تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۱۱۵۴۰۱

حرف های بی پرده و صریح ورزشکاران با فرماندار کهگیلویه

۱۱
۰
کبنا ؛شورای ورزش کهگیلویه برگزار شد و در این نشست ورزشکاران حرف ها و انتقادات خود را صریح با مسئولان مطرح کردند.
به گزارش کبنااسپورت از دهدشت، شواری ورزش شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه شورای ادارات و نهادهای شهرستان هیئت های ورزش و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان در سالن اجتماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار گردید.
بر پایه این گزارش فرماندار کهگیلویه که آخرین سخنران جلسه بود ضمن قبولی طاعات و عبادات، پیشاپیش عید سعید فطر را به حضار تبریک گفت.
پوزش ورزش را دارای دو بعد قهرمانی و همگانی دانست و افزود: در جامعه ای که ورزش نیست قطعاً خیلی از مسائل ضداخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
فرماندار کهگیلویه یکی از ثمرات ورزش را روحیه همکاری و آستانه بالای تحمل همدیگر دانست و گفت: ورزش می تواند باعث ایجاد نشاط و انگیزه و کشف استعدادهای نهان فرزندان و خانواده ها و کارکنان باشد که همۀ ما باید دست به دست هم دهیم و این موضوع را پیگیری کنیم.
انتقاد فرماندار کهگیلویه از جو جلسه
وی جو حاکم بر جلسه را زیاد مناسب ندانست و افزود: برای اولین بار است که در جمع شما حاضر می شوم و قطعاً شناختی به شما و هیئت های ورزشی شهرستان ندارم.
فرماندار کهگیلویه صحبت های صورت گرفته توسط هیئت های ورزشی در جلسه شورای ورزش را در دو بخش مدیریتی و بودجه ای تقسیم کرد و بیان داشت: مدیریت ورزش، هیئت های ورزشی و ورزشکاران مشکلات خودشان را به صورت مکتوب در اختیار فرمانداری قرار دهند و من بررسی خواهم کرد و آنچه که در توان ماست کمک خواهد شد و آنچه که در توان ما نیست هیچ قولی نخواهم داد.
پوزش با تآکید بر این که بحث مدیریتی را بررسی خواهم کرد ابراز داشت: من درست نمی بینم در چنین جلساتی عمومی این طور که فضا، فضای مناسب نباشد که بتوانیم مشکلات هیئت های ورزشی را بررسی کنیم.
وی در مورد تعامل ادارات با ورزش گفت: قبل از هر چیز نیاز نیست که همدیگر را مورد هجمه قرار دهیم، اگر بتوانیم با تعامل و همکاری کار بکنیم شاید بهتر باشد، قطعاً دستگاهای دیگر یک اولیت های دارند و می توانند به ورزش کمک بکنند.
پوزش قول مساعد دادند که با تک تک هیئت ها دیدار داشته باشند و مشکلات آنها را بررسی کنند.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان کهگیلویه در ابتدای سخنان خود خطاب به فرماندار کهگیلویه گفت: اگر جلسات فقط برای عکس گرفتن و انعکاس در سایت ها و خبر گزاریها باشد و بعد از جلسه همه چیز فراموش شود بهتر است که چنین جلساتی هرگز نباشد.
جلسات بدون خروجی مثبت
سید ابوصالح دانشور با ذکر این که ۴۰ سال مستمر در ورزش این شهرستان بوده ام، بیان داشت: بارهای بار در چنین جلساتی با مسئولین عالی رتبه شهرستان حضور داشته ام که هیچ ارزش و خروجی مثبتب برای ورزش این شهرستان نداشته است.
وی بزرگترین سرمایه این کشور را نسل جوان دانست و افزود: بیشترین عامل سلامتی جسمی و روحی برای جامعه جوان کشور، ورزش می باشد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان با بیان اینکه هیئت های ورزشی بازوان اصلی و برنامه ریزان و معماران اصلی ورزش و بازوهای ادارات ورزش استان و شهرستان می باشند، اذعان داشت: مهمترین مشکلات هیئت های ورزش در سطح شهرستان اعتبارات مالی و عدم تجهیزات ورزشی برای خدمت به نسل جوان می باشد.
حرفهای صریح و بی پرده رییس فوتبال کهگیلویه با اداره اطلاعات
رئیس برتر هیئت فوتبال استان خطاب به فرماندار، ادارۀ اطلاعات و مسئولین شهرستان گفت: با توجه به این مشکلات عدیده، هیئت های ورزشی ما تعطیل شده و جوانان ما در خطر اعتیاد و ناهنجاریهای اجتماعی می باشند.
دانشور با بیان اینکه مواد افیونی مثل نقل و نبات در دست جوانان ما در سطح شهر دیده می شوند، بیان داشت: جوانان این شهرستان دارند نابود می شوند و ۱۰ تا ۱۵ نفر از بهترین ورزشکاران ما به خاطر متوصل شدن به اعتیاد جان خودشان را از دست داده اند، پس لطفاً به فریاد جوانان این شهر برسید.
لااقل چهره تان را نبینیم که عقده ای نشویم
سیدکمال الدین دولتخواه یکی دیگر از هیئت های ورزشی شهرستان بود که در این جلسه در ابتدای سخنان خود تغیر مدیران ضعیف و آوردن نیروهای کارآمد را در این شهرستان از جمله ضروریات دانست که می تواند به ورزش کمک کند.
رئیس هیئت معلولین و جانبازان شهرستان کهگیلویه گفت: امیدواریم که جناب آقای پوزش که امروز سکان فرمانداری شهرستان کهگیلویه را به عهده گرفته ، با توجه به شناختی که در حوزۀ بودجه از ایشان داریم بتواند مشکلات عدیدۀ ورزش این شهرستان را مرتفع نماید.
دولتخواه با بیان اینکه در جلسات گذشته و با فرمانداران گذشته صحبت ها و راه کارهای فروانی در رابطه با ورزش دادیم و امروز علناً به بیراهه رفته ایم ،گفت: یکی از جلسات مهم با فرماندار سابق جناب آقای کریمی بودند که مشتاق ساماندهی ورزش شهرستان بودند که اجل سیاسی این فضا را نداد که برنامه های مختلفی که در امر ورزش داشتند، نشان دهد.
سیدکمال الدین دولتخواه عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات ورزش شهرستان را خواستار شد و گفت: مسئولین فرهنگی برای ورزش و جوانانی که آسیب های اجتماعی در کنار آنها قرار گرفته است ، در این شهرستان چکار کرده اند؟
وی با اشاره به مسئولینی که می توانند به ورزش کمک کنند و نمی کنند، توصیه کرد: اگر نمی توانید کمک بکنید لطفاً کنار بروید تا لااقل چهره تان را نبینیم که عقده ای نشویم.
رئیس هیئت معلولین و جانبازان شهرستان نبود امکانات و عدم تجهیزات را از موانع ورزش در این شهرستان دانست و تصریح کرد: بعضی از هیئت های که در این جلسه حضور دارند در طی یک دو سال گذشته یک ریال به حساب آنها پرداخت نشده است و حساب آنها صفر است، پس چگونه می توانند ورزشکاران خود را بارور بکنند.
چراباید سیاسیون استان برای ورزش ما تصمیم بگیرند
آیت اله پوش پیشکسوت کشتی نیز در این جلسه گفت؛ با توجه به سابقه ۳۰ ساله ای که در ورزش دارم، شورای ورزش را نسبت به جاهای دیگر و استانهای دیگر به گونه ای دیگر دیده ایم.
پوش گفت: شورای ورزش باید با حضور کارشناسان ورزش تشکیل شود و شرایط موجود ورزش را کارشناسی بکنند و راه کار بدهند و هر چند مدت یک بار شرایط را تغییر بدهند و جوابگوی نسل جوان شهرستان باشند.
وی از عدم دعوت مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش و دانشگاههای آزاد و پیام نور انتقاد کرد و گفت: چگونه بدون حضور این افراد که می توانند بر ورزش این شهرستان تأثیر گذار باشد می توانیم برای ورزش تصمیمات درست بگیریم.
رئیس هیئت نجات غریق وغواصی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مشکلات ورزش شهرستان را بارهای بار با استاندار و سیاسیون و نماینده شهرستان در میان گذاشته ایم، گفت: چرا باید سیاسیون برای ورزش ما از استان تصمیم بگیرند و از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان ورزش شهرستان در این تصمیم گیرها استفاده نشود.
وی در بخش دیگر از سخنان خود با انتقاد از بعضی از مدیران شهرستان گفت: بعضی از مدیرانی که نمی توانند اعتبارات ورزش ادارات خود را جذب کنند و شرایط ورزش را برای کارکنان خود مهیا سازند چگونه می توانند برای جوانان ما در امر ورزش تأثیرگذار باشند.
آیت اله پوش در پایان از فرماندار کهگیلویه درخواست کرد برای شورای ورزش شهرستان از کارشناسان ورزش و پیشکسوتان و اهل فن استفاده کند تا بتوانند ورزش این شهرستان را از وضعیت کنونی خارج کنند.
در پایان این جلسه از تعدادی از هیئت های ورزشی تجلیل بعمل آمد که تعدادی از هیئت های ورزشی فعال این شهرستان به خاطر تبعیض های یک ساله سرپرست اداره ورزش کهگیلویه بین هیئت های ورزشی وهمچنین بخاطر تجلیل از تعدادی از کسانی که در ورزش نبودند یا هیئت های که فعال نبودند وحتی زحمت آمدن به جلسه شورای ورزش را به خود نداده بودند،اعتراض شدید خود را به سرپرست اداره ورزش اعلام کردند که با وساطت فرماندار کهگیلویه وقول در پیگیری این مشکل ، این اعتراضات به پایان رسید.
IMG_3405 IMG_3407 IMG_3408 IMG_3410 IMG_3416 IMG_3417 IMG_3418 IMG_3419 IMG_3420 IMG_3421 IMG_3423 IMG_3424 IMG_3425 IMG_3426 IMG_3431 IMG_3434 IMG_3439 IMG_3443 IMG_3468
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
واقعادم همه ورزشکاراگرم که همشه حرف حق رامیزنندچون مردهستن ومرام علی گونه دارند.ضعف ازمدیریت ورزش هست مدیری که درعرصه ورزش اخلاق ومنش ورزشی نداره بایدکنده بشه.معلم عربی بیادمدیربشه سرنوشت ورزش شهرستان بهترازاین نمیشه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا"باعث تاسف است که ورزش کهگیلویه این چنین نابسامان شده..
همه این مشکلات از طرف مدیرکل ورزش هست که برای ایشان حکم زده!!!!!
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
ورزش استان را نماینده ها سیاسی کردن .خراب کردن.ادم های ضعیف از اموزش وپرورش اوردن کادر اداره را تحقیر کردن.مدرکل علیرغم میلش مطیع انها ست.دلم میسوزه برای ورزش برای جوانان برای خودم که برخی ها چه به سر ورزش اوردن
ایثارگرورزش
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردان پاک پندارراست گفتارنیکوکردار
ورزش جای معامله گری وسیاسی بازی نیست تاریخ ازشما به ننگ یانیکی یادخواهدکرد بخودآیید فرزندانماان چه گناهی دارند
اصلاح طلبان که یکی ازشعارهایشان شایسته سالاری است درورزش گماردن این مدیران مصداق دوصدگفته چون هیچ کردارنیست ا
ایثارگرورزش
Iran, Islamic Republic of
دوستان اشتباه نکنید استاندارومجمع نماینگان استان . و،،،،کجایند چدابرای انتخاب فرماندارهاحساسیت بالاست امادرورزش اینقدر بیمسولیتی فقط وفقط استاندارمقصراین معضلات وجنایت درورزش می باشندوبس
درودبرتاجگردون سلام برایزدپور
ایثارگرورزش
Iran, Islamic Republic of
حال که برااشتغال جوانان دستمان بسته است تنهاسرگرمی مفیدیعنی شورونشاط راازجوانانمان دریغ نکنیم هشیارباشیم که بحران بهداشتی وروانی مشکل اصلی جامعه ماست و،،،تنهاباورزش میسرمیشود آقای استاندارومدیرت عالی استان هشدارهشدار ازماگفتن هشیارباشیم تادیرنشده
Iran, Islamic Republic of
لازم است که در مدیریت ورزش کهگیلویه که ورزشکاران آن همیشه حرفهای زیادی برای گفتن در سطح ملی وبین المللی دارند تجدیدنظر بشه ومدیری لایق از جنس ورزش وتحصیل کرده ورزش در راس این اداره قرار بگیره واین کمترین کاری است که مسولین میتوانند برای جامعه ورزش این شهرستان انجام بدهند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بیشترشون از جمله بخشدار سوق فقط برای زست عکس امدند
کورش کبیر
Iran, Islamic Republic of
ایت الله پوش دمت گرم با این صحبت های که کردی ممنون و سپاس عزیزم بخدا قسم تو در هر حیطه ورزشی فعالیت کنی خوب راه کار و مدیریت به خرج میدی احسن عزیزم ایول به ولت از این نوادگه کوروش بزرگ کهخ بدون واهمه ای حرف خودش میزنه
هيت مخالف كشتي استان
Iran, Islamic Republic of
ایت جان ممنون از این حرفها ادم باید تو ورزش یا نره اگه هم رفت خوبذ عمل کنه
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
... برای ورزشی ک مسعولش هیچ ربطی به ورزش ندارد و فقط بخاطر .. به این منصب رسیده.
معلم عربی دوره ابتدایی رو چه به ورزش???!!!!!!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1