تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۱۱۶۷۲۵

جوابیه‌ی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به کبنانیوز

۲۶
۰
کبنا ؛ 
بعد از انتشار مطالبی با عنوان« در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟»[کلیک کنید] و «رتبه پایین شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در کشور»[کلیک کنید] در پایگاه خبری کبنا نیوز، شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال جوابیه‌ای به این مطالب پاسخ دادند.
به گزارش کبنا نیوز متن این جوابیه‌ی به شرح زیر است؛gaz
سردبیر محترم کبنا نیوز
با سلام
پیرو مطالب مندرج در آن پایگاه اطلاع‌رسانی خواهشمند است جوابیه زیر را به جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمائید.
از گذشته تا کنون همواره قضاوت‌های نابجا و نادرست و شایعه پراکنی‌های مبتنی بر عدم آگاهی و تحقیق و  انتشار گزارشات و نوشته های برآمده از شنیده‌های ناموثق، زمینه های تشویق افکار عمومی و تخریب چهره حقیقی و حقوقی خدمتگزاران مردم را فراهم آورده است. چنین رویه‌ای اگر رونق یابد ( که از منش و رویه آن پایگاه اطلاع رسانی اینگونه بر می آید که رونق خواهد یافت) آرامش، تعامل و همکاری اجتماعی مردم با سازمانها و مهمتر از همه اعتماد که بالاترین سرمایه همه سازمان‌ها است را خدشه‌دار خواهد نمود و متاسفانه برخی آگاهانه به دنبال آن هستند.
پایگاه اطلاع رسانی کبنا نیوز مطالبی را به قلم دو نفر منتشر نموده است که متاسفانه نحوه بیان مطالب با هدف القای سوءمدیریت و وجود فساد در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ذهن مخاطبان عنوان شده و البته ناشی از برداشتهای سطحی و بدون تحقیق نگارنده‌ها می‌باشد.
شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان نکات زیر با استناد به ماده ۲۳ قانون مطبوعات حق پیگیری اتهامات وارده و انتشار یادداشت غیر حرفه ای و غیر موثق را برای خود محفوظ دانسته و همچنین  از طریق مجاری قانونی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
به نظر نویسنده وقتی ۳ نفر از مدیران شرکت ملی گاز ایران برای بازدید مسیر لوله گاز رسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک و اختصاص بودجه کلان پرو‍‍ژه از منطقه بازدید می نمایند آیا می‌بایست ناهار خود را هم همراه می‌آوردند و سئوال بعدی اینکه هزینه سرو گرانترین پرس غذا برای چند نفر مهمان چه میزان است که از آن با واژه گزاف یاد می شود؟
چیدمان نفرات و جابجایی افراد جزء اختیارات مدیران است و تشخیص مدیریت سازمان مبتنی بر شناخت از افراد شایستگی  و نوع کارآیی مدنظر، عامل بقاء و یا جابجایی افراد بوده و هیچ ربطی به دموکراسی ندارد که اساسا  مقوله ای جداگانه است.  در این میان نگارش جمله (( اگر مدیری توانمند است پس چرا در طول سالها ارتقا نگرفته)) نشان از میزان سطحی بودن تحلیل نویسنده دارد.
استخدام رسمی در شرکت ملی گاز ایران از طریق آزمون سراسری و بصورت متمرکز صورت می‌گیرد و جذب نیروی غیر رسمی متناسب با نیاز سازمان بصورت حجمی و از طریق پیمانکار می باشد.
رجوع به شاخصهای ارایه شده در مطلب دوم که با استناد به منبعی ناشناخته و غیر موثق رتبه گاز استان را در بهره‌مندی مردم استان ۷۰ درصد معرفی کرده است نیز نشان‌دهنده بی اطلاعی از عملکرد این شرکت می باشد و تمامی آمار ارائه شده خلاف واقع می‌باشد. علی رغم اطلاع رسانی نادرست نگارنده این شرکت افتخار دارد که بالای ۹۸ درصد از جامعه شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند بوده و در بخش روستایی از حدود ۷۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار هم اکنون بیش از ۴۵۰ روستای پر جمعیت با توجه به اقلیم کوهستانی و جنگلی و پراکنده‌گی روستایی از این نعمت بهره‌مند بوده و روستاهای باقیمانده که به دلیل فاصله بیش از ۱۵ کیلومتر از خطوط اصلی تاکنون در برنامه قرار نگرفته بودند، با تصویب بند ق قانون بودجه ۹۳ و تغییر قانون گازرسانی به روستاها ( که شامل روستاهای با فاصله بیشتر از ۱۵ کیلومتر از خط اصلی هم می‌شود )  از سال گذشته کار مطالعاتی وسیعی انجام و بزودی شاهد بهره مندی حداکثری در بخش روستایی نیز خواهیم بود.
- بی اطلاعی و عدم آگاهی نگارنده از اخبار روز و تحولات گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد تا آنجاست که نحوه گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک را بصورت CNG  عنوان نموده است. حال آنکه با پیگیری‌های بعمل آمده توسط مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد و همان سه نفر میهمان مدیریت گازرسانی که در چشمه‌بلقیس آن ناهار به قول شما با هزینه گزاف  !‌ را تناول نمودند، در نهایت هیات مدیره شرکت ملی گاز ایران مصوبه گازرسانی از طریق احداث لوله گاز را برای قلعه رئیسی و دیشموک صادر نموده و این پروژه در حال انجام مطالعات ( که بخش عمده پروژه است ) و همچنین در مرحله خرید لوله است و انشاءاله بزودی عملیات اجرایی نیز آغاز خواهد شد.
-ایشان در خصوص نحوه محاسبه هزینه علمک گاز نیز مطالبی را از جانب خود عنوان نموده‌اند که باز هم نشان عدم شناخت کافی از استانداردها و قوانین موجود و جاری در شرکت ملی گاز می باشد و جهت تنویر افکار عمومی یادآور می شود که نحوه محاسبه این پروژه همانند سایر پروژه هاست و این رویه در سراسر کشور یکسان است.
گرچه خبرنگاران و اصحاب محترم و تلاشگر رسانه چشم بینا و گوش شنوای جامعه اند اما آگاهی از آنچه که در خصوص آن قلم می‌زنند  باعث بهبود امور و اصلاح شرایط خواهد شد و نگارش مغرضانه با سوء نیت و اهتمام در تخریب چهره سازمانی افراد بدون حصول اطمینان از واقعیات موضوع امری ناپسند و خلاف اخلاق رسانه‌ایست و  صرفاً موجب تشویق افکارعمومی و تخریب وجه سازمانهاست.
روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

بازنشسته گاز
Iran, Islamic Republic of
روابط عمومی شرکت گاز به این نکته اشاره نکرده که بکارگیری نیروها که اغلب ازبستگان و آشنابان میباشدحالا چه حجمی چه پیمانکاری بر اساس چه قاعده و قانونی انجام شده..و به استناد چه ماده قانونی قابل پیگیری است.
جا دارد از سایت کبنانیوز بابت اطلاع رسانی شفاف و واقعی تشکر ویژه داشته باشم.خدا قوت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جوابیه عالی و آگاه کننده بود
بهروز
Europe
این هایی که گفتین حداقل کاریه که میشه انجام داد
چرا در رتبه بندی اخر شدین
و بی انصافیه که بگیم تلاش نکردین و خدماتی نداشتین
اما جابجایی مدیران میتونه به پویایی و پیشرفت کمک کنه
هیچ و منه ای دنیا نی
بخدا قسم بهترین مدیر هم باشی اگه زیاد یک جا موندی یا خودت خودتو خراب میکنی یا خرابت میکنن
صادق
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی نیروهای پیمانکار .چرا ...با .جذب میکنید؟؟؟؟؟؟؟چرا . بیام برات
Iran, Islamic Republic of
اقای محسن محمدی چگونه استخدام شد
عشایر
Iran, Islamic Republic of
معاون تاجگردونی امور عشایر استان عزل شد

کبنانیور: معاون توسعه و عمران اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد منتسب به غلام رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عزل شد.

بنا به گزارش های رسیده سید غلامحسین بلادی که طی یکسال گذشته به عنوان معاونت توسعه و عمران امور عشایر استان فعالیت می‌کرد توسط مدیرکل امور عشایر عزل شد.

گفته می‌شود از روزی که غلام رضا تاجگردون خواستار حضور بلادی در امور عشایر شده بود مدیرکل این مجموعه به دلیل نگرانی از اینکه روزی بلادی مدیرکل شود با ایشان تعامل و همکاری مطلوبی نداشتند و همیشه به نوعی درگیر بودند.

به گزارش کبنانیوز تاکنون امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گچسارانی و گرمسیری نداشته است و باید منتظر ماند که آیا در دولت تدبیر و امید خادمی استاندار تصمیم می‌گیرد یک گچسارانی مدیرکل این مجموعه شود.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
بعضی از سر بیکاری و مرض تخریب و ممانعت از توسعه را شغل خود کرده اند خدا به انسانهای مانع کار در این استان عقل و به استان توسعه همه جانبه بخصوص فرهنگی عطا بفرما
لاهوتیان
Iran, Islamic Republic of
این همه فلسفه بافی کردی اخر هم جواب درستی ندادی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام توجیه کننده نمی باشد خواهشن جهت .....گاز یه نفر که ...در حد دیپلم داشته باشه تا این کار انجام بده من خودم بالای بیست مرتبه هزینه کرد گاز ...را جمع کردم تا با فیش صادره شده همخوانی ندارد درست نیست
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پوشش شبکه گاز شهرهای استان به بالای ۹۷ درصد رسیدسید موسی خادمی، ضریب برخورداری گاز طبیعی در شهرهای ۱۷ گانه این استان را بیش از ۹۷ درصد و در روستاها را حدود ۴۰ درصد اعلام کرد.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ازهمکاری و تلاش ها و رایزنی های در مجلس و شرکت گاز این استان برای دریافت مجوز عملیات گازرسانی به شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک خبر داد و افزود: بهره مندی از نعمت گاز طبیعی حق مردم این منطقه است.
خادمی اظهار داشت: با گازرسانی به این دو شهر ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرهای کهگیلویه وبویراحمد به طور کامل انجام خواهد شد.
استاندار، فرایند طولانی شدن اجرای طرح گاز رسانی به منطقه دیشموک شهرستان کهگیلویه را یادآور شد و گفت: هزینه بر بودن به دلیل کوهستانی و سخت گذر بودن و نیز پراکندگی روستاها شرایط را برای اجرای طرح گازرسانی به این منطقه با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه، مطالعات و روند اجرای پروژه دیشموک به شرکت ملی گاز ایران ارجاع داده شده است، اظهار داشت: طراحان و مشاوران به دنبال راهکاری هستند که هزینه اجرا و مشکلاتی را که بر دولت تحمیل خواهد کرد تا حدودی کاهش دهند.
استاندار، طول خطوط شبکه گاز رسانی به بخش های دیشموک و قلعه رئیسی کهگیلویه را افزون بر ۹۰ کیلومتر ذکر کرد و افزود: هرگونه شتاب زدگی و اجرای غیرفنی و بدون مطالعات دقیق موجب خسارات جبران ناپذیری در آینده خواهد شد.
دکتر خادمی افزود: براساس برآوردهای اولیه اجرای طرح گاز رسانی به منطقه دیشموک کهگیلویه به اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال نیاز دارد.
وی با بیان اینکه، ۷۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در این استان وجود دارد، افزود: تاکنون حدود ۴۱۵ روستای واجد شرایط گازرسانی از این نعمت بهره مند شده اند.
خادمی با اشاره به تقویت تاسیسات گاز شهرهای مختلف استان به ویژه یاسوج و چرام که بیش از سایر مناطق در فصل سرما دچار افت فشار می شوند، افزود: کار بازنگری، تحلیل فنی شبکه های توزیع، تغذیه و اقدامات اصلاحی مورد نیاز در این راستا انجام شده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اتمام مطالعات طرح گازرسانی به ۴۰ روستای پشته زیلایی با جمعیتی افزون بر پنج هزار نفر در بخش سرفاریاب تا آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به نتیجه بخش بودن مطالعات، طرح گاز رسانی به این منطقه از اوایل سال ۹۴ آغاز خواهد شد.
وی ابراز داشت: طرح گازرسانی به منطقه پشته زیلایی در دو فاز طراحی شده که شرکت گاز این استان نیز اهتمام ویژه ای برای انجام هر دو فاز و بهره مندی تمامی روستاهای این منطقه تا روستای شیخ هابیل را دارد.
به گفته استاندار، تاکنون ۱۳۸ هزارو ۹۵۲ خانوار با جمعیتی حدود ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت حدود ۶۵۰ هزار نفری این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
دکتر خادمی، از نصب ۸۸ هزار و ۷۷ فقره انشعاب شهری و روستایی در سطح این استان اشاره کرد و گفت: ۵۶ هزار و ۵۸۱ فقره از این تعداد شهری و بقیه روستایی است.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
پس لابد استاندار استان الکی حرف زده که گفته ۴۵۰ هزار نفر از ۶۵۰ هزار نفر گاز دارند
سالار-1
Iran, Islamic Republic of
در جوابیه آمده است که: استخدام رسمی در شرکت ملی گاز ایران از طریق آزمون سراسری و بصورت متمرکز صورت می‌گیرد و جذب نیروی غیر رسمی متناسب با نیاز سازمان بصورت حجمی و از طریق پیمانکار می باشد.ش=سئوال۱- انتخاب پیمانکار با کیست؟ سئوال۲- مگر پیمانکار می تواند بدون هماهنگی کار فرما ، نیرویی را به کار بگمارد؟ سئوال۳-بدون شک شرکت گاز خدماتی داشته است.اما چرا منت نمایندگان را به دوش مردم می گذارد؟سئوال۴-اگر خدمت خدائی است و مشکلی ندارید چرا برای هر علمک گاز مراسم افتتاح و دعوت از نمایندگان صورت گیرد؟
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
سلام به خدا مدیر پاک دست وزحمتکش مثل اقای مهندس صیدالی در این استان نه هست ونخواهد امد که بعضیها هم که ناراحتن از صداقت وپاکدستیش ناراحتن چون نه اهل باج دادن هست ونه باج گرفتن
سونامي
Iran, Islamic Republic of
معمولا در دنیا رسم براین است. هرگاه حزبی نتوانست آراء لازم را کسب نماید تمام اعضای آن حزب در دولت از مدیران جزء تا مدیران رده بالا از پست های سازمانی خود کناره گیری می نمایند. و فضا را برای اعضای رقیب فراهم می کنند.
تا آنها بتوانند با آرامش خاطر و خیال راحت مطالبات ر‌ای دهندگان هموطن خود را برآورده کنند و هیچکس اصرار بر ماندن در پست سازمانی خود را ندارد. چون آنقدر فهم و شعور دارند که بفهمند. یک جای کارشان ایراد داشته که حزبشان نتوانسته آراء لازم را کسب کند. به عنوان نمونه می توان به انتخابات شوراها که چند ماه قبل در فرانسه بر گزار شد و حزب حاکم نتوانست کرسی های لازم را کسب نماید.اشاره نمود.که بلافاصله نخست وزیر دولت را منحل و خود و تمامی اعضاء کابینه استعفا دادند.یا انتخاباتی که اخیرا در کشور انگلستان بر گزار شد.و حزب کارگر نتوانست کرسی های مورد انتظار را بدست آورد، در نتیجه تمام سران این حزب کناره گیری نموده و از مردم کشورشان عذر خواهی کردند.و به حزب رقیب ( محافظه کار) تبریک گفته و برای هر نوع همکاری برای توسعه کشورشان اعلام آمادگی نمودند.....همچنین اگر در یکی از همین کشورها حادثه ی ناگواری رخ دهد.تمامی مدیران وزارتخانه ای که با حادثه مذکور ارتباطی داشته . نخست مقام وزارت و ....از کارشان کناره گیری نموده ودر کمال خضوع و خشوع از مردمشان عذر خواهی می کنند. نمونه اش استعفای وزیر راه ایتالیا به علت سقوط اتوبوس به دره و زخمی شدن ۲ الی ۳ نفر.
حال سری به کشور خودمان بزنیم ک بعضی از مدیرانش هیچگونه عرضه ،فهم، شان و لیاقت مدیریتی ندارند. و صرفا به دلیل مسائل حزبی ، قوم و قبیله ای و یا داشتن روحیه تملق گویی و یا پرداخت رشوه صندلی ریاست را غصب می کنند. و شش دانگ سازمان تحت مدیریت خود را ملک زر خرید پدر جان محترم خود می دانند. و با آمدن هر حزب و جناحی ، سریعا رنگ عوض کرده و عضو اصلی و سینه چاک حزب حاکم جدید می شوند. چب باشد چپند . راست باشد راستند. میانه باشد حد وسطند. در یک کلام حزب بادند..کاشکی سند مالکیت سازمان به آنها داده می شد. چون کسی ملک خویش را بر باد نمی دهد . ودیگران در ملک خصوصی شان آفتابی نمی شد ند و بیت المال به این شکل حراج نمی گردید.
ما مدعی هستیم که شیعه مولی علی (ع) هستیم. همان امامی که می فرماید: حکومت بر مردم ، نزد من از عطسه بز کم ارزش تر است. دست برادر را می سوزاند تا به مردم بگوید.که حق الناس خوردنی نیست و و از عذاب روز حساب باید ترسید و قوم و خویش بازی را باید کنار گذاشت.
با کمال تاسف با چشمان خود کسانی را میبینیم که سنگ دینداری به سینه زده و جا نماز آب می کشند که نعوذ بالله ، فکر می کنیم که در دین و ایمان از مولی جلوترند. ولی خطر این مومنان مشرک از معاویه بیشتر است. و هدفشان این است که مردم را از دین و نظام مقدس جمهوری اسلام که با خون هزاران شهید آبیاری شده است، بیزار نمایند. برای ماندن در مقام مدیریت از هر اقدامی که تصور شود غیر قانونی و خلاف شرع مقدس دریغ ندارند. به کار گیری اقارب و بستگان در تمامی ارکان سازمان ، تا هم اشتغال زایی فامیل باشد و معنی بیت المال( بیت الحال) را به دیگران گوشزد نمایند . وقتی کارمند منت دار مدیر باشد. مزایای ذیل حاصل میشود. ۱- چشم و گوش مدیر است ( آن لاین)
۲-این چشم و گوشان در مقابل بیت المال نابینا هستند. ۳- بادی گارد مدیر در مسائل عمومی ، رعیت و نوکر زر خرید مدیرند.۴-همیشه لنگ بر دست و لگن و آفتابه شان پر آب است.۵- در نظر سنجی از این دوستان مدیر، پیغمبرزاده و معصوم است.۷- همچون گراز شکم مخالفین دریده خواهد شد.
سند سازی ، فریب نماینده، و افراد ذی نفوذ، و بکار گیری بستگان همین افراد در نهاد یا ارگان مربوطه، دادن کادو و هدیه از کیسه بیت المال، از محل صرفه جویی در قطع کردن مزایای افراد مغضوب و التماس کردن و مظلوم نمایی و رفتن در خانه های افراد صاحب منصب . و کلا اعمال این چنینی نشان ادب و کسب شرافت است. وآن شعر شاعر که می گوید.
شرف هرگز خریداری ندارد....... درستی هیچ بازاری ندارد
همه گندم نما و جو فروشند......
.اینجا مصداق دارد.
مثل اینها به مثل دزدی می ماند که در روز روشن به دزدی رفته است و چشمان خود را می بندد تا به ضم خود مردم اورا نبینند.!
البته این چاکران حق دارند بگویند که ارباب ما را( ه- ص) را به عنوان وزیر ، استاندار ، فرماندار، نماینده ی مجلس......خواستند. التماسش کردیم به خاطر دلبستگی به ما راضی نشد برود؟ واقعا قوم دوست و زیر دست دوست و فداکار است؟
در زمان تحریم که دیگر کشورها از ما گاز نخریدند . پول و امکانات گاز رسانی به این کشورها صرف امورات گاز رسانی در درون کشور گردید( خوشبختانه) و این تحریم ها مایه فخر و مباهات مدیر شده است و چون مردم اصل قضیه را نمی دانند واین اعتبارات را مدیر با مدیریتش ( ماشا اله من آنم که رستم بود پهلوان) آورد. و این پولها درست مصرف نگردید و در بسیاری از جاها دولت را سالیان سال متضرر خواهد نمود. برای نمونه اگر پروژه گاز رسانی به کاکان یاسوج به درستی بررسی و آنالیز شود و میزان هزینه کرد و سود دهی پروژه مقایسه شود. البته کسی منکر خدمات رسانی به کاکان نیست. ولی راههای دیگری برای رساندن امکانات همچون استفاده از انرژی خورشیدی – ده ها برابر ارزان تر تمام میشد. و نفع این پروژه بر مبنای کارسازی و اشتغال زایی و سود رسانی به ایل و تبار پیمانکار( ه – ص) بنیان نهاده شد. پروژه های این چنینی بسیارند. مشت نمونه خروار بود.
لاقل یادمان باشد که مولی علی فرمود . شرم و حیا نشانه ی بزرگی است . بنابراین هر عملکردی خدمت نیست کاشکی خیانت نباشد.
حال این مدیران افراد هماهنگ باخود و یاری رسان در اعمال خلاف و متملق گوی را، با عنوان کارمندان نمونه و شایسته ، مورد تقدیر قرار می دهند. و کسانی که بخواهند بر مبنای قانون عمل نمایند. ودر اعمال قبیحشان شریک نباشند ، انواع و اقسام انگ های ناروا زده وآنها را ناکار آمد ، کم کار، فاقد صلاحیت لازم، ودر صورتی که این القاب کار ساز نباشد ؛ آنها را مرتد و ضد دین قلمداد می کنند.
و اخیرا شنیده شده که در شرکت گاز عده ای که طبق حدس و گمان خودشان در سایت کبنیا نیوز کامنت گذار بوده اند شناسایی کرده و گفته اند که در ملا عام پوستتان را قلفتی می کنیم و آن را پر از گاز خانگی نموده و بر سر در اداره آویزان می کنیم. تا مایه عبرت شود .( توصیه می شود تا اطلاع ثانوی به شرکت گاز( دباغ خانه) نروید خطرمرگ در کمین است). حقیقتا برای اعتراض به قبض گاز رفته بودم به محض اطلاع از موضوع پا به فرار گذاشتم. و خدا را صد هزارمرتبه شکر از زهره ترکی نجات یافتم.
وانواع و اقسام توهین و فحاشی را نثار افراد مظنون به جرم وحشتناک کامنت گذاری نموده اند. چون خودشان قوه قهریه دارند ؛ و اجرای احکام را توسط( شعبان بی مخ) اجرا می کنند.
حتی ازدحام بیش از یک نفر شورش نام دارد و صحبت کاری با همکاران باید با اجازه چند نفر سهام دار خاص ( صحگ) باشد. چون اشتغال زایی فامیل در استان کامل شده است از استانهای همجوار ( شهرستان رستم فامیل های خ ح) و روستاهایی چون زنیون شهرکرد نیز خوشبختانه، اشتغال زایی کامل شده است . به طوری که نیروهای حداقلی و غریب بومی به عنوان مزاحم قلمداد می شوند. مرگ بر اسرائیل شعار جاودانه ماست اما آنها پول زمین فلسطینیان را دادند. ولی اینجا( یاسوج- ببخشید غزه) با پول مردم قصر ساخته اند . دیگر کاسه صبر لبریز شده است. و زمان خون دل خوردن و دندان روی جگر گذاشتن به سر آمده است. ما کار مندان مظلوم بخش غزه گاز به یاری خداوند مقاومت می کنیم و خدا با ماست. و فقط خدا میتواند؛ گنبد آهنین اورشلیم( ه- ص) را روی سرش ویران کند.
کاری که از عهده رئیس محترم جمهور برنیامده در شرکت ما انجام می شود و لایق گرید Aمکرر هستند.
مطالب فوق به عنوان مقدمه آمده است... ادامه دارد....
محمودی
Iran, Islamic Republic of
در چشمه بلقیص ناهار چرا همان دیشموک خنک تر نبود ؟؟؟اینهمه نیرو از . استخدام شدند .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اقای مهندس مرادی بسار توانمند و باسواده و لیاقت داشته که به اینجا رسیده.باید جنبه داشته باشیم و پیشرفت دیگران رو قبول کنیم.چارلی چاپلین میگه جا در دنیا برای همه هست که نریم دنبال جای کسی
کارمند شرکت گاز
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من سلام
من از جایی با شما صحبت می کنم که داریم به عینه مشکلات نقاط ضعف و قوت شرکت گاز را لمس می کنیم دوستان نظر همه شما محترم و جای بحث اما خدا وکیلی مشکل مدیریت گاز استان وو ...وافراد دیگر نیست
مشکل اون میزو صندلیه که نمیشه ازشون دل کند ورفت...به قول معروف چشمها را باید شست جور دیگر باید دید... من مه می دونم صیدالی ماندگار است و بقیه هم روش ...وزارت نفت و شرکت گازکه تحت نظر دولت و استانداری نیست یا تابع دستورات دستگاههای استان نیست...وزارت نفت از سال ۴۲ تا حالا مستقل بوده و هست...
بازنشسته اجباری گاز دوران احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام آمار دادن این آقای دهدشتی که از زبان استاندار عرایض خود اعلام کردند این آمارها شبیه به آمارهای احمدی نژاده تا واقعیت بابا به خدا به پیربه پیغمبر اینها .فقط وفقط جهت حفظ و بقای صیدالیه اگه حرفای من را قبول ندارید جناب استاندار یک هفته یه گروه بازرس مخفی بفرست شرکت گاز تا اوضاع بیاد دستت طوری بفرستید که نه حراست ونه جناب مدیر متوجه بشه اصلا بیخیال همه اینها تا کی این افرادباید بر گرده ی اصلاحات بتازند وگردو خاک کنند دررو بر اانسانهای آزاده درود بر اندیشه های پاک سلام براصلاحات ای کاش وای کاش دوباره نوای اصلاحات طنین انداز بشه
سید خیراله
Iran, Islamic Republic of
سلام،ر... عزیز در اینکه مطالب سطحی و در بعضی قسمتها ناقص بوده شکی نیست ، همچنین مسلما" قصد خیری در نوشتن این مطلب نبوده ، ولی چرا باید با کارهای ناصواب موجبات چنین اظهار نظرهایی را فراهم آورد.
مسئول محترم ر.. میشه بفرمایید در جلسه هیئت مدیره ای که امضاء جنابعالی هم زیر برگه صورت جلسه بود، چرا با ابقاء شخصی با ۴ رتبه پایین تر از رتبه مورد نیاز برای پستی که به ناحق بر آن تکیه زده موافقت کردید، شما که انتظار انصاف از بقیه دارید، واقعا" بودن شخصی روی پستی که هیچ سنخیتی با اون پست نداره انصافه که آزاده گی خودتون رو براش زیر سئوال بردید ، شما رو تو اداره گاز به دفاع از حق مظلوم و انتقاد کننده موارد نادرست می شناختیم ولی بعد از این کار نمی دونم میشه باز روی شما حساب کرد یا نه شاید مجبور به این کار شدید بهرحال شما را با وجدانتان تنها می گذارم .سلامت باشید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخه جناب محمودی تو چشمه بلقیس عمو شعبون گوشت شکال داره ، تو دیشموک کی همچین چیزی داره فوقش نون ماست گیر میومد، تازه مگه نخوندی آقایان معده شون به نون ماست حساسه، البته حساس نشو حساس نشو مگه چی شده بنده های خدا یه نهار خوردن دیگه کوفت شون نکنید.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
میگم این روابط محترم عمومی توی جوابیه شون فرمودند : صرفاً موجب تشویق افکارعمومی ،( عین مطلب (Copy ، Paste) شده) آخه مگه تشویق افکار عمومی عیبی داره ، اگه روابط عمومی با این خوشتیپیش. حتما" داره، نمی دونم ما که سواد درستی نداریم.
شع
Iran, Islamic Republic of
آقای ت..وی.. شریک وزد بند کننده باپیمانکاران ونماینده واز جمله موارد تخلفهای قبلی ایشان در ناحیه دهدشت و همدستی و شریک با پیمانکاران برهمگان ثابت است وشکی نیست
داود علی پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
تو استان ما هر نهاد و ارگانی که داره خوب فعالیت میکنه و برای مردم زحمت میکشه و روند رو به رشدی داده یه عده میفتن دنبالش و شروع میکنن به تخریب و جو سازی علیه اون نهاد.به راستی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد مصداق پیشرفت و نمونه بارز خدمت رسانی به مردم فهیم کهگیلویه و بویر احمد میباشد.
با تشکر
سالار
Iran, Islamic Republic of
جوابیه فقط در حد ماست مالی و لاپوشانی بود. هیچ اشاره ی مه میزاز درصدی نکرده. فقط بخش شهری رو گفته در حالی که اکثریت جمعبت استان ما روستایی است. خودتی روابط عمومی جان.!
مجاهد..
Asia/Pacific Region
تشویق اذهان عمومی..!؟
Iran, Islamic Republic of
زمانی واژه ای بود بانام عدالت من که نمیدونم وندیدم گفتن اسمش این بود
که گفتن اونو امام علی ع اورده بود بهش میگفتن عدالت علی
امام علی خودش رفت وکلی سفارش اونو کرد اینجوری میگن اما من کلا ندیدمش
نمیدونم کجارفت واز کی رفت
هروقت هم سراغشو گرفتم گفتن که توداری ازچی حرف میزنی بهم میگن چرا پرت وپلا میگی .....خلاصه ..من که هیچ جایی پیداش نکردم وندیده امش اینجا اومدم بگم کسی ازش خبر داره
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1