تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب : ۱۱۶۸۷۹

کی مقصر است؟ بانک‌ها، تولیدکنندگان یا مسئولان؟

۲
۰
کبنا ؛

 تور خبری مدیران و خبرنگاران در بازدید از شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


رضایت فعالان حوزه تولید کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌ شرکت شهرک‌های صنعتی
تولیدکنندگان حاضر در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی این استان در خصوص پیگیری مشکلات ابراز رضایت کردند.



در این بازدید سه ساعته که از شهرک صنعتی یک و سه شهر یاسوج صورت گرفت مدیران برق، جهاد دانشگاهی، برخی از بانک‌ها و به همراهی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور داشتند.

در این بازدید سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه در طول دوره مدیریت جدید شرکت شهرک‌ها، همه عزم خود را برای حمایت از تولیدکنندگان گذاشته‌ایم، اظهار کرد: به همین منظور سعی خواهیم کرد که موانع را از پیش روی آن‌ها برداشته و به گونه‌ای عمل کنیم که خللی در امر تولید استان ایجاد نشود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در همین خصوص با بیان اینکه با دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب و برق و گاز تعامل خوبی برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی برقرار کرده‌ایم، بیان کرد: برخی مشکلات مانند نوسانات برق وجود دارد که با همکاری برق استان درصدد رفع آن هستیم.

وی کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را یکی از بزرگترین مشکلات واحدهای تولیدی حاضر در شهرک‌های صنعتی استان برشمرد و گفت: از بانک‌ها انتظار داریم برای استمرار روند تولید در واحدهای تولیدی و کارخانه‌های استان، با تولیدکننده و سرمایه‌گذار ارتباط بهتری داشته باشند.

در ادامه برخی از تولیدکنندگان به بیان مشکلات خود پرداختند که در کلام همه آن‌ها پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی برای رفع مشکلات مشهود بود.

اما این تولیدکنندگان به موازات این رضایت از عملکرد بانک‌ها ناراضی بودند و در اختیار قرار ندادن سرمایه در گردش از سوی بانک‌ها را عامل ضرر و زیان شرکت‌ها و واحدهای تولیدی خود ذکر کردند.

برخی مشکلات مربوط به مالیات‌ها و همچنین نوساناتی که در برق و آب این واحدهای تولیدی وجود دارد موجب ضرر و زیان‌های گاه و بی‌گاه در این شرکت‌ها و واحدهای تولیدی شده است.



مشکل نوسان برق شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
مدیر توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکل نوسان برق شهرک‌های صنعتی این استان به خصوص در شهرک‌های صنعتی شهر یاسوج خبر داد.


امروز تعدادی از مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه خبرنگاران از واحدهای تولیدی فعال در شهرک‌های صنعتی یک و سه یاسوج بازدید کردند.
در این بازدید داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهترین و بیشترین تعامل با با صنایع در استان داریم، اظهار کرد: معتقدیم کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان دیگر به تولید و ایجاد اشتغال نیاز دارد.

 

بازدید مدیر برق کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای صنعتی

 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این شرکت در سال همدلی و همزبانی خود را موظف به حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان می‌داند.

این مسئول افزود: یکی از مشکلاتی که همواره واحدهای صنعتی در شهرک‌ها از آن رنج می‌بردند نوسانات برق بود که اکنون تا حدود بسیار زیادی این مشکل برطرف شده است.

وی گفت: برای مثال شهرک صنعتی یاسوج سه از برق مجزا استفاده می‌کند و اگر خسارتی در دستگاه‌های آن‌ها بوده مربوط به قبل از اتصال به ایستگاه کنونی است. با همکاری و هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی در حال رفع مشکلات برق سایر شهرک‌ها هستیم و تمام تلاش خود را برای پایداری برق شهرک‌ها خواهیم کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای کمک به واحدهای تولیدی نهایت تلاش را دارند، تصریح کرد: برخی از موانع و مشکلاتی که در گذشته وجود داشت اکنون برطرف شده و بهترین همکاری میان ما و شرکت‌هایی مانند آب و برق وجود دارد.

 
--------------------------
بهنیازاده
-------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
الان پنج سال هست که طرح مرغداری زدم از روزی که شروع کردم تا الان حتی یکبار کسی از مسئولان استان و شهرستان برای بازدید هم بسراغ من نیامدند جدای از کارشکنی هایی که توسط بانک در پرداخت بموقع وام صورت پذیرفت و هیچ مسئولی دراستان حاضر به همکاری با بنده نشد تنها در زمان سررسید وام از کارمندان بانک عامل تا رییس جهادو امور دام شهرستان و استان همگی پیگیر میشوند که پرداخت کنید وگرنه طرح شما بنفع دولت جمع میشود
اشنا
Iran, Islamic Republic of
یه سری هم به شهرک صنعتی دهدشت بزنید ببینید چرا اکثر شرکت ها خوابیدن
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1