تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۱۱۵۰۷۰

پای بیگانه و ضد انقلاب در پرونده محیط بان دنا

۱
۰
کبنا ؛
 مدیرکل، معاونان و جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با خانواده مرحوم رضایی که توسط یکی از محیط‌بانان دنا به قتل رسید، خواستار عفو و بخشش قاتل شدند.در این دیدار هادی زارع پور، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رمضان ماه رحمت، مغفرت و بخشش بندگان از سوی باریتعالی است و چه زیباست که بندگان نیز نسبت به هم بخشش داشته باشند.وی افزود: جمع فرهنگیان حاضر به نمایندگی از دیگر همکاران خود خواستار بخشش خطای محیط‌بان دنا هستند که قطعاً لذت این بخشش برتر از لذت انتقام و جاودانه است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل نوسازی مدارس این استان، فرماندار دنا و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش با حضور در منزل اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی جوانی که در سال ۸۷ در پارک ملی دنا به قتل رسید خواستار عفو محیط‌بان دنا شدند.

در این دیدار هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن و ائمه اطهار در خصوص عفو و گذشت و رأفت اسلامی سخنانی بیان کرد.

وی گفت: امروز همه کارکنان آموزش و پرورش استان از آقای رضایی همکار خودشان انتظار دارند به میمنت ماه مبارک رمضان محیط‌بان دنا را مورد بخشش و عفو قرار دهند.

در ادامه اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی که خود مدیر آموزش و پرورش عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد است با بیان این که از ابتدا قصد بر رضایت داشتم اما شرایطی پیش آوردند که از این کار منصرف شدم، اظهار کرد: مسئولان محیط زیست چنان بی‌تدبیری به خرج دادند که خانواده داغدار ما رنجیده‌خاطر شد.

وی با بیان این که همه فرهنگیان استان را اولیای دم در این حادثه می‌دانم، تصریح کرد: اگر قرار بر رضایت و عفو باشد همه شما فرهنگیان جزء خانواده ما هستید.

وی با انتقاد شدید از این اقدامات مشاور سازمان محیط زیست، تصریح کرد: این‌ها پای رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب را هم به پرونده پسر من باز کردند که خیانت بود.

اسماعیل رضائی‌نیک، پدر مقتول حادثه دنا که رئیس آموزش وپرورش عشایر سیار کهگیلویه و بویراحمد نیز است، گفت: پرونده روند قانونی را طی کرده است اما حضور فرهنگیان و گروه‌های دیگر مردم مبنای تصمیم‌گیری خانواده بنده خواهد بود و در تلاشم حضور عزیزان را ارج بگذارم.
براساس حکم قوه‌قضایی اعدام محیط‌بان دنا قطعی شده و قرار است بزودی اجرا شود و تاکنون گروه‌های مختلف از جمله اصحاب رسانه و هنرمندان، معاون عمرانی استاندار و سندیکای پیمانکاران استان، امام‌جمعه شهر سی‌سخت به همراه جمعی از مردم و روحانیون و برخی از مادران شهدا با حضور در منزل آقای رضایی از این خانواده تقاضای عفو و بخشش محیط‌بان دنایی را کردند.


نام شما

آدرس ايميل شما

احمد
Asia/Pacific Region
متن نظر شمااگه ایشان مسلمان ومومن است دینش میگویدلذتی که در عفو وگذشت است درانتقام نیست لذاتوقعات وانتظارات کاذب برای بقیه ایجادمی کنید
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1