تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۱۱۶۶۹۸

جزئیات سوختگی سیم‌بان دهدشتی

۶
۰
کبنا ؛شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه به خبر «سوختگی سیم‌بان دهدشتی» با ارسال جوابیه‌ای پاسخ داد.

به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری – تحلیلی کبنا نیوز

با سلام و احترام

پاسخ به خبر «سیم بان برق دهدشت سوخت/ ضعف مسوولان بیمارستان در اعزام بیمار/ فرماندار آمد» با کد ۱۱۶۶۴۸ موارد زیر جهت اطلاع مردم عزیز هم استانی به اطلاع می رساند... مستدعی است بر اساس قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام فرمایید:

به اطلاع می رساند؛ در تاریخ سوم مرداد ماه۹۴، مصدومی به نام ناصر دانشیار، با موضوع برق گرفتگی توسط همکاران اورژانس۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت انتقال می یابد.

این بیمار در ساعت ۱۷ و ۲۲ دقیقه در بخش اتفاقات بیمارستان پذیرش می شود؛ به محض ورود این بیمار و همراهان وی؛ متخصص طب اورژانس، متخصص قلب، متخصص جراحی عمومی و متخصص داخلی وی را ویزیت می کنند و اقدامات درمانی و شتخیصی بیمار طبق روال سایر بیماران در حال انجام بود که تلفن ها، سفارشات و مراجعات متعدد و مکرر غیر ضرور به پزشکان و مسئولین بیمارستان آغاز شد.

کار به آنجا کشیده شد که با گذشت حدود نیم ساعت از پذیرش این بیمار؛ ۳۰ تا ۴۰ نفر همراه خشمگین و عصبانی فضای بخش اتفاقات اورژانس را پر کرده و از دست مسئولین حراست بیمارستان نیز برای خروج آنان هم، کاری ساخته نشد!

چندی بعد هم فرماندار محترم شهرستان به همراه تعدادی از مسئولان محلی جهت پیگیری موضوع در این بیمارستان حضور یافتند.

در نهایت به علت آسیب بیمار با برق فشار قوی و احتمال درگیری چند ارگان حیاتی به طور همزمان و همچنین عدم وجود بخش سوختگی در بیمارستان دهدشت؛ تصمیم بر اعزام بیمار از طریق روال قانونی یعنی ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی استان شد.

با تلاش پزشک متخصص برای پذیرش در بیمارستان یاسوج، تازه بخش جدید مشکل پزشکان متخصص و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت آغاز شد و همراهان بیمار و افراد حاضر در بخش، با اصرار تمام از اعزام ایشان به یاسوج جلوگیری کردند و درخواست اعزام بیمار را به شیراز! داشتند و هر چه توضیح داده شد که بر اساس روال قانونی تا زمانی که در شهرستان و یا مرکز استان محل سکونت بیمار، بیمارستان و یا تخت خالی مورد نظر وجود نداشته باشد، اعزام به خارج از استان امکان پذیر نیست؛ متاسفانه مفید فایده واقع نشد.

این دخالت‌ها و اظهار نظرهای غیر کارشناسی همراهان بیمار و تعدادی از مسئولان شهرستانی؛ منجر به معطلی ۴تا ۵ ساعته بیمار در بخش اتفاقات شده که نهایتا با وجود ادامه اصرارهای غیر منطقی اشاره شده، بیمار حدود ساعت۲۳ شب با آمبولانس به یاسوج اعزام شده که هم اکنون نیز در بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری است.

ضمن اینکه مجدداً تاکید می‌شود که تشخیص نیاز بیمار به اعزام بر عهده پزشک معالج است و هیچگونه کم کاری و قصوری در خدمت رسانی به این بیمار صورت نگرفته است.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
علت رو باید در خودتون جستجو کنید. چون مردم این استان به کادر درمان استان اعتماد ندارند چون با چشم خود دیده اند که حتی در ساده ترین موارد پزشکان طرحی این استان ناتوان بوده اند از درمان و چه بسا باعث مرگ بیماران شده اند. پس علت را در خودتان جستجو کنید
Iran, Islamic Republic of
هر چه ایکشیم و دسته همراهان بیماره
Iran, Islamic Republic of
انشاالله خدا شفاش بده
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زحمت کشان بیمارستانها که با چه خون دلی باید انتظارات نابجای پارتی داران را هم تحمل کنند و از اون بدتر پارتی داشتن توی رسانه هاست تا از کاه کوه بسازند و به عوض تشکر از تلاش متخصصین و پرستاران تازه جوابگو هم باید باشند. اصلا مسایل پزشکی چه ربطی داره به فرماندار و فلان مسول و بهمان مسول توی کدام شهر این کشور فرماندار را توی بیمارستان راه میدن توی کدوم بیمارستان برای یه سیم بان ۵۰ نفر همراه میریزن بالای سر پزشک. رسانه ها باید فرهنگ سازی کنند یا فرهنگ سوزی.
Iran, Islamic Republic of
آخی و دست همرایل یه مریض ایا پنجاه تا همراه
همسو
Iran, Islamic Republic of
خوهش میکنم کارها را به کاردان بسپارید در بیمارستان موارد مهم را به متخصصین و با تجربه ها بسپاریم و به نیروهای طرحی وآزمایشی واگذار نکنیم و افراد همراه بیمار نیز کار را به متخصصین واگذار کنند تا اعتمادسازی به وجود بیاد
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1