تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۱۱۶۹۸۲

ماندگاران ایل در یاسوج برگزار شد

۰
کبنا ؛سومین یادواره شهدای منطقه سرکوهکی بویراحمد با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، عظیم ابراهیم‌زاده جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء، مداح برتر کشوری و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در یادواره ۱۸ شهید منطقه سرکوهکی بویراحمد(ماندگاران ایل) خیل عظیم از اقشار مختلف مردم، مدیران دستگاه‌های دولتی و چهره‌های سیاسی و فرهنگی شهرستان بویراحمد نیز حضور داشتند.
باید میراث‌دار خون شهدا باشیم و نه میراث‌خوار آن‌ها
مسئول اجرایی یادواره شهدای منطقه سرکوهکی گفت: باید میراث‌دار خون شهدا باشیم و نه میراث‌خوار آن‌ها.
در این مراسم که قشرهای مختلف مردمی، مسئولان استانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، قائم‌مقام قرارگاه خاتم‌الأوصیا و به خصوص خانواده شهدا حضور داشتند سومین یادواره شهدای منطقه سرکوهکی با یاد و خاطره ۱۸ شهید گلگون‌کفن این منطقه برگزار شد.
در این آیین معنوی حجت‌الاسلام محمد غفاری مسئول اجرایی یادواره شهدای منطقه سرکوهکی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در طول دفاع مقدس از خود کارنامه درخشانی بر جای گذاشت، اظهار کرد: با این که استان ما یک درصد خاک و یک درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده بود اما در دفاع مقدس از لحاظ تعداد شهید در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: امروزه باید میراث‌دار خون شهدا باشیم و نه میراث‌خوار آن‌ها، تصریح کرد: میراث‌داری خون شهدا یعنی این که پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌ها و اصول انقلاب باشیم.
مسئول اجرایی یادواره شهدای منطقه سرکوهکی، مهم‌ترین خصیصه شهدا را ولایتمداری آن‌ها دانست و افزود: امروز کسانی که خود را ملزم به ولایتمداری نمی‌دانند به جای میراث‌داری خون شهدا به دنبال میراث‌خواری هستند.
در این آیین معنوی گروه نمایش لحظه‌های معنوی جبهه‌ها را در اذهان حضار تداعی کرد و یکی از مداحان بزرگ کشوری برای جمع پرشکوه حاضر در این مراسم مداحی کرد و در ادامه حاج عظیم ابراهیم‌زاده قائم‌مقام قرارگاه خاتم‌الاوصبیا به تبیین دفاع مقدس و اهداف آن پرداخت و در انتها خانواده شهدای سرکوهکی با اهدای لوح تجلیل شدند.
 
فتنه سیاسی ۸۸ به فتنه اقتصادی از سوی دشمن تبدیل شده است
قائم‌مقام قرارگاه خاتم‌الاوصیاء با اشاره به این که فتنه دشمن استکباری در سال ۸۸ سیاسی بود از تبدیل آن به فتنه اقتصادی در هنگامه کنونی خبر داد.
عظیم ابراهیم‌زاده در یادواره ۱۸ شهید منطقه سرکوهکی در حسینیه ثارالله شهر یاسوج و در جمع مردم و مسئولان و خانواده شهدا با بیان این که در کشورهای مختلف جهان که سفر کنیم بسیاری از جوانان آزاده آن‌ها عاشق امام راحل و رهبری معظم انقلاب ایران هستند، اظهار کرد: آن‌ها به دلیل این که نور معنویت را در چهره این دو بزرگوار دیده‌اند و به هدایت‌های آن‌ها در برابر دشمن استکباری و نقش بزرگ این هدایت‌ها پی برده‌اند این گونه عاشق امام و رهبری ما هستند.
قائم‌مقام قرارگاه خاتم‌الاوصیاء در ادامه اظهارات خود با بیان خاطراتی از دفاع مقدس و روح ولایتمداری که در بین جوانات ایرانی وجود دارد، تصریح کرد: جوان ولایتمدار ایرانی برای ولایت سر می‌دهد و در برابر استکبار مانند کوه استوار ایستاده است.
این فرمانده نظامی سرلوحه مقاومت‌ها و ایستادگی‌ها در برابر دشمن را ولایت‌مداری و تأسی و الگوگیری از رهبری و ولایت دانست و گفت: در هر کجا که به توصیه‌ها و نصایح رهبری گوش فرادادیم در برابر هر سختی و مشکلی با سربلندی از میدان خارج شدیم.
وی جنگ امروز دشمن با ایران اسلامی را در عرصه اقتصاد دانست و گفت: آن‌ها وقتی در فتنه سیاسی سال ۸۸ به بهانه انتخابات شکست خوردند به فتنه اقتصادی روی آوردند و به بهانه‌های مختلف سعی در جلوگیری از حرکت و پیشرفت ایران اسلامی را دارند.
ابراهیم‌زاده در همین خصوص تنها راه مقابله با فتنه اقتصادی را عمل به فرمان جهاد اقتصادی دانست و گفت: باید برای مقابله با این فتنه به فرامین رهبری در زمینه جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی عمل کنیم تا ترفند دشمن نقش بر آب شود.
yadvar-sarkohaki (1) yadvar-sarkohaki (2) yadvar-sarkohaki (3) yadvar-sarkohaki (4) yadvar-sarkohaki (5) yadvar-sarkohaki (6) yadvar-sarkohaki (7) yadvar-sarkohaki (8) yadvar-sarkohaki (9) yadvar-sarkohaki (10) yadvar-sarkohaki (11) yadvar-sarkohaki (12) yadvar-sarkohaki (13) yadvar-sarkohaki (14) yadvar-sarkohaki (15) yadvar-sarkohaki (16) yadvar-sarkohaki (17) yadvar-sarkohaki (18) yadvar-sarkohaki (19) yadvar-sarkohaki (20) yadvar-sarkohaki (21) yadvar-sarkohaki (22) yadvar-sarkohaki (23) yadvar-sarkohaki (24) yadvar-sarkohaki (25) yadvar-sarkohaki (26) yadvar-sarkohaki (27) yadvar-sarkohaki (28) yadvar-sarkohaki (29) yadvar-sarkohaki (30) yadvar-sarkohaki (31) yadvar-sarkohaki (32) yadvar-sarkohaki (33) yadvar-sarkohaki (34) yadvar-sarkohaki (35) yadvar-sarkohaki (36) yadvar-sarkohaki (37) yadvar-sarkohaki (38) yadvar-sarkohaki (39) yadvar-sarkohaki (40) yadvar-sarkohaki (41) yadvar-sarkohaki (42) yadvar-sarkohaki (43) yadvar-sarkohaki (44) yadvar-sarkohaki (45) yadvar-sarkohaki (46) yadvar-sarkohaki (47) yadvar-sarkohaki (48) yadvar-sarkohaki (49) yadvar-sarkohaki (50) yadvar-sarkohaki (51) yadvar-sarkohaki (52) yadvar-sarkohaki (53) yadvar-sarkohaki (54) yadvar-sarkohaki (55) yadvar-sarkohaki (56) yadvar-sarkohaki (57) yadvar-sarkohaki (58) yadvar-sarkohaki (59) yadvar-sarkohaki (60) yadvar-sarkohaki (61) yadvar-sarkohaki (62) yadvar-sarkohaki (63) yadvar-sarkohaki (64) yadvar-sarkohaki (65) yadvar-sarkohaki (66) yadvar-sarkohaki (67) yadvar-sarkohaki (68) yadvar-sarkohaki (69)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
۷۰ شهید زیلایی........
کاظم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تشکر میکنم از کسانی که این سایت را راه اندازی کردند همچنین از شورای طایفه بخاطر عملکرد خوبشون در همه ی زمینه ها کمال تشکر به عمل میارم.
به امید پیشرفت های عالی...
نریمان
Iran, Islamic Republic of
شمااگرپروزه ... رانداشتیدچه میگفتید
احمد ح
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام

زبان توان تشکر از زحمات بی دریغ اعضای محترم شورای طایفه را ندارد .امیداوارم که مانای بی همتا طول عمر با برکت وصحت سلامتی وتندرستی برای اعضای محترم شورا وخانواده هایشان عنایت بفرماید تا بهتر وبیشتر در جهت رشد طایفه در تمام زمینه ها کوشا بوده واز منازعات ومناقشات جلوگیری نمایند.
فرجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهدا
علوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برنامه عالی و متفاوتی بود افرین
mahdavi
Iran, Islamic Republic of
Ali. Bod
محمد
Iran, Islamic Republic of
وای از .و لافهایش!!! بگویید کمتر ظاهرگرایی کند!
Iran, Islamic Republic of
عالی بود دست شان درد نکند
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1