تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب : ۱۱۴۷۱۰

جوانان، تکنولوژی و مدیران برای روزهای امن استان

۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
عملکرد ضربتی نیروهای امنبتی استان کهگیلویه و بویراحمددر روزهای پس از حادثه اخیر یاسوج نشان می دهد عزم جدی برای بازگشت احساس امنیت در مردم استان بویژه شهرستان های بویراحمد و دنا وجود داشته و عامه مردم با تحسین همکاری کنونی شوراهای تامین استان و شهرستان ها منتظر اقدامات بعدی می باشند.
در روزهای اخیر فضائی در رسانه هائی که نگاه مثبتی به اتفاقات در کشور ما ندارند بوجود آمد که در داخل نیز تلاش شد این نگاه تسری یابد ولی با نظاره عملکرد نیروهای انتظامی که به نوعی مکمل بخش های اطلاعاتی و امنیتی استان می باشد ورق برگشته و تبلیغ این عملکرد در فضای مجازی بویژه واتساپ میان جوانان سهم به سزائی در کنترل این وضعیت داشت.
[caption id="attachment_114715" align="aligncenter" width="550"]۱۰۲۴۱۳۸_۱۹۳ تصویر تزئینی است[/caption]
زکاوت زیادی نمی خواست که دیده شود فضا مسموم است ولی استفاده جوانان از فضای مجازی اتفاقا بهترین و سریع ترین حربه برای کنترل اوضاعی بود که شاید چندان در ورزهای گذشته جالب نبود.
برخی ممکن است فکر کنند که در استان چه خبر است و در نگاه اول فضای این استان شاید از دید ناظر بیرونی امنیتی بیاید در صورتی که وجود رسانه های اکثرا مومن به امنیت مردم، در کنار استفاده جوانان از تکنولوژی برای جلوگیری از رواج شایعات و مهم تر از همه مصاحبه های کنترل شده مدیران امنیتی استان این نگاه را به کلی دگرگونه کرد و فضای آرامش روانی را به خانه ها و کوچه و بازار مردم آرودند.
تجربه روزهای اخیر این درس را به همه می دهد که با اعتقاد به جوانان، در کنار اعتماد به جنبه های مثبت تکنولوژی می توان از بروز نارضایتی اجتماعی و حتی سیاسی در استان و حتی کشور جلوگیری نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1