تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۱۱۴۶۹۸

در کبگیان به بهانه‌ گردشگر بی‌حجابی ترویج می‌دهند

۱
۰
کبنا ؛vahdanifarامام جمعه کبگیان گفت: شاهد رواج برخی بدحجابی‌ها در منطقه کبگیان تحت عنوان مسافر و گردشگر هستیم که باید مسئولان چاره‌اندیشی کنند.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان با قدردانی از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: این مردم با بصیرت در همه برهه‌های انقلاب و در هر مناسبتی بصیرت و فهم سیاسی خود را نشان داده‌اند.
وی با بیان اینکه چنین بصیرتی از سوی مردم که حماسه حضور در مناسبت‌ها را رقم می‌زند رسالت مسئولان را در خدمت به مردم سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: مردم استان ما مستحق بیشترین و بهترین خدمات هستند.
امام جمعه کبگیان در ادامه روز قدس را نماد همبستگی جهان اسلام در برابر همه دشمنان و توطئه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل دانست و گفت: برگزاری باشکوه این مراسم در هر سال امید مردم فلسطین را برای دفاع چند برابر و ناامیدی صهیونیست‌ها و آمریکا و دیگر حامیان رژیم جعلی را دو چندان می‌کند.
وحدانی‌فر با بیان این که بیش از ۶۵ سال است که دنیا این جرثومه فساد را تحمل کرده است، افزود: وقت آن رسیده که امت اسلامی با یک اتحاد حداکثری ریشه این رژیم باطل و منشا تباهی و فساد را بخشکاند.
امام جمعه کبگیان در ادامه راه‌اندازی جریان‌های تکفیری و اشغال سرزمین مسلمانان را هدف رژیم غاصب صهیونیستی برای مقابله با اتحاد دنیای اسلام دانست و گفت: با غفلتی که برخی کشورهای مسلمان دارند اتحاد دشمنان بیشتر خواهد شد.
وی از روز قدس به عنوان یادگار ماندگار امام راحل نام برد و با بیان این که اگر امروز در جهان عزمی برای مقابله با استکبار و صهیونیست‌ها در میان نهضت‌های آزادیبخش وجود دارد همه به مدد زنده نگه داشتن این روز است، افزود: باید با حضور حماسی خود اجازه ندهیم که حیله و کید دشمنان بر اتحاد مسلمانان غلبه کند.
وحدانی‌فر در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز کبگیان با انتقاد از رواج برخی ناهنجاری‌ها در منطقه کبگیان که مسبب اصلی آن نیز برخی از مسافران و گردشگران هستند، اظهار کرد: اینکه بدحجابی و بی‌حجابی را در برخی مناطق عده‌ای به عنوان گردشگر در منطقه مذهبی کبگیان رواج می‌دهند برای مردم پذیرفتنی نیست.
وی گفت: مردم کبگیان به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که عده‌ای تحت عنوان مسافر و گردشگر بدحجابی را در منطقه خود ترویج کنند در حالی که متأسفانه همین موجب بروز برخی مشکلات در کبگیان شده است.
امام جمعه کبگیان برخی از مشکلات در مراسم‌های ازدواج را منبعث از همین موضوع دانست و گفت: وقتی عده‌ای فرهنگ غلطی را در منطقه بدعت می‌گذارند موجب برخی انحرافات می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یا هو
Iran, Islamic Republic of
این بنده ی خدا هم باورش شده علی اباد هم شهریه . یه جوری میگه کبکیان . یکی ندونه فکر میکنه . حالا چه خبره . بابا یه روستاست که از خوب حادثه اسم شهر گذاشتن روش .
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1