تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۱۱۶۷۲۶

آخرین اظهارات جالب کناری در فرمانداری بویراحمد

۷
۰
کبنا ؛konar2
معاون سابق برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد بیش از اعتبارات به همدلی برای توسعه نیاز دارد.
مردم بهترین قاضی برای ارزیابی عملکرد بنده هستند
شاهرخ کناری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد که به منظور تکریم وی و معارفه معاون جدید فرماندار برگزار شد با بیان اینکه جلسه امروز برای من متفاوت‌تر از جلسات قبل است، اظهار کرد: مردم بهترین قاضی برای ارزیابی عملکرد بنده در حوزه عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان هستند.
تشریح عملکرد کناری از زبان معاون سابق فرماندار
معاون سابق برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: در دوران سرپرستی فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توفیق خدمت در حوزه فرمانداری را در دولت تدبیر و امید پیدا کردم که در آن دوران دو حوزه عمرانی و سیاسی را بر عهده داشتم و آنچه در توان بود را انجام دادم و از هیچ کاری برای توسعه و پیشرفت شهرستان دریغ نکردم.
کناری گذری به عملکرد خود طی دوران خدمت زد و گفت: اعتبارات تملک دارایی که باید در سال ۹۳ توزیع می‌شد در ۱۶ فصل توزیع شد و تا جایی که امکان داشت به منظور توسعه و پیشرفت پروژه‌های اولویت‌دار اعتبارات را جابه جا کردیم.
وی تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان بویراحمد در دهه فجر سال ۹۲ را ۴۳ پروژه عنوان کرد و گفت: در دهه فجر سال گذشته نیز ۸۱ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
معاون سابق برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی سال گذشته شهرستان در هفته دولت را ۳۴ پروژه بیان کرد و گفت: سرجمع در دوران خدمتم قریب به ۱۶۰ پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی داشتیم.
کناری در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه عمرانی طی ۱۰۰ بازدید از ۴۰۳ پروژه بازدید با حضور مسئولان استانی، کشوری و شهرستانی داشتیم و در راستای نظارت و رفع مشکلات آن‌ها گام برداشتیم و پروژه‌هایی که اعتبار ۱۰ میلیون تومانی به آن‌ها اختصاص داده شده بود از آن‌ها غافل نشدیم.
وی تعامل بین بخشی در حوزه عمرانی شهرستان بویراحمد را مناسب عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تعامل خوب و سازنده‌ای با شوراها، دهیاران و معتمدین داشتیم که در حوزه کاری با مشکل خاصی مواجه نشدیم.
بویراحمد قبل از اعتبار به همدلی و انسجام نیاز دارد
معاون سابق برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات عمرانی صورت گرفته و در دست اقدام در فرمانداری اشاره کرد و گفت: نواقصات و مشکلات کاملا مشهود بود و ساختمان پاسگاه انتظامی نامناسب بود که تلاش کردیم اعتباری به آن اختصاص داده شود و الان در مرحله خوبی در حال اجرا است.
کناری ساماندهی نمازخانه و مهمانسرای فرمانداری و دیوار و فضای بیرون فرمانداری را از دیگر اقدامات امور عمرانی در حوزه داخلی فرمانداری عنوان کرد و بیان داشت: قریب به ۵۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه لوداب و ۴۸ میلیون تومان در مارگون جهت تجهیز بخشداری‌ها هزینه شد.
وی با بیان اینکه بیش‌از ۹ هزار نامه طی دوران خدمت در فرمانداری بویراحمد دریافت شده که قریب به هفت هزار و ۶۴۰ نامه آن آن در حوزه عمرانی بوده است، گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته می‌توان گفت که روزانه ۳۰ ارباب رجوع به حوزه عمرانی مراجعه می‌کردند که در راستای مشکلات آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتیم.
کناری خاطرنشان کرد: شهرستان بویراحمد بیش‌ از آنکه به تامین اعتبارات نیاز داشته باشد نیازمند همدلی و همراهی هرچه بیشتر بوده که امیدواریم از این به بعد شاهد همراهی، انسجام، صفا و صمیمیت بیشتر در شهرستان باشیم.
معاون سابق برنامه‎ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد در پایان تصریح کرد: شهرستان بویراحمد با توجه به اینکه مرکز کهگیلویه و بویراحمد است در برخی شاخص‌ها از دیگر شهرستان‌های ما عقب‌تر است که این امر با وفاق، همدلی و مدیریت قومی میسر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگرهمدلی ایجاد وابی بعدازان کارفرماندار چیه
Iran, Islamic Republic of
دکتر اگر بخواهی پیشرفت کنی دوسرچوب رابگیر
Iran, Islamic Republic of
ما درتوانایی شجاعت متانت ومردانگی دکتر کناری شک نداریم درپستهای اتی راست قامت ترازحالا باشی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس کناری ما واقعا دوست داریم
یاران
Iran, Islamic Republic of
یاری پور عنوان کرده اصلاح طلب اصولگرا هستم ؟ خدایی این حرف چه مفهومی دارد از دواخور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
توانمندی آقای کناری واقعا ستودنی است .کاش مسئولین به این امر توجه داشته و در پستهای در خور شان ایشان بگمارنشون.دکتر جان همیشه موفق باشی و استوار!
دنا
Iran, Islamic Republic of
توانمندی آقای کناری واقعا ستودنی است.امید که مسئولین در مسئولیتهای مهمتر از ایشون استفاده کنند.آقای دکتر همیشه موفق باشی و استوار.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1