تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۱۶۷۰۸

کاهش قطعی آب در شهرهای استان/تشدید برخورد با انشعابات غیرمجاز

۵
۰
کبنا ؛سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از تاسیسات آبی شهرهای یاسوج و مادوان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل و تیم اتفاقات آب و فاضلاب استان در شهرهای مختلف استان کمبود آب و کاهش سطح آب چاه‌های آب شرب به خوبی مدیریت شد.۱۶۱۹۱۷۳

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به‌رغم همه مشکلات با تلاش‌هایی که صورت گرفت قطعی آب در ماه‌های اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش محسوسی داشت.

وی افزود: شهرهای یاسوج و مادوان معمولا بیشترین مشکل را در زمینه قطعی آب داشتند که علت این امر نیز تعدد انشعابات غیرمجاز، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی و افت فشار سطح چاه‌های آب و افزایش شکستگی‌ها بود.

وی تقویت تیم‌های اتفاقات و تخلفات آب در شهر یاسوج و مادوان، پیگیری‌های مکرر در رفع شکستگی‌ها و تلاش مضاعف برای جمع‌آوری انشعبات غیرمجاز را از مهم‌ترین عوامل کاهش قطعی آب در شهرهای استان به خصوص شهرهای یاسوج و مادوان دانست و گفت: با توجه به تعدد شکستگی‌ها در شبکه توزیع شهرهای یاسوج و مادوان به‌دلیل فرسودگی بالای شبکه توزیع و توپوگرافی این شهرها در دو ماهه اخیر بیش از ۳۰۰ مورد رفع شکستگی در شبکه توزیع این دو شهر صورت گرفته است.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه در سال‌های گذشته بیشترین مشکلات مربوط به کم‌آبی در شهرهای یاسوج، مادوان و لیکک بود، خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته بهسازی و اصلاح چاه‌ها و چشمه‌های تامین آب شرب این شهرها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و با تلاش‌هایی که در این زمینه صورت گرفت بخش زیادی از مشکلات در زمینه کمبود آب این شهرها برطرف شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای کاهش میزان شکستگی‌های شبکه توزیع آب نسبت به اخذ پیمانکار اقدام شد تا شکستگی‌ها در کمترین زمان و با کیفیت مطلوب برطرف شوند.

لدنی‌نژاد خاطرنشان کرد: آب و فاضلاب شهری به‌صورت جدی در صدد تامین اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع آب شهرهای استان است و البته به‌صورت جدی برخورد با انشعابات غیرمجاز و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه آب را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت به مدیر قاطع وبا پرستیژ-واقعا"درطول این مدت کارهای خوبی توسط مهندس لدنی نژاد انجام شده.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جای خوشحالی دارد در این بی آبی در کشور.
منوچهری
Iran, Islamic Republic of
شنیدن کی بود مانند دیدن از عرش تا فرش حرفها اختلاف دارند
از استانداری
Iran, Islamic Republic of
با تلاش شبانه روزی مهندس لدنی نژاد و همکارانش در شرکت آب و فاضلاب استان وضعیت آب شهرها خیلی بهتر از پارساله. دست همه تون درد نکنه.
قیومی
Iran, Islamic Republic of
متشکر از تلاش های کارکنان زحمتکش آبفای استان.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1