تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۱۱۶۹۶۶

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مسیر خط انتقال آبشار

۰
کبنا ؛صبح امروز با حضور اکیپ گشت تخلفات آبفای شهری یاسوج انشعابات غیرمجاز خط انتقال اصلی آبشار یاسوج شناسایی و جمع‌آوری شد.

قاسم قلندری گفت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر وجود انشعابات غیرمجاز در حریم خط انتقال اصلی آبشار یاسوج به سمت مخزن ۱۰ هزار متر‌مکعبی شهدای گمنام یاسوج، تیم اتفاقات آبفای شهری یاسوج به محل اعزام شدند که در بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه بیش از ۱۲ مورد انشعاب غیرمجاز کشف و جمع‌آوری شد.





رئیس امور آب و فاضلاب شهری یاسوج گفت: متخلفان با استفاده از شیوه‌های مختلف اقدام به نصب انشعاب‌های غیرمجاز کرده بودند و به‌صورت ماهرانه‌ای این انشعابات را پنهان کرده و در باغات خود اقدام به ایجاد حوضچه‌های بزرگ برای ذخیره آب  کرده بودند.

 وی بیان کرد: متخلفان از آب شرب برای آبیاری باغات و ساخت و ساز استفاده می‌کردند و روزانه حجم بالایی از آب شرب را به صورت غیرمجاز به هدر می‌دادند.





قلندری یادآور شد: نصب هرگونه انشعاب بر روی خطوط اصلی انتقال آب شرب ممنوع است و در صورت مشاهده این تخلف با متخلفان برخوردهای قانونی و قاطع خواهد شد.

رئیس امور آبفای شهری یاسوج گفت: با توجه به حجم بالای انشعابات غیرمجاز در شهر یاسوج گشت تخلفات و اتفاقات به‌صورت جدی و به‌طور شبانه‌روزی بررسی خطوط انتقال و شبکه توزیع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی تاکید کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز نیازمند عزم جهادی است به همین خاطر با حضور کارشناسان ستادی و آبفای یاسوج در این زمینه همکاری دارند.

رئیس امور آبفای شهری یاسوج با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز باعث هدرروی آب و ایجاد مشکلات بهداشتی برای آب شرب شهروندان می‌شود، گفت: این موضوع باعث افت فشار و گاهی قطعی آب در مناطق مختلف شهری خواهد شد.

IMG_8807 IMG_8806 IMG_8804



نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1