تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۱۶۲۳۸

دود نفت را ما میخوریم سودش را دیگران می برند

۲۹
۰
کبنا ؛IMG_1660دبیر کارگروه اشتغال خرد گچساران در جلسه شورای اداری که با حضور مدیران ادارات و دستگاه ها در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ظرفیت خوبی برای بازار کالای مصرفی تولید داخلی مردم شهرستان است.
عادل امینی از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به شدت انتقاد کرد و عنوان کرد: ما بارها از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تنها یک در خواست و تقاضا داشتیم و آن این بود که خرید کالاهای مورد نیازتان را از تولیدات داخلی مردم گچساران تهیه کرده که در این مورد صورتجلسه می شود اما مسئولین نفت اقدام نمی کنند.
وی تصریح کرد: از ۸۱۶ فقره خرید کالای درخواستی شرکت نفت وگاز، فقط منجر به خرید ۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان شده است در حالیکه خرید کالا شرکت نفت بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال است که  این منصفانه نیست چون ما دود نفت راما میخوریم و سودش را دیگران می برند.
امینی افزود: حداقل ۵۰ درصد این پول در شهرستان به گردش در بیاید باعث رونق می شود و این واقعا اجحاف است که شهرستان پایش بر روی سرمایه است اما خودش فقیر است.
دبیر کارگروه اشتغال خرد گچساران در پایان از مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس آموزش و پرورش و مدیرسازمان صنعت، معدن و تجارت گچساران جهت همکاری و خرید ۱۸ هزار البسه مدارس شهرستان تشکر و قدردانی ویژه ای کرد و گفت: با همکاری این ادارت توانستیم جلوی خروج ۱۰ میلیارد ریال سرمایه از شهرستان را بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که صحبت های شما و انتقادات شما باعث گردد که شرکت نفت هم مثل آموزش و پرورش و اداره صنعت و معدن از گچساران خرید کنند
ممنونم آقای امینی
باشت
Iran, Islamic Republic of
بازم ... از حاجی .....
بازم سیاسی کاری....
لطفا نظرات را درج کنید
یکی از طرفداران پر وپا قرص تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
خرید چه ربطی به کارگروه شتغال دارد ?????
باوی مظلوم
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست به خودت بگه . جمه کن بابا
اهورا
Iran, Islamic Republic of
حاج عادل امینی شما فقط بفکر خودتون و ..... هستین و .... هم باکمترین سابقه و غیرقانونی توسط علوم پزشکی استان بورس تحصیلی گرفت ایا سزاوار است این بی عدالتی جناب سرمایه دار!؟
مخالف تاج
Iran, Islamic Republic of
آقایان قلندری و بهنام عکاشه واقعا برایتان متاسفم که عادل امینی را اینطور بزرگ و مطرح میکنید.اما اسفندماه به شما نشان خواهیم داد.و باند و جناح شما شکست سنگینی خواهد خورد.
حق
Iran, Islamic Republic of
باور کنید ایشان برای هر که دلش بخواد کار میکنه حتی برای خود خانواداش چند فرزند از یک ... را گذاشته سر کار و برای ...دیگه اش هیچ کار نکرده در صورتی که این .... چند مدت پیش هم عزادار پسرش شده تازه همان پسر مرحومش خدامیدونه حاضر بود جانش را برای تاجگردون بده و خیلی هم زحمت و بدبختی براش کشید ولی هیچ کاری براش نکردنند ولی برای کسانی که هیچ نقشی و هیچ کار خاصی براشون انجام نداده بودنند کار کردنند تازه همونا که گذاشتند سرکار و الان دارنند پول مفت و مجانی بیت المال را میخورنند بجای کمک و تبلیغ دشنام و دروغ میگفتند کجا دنیا اینجوری هست که مابین دو ...تفاوت باشه عدالت کجا رفته اقای امینی به خدا خوبیت نداره پشیمان میشی هر چند که پشیمان هستی حداقل از خدا بترسید هر چند که روزی هر کس با خدا هست با این شعر سخن را به پایان ببرم بخور تا توانی به بازوی خویش که سعیت بود در ترازوی خویش
حق
Iran, Islamic Republic of
بابا برو جمع کن کاسه و کوزهت را ۵ نفر از یک خانواده که خانواده ... هست را گذاشتید سرکار خیال نکن مردم حالو هستند اینها را باید پس بدی چونکه حق دیگران را پایمال کردی خدایی خودت بگو این رسمش هست
گچساران. رروزگار
Iran, Islamic Republic of
با سلام .اولا عادل امینی همیشه بزرگ بود شما چشم بینا نداشتی.دوما خیلی به این خانواده نزدیکم کدوم یکیشون بورس تحصیلی گر فتن .مگه هر کس درس بخونه وبه مرحله بالاتر بره حتما یه کسی پشت سرشه.می خوای بهت بگم .کیه خدا چون تلاش می کنن .چون دنبال کسی بی قضاوت حرف نمیزنن چون ایمان به خدا و پیغمبر دارن .امینی اگر دارد دفاع از جوانان ما می کند.که خاکش را ما می خوریم کیفشو اون بالا یا می کنن .بازم کجاش عیب داره .کمی هم به خودمان بیاییم وانصاف نشون بدیم .خدا پشت پناه هممون باشه.
بينا
Iran, Islamic Republic of
واقعا همیشه برای من جای سوال هست که این سخنان که نفع عمومی جامعه هم پشت اونه چرا اینقدر بد اخلاقی در کامنت ها گذاشته میشه
البته مدیریت سایت هم به ظاهر به این قضیه دامن میزنه
به هر صورت از جناب امینی بخاطر اینکه دغدغه کار و مرد و بازار را در جلسات مطرح میکنند تشکر میکنیم
من
Iran, Islamic Republic of
اون بورسی که پسر... جعفری استفاده کرد چرا همه ساکت بودید.
....کیه واقعا
Iran, Islamic Republic of
موضوع اینه که ایشان سابقه خوبی ندارن هر کاری را شروع کردن البته با وام همه اش توش موندن اخه ادم کم اطلاعی مثل ایشون چطوری دبیر میشه؟دبیر کارگروه که همش دولتی هستش چطوری به ایشون داده شده؟کدوم حکم وابلاغ؟تمام این کامنتهای مخالف هم از همین سابقه ایشون هست که از بدهکارترین واحدهای تولیدی شهر هستن
بازاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عادل امینی. مرد نترس
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای نفت گچساران باید متاسف شد که رییس روابط عمومی اش حاضر به دفاع کردن از نفت گچساران در جلسه نشده و سکوت کرده است

تاسف تاسف
مدیر
Iran, Islamic Republic of
قلندری و عکاشه خوب نیست خبرهای ما مدیران را پوشش بدهید معرفی و بزرگ نمایی حاج عادل چه نفعی برای شما دارد.عجب دنیایی شده.......
شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه امروز گچساران ها در گچساران در اقلیت هستن.گواه این مسئله هم حمله هایی است که به امثال حاج عادل امینی که از بزرگان منطقه است میشه. تو این سالها نمیشد از حق مردم گچساران صحبت کرد ولی به امید خدا روند پاکسازی که آغاز شده داره کم کم جواب میده.
گچساران برای گچساران ها
امیرگچ
Iran, Islamic Republic of
حاج عادل اگه میتونی نان فانتزی پزییت داخل بازار شرکت مدیریت کن که ...... نفروشد الحمدالله توی این شهر نظارتی نیست.خوشا به حالت ودر امدت وروزگارت.
بازاری
Iran, Islamic Republic of
اصل موضوع توی این خبر نفع مردم گچسارانه
حالا چرا به این بنده خدا که اتفاقا از بازاریای قدیم گچساران هم هست و به نفع شهر هم صحبت کرده واقعا جای تاسف داره

جناب حاج امینی تشکر که درد بازاریا رو عنوان می کنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این صحبت ها را باید جناب رحیمی فرماندار محترم بگن

حالا یه نفر هم که حرف دل مردم رو میزنه این همه کامنت ناجور برای شخص خودش می نویسن
واقعا ناراحت کننده هست که مردم گچساران به همچین سطحی رسیدند
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
ایشون که حرف بدی نزده . بد کرده به شرکت نفت گفته خریدتون رو از بازار گچسارن انجام بدین . چرا الکی به خودش حمله می کنید .
حتما شما ها همون کسانی هستید که از خرید شرکت نفت خارج از گچساران سود می برید .
اشنا
Iran, Islamic Republic of
این اقا که اینها را بلده بهش بگین روزی صدتا بازرس از کل ایران برای خریدهای شرکت میان وخریدها را بررسی میکنن. کاری هم ندارن ازکجا خرید شده فقط کمترین قیمت را میخان. حالا این قیمت مال هرکجا که باشه واز طرفی تو بازار گچساران تا میفهمن خرید مال شرکت نفته دوبله سوبله حساب میکنن. اگه راست میگه اینا را هم بگه نه الکی فرافکنی کنه.
نا امیدووو...
Iran, Islamic Republic of
همه شما دارید چرند میگید همه اینا ی مشت ..از .غلامرضا گرفته تا ..این دارو دسته فقط بلدن اونایی که براشون پول خرج کرده کار کنه وقتیم بهشون میگی برا کار میگن ما کار شخصی انجام نمیدیم این همه رو گذاشتن سر کار بعد میگن سند و مدرک دارید وقتی سندو مدرک رو کنیم بازم که قبول ندارید باشه الان ی جدیدشو رو میکنم مثلا ا... که ۴هزار نفر رو نظر اباد غذا داد برا .داد و برا اینم خیلی کار براش کرد الانم برادرشو گذاشته اوقاف اسم برادرشم ....هست اینم سند میخوام بدونم مگه ما چمونه که اینو مفتکی میذارن سر کار اونم با مدرک معماری اخه مگه ما مدرک نداریم اخه چرا اگه..
نا امید و
Iran, Islamic Republic of
فقط وووادامه بدین الکی هم نیاید از این چرتو پرتا بگیر و مساحبه بکنید
نا امید از تاجگرون و دارو دسته
Iran, Islamic Republic of
بی. اگه نظرمو نذاری
نا امید از تاجگرون و دارو دسته
Iran, Islamic Republic of
همه شما دارید چرند میگید همه اینا ی ....از اون ..گرفته تا ..این دارو دسته فقط بلدن اونایی که براشون پول خرج کرده کار کنه وقتیم بهشون میگی برا کار میگن ما کار شخصی انجام نمیدیم این همه رو گذاشتن سر کار بعد میگن سند و مدرک دارید وقتی سندو مدرک رو کنیم بازم که قبول ندارید باشه الان ی جدیدشو رو میکنم مثلا ....که ۴هزار نفر رو نظر اباد غذا داد برا .داد و برا اینم خیلی کار براش کرد الانم برادرشو گذاشته اوقاف اسم .....هست اینم سند میخوام بدونم مگه ما چمونه که اینو مفتکی میذارن سر کار اونم با مدرک معماری اخه مگه ما مدرک نداریم اخه چرا اگه حرف پوله بگو من و این جوون های گچساران برات غذا بیدم بابا یکبار هم که شده مرد باش با خودتم .،.،.، و دارو دسته ..کلاش‌‌
نا امید از تاجگرون و دارو دسته
Iran, Islamic Republic of
مرد نیستی که نظرات درستو نمیذاری مگه غلامرضا نمیگه سند پس بذارش نامرد تا همه ببینن
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته شدیم از بس شاهد این حرفهای بی ارزش هستیم . مگر شرکت چند بار باید جواب بده که مقررات بر معاملات حاکمه ؟ اگه آقای امینی راست میگن و شرکت را متخلف میدونن چرا به مراجع قانونی شکایت نمیکنن ؟ اینها شانتاژ تبلیغاتی برای معروف شدن هست اون هم برای روز مبادا .
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
آقای ا.. بار قبلی هم که این موضوع رو علم کردی مردم حسابی ازت پذیرایی کردن . نمیدونم چی میخای یا چه دشمنی با شرکت نفت داری . عزیز جان به نظرات مردم احترام بذار و اینقدر روی موضوعات بی ارزش خودتو خراب نکن . از ما گفتن از شما ...؟
اصول گراي گرمسير
Iran, Islamic Republic of
دلم برای این شهر میسوزه که دبیر اشتغال آن (اقای ا..) خودش عملا ضد کار و کارگر واشتغال می باشد و مدت ۵ سال است وام میلیاردی گرفته و کارخانه اش را تعطیل کرده . اخه کسی باید دم از اشتغال بزنه که خودش درد و رنج کارگر و کارفرما را بدونه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1