تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۱۱۶۸۲۴

سئوال بی‌جواب دبیقی از صنعت و معدن

۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت راکد بودن طرح‌های صنعتی و معدنی این استان بررسی شود.
dabighe
حجت‌الله دبیقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت صنعت استان گفت: برخی از صنایع و معادن موجود در استان راکد هستند که ضروری است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت لازم را بر عدم اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شورا بالاترین نهاد مردمی در استان است و دو هزار نفر عضو این شورا هستند، افزود: در جلسات مختلف و با حضور مدیران کل دستگاه‌های مختلف، مشکلات استان در بخش‌های گوناگون بررسی می‌شود.
وی در ادامه از نیمه کاره رها شدن طرح‌های معدنی و پروژه‌های صنعتی انتقاد کرد و ادامه داد: نیمه کاره رها شدن طرح بزرگ معدن فسفات چرام و سایر طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی سوالی است که هیچ‌گاه به آن جواب داده نشد.
این مسئول عنوان کرد: مردم و جوانان این استان از بیکاری رنج می‌برند و این در حالی است که کارخانه‌های بزرگ صنعتی و معدنی ما به دلایل نامعلوم نیمه کاره رها شده‌اند.
دبیقی بیان کرد: نگرانی و دغدغه اعضای شورای اسلامی در خصوص معدن فسفات چرام و سایر طرح‌های راکد استان به رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد منتقل شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پایین بدون کیفیت نان را از دیگر شکایت مردم در تمام شهرستان‌های استان دانست و گفت: به غیر از نان تولید شده در یاسوج مرکز استان که دارای کیفیت نسبتا مناسب است وضعیت و کیفیت نان در سایر شهرستان‌ها مناسب و مطلوب نیست.
وی خواستار نظارت بیشتر بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بر بازار شد و خاطرنشان کرد: چند نرخی بودن کالا در بازار استان وجود دارد و همین موضوع می‌طلبد بازرسین این سازمان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1