تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۱۱۶۸۷۰

پارک ویژه معلولان در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

۴
۰
کبنا ؛

در نشست مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج یکی از مصوبات راه‌اندازی پارک ویژه معلولان بود.


bhziste (9)
 مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با شهردار شهر یاسوج دیدار و در خصوص راهکارهای تعامل این دو دستگاه تبادل نظر کردند.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری یاسوج در بحث مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها برای سهولت رفت و آمد معلولان در سطح شهر گفت: با توجه به مأموریت‌هایی که سازمان بهزیستی دارد باورمان این است که با مشارکت و همفکری همه دستگاه‌ها خصوصا شهرداری می‌توانیم این مأموریت را به نتیجه برسانیم.

علی‌رضا موسوی‌امجد افزود: فعالیت‌های شهرداری یاسوج در بسیاری موارد می‌تواند یاریگر بهزیستی استان باشد که امیدواریم همانگونه که این سال با عنوان دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی معرفی شده بتوانیم همدلی و همزبانی خوبی را بین دستگاه‌ها در تعامل با بهزیستی استان شاهد باشیم.

محمد علی جاوید شهردار یاسوج نیز در این نشست اظهار داشت: شهرداری یاسوج آمادگی دارد تا در پیشرفت برنامه‌های بهزیستی استان مانند مباحث توانمندسازی، مناسب سازی، افزایش مشارکت مرمی به صورت مشترک با بهزیستی استان همکاری کند.

 به گزارش فارس از جمله مصوبات و برنامه‌های بهزیستی و شهرداری استان در این نشست را می‌توان تشکیل جلسه مهارت‌های اجتماعی بهزیستی و شهرداری در خصوص آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای مقابله‌ای با آنها، تشکیل جلسات مدام با حضور معاونت شهری شهرداری یاسوج در خصوص آسیب‌های اجتماعی، مناسب سازی معابر، پل‌ها و پارک‌ها برای معلولین و سالمندان عنوان کرد.

همچنین در این نشست احداث پارک ویژه معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان بهزیستی، تسریع در صدور پروانه ساختمانی و معافیت از عوارض شهرداری برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان با هماهنگی و مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و تعامل با آرامستان شهرداری در خصوص مسائل مربوط به افراد مجهول‌الهویه این سازمان از سایر مصوبات بود.

--------------------------

خبر: سپهر

------------------------

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

غروب
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز شما در مطالب که منتشر میکنید قرار بر این هست که از نشر اکاذیب وافترا خودداری کنید ولی در خبر انتشاری مدیران که از بهزیستی شروع شد شاهد چاپ ونشر افتراه ها و نسبت دادن برچسپهایی به مدیران بودید که از رسانه ای مثل کبنا بعید به نظر میرسد
باشت باوي
Iran, Islamic Republic of
. اگه دنیا رو دگرگون کنی با. مدیری که این استان داشته خودتی ، در اندازه صندلی ا.به خدا قسم دکتر تاجگردون اگه می دانست که این طور مدیریت می کنی هیچ وقت انتخابت نمیکرد آبروی اطلاح طلبان رو بردی با اون اخلاقت و مدیریتت
شمس الله
Iran, Islamic Republic of
... بر همگان اشکار شده و کلاه گشادی که استاندار و اقای تاجگردون بر سر این استان نهادند .عدم تغییر مدیران اصولگرا ی دولت قبل که با این دولت زاویه زیادی دارند و از بین کارکنان سازمان هم نیستند چه توجیهی دارد .پس اصلاحطلبان باید تدبیر دیگری کنند بخصوص دهدشتی های بینوا
بیکار
Iran, Islamic Republic of
باید حتما چاپلوسی بنویسن مردم تا بچاپی


جمش کن سایتتو
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1