تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۱۱۶۰۶۵

نامه‌ سرگشاده‌ای خطاب به فرماندار دنا/ شما برای مناطق محروم چه کرده‌اید؟

۷۳
۰
کبنا ؛بعد از انتشار نامه‌ای از سوی فرماندار دنا خطاب به امام جمعه پاتاوه [کلیک کنید] یکی از جوانان شهرستان دنا با ارسال نامه‌ای به اظهارات فرماندار دنا پاسخ داد که عیناً از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.

به گزارش کبنا نیوز، متن نامه ارسالی برای پایگاه خبری کبنا نیوز به شرح زیر است؛sdaghat-dena (37)

مقام معظم رهبری: امروزه خطیبان جمعه بسان غواصانی هستند که در اقیانوس اطلاعات شناورند و گوهر آگاهی راصید می کنند و در آوردگاه ذکر کثیر به مومنین عرضه می کنند.
طی چند روز گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ها مطلبی را دیدم تحت عنوان انتقاد شدید فرمانداری شهرستان دنا از امام جمعه شهر پاتاوه، با خواندن این مطلب بسیار متعجب شدم و برخود لازم دیدم که بعنوان یک عضو کوچک بخش پاتاوه چند نکته را خدمت فرماندار محترم جناب اقای تاج امیری عرض نمایم:
۱-در جوابیه شما بیان شده که مشکلات شهر وبخش پاتاوه بعد از توافق هسته‌ای به ذهن امام جمعه محترم خطور پیدا کرده !! لازم است این مهم را عرض کنم چون شما چند ماهی بیش نیست که امده اید و هنوز جوهرامضای حکمتان خشک نشده است و اشرافی ندارید و یا هم مشاورانی که این متن را برای شما تهیه کرده اند در جریان خطبه های چند سال گدشته امام جمعه شهر پاتاوه نبوده‌اند؟ چراکه اگر کمی دقت می فرمودن و یا دنبال می کردند خطبه های چند سال اخیر را خود متوجه این امر میشدند که چه در دولت گذشته و در دولت حال همیشه رویه مطالبه گری و دلسوزانه در قبال مشکلات شهر وبخش پاتاوه داشته اند و همیشه در بیان مشکلات ابایی نداشته و بعنوان صدای رسای مردم شهر و بخش پاتاوه عمل کرده‌اند.
۲-در مورد بیان محرومیت و نبود امکانات رفاهی برای مردم شهر و بخش امام جمعه محترم درست عرض کرده اند و مشکلی که این وسط وجود دارد نبود روحیه تحمل نقد و دامنه انتقادپذیری در سخنان حضرتعالی است، بخش پاتاوه با داشتن جمعیت عظیمی از جوانان در زمینه نبود امکانات ورزشی و رفاهی در وضعیت اسفناکی به سر می‌برند. و حال این سوال اینجا مطرح می‌شود که شما به عنوان نماینده اجرایی دولت در شهرستان برای این مردم و جوانان چه کرده‌اید؟ غیر از نصب بنرهای فراوان تبلیغاتی برای مذاکرات هسته ای چه کرده اید؟ عملکرد مثبت شما چه بوده است؟ شما اگر در سرکشی هایتان به مناطق محروم بخش پاتاوه از جمله روستاهای پشت چاه، بنوا، ده پایین، دشت بز و ... تیز بین بودید به عمق محرومیت و نبود امکانات پی می‌بردید.
آقای تاج امیری ما امیدوار بودیم که چون شما خود از فرزندان مناطق محروم بوده اید درد آشنای این مردم هستید اما ...
۳-در بحث اختیارات امام جمعه لازم است شما را به مطالعه بیشتر دعوت کنم چرا که با یک مطالعه عمیق می‌توان به عمق وظایف دینی و سیاسی ائمه جمعه پی برد. مقام معظم رهبری در بیان وظایف ائمه جمعه سه نکته مهم را بیان کردند که لازم هست شما تامل بفرمایید:
۱- آگاهی کامل به مسائل منطقه
۲- ارتباط مستمر با مردم بخصوص جوانان
۳- عدم غفلت از توطئه‌های دشمن
آگاهی از واقعیات جامعه و استان و اطلاع از مسائل رفاهی مردم یکی از ضرورت‌های حیاتی ائمه جمعه در عصر انفجار اطلاعات می باشد و امامان جمعه از دیرباز محل رجوع مردم برای بیان مشکلاتشان بوده اند. و حال جای سوال دارد که شما بعنوان فرماندار یک شهرستان مهم از این وظایف بی خبر بوده‌اید؟ شما بیان داشته اید که فقط امام جمعه شهر پاتاوه هستید و لاغیر؟ لازم است شما یکبار عنایت فرمایید ودر نماز جمعه شهر و بخش پاتاوه شرکت نمایید تا متوجه حضور خیل عظیمی از مردم دورترین روستاهای شهرستان دنا در این نماز دشمن شکن باشید و جواب این سوالی را که مطرح کرده اید به درستی دریافت فرمایید.
۴-در باب بخشداری پاتاوه نکاتی را عرض کرده اید و ذهن شنونده را به این سمت سوق داده اید که امام جمعه محترم از روی لجبازی و بخاطر اینکه حرفشان بخاطر ابقای بخشداری به کرسی نشانده نشده دم به اعتراض گشوده اند، ذکر این نکته مهم است که امام جمعه محترم عهد اخوت با هیچکدام از بخشداران در مورد لیست یا گزینه معرفی کردن نبسته و سخنانی هم که از تریبون نماز دشمن شکن جمعه بیان میشود برای دفاع از حقوق مردم محروم شهر و بخش پاتاوه و جلوگیری از تندروی ها می‌باشد.
امیدواریم که این موارد ذکر شده تلنگری باشد تا فرماندار محترم از خواب غفلت بیدار شوند
من الله التوفیق

جمعی از جوانان حزب‌اللهی شهرستان دنا


نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان محترم اگه نامه اقای فرماندار مطالعه کنید ایشان کامل قانونی حرف زده و در ضمن زمانی که دولت قبلی سرکار بود تورم ۴۵ درصد با رشد اقتصادی منفی ۶ درصد.. بی ثباتی ارز و طلا و بیکاری جوانان شما دوستان جوانان حزب الهی کجا بودید چرا نامه سرگشاده به وضعیت آن روز مملکت نمیداد.. امان از هوای نفس..
آ مث آرتین
Iran, Islamic Republic of
شما جوانان حزب اللهی یه سوزن به خود بزنید یه جوالدوز به بقیه
شمایی که ارتباط نزدیک تری با حاج اقا داربد توصیه کنید ایشان نخست به همان توصیه همیشگی خود یعنی رعایت تقوی الهی پیشه گیرند.
شما از به ثمر نشستن وعده های دولت نگرانید و گرنه هشت سال خواب که نبودید وسعت این همه محرومیت و گرانی و بیکاری و فساد را بینید. اون موقع زبان بیان نداشتید که فریاد وااسلاما سر دهید؟!!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
این که هر فردی توماری اتهیه کند وبه چند نفری بدهد که به نام جوانان منتشر شود دیگر تکراری است مگر باقی جوانان غیر حزب الهی هستند که دارید با این نام سواستفاده میکنید عزیزان لازم نیست فرمایشات مقام معظم رهبری را دستمایه نیات خود کنید چرا کهخود جناب فرماندار دستور سال رهبری را خودش نصب العین قرار داده ولازم نیست از رهبری عزیز هزینه کنید این حربه ها کهنه شده واقای فرماندار به پشتوانه مردم اظهار نظر می کند میگویید نه نظر سنجی میکنیم تا سیه روز شود هرکه در ان غش باشد
دیارم بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چرا اسمتان را ننوشتید ،هرکه هرچی بگه ازطرف جوانان نشد حرف ،بعد با این اراجیف نمیتوان فرماندار مردمی را زیر س‌ال برددرودبر برادر تاج امیری کاش بقیه مسیولین از شما یاد بگیرند.
m
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه ترو خدا بس کن این حرفارو برو به امر به معروف ونهی از منکر بپرداز .چیکار این حرفا داری .مسعولین خودشون هستن همه هم دلسوزن ..
جوانان دانا
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج امیری
هر کس حدودش رو باید بدونه
Iran, Islamic Republic of
حالا این جوان کیه و کجای این سیاست قرار داره. ایا اگر ما هم جوابیه بفرستیم در حمایت از فرمانداری شما انرا لنتشار خواهید داد؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در مورد بنر ها واقعا کار سبک و دور از شانی انجام دادند در یکی از بنر ها که در ورودی شهر هم زمان با ورود گردشگران نصب شده بود جمله " شیخ حسن قفل بزرگ را باز کرد " چاپ کرده بودند. به صورت هماهنگ نیز کلیه ادارات به دستور فرمانداری بنرهای در همین راستا چاپ و نصب نمودند. حتی سازمان تبلیغات اسلامی که رسالتش چیزی دیگر است بنری بزرگ نصب نمدند. و ....
اولا اینکه خطاب کردن ریاست جمهور با نام کوچک زیبنده نیست . دوما قفل بزرگ همان کبر و غرور است که بسیاری از دولت مردان دولت تدبیر امید گرفتار آن هستند کاش کلیدی برای باز کردن آن داشتید
vahid ghaytasi
Iran, Islamic Republic of
ایشان که لیاقت فرمانداری را ندارند واز افراد ان طرف ابی هستند
تاج
Iran, Islamic Republic of
به نظر من فرماندار از روی ناراحتی این حرف ها را پشت سر امام جمعه زده اند و الان نیز پشیمان است و حتمآ معذرت خواهی می کند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حق پاتاوه است اون موقه که امضادادن که سی سخت شهرستان بشه باید همین بلاها به سرمون بیاد که نه امکاناتی داریم و اگه مسئول از بخش هم حرف حقی زد اینجوری بیانیه میدند حاج آقای افشار مسئولی دلسوز است ودر طی این چند سال هم مشخص شده است
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار جوان تحصیلکرده و شجاع.
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم

کار فرماندار,,,,, اخلاق و ادب دولتمردانی مثل شما را زیر سوال برد
برخورد شدید با ایشان کنید
Iran, Islamic Republic of
بی حرمتی به این نحوه بی سابقه بود
خواهشمند اقای فرماندار اگر متن را برایش نوشته اند یکبار دیگر مرور فرمایند
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه گفتند چند تا روستا مشکل آب شرب دارند اقای فرماندار چنین بر آشفتند وتهدید کردند
وای بحال مردم اگه بخواهند مشکلات خویش را بگویند
Iran, Islamic Republic of
درود بر ایل بزرگ زیلایی
حیف شد که این آقای فرماندار تصور منفی برای ما از شما درست کرد
شما ایل غیور و دوست داشتنی وحامی دین ورو حانیت بوده اید
Iran, Islamic Republic of
مثلا فرماندار ریس شورای تامین دنا است
آخ وبخت ایما دنا نشینل
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان یکی از دوستداران طایفه بزرگ زیلایی ازمردم بخش پاتاوه عذر خواهی می کنم که ایشان چنین به یک روحانی هتاکی کردند
عبداللها
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
هیمن که فرماندار محترم فرمودند این جوانان حزب الهی هم از جایه دیگری می سوزند حالا عقدشونو اینجا خالی می کنن . بابا ول کنین .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سوای حرفهای سبک و بی ارزش و گاها حرفهایی صحیح اما با نتیجه گیری ناصحیح ، شروع متن را با فعل مفرد آورده اید ولی در اخر جمع بسته اید و صحبت از جوانان حزب اللهی کرده اید.....خواهشن دقت بفرمایید اگر به نام دین و دینداران و ...صحبت می فرمایید طوری صحبت بفرمایید که ..و تزویرتان مشخص ......
شهروند پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
من شهروند پاتاوه هستم از روزی ,,,,,درود بر فرماندار
Iran, Islamic Republic of
قسم جلاله میخورم که امام جمعه پاتاوه دلسوز مردم .. .مشکلات .
تمراس
Iran, Islamic Republic of
اگر نییت ,,, تش من دنا نبس مو هیچ نونم
Iran, Islamic Republic of
پاتاوه باید همیشه مظلوم باشد
وکسی حق این بخش بزرگ را نگوید
حالا خدا پدر امام جمعه بیامرزه میگه چرا
مردم روستاها آب شرب ندارند به اقای فرماندار برخورده
Iran, Islamic Republic of
اهالی بخش پاتاوه پشت سر حاج اقا منتظر دستور ایشان هستند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای فرماندار
مردم پاتاوه ناراحت نباشید
ما بزرگانی مثل دکتر چمن حاج داوری و .... داریم
حساب زیلایی از این فرماندار جدا است
Iran, Islamic Republic of
سلام
نامه ی خوبی است ولی اعتراض به این فرماندار, کافی نیستحاج اقا
Iran, Islamic Republic of
ای وای و بخت کج ایما اهالی دنا
که امام جمعه مان نتواند انتقاد کند
Iran, Islamic Republic of
تحصیل کرده !!!!!
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار
سریع تر با عزل ایشان فضای متشنج شهرستان
بویژه بخش پاتاوه را آرام بکن ایشان نشان دادند این قبای فرمانداری براشون گشاده
آ مث آرتین
Iran, Islamic Republic of
کبنا کامنت های ما رو منتشر نمی کنید؟؟!!!!
یک معلم
Iran, Islamic Republic of
جوانان حزب اللهی بفرمایید ,,,,,,,پیوند برای رفع محرومیت منطقه چیکار کرده بود اون زمان شما نبودید یا در امام جمعه نبود یا مرادجان از خودتون بود؟؟!!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شجاعت مهندس تاج امیری قابل تحسین می باشد
محقلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایشان هیچ چیزی برای فرماندار شدن نداشت فقط پارتی و باند بازی بوده که گذاشتند متاسفیم برای دولت با این انتصاباتش در کهگیلویه و بویراحمد بابا یک کسی را بذارید که مردم ومشکلات باور داشته باشند نذارید مردم از نظام بدبین شوند
نام شما
United States
تنهاقشری که ازمذاکرات سود نمیبرندخودمون بویراحمدی هاهستیم.
منتقد ادبیات چاله میدونی
Iran, Islamic Republic of
چند روزی بیش نیست که از لیالی قدر دور گشته ایم ولی تدبیر علی (ع) همچنان آیینه تمام نمای امسال و هر سال مان است انگاه که پس از غدیر منصبش را گرفتند و آن بزرگوار تاریخ برای حفظ وحدت و مصالح مردم و رشد و توسعه اسلام نوپا کمر به همکاری و همدلی بست .
جناب فرماندار
دولت اعتدال این ادبیات هجومی و تبریک هسته ای با استهزاء و به سخره گرفتن یک شخصیت حقوقی دینی را (فارغ از شخصیت حقیقی) بر نمی تابد همانگونه که مردم ما ادبیات سخیف مشابهی را از دولت قبل برنتابیده و در ۲۴ خرداد ۹۴ با رآی خود به آن “”نه”” گفتند.
شما هم تخصص قبلی تان در تاکسیرانی بود و بس ، پس ما هم تخم تفرقه بپاشیم و عدم پیشینه شما را در مناصب سیاسی و فرمانداری در بوق و کرنا کنیم؟
مقام عالی دولت و مدعی اصلاح طلبی در یک شهرستان فرهنگی چون دنا را شایسته است ابتدا اصلاح خود نماید از این ادبیات چاله میدونی.
نکند خوانده ای سال ۹۴ سال همدلی و همزبانی با دولت است که این چنین اسب تخریب و استهزاء خود را زین کرده ای و به هر منصبی میتازی و توافقات هسته ای را بنام خود مصادره می نمایی
نه عزیز من سال ۹۴ سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است توآمآ
شایسته است روحیه انتقاد پذیری و آستانه تحمل خود را بالا برده و با سعه صدر و تآمل و تدبیر با اینگونه تاختن های خود که صد البته درود و آفرین باد خیلی ها را نیز در پی داشته ، موجبات تفرقه و انشقاق سایر اقشار را دامن نزنی
و نیز شایسته تر آنکه وقت گهر بار خود را بجای کل کل کردن با سایر مسئولین که همگان نیک می دانند از پیش لرزه های انتخابات است و مخرب ، صرف رتق و فتق امور مردم نمایی که مشکلات و موانع بس ناجوانمردانه سخت اند.
تجربه اندوزی تان مستدام – شهروند سی سخت
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر خادمی
این فرماندار که حدود را رعایت نمیکند
به مجموعه شما ودولت محترم تدبی وامید نمیخورد حیف است مردم به شما بدبین شوند
Iran, Islamic Republic of
احسن بر جوانان با غیرت بخش پاتاوه
کیا
Iran, Islamic Republic of
این امام جمعه اگه دراطلاعات شناوربودمیدونست که حکم فرمانداردنا سرپرست نیست ایشون ازابتداحکمشون فرمانداربوده نه سرپرست.ایشون فکر میکنه هرحرفی دوست داشت میتونه بزنه نخیرایشون اگه شخص بادانشی باشه بایدبپذیره که ازش انتقادبشه
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر بعضی دوست دارند که از شهرستان جدا شوند بسم الله ما از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطف کرده ما را مس کنید ما شهرستان نمیخواهیم فقط گردشگری وتوریستی واین اب وهوا برای پیشرفت کافی است
حاجی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا افشار دیگر دوران آن به پایان رسیده است که بخواهید از نام رهبر حکیم و فرزانه سوء استفاده کنی چرا که ما منتظر فرمان رهبر عزیز هستیم آیا آقای فرماندار جز حقیقت چیزی گفتند .
محمد ستا...‌‌
Iran, Islamic Republic of
به نظرم من اینکه چند جوان بخوان جوابیه بدن وجای همه تصمیم بگیرن عاقلانه بنظر نمیرسه؛ کاشکی جناب افشار بجای اینهمه تندر روی در تریبون نماز عبادی از فرماندار جوان٬فهیم و تحصیل کرده در شورای بخش دعوت میکردند و مشکلات را بیان می نمودند ٬تازه مگه مشلات یک شبه حل میشن که اینجوری طلبکارانه حرف میزنند؛بعضی هم خودشونو جای جوانان متدین ومومن حزب الهی قرارمیدند.پ ن پ:بگو بقیه جوانان......
محمد ستار.....»
Iran, Islamic Republic of
کاشکی دوستان حداقل تعدادشونو میگفتن که داران جای بقیه تصمیم میگیرن؛اینانی که خودشونو حزب الهی مینامند؛پ ن پ:فکر میکنند بقیه.....
دوستان به اصطلاح منتقد ای کاش اقای افشار ازفرماندارفهیم در جلسه اداری بخش دعوت بعمل میاورد وبیان مشکلات مینمود ن اینکه از تریبون نماز عبادی و پحدت بخش جمعه تا این چالشها امروز نمایان نبودند.پی حق بدید اینطوری برداشت کنیم که غرض شخصی داشتند نه دلسوز مشکلات جامعه.....
تات
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار شجاعی که محدوده را به این آقا نشان دادند.
من
Iran, Islamic Republic of
درود برفرماندارشجاع.بالاخره بایدیکی جواب میدادکه اقای تاج امیری شجاعت بخرج دادن.حالااین اقابایدحدوحدود خودش رابداندوراجع به هرمسلئه ی اظهارنظرنکنه.نمازجمعه مکان مقدسی است که هرچیزی نبایدگفته شود.مگه ایشون چکاره هستن که درانتخاب افراددولت دخالت میکنن
بهمنیار
Iran, Islamic Republic of
جالبه افعال متن فرد بکار رفته اما زیرش نوشته جمعی از جوانان. مثلا در متن بالا متعجب شدم، لازم میدانم و عرض مینمایم
دانسته
Iran, Islamic Republic of
بهمنیار عزیزم سوتی دادی چرا از افعال مفرد استفاده کردی ابرومون رفت ایسو بیو جمش کن
نصرت زاده
Iran, Islamic Republic of
کاری که سی رضای خدا نبو یو هم نتیجشه. دروود بر فرماندار محبوب
بهادر
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشیر مردم پاتاوه پشت سر فرماندار جوان خواهند بود اقای بهمنیار
اصلاح طلبی از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
شعور ملت بالاتر از این حرفهاست
۱- شما آمدید یک بحث شخصی و اختلاف سلیقه ای رو شتابزده و بدور از هرگونه تدبیری از طریق تریبون های عمومی بیان نمودید. و چنان تاختید که گویی در میدان جنگ برای یک منافق رجز خوانی میکنید.
اینکار شما کلی برای استان وشهرستان ما هزینه بردار بوده و هست کافی است به سایتها و کامنت های موافق و مخالف سری بزنید آنوقت انشاء اله خواهید دانست که به چه میزان وقت و انرژی و سرمایه های انسانی و حرمت ها را فدای امیال شخصی تان کرده اید.
۲- جوابیه شما آکنده از خشم و تمسخر و ادبیات لات های کوچه بازاری بود آنجا که میفرمایید "افاضات نمایید" - "آماج شلیک توپخانه" - "قد علم نمودید" - "حضرت آقا بدنبال امیال شخصی خود هستید" - "در وجود نازنین تان" - "بخشدار نورچشمی جنابعالی" - "بد نیست بر معلومات خود بیفزایید تا درک کنید" - "نوبر خطابه جنابعالی" - "اگر خصومت و خصلت کینه ورزی ندارید" - "بنده در این روزها احوالات و روحیات شما را درک می کنم"
فرمانداری که اینگونه ادبیاتی داشته باشد آنهم در مقابل ائمه جمعه و بارزترین خصوصیتی که در مصاحبه اش نمود پیدا کند خشم باشد که ناشی از احتمال از دست دادن منصب ش باشد و طرف مقابل را به تمسخر بگیرد باید فاتحه شهرستان و استان ش را خواند و انتظاری از سایر شهروندانش نداشت که چرا نزاع دسته جمعی؟ و چرا شلیک رگبار در شب قدر مولا علی؟ و چرا قتل شوهر؟ و هزاران چرای دیگر؟؟؟؟
۳- اگر توافقی انجام گرفته است در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده است و رهنمودهای رهبری پس سعی نکنید منبعد نتایج ملی و حتی استانی و شهرستانی را بنام شخص خود مصادره نموده و آنرا دست مایه ای سازید برای سرکوب مخالفین شخصی تان و مهمتر از آن بالا رفتن خود و نمایاندن خود به خلق الله
۴- استدعا می نمایم؛ منش، رفتار، فصاحت و بلاغت رییس دولت اعتدال را الگو و مبنای خطابه خویش قرار دهید تا همچنان سایه محور وحدت و معنویت بر فضای شهرستان حکمفرما باشد و بجای طرح مطالب کلیشه ای در تریبون های عمومی می توان در یک فضای صمیمی، تعاملی و حضوری به این موارد جزئی پرداخت.
۵- ما در ۸ سال قبل چنان چوب اقدامات شخصی و جناحی خشمانه و ادبیات تمسخر آمیز دولت قبل و در صدر آنها محمود احمدی نژاد که سر آخر حاصل آن برای خودشان نیز انحراف بود را خوردیم که تا جوابیه شما را خواندیم تداعی آنروزها شد برایمان و لرزیدیم که آن سناریوهای تلخ ملی اینبار در شهرستان فرهنگی دنا دارد تکرار میشود و ما و سرمایه های انسانی مان باید تاوان اغراض شخصی و کینه توزی مسئولین را بدهیم
تجربه اندوزی تان مستدام - اصلاح طلبی از سی سخت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاج امیری جرات داشتت اسمشه زیرنامه اش بنویسه شماکه این شهامت ندارید بهتره از دلسوزی. مردم حرفی نزنید..پشت لفافه حرف نزنید مردم نیازی به مدافعان موش صفت خزیده درلانه ندارند
نویسنده: منصف پاتاوه ای
Iran, Islamic Republic of
شهروند عزیز:سی سختی، بویراحمدی و پاتاوه ای همه برادرند خواهش می کنم وارد این فضا نشوید متن بالا همه حکایت از محرومیت داردکه وارث دولت گذشته و پیگیریهای بخشدار محترم می باشد از امام جمعه محترم خواهش می کنم در ابقای بخشدار اصرار نورزند شاید بخشدار جدید توان حل مشکلات ومدیریت کردن آنهارا داشته باشد چرا که تغییر در اکثر مواقع یک راه حل خروج از بحران است.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
یادتان باشد فرزند ایل بزرگ نوویی را تهدید نکنید که به هروسیله ای بشه پاسخ سنگینتری دریافت خواهیدکرد.جرات دارید از لونه بخزید.
Iran, Islamic Republic of
...ید نوکرمردم باشه ..؟.!!... اشتباه گرفتی فکرکنم اون نماینده دولت دربخش هم باشه جان خودت بذار به مشکلات مردم برسه......!!!!!...یه .میترسم اغفالتون کنه ونماز جمعه راشنبه بخوانید.لنگار خیلی تحت تاثیراطلاعات ....قرارمیگیری.!!!..ما مردم بدبخت کسی رانداریم کمی هم. سفارش ما بیصاحبان رابکن.!!!!!!!!
منتقد
Iran, Islamic Republic of
همه مدیران استان جهت آموزش به جوابیه فرماندار دنا ب.د.
۱- چگونه بر مسئولین بتازیم
.
۳- خشم در گفتار و کردار چه نمودی پیدا خواهد کرد
۴- راههای نمایاندن خود به مردم و تیتر خبری شدن چگونه است
۵- چگونه یک مدیر بی سابقه در یک منصب میتواند یکشبه ره صدساله بپیماید
۶- چگونه یک کار ملی (توافق هسته ای) را بنفع مصالح شخصی مصادره نماییم
۷- چگونه با گفتار و کردارمان همدلی و همزبانی دولت و ملت را به منصه ظهور برسانیم
بویراحمدسفلی .
Iran, Islamic Republic of
علی عزیز فرماندارجوان وشجاع علی گونه ومظلونانه بتاز وبه مردم خدمت. کن علی وار شجاع باش ازمتحجرین نهروانی صفت که. خودرا جوان حزب الهی میخواند نهراسید.چرا که شما حزب الهی واقعی هستید.که نترس پای نامتونه امضا نمودید.انان که پشت پرده حرف میزنند.اینان اشعثهایید شای، درسپاه خودی.اینقدر مالکها پشت سرت هست که پوزه اینان رابه خاک مذلت بنشاند.علی وار وارشجاع باش.علی عزیز که فتح همیشه باشماست.
بویراحمدسفلی .
Iran, Islamic Republic of
علی عزیز فرماندارجوان وشجاع علی گونه ومظلونانه بتاز وبه مردم خدمت. کن علی وار شجاع باش ازمتحجرین نهروانی صفت که. خودرا جوان حزب الهی میخواند نهراسید.چرا که شما حزب الهی واقعی هستید.که نترس پای نامتونه امضا نمودید.انان که پشت پرده حرف میزنند.اینان اشعثهایندشاید، درسپاه خودی.اینقدر مالکها پشت سرت هست که پوزه اینان رابه خاک مذلت بنشاند.علی وار وارشجاع باش.علی عزیز که فتح همیشه باشماست.
جوان
Iran, Islamic Republic of
قرار نیست که هر آدم بی سوادی بیاد و نظر خواهی کنه و خودش و به اسم جوان مذهبی جا بزنه . برو برو به فکر نان باش که خربزه آب است بهتره که قضاوتت بهتر باشه .
جمعي .
Iran, Islamic Republic of
از مسئول محترم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه تقاضامندیم ..تا آرامش بر قرار بشه و وضعیت بدتر نشده .
..
سید انقلابی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه دلسوز و مردمی پاتاوه. که حرف مردم را به گوش مسولین می رسانند.
امیدوارم مسولین بدون غرض ورزی به کار خود بپردازند واز هرگونه توهین وافترا به امام جمعه محبوب پاتاوه خوذاری کنند وگرنه با جوابی قاطعانه از طرف مردم روبرو میشوند..
گمنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار رشید وشجاع دنا احسنت وهزار آفرین ....جوانان الکی حزب الهی کجا بودید که در دوره قبل که اینقدر فشار روی مردم بود بیانیه انتشار بدین جمع کنین این اراجیفتون رو.
تبریک
Iran, Islamic Republic of
نویسنده یا نویسندگان لطفا به دو سوال جواب دهند ۱٫وظیفه فرماندار چیست .آیا باید هرچه امام جمعه گفت اونم بگه چشم .۲فرماندار چه کاری میتوانست انجام بده که انجام نداده.روستای بنوا وپشت چاه و ........از خلقت آدم تا کنون محروم بوده اند مقصر تاج امیری نیست اونم دستش بسته است عزیزم
ن
Iran, Islamic Republic of
درودبرفرماندارا جوان تاج امیری مردشجا
محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس تاج امیری فرد تحصیلکرده شخصیتی توانمند فهمیده وعاقل
یه آخوند وظیفش امور دینی وامر به معروف ونهی از منکر است نه دخالت تو
کار مسئولین.
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دارد که ... از طریق .بخواهد شخصیت یک فرد متشخص
را تخریب و خدشه دار کند به نظر من این جایگاه برای اقای ..زیاد است. چون طریقه
هدایت وراهنمایی را ندارد وذهن مردم را نسبت به دیگران آآشفته میکند.
یه شهروند
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف پاتاوه .....هستند
اما در مقابل مهندس تاج امیری دارای تحصیلات عالی افکار به روز ودلسوز میباشد وبا وجود تاج امیریها دنایی آباد ودگرگون را خواهیم دید.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باهرسلاحی واردشدید باهمان سلاح کوبنده تر جواب خواهید گرفت.درودبرتاج امیری شجاع ونترس مثل. حضرت علی مضلومانه خدمت کن.سپاه عمرعاص قران برسرنیزه کردتد اشعسها درسپاه خودین.مالکها پشت سرت فتح همراه شما
محمد
Iran, Islamic Republic of
اامام جمعه دلسوز منطقه زیلایی چند سال است که از امکانات اولیه محروم است یک بار شد کسی را تخریب کنیم همین مهندس تاج امیری از دل همین مردم محروم فرماندار شده ونماینده همین مردم محروم وشهید پرور زیلاییست
Iran, Islamic Republic of
اامام جمعه دلسوز منطقه زیلایی چند سال است که از امکانات اولیه محروم است یک بار شد کسی را تخریب کنیم همین مهندس تاج امیری از دل همین مردم محروم فرماندار شده ونماینده همین مردم محروم وشهید پرور زیلاییست
زله ترو
Iran, Islamic Republic of
یه امام جمعه یی انتقادی کرده فرموندار ایطوری یه تاکسی پر توپ و تشر و الفاظ رکیک رونده سرش، وو هم کوچو ؟ من رسانه یل
وای بحال ایما مردمل عادی ، د کی جرآت ایکنه و ای فرماندار و مسئولین شهرستان انتقادی بکنه؟ گمون کنم فرموندار تا گردنه قیلونی ایرونش و ایزنه من دهنش
ما که منبد و خیر انتقاد و تقاضا ایگذریم چون پیل دکتر و دوا نیاریم
ایشا خوتو دونیت خورزویل که هی کامنت ایلیت
خوا و خیر بگذرونه
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده محترم ایشان در دولت قبل هم که برخوردهای ناصحیح با فرماندار قبل داشته اند به دلیل گرایش سیاسی فرماندار قبلی دنا بوده است و اینکه فرماندار اسبق دنا یا جناب حسینی رضایی از حامیان دولت تدبیر و امید هستند و کارشکنی ها به همین دلیل بود نه به دلیل اهمیت موضوعات مختلف
نام شما =کارمند از ادارات شهر سی سخت
Iran, Islamic Republic of
عزیزانی که به سایت ها وارد می شن ، توجه داشته باشند سال ۹۴سال وحدت وهمدلی دولت کریمانه وملت عزیز است .انتقاد یک مقوله ادبی واخلاقی وفرهنگی است .ونباید فرهنگ اسلامی مقوله انتقاد رابا این حرفهای چرند وپرند خدشه دار کنند.

ضمناً هتاکی به هیچ مسئولی صلاح نیست ،تا برسد به اینکه یک فرماندار یا امام جمعه بنابراین مراقب قلم هایتان باشید .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1