شهردار یاسوج به واقع شدن پارک چشمه نباتی در فضای محدوده منطقه سالم‌آباد و مرکز شهر اشاره کرد و افزود: با تکمیل و راه‌اندازی این پارک شهروندان می‌توانند به نحو مطلوب و با دسترسی آسان و کمترین زمان ممکن از این مکان استفاده کنند.
وی گفت: شهر یاسوج به‌دلیل گردشگرپذیر بودن بیش از هر زمان دیگر به فضاهای سبز و پارک‌ها نیاز دارد که باید به کمک مسئولان استانی این مشکلات را برطرف کنیم.
شهردار یاسوج یکی از کارهای مهم دیگر در سال جاری را کلنگ‌زنی پارک ویژه بانوان در این شهر ذکر کرد و با بیان این که نیاز بسیار زیادی به پارک‌های تخصصی در مرکز استان داریم از مسئولان استانی درخواست کمک از راه تسهیلات برای افزایش این گونه اماکن را داد.
اجرای زیرساخت‌های استراتژیک شهر یاسوج با اعتبارات داخلی شهرداری محال است
شهردار یاسوج با بیان اینکه از محل منابع داخلی شهرداری یاسوج کار زیادی در خصوص اجرای زیرساخت‌ها نمی‌توان انجام داد، گفت: اجرای زیرساخت‌های استراتژیک شهر یاسوج با اعتبارات داخلی شهرداری محال است.

محمدعلی جاوید با بیان اینکه رساندن شهر یاسوج به شهری در حد و اندازه‌های یک مرکز استان آرمانی کاری بسیار سخت است و اعتبارات و همت بسیاری را می‌طلبد، اظهار کرد: باید بپذیریم که این شهر نسبت به بسیاری از مراکز استان‌ها زیرساخت‌ها و امکانات کمتری دارد.
وی توسعه و آبادانی شهر یاسوج را تنها وظیفه یک دستگاه مانند شهرداری ندانست و گفت: به همین منظور باید سایر دستگاه‌ها وارد میدان عمل شوند و شهرداری را در ایجاد زیرساخت‌ها یاری دهند.
شهردار یاسوج بیان کرد: هر دستگاهی برای رفاه حال مجموعه کارکنان خود و همچنین جامعه هدفی دارد باید سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم شهری با امکانات حداکثری برای مردم یاسوج و همه نقاط استان داشته باشیم زیرا این شهر به عنوان مرکز استان متعلق به همه مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
وی گفت: تلاش‌های زیادی برای توسعه و اجرای زیرساخت‌های جدید در شهر یاسوج کرده‌ایم و سعی ما بر این است که اماکن تخصصی برای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و با کیفیت‌تر ایجاد شود.
جاوید از ایجاد پارک بانوان، همکاری با بهزیستی برای ایجاد پارک معلولان، راه‌اندازی بازارچه‌های تخصصی همچون بازارچه ماهی و چندین اقدام دیگر را نام برد که شهر یاسوج برای خدمت به مردم استان و همچنین گردشگران و مسافران پرشمار به آن نیاز دارد.
وی در ادامه با بیان اینکه پارک‌ها و فضاهای سبز شهر یاسوج باید گسترش پیدا کند، تصریح کرد: در آینده به‌دلیل کوتاه شدن مسیر مسافرت‌ها مردم از جنوب کشور در هر دو فصل زمستان و تابستان به این شهر خواهند آمد و به همین منظور برای پذیرایی هر چه بهتر از مسافران لازم است تا زیرساخت‌های خود را توسعه بیشتری دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ سی چشمه نباتی
رسولان
Iran, Islamic Republic of
اقای جاوید لطفا بفرمایید ان پرونده که گفتند شما اختلاص کردید اخر دادگاه چه رایی را صادر کرد؟
از طرف ایل بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای مهندس جاوید زحمتکش عزیز ، لطفا به فکر مردم روستاهای مهریان مادوان گنجه ای و ... هم باشید و پارکی زیبا هم نزدیک به این روستاها درست کنید تا مردم این منطقه هم لذت ببرن ، آخه تا پارک ترمینال فاصله خیلی زیاده و کسانی که ماشین ندارن نمی تونن تا اونجا برن چون کرایه ش بالاست ، با تشکر
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1