تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۱۶۶۹۷

فرج‌زاده معاون فرماندار بویراحمد شد/ دلایل برکناری معاون فرماندار از زبان حسنی

۰
کبنا ؛konari v farajمعاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد طی حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
شورای اداری شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست هوشنگ یاری‌پور و با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جلسه جلیل حسنی با بیان اینکه هر آمدنی را رفتنی است، گفت: مسئولیت در نظام سنگین است و مردم ولی‌نعمتان ما هستند وظیفه مدیران انجام وظیفه و خدمت به مردم است چرا که مردم امتحان خود را پس دادند و جا دارد که خدمت‌گذارانی خوب برای مردم باشیم.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمت فرصتی زودگذر بوده و مدیران و مسئولان باید نهایت استفاده را از آن برای رضایت خداوند به کار گیرند، گفت: مسئولیت بسیار سنگین بوده و باید تلاش شود که در خدمت مردم باشیم و گره‌گشا باشیم.
 
محور حرکت در مدیریت انسجام و همگرایی باشد
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید در سطح استان انسجام و همگرایی را به عنوان الگو قرار داده و اولویت کار را بر مبنای همدلی و همگرایی قرار دهیم.
جلیل حسنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه آنچه تا امروز کشور ما را منحصر به فرد قرار داده است، اظهار داشت: اقتدار ایران نتیجه همگرایی، رهبری‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌‌های مردم است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دشمنی‌های کشورهای غربی با ایران اسلامی بیان کرد: با توجه به دشمنی‌های زیاد با ایران همچنان با ثبات و توفنده پیشگام هستیم.
این مسئول با تاکید بر اینکه انسجام و همدلی نتیجه همگرایی است که از جزء به کل ارتقاء داده می‌شود، گفت: باید در سطح استان انسجام و همگرایی را به عنوان الگو قرار دهیم و اولویت کار را بر مبنای همدلی و همگرایی قرار دهیم.
حسنی عدم هماهنگی در سیستم مدیریتی را آفت مجموعه مدیریتی عنوان کرد و گفت: ناهماهنگی در سیستم مدیریتی عوارض و پیامدهای ناگواری برای مجموعه مدیریتی ایجاد می‌کند که منجر به خنثی کردن نیروها و توانمندی‌های یکدیگر، از بین بردن سرمایه ملی و استانی و نارضایتی مردم را به همراه دارد.
عدم همگرایی استان و شهرستان  را دچار خلل و وقفه می کند
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر در شهرستانی که مشغول به خدمت هستیم بخواهیم که آحاد مردم راضی باشند اولین اولویت برای این کار باید انسجام مدیریتی باشد و اگر در مجموعه وزارت کشور که باید انسجام دهنده دیگر دستگاه‌ها باشد عدم همگرایی حاکم باشد کل استان و شهرستان دچار خلل و وقفه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه استانداری، فرمانداری و بخشداری به عنوان متولی مسائل عمرانی، اقتصادی، اجرایی و ...هستند، گفت: باید مسائل و امور مربوط به حوزه کاری خود را مدیریت کنند و از ظرفیت و پتاسیل دستگاه‌ها بهره کافی و وافی را ببرند تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشیم.
این مسئول گفت: اگر به عنوان مدیر و مسئول دستگاه در انجام امور حوزه کاری خود همدلی و همراهی نداشته باشیم قطعا ناموفق خواهیم بود و نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.
دلایل حسنی برای جابجایی شاهرخ کناری از معاونت
حسنی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه انسجام و وفاق و همدلی باید در حوزه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بیشتر باشد، گفت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس را پیش رو داریم اولویت کار باید بر همگرایی و انسجام باشد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه همه به نوعی نقاط ضعف و قوتی داریم، گفت: در بین هشت فرمانداری که در حال حاضر با آن‌ها کار می‌کنیم می‌توان گفت که دکتر یاری‌پور از لحاظ پیگیری امور حوزه اجرایی خود بی‌نظیر بوده و احساس مسئولیت شدیدی در قبال وظایف محوله خود دارد.
وی با اشاره به تغییر ایجاد شده در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد و انتصاب فرج‌زاده به عنوان معاون جدید این حوزه بیان کرد: با توجه به اینکه انتخابات را در پیش رو داریم و حساسیت بالایی دارد گاها ناهماهنگی ایجاد شده در فرمانداری بویراحمد باعث بروز مشکلاتی می‌شد که تصمیم بر این تغییر گرفتیم.
حسنی لازمه کار و خلاقیت‌ها را هماهنگی عنوان کرد و گفت: امیدواریم فرج‌زاده در حوزه عمرانی و برنامه‌ریزی موفق عمل کنند و شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون در شهرستان و حوزه کاری ایشان باشیم.
این مسئول در ادامه با ابراز گلایه‌مندی از برخی سایت‌ها و حاشیه‌سازی ایجاد شده در خصوص جابجایی صورت گرفته در فرمانداری بویراحمد بیان کرد: باید گفت که یاری‌پور دلبستگی به پست و مقام ندارند و آنچه که از طریق سایت‌های محلی مطرح شده نبوده است.
مدیران با همدیگر همکاری کنند


هوشنگ یاری‌پور دستور کار را پیگیری مصوبات جلسات قبل عنوان کرد و گفت: سال جاری حساسیت‌های زیادی دارد که انتظار می‌رود مدیران و مسئولان همکاری و همراهی خوبی با همدیگر داشته باشند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش روی داریم، اظهار کرد: در سال جاری بحث انتخابات را داریم و به گفته رهبری که انتخابات حق و الناس است راهبرد فرمانداری این بوده که اعضای ستاد انتخابات را افرادی زبده انتخاب کند تا انتخاباتی پرشور و سالم داشته باشیم.
 

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر و تحول یک روال عادی بوده و مسئولیت تکلیف بوده نه حق، گفت: امیدواریم همه بتوانیم به تکلیف خود عمل کنیم.

یاری‌پور با بیان اینکه تغییر و تحول در راستای توسعه و خدمات‌رسانی بیشتر است، خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت‌رسانی فرد، گروه و جریان سیاسی ملاک نبوده بلکه اهداف نظام ملاک است و همه ما به عنوان مسئول باید به این امر توجه کنیم.
 
فرماندار بویراحمد بیان کرد: با توجه به اینکه در شرایط حساس هستیم و به انتخابات مجلس نزدیک هستیم و با وجود مشکلات به ارث رسیده ،بایدبر حسب اولویت آن‌ها را بررسی کنیم و در راستای رفع مشکلات گام‌های راسخی برداریم. یاری‌پور با تاکید بر اینکه برای انجام خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم، ایجاد آرامش در انتخابات و دیگر امور تصمیم به جابجایی در حوزه عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان کردیم، گفت: بویراحمد به مرکزیت یاسوج متعلق به استان است و باید فارغ از مسائل قومی، قبیله‌ای و جناحی عمل کنیم.
یاری‌پور خاطرنشان کرد: امیدواریم فرج‌زاده به عنوان معاون عمرانی وبرنامه ریزی این فرمانداری با جدیت و پشتکار فراوان در راستای توسعه شهرستان بویراحمد گام بردارند.

فرماندار بویراحمد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت توجه بیشتر به شهرستان قدردانی کرد و گفت: نماینده مردم در مجلس در همراهی مدیران، جذب اعتبارات و …که همراهی خوبی داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون فرماندار بویراحمد عنوان کرد
برنامه‌ریزی حلقه مفقوده در کهگیلویه و بویراحمد
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد برنامه‌ریزی را حلقه مفقوده در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: احیاء برنامه‌ریزی از اولیت‌های کاری در این فرمانداری است.
کرامت‌الله فرج‌زاده  در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار و مدیرکل دفتر فنی استاندار برگزار شد، حلقه مفقوده در کهگیلویه و بویراحمد را عدم برنامه‌ریزی مناسب عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی به معنای کلمه انجام نمی‌دهیم که باید برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان و شهرستان این رویکرد را تغییر دهیم.
معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد اولین گام و برنامه کاری خود در سمت معاون فرماندار بویراحمد را احیاء و برنامه‌ریزی اصولی در این حوزه عنوان کرد و گفت: در حوزه عمرانی اجرای پروژه‌ها را داریم ولی آنچه اهمیت دارد برنامه‌ریزی است که به صورت اصولی با برنامه‌ریزی مناسب می‌بایست خیل عظیم ارباب رجوع که سیستم اداری را مختل کرده را ساماندهی کنیم.
فرج‌زاده با تاکید بر اینکه مدیریت ما الان ارباب رجوعی است، گفت: اگر با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی به این مهم توجه شود شاهد تراکم جمعیت در سطح ادارات نخواهیم بود.
معاون فرماندار بویراحمد ادامه داد: شهرستان بویراحمد بیش از نیمی از جمعیت استان را دارا بوده که با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات کنونی خبر بدی می‌تواند برای ما مسئولان باشد که باید برنامه‌ریزی لازم برای ایجاد راه‌ها، زیرساخت‌ها و ...داشته باشیم.
این مسئول بار دیگر اولین برنامه کاری خود را برنامه‌ریزی در سطح شهرستان و پس از آن عمرانی عنوان کرد و گفت: کلید حل معما توسعه هوشمندانه و خردمندانه است که همه باید با همدلی و همفکری آن را به منصه ظهور برسانیم.
فرج‌زاده با تاکید بر اینکه خود را موظف به پیشبرد اهداف و شعار دولت می‌دانم، گفت: آنچه را که رضای خدا و رضایت عامه مردم باشد را انجام می‌دهم و برای توسعه و آبادانی شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
معاون جدید برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد رعایت حقوق شهروندی، التزام به قانون و تکریم ارباب رجوع را از برنامه‌های در دستور کار خود عنوان کرد.
 
به گزارش کبنا، طی حکمی از سوی موسی خادمی کرمت‌الله فرج‌زاده به سمت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد منصوب شد.
گفتنی است فرج‌زاده دانشجوی دکترای شهرسازی است که پیش از این در دفتر فنی استانداری بوده و جایگزین شاهرخ کناری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اشنا
Iran, Islamic Republic of
انشالله شاهدرفتن یاری پور بههمین زودی باشیم
انشاالله هر چه زودتر برداشته بشه
زنده باد کناری
زنده باد کناری
بویراحد
Iran, Islamic Republic of
شما ک دارین انجام وظیفه میکنین خسته نباشین
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای حسنی این حرفها تکراری شده است بهخدا ضعفاستاندار و معاون سیاسی و حضرتعالی کاملا مشهود است .کناری نیامده بود که بخواهد بماند یا برود .دولت متعلق به امثال کناری هاست . یا آقای تاج امیری را محکوم کنید یاکناری را برکنار کنید ...آخه آقای روحانی بهچه امیدی سفر کنه به استان ما؟فکر نمیکنید بهدلیل اینکه از عواقب سفر میترسید هر روزبه عقب میندازینش ؟ تاج امیری ها و کناری ها چوب صداقت و احترام به رای مردم را میخورند ...
مردم وبيطرف
Iran, Islamic Republic of
امید است موفق باشند وفرماندار کار خود را شروع نمایندتا اینکه کاریک قدمی پیش رود
Iran, Islamic Republic of
حیف کناری که فرج جانشین شد.
Iran, Islamic Republic of
اگر تعامل این همه مهمه وباتعامل همه جیزهله صبح تاشودور همدیگر بشینید تاتعامل ودستون نره
سعادت
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل محترم سیاسی وانتخابات : مگه معاون برنامه ریزی و عمرانی میخاد انتخابات برگزار کنه ک همش ازانتخابات حرف میزنین?انتخابات درحوضه معاون سیاسی ایست جهت اطلاع گفتم
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی مهندس کناری واقعا مردی
Iran, Islamic Republic of
اشتباهبزرگ دولت در اینه که نمیدونه دکتر با گاو و گوسفند سرو کار داشته نه با سیاست.کسی بهتر از کناری پیدا نمیشد.اشتباه بعدیش این بود کسی مثل فرج زاده چرب زبونو گذاشته که اینم فقط با فشار دفتر نمایندگی ملک حسینی بوده.
یاس
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیف کناری توانمند.به قران بهتر از فرماندار بود
اشنا
Iran, Islamic Republic of
بسش بی
سجاد باقری فرد
Iran, Islamic Republic of
ما باید از داشتن مهندس با سوادی چون سید کرامت آله فرج زاده افتخار کنیم امیدواریم بالاتر ها همیشه از امثال ایشان در تمامی عرصه ها استفاده کنند تا ثمره آن را همگی به روشنی ببینیم
سجاد باقری فرد
Iran, Islamic Republic of
ما باید از داشتن مهندس با سوادی چون سید کرامت آله فرج زاده افتخار کنیم امیدواریم بالاتر ها همیشه از امثال ایشان در تمامی عرصه ها استفاده کنند تا ثمره آن را همگی به روشنی ببینیم بعدشم چرب زبانی در کار نیست هر کی میتونه و بلده و سواد داره خوب صحبت کنه میگن چرب زبون همین حسادتها الکی نمیذاره ما پیشرفت کنیم
شهروند
Romania
حق الناس گردنته ... خدا ببخشدت . این پولا خوردن نداره
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1