تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۱۱۴۴۳۹

پیام مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز قدس

۰
کبنا ؛ghodsمسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام‌های جداگانه از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند.
متن پیام‌ها به شرح زیر است؛
  بیانیه  هنرمندان حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت  روز جهانی قدس
در شصت و ششمین سال از اشغال قدس عزیز به دست صهیونیست های ظالم و همزمان با افروخته شدن شعله های آتش فتنه و نفاق در جهان اسلام جهت همدردی با کودکان بی گناه غزه ، یمن ، عراق و ... وبیعت مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای بلند مقام معظم رهبری که فرمودند «روز قدس روز مسلمین می باشد » هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از مردم روزه دار استان جهت اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم فلسطین و یمن آمادگی خود را جهت همراهی با ملت شریف ایران در راه پیمایی در این روز مقدس اعلام می نمایند.
حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد
بیانیه انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت روز قدس
به نام خدا
روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان الکریم فرصتی است برای همراهی با مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیست.
دولت نامشروع و اشغالگر اسرائیل با حمایت همه جانبه قدرتهای استکباری ملت مظلوم فلسطین را از حق و حقوق انسانی خود محروم نموده و با بی رحمی و ددمنشی هر روز جنایتی تازه می آفریند. این خونخوار سفاک برای رسیدن به مقاصد شوم خود با کشتار مسلمانان بی دفاع و کودکان و زنان و غیر نظامیان و تخریب خانه ها و ویران کردن اماکن مذهبی و تاسیس و حمایت از گروهکهای تروریستی مانند داعش و با تئوری اسلام هراسی بنا دارد به خیال باطل خود تصویری دیگر از اسلام عزیز در منطقه و در جهان به نمایش گذارد و البته به یاری خدواند تبارک و تعالی و همراهی مسلمانان جهان و انسانهای آزاد اندیش نتوانسته و نخواهد توانست پندار باطل خود را محقق سازد که الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه.
انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام همدردی با مظلومین فلسطین ، هم صدا با همه آزاد اندیشان و مسلمانان سراسر عالم و ملت قهرمان ایران از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل می آورد و همگام و همراه آنان غریو فریاد نابودی اسرائیل غاصب و صهیونسم تروریست را سر خواهد داد.
وعده دیدار جمعه آخر ماه مبارک رمضان ۱۹ /۴/ ۹۴.
انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد

فراخوان انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس
انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج با صدور بیانیه‌ای برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس از همه مردم و به خصوص دانشجویان هم‌استانی دعوت به عمل آورد.


انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه یاسوج پیامی در خصوص روز قدس و فراخوان دانشجویان برای حضور در این روز تاریخی صادر کرد.

در این پیام آمده است: قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است، هر گلبرگ این دفتر یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است، ما در طول تاریخ با قدس زیسته‌ایم و پاسدار قداست قدس بوده‌ایم، قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در این بیانیه تأکید کرده است: زنده باد روح خدا و درود بر روح خدا، آن هنگام که فرمود: «روز قدس بین منافقین و متعهدین امتیاز خواهد شد» و امروز می‌بینیم که در چنین روزی نه فقط مردم ایران، نه تنها ملت‌های مسلمان، که ملت‌های بزرگ جهان به پا می‌خیزند، متعهدین به پا می‌خیزند؛ آری! آنان که معنای آزادی و عدالت را فهمیده‌اند، آنان که می‌دانند با خدا بودن و برای خدا بودن یعنی چه، هرگز سکوت نمی‌کنند، اینان همانهایند که آسایش و آرامش خویش را ذبح می‌کنند اما فریاد خویش را هرگز!

در این پیام تصریح شده است: انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از حمله مردم ستم دیده  فلسطین برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد، انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می‌اندیشد و درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: کشتن بی‌رحمانه و وحشیانه کودکان مظلوم غزه در جنگ ۵۱ روزه اسرائیل گرگ صفت، جامعه بین‌المللی را جز با دادن یک بیانیه متروک‌الدم، وادار به موضع‌گیری نکرد و این چیزی جز اثبات بی‌منطقی و بی‌عاری آنان نخواهد بود.

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه یاسوج آورده است: خطوط قرمزهای ما مشخص است. هرگاه که سودای بریدن خطوط قرمز، پستوی ذهن استکبار را خاراند، بداند که آتشی ورای آتش قبلی دلشان را خواهد سوزاند و اسرائیل زبان نفهم و صهیونیسم کوردل فراموش نکند که هرجا آه مظلومی به گوش ملت ایران برسد، سراسیمه به سرکوب مبدأ آن ظلم قدم خواهد برداشت.

در این بیانیه تصریح شده است: ملت فهیم همیشه در صحنه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال با زبانی خشک و قدم‌هایی استوار با مشت‌هایی فولادین و قلب‌هایی موحد، مثل سال‌های گذشته خود را به جهانیان اثبات خواهد کرد که تا جان داریم، اجازه نخواهیم داد که هم دینی‌هایمان در سرزمین‌های دیگر زیر بار ننگ استکبار سر خم کنند و با مقاومت، حامی و پشتیبان آنان خواهیم بود. «ألَیسَ الصُّبحُ بِقَریب».

 
پیام مجمع اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تیرماه ۱۳۹۴
بسم الله الرحمن الرحیم
قال رسول الله (ص): (( مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ)) پیامبر رحمت حضرت محمد (ص): «هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.» اصول کافی، ج ۲، ص ۱۶۴، ح ۵. طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی ۳۷ سال اخیر سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته، حال و آینده آحاد مسلمانان عالم ایجاد کند. صهیونیست‌ها دهها سال است کانون فتنه در منطقه بوده‌اند و امروز دستان آلوده آنان در پشت حوادث خونبار سوریه، عراق، یمن و دیگر نقاط در کشورهای اسلامی بیشتر نمایان است.
روز قدس، روز عزت و وحدت جهان اسلام است. روز انسجام، همدلی و هم زبانی پیروان راستین پیامبر رحمت و اخلاق، روز دست در دست هم گرفتن شیعه و سنی و همچنین روز آزادی‌خواهی همه انسان‌هایی است که چراغ وجدان و انسانیت خویش را روشن نگاه داشته‌اند. روزی که به ابتکار پیر و مراد سفر کرده‌مان که درود حضرت دوست بر او باد، بنیان نهاده شد تا صدای حقانیتی که سال‌های سال استعمار پیشه‌گان و صهیونیسم باوران، بنای خاموش کردنش را دارند هرسال رساتر از قبل توسط همگان فریاد زده شود. امروز اسلام، دین سراسر زیبایی در هجوم زشت‌کرداران قرارگرفته است. بر چهره دین رحمت، کرامت و انسانیت چنگ‌های قساوت، دنائت و رذالت نقش بسته است. جهان اسلام امروز در آتش کینه سیاه مغزانِ سیاه بیرق می‌سوزد. کنعان، بین‌النهرین، شامات و سبای دیروز، امروز در عصر مدرنیته درگیر با جهالت و بربریت مدرنی گشته‌اند که قتل، غارت، خشونت و تجاوز را برای مردمان عصر حاضر این سرزمین‌ها به ارمغان آورده است. این در حالی است که جامعه جهانی، سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر در اوج مدرنیسم، واپس‌گرایانه در مقابل این نسل‌کشی و خشونت ددمنشانه سکوت اختیار کرده‌اند. کیست که نداند تروریست‌های انسان نمای داعش،النصره و القاعده که پاره پاره‌های جهان اسلام را مورد هجوم و تاراج خویش قرار داده‌اند، امروز در سه رأس مثلث صهیونیستی قرار دارند که حاشیه امنی را برای رژیم جعلی اسراییل فراهم آورند تا این رژیم با آسودگی خاطر بر آتش تفرقه و نسل‌کشی که در منطقه افروخته بنگرند و جشن شادی بر پا سازد. حال جای تأسف عمیق است که برخی از کشورهای منطقه با بی‌تدبیری و افروختن جنگی دیگر و حمله به مردم مظلوم یمن و کشتار کودکان و زنان، به این دشمنی و اختلاف دامن می‌زنند.
مجمع اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام معظم رهبری از تمامی ملت ایران به ویژه دانشگاهیان فهیم دعوت می‌نماید همراه و همگام با ملت ایران با همدلی و همزبانی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و ضمن حمایت از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین مخالفت خویش را با حق‌کشی، قانون شکنی و ظلم و جنایت رژیم نامشروع صهیونیستی فریاد کنند.
مجمع اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران تیرماه ۱۳۹۴
دعوت نماینده بویراحمد و دنا از مردم برای حضور در روز قدس
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی در پیامی مردم استان را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
به گزارش کبنا نیوز متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی به عنوان یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و مظلومین سراسر دنیا است و همانطور که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند:
«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است ،روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما،‌ به واسطه‌ی عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد.»
بدون شک ، روز قدس امسال به دلیل همزمانی با گام های نهایی مذاکرات هسته ای و به عنوان پشتوانه‌ی امنیت کشور فرصت مغتنمی است تا علاوه بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر ضمن حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور،مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار را به جهانیان نشان دهیم.
اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد ودنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران ، برخود لازم می‌دانم در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری مظلومان فلسطین و غزه، از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد دعوت به عمل آورده تا دوشادوش دیگر هموطنان مومن و روزه دار و پرشورتر از سال های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس و محکومیت جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه تا یمن" با سر دادن فریاد رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل شرکت کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار بگذارند.
غلام محمد زارعی
نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی
پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس
بسم الله الرحمن الرحیم- ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از فیوضات ماه ضیافت الهی و عرض تسلیت شهادت امیر مومنان امام علی (ع) که در وصف حضرتش پاره تن پیامبر اعظم(ص) فاطمه زهرا(س) فرمود: وَهُوَ الإمامُ الرَبّانی، وَالْهَیْکَلُ النُّورانی، قُطْبُ الأقْطابِ، وَسُلالَهُ الاْطْیابِ، النّاطِقُ بِالصَّوابِ، نُقْطَهُ دائِرَهِ الإمامَهِ.
بدون شک، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) می باشد، که به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.
روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است، رژیم غاصب صهیونیستی قریب به ۷۰ سال گذشته حرکت و جنایات ضد انسانی بی شماری در حق مردم بی گناه فلسطین رواداشته وعلاوه بر منکوب کردن انتفاذه سعی در نابودی بیت المقدس و اسلام عزیز دارد.
پر واضع است روزداران عزیز این مسیر تاریخی را آنچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند: روز قدس را وهمه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است ...پاس می دارند
و از اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه می خواهیم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، ضمن محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی، وحدت و اراده امت اسلامی را در سالی که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است  به نمایش بگذارند و به فرمایش تاریخی و هوشمندانه ودوراندیشانه  امام راحل عظیم الشان « فلسطین پاره تن اسلام است و قدس قبله اول مسلمانان است»،لبیک گفته و با حرکت گسترده و خودجوش انزجار قلبی خود را از رژیم صهیونیستی و تروریست های خود ساخته استکبار جهانی نشان داده و با مردم مظلوم فلسطین همدردی و اعلام همبستگی نمایم.
و روز جمعه ۱۹ تیرماه جاری با حضور پرشور خود در این مراسم حمایت راسخ خود را از مردم رنج کشیده فلسطین همراه با امت همیشه در صحنه ایران اسلامی به نمایش بگذاریم.
سیدموسی خادمی
استاندارکهگیلویه وبویراحمد
 
دعوت فرماندار بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی
دکتر هوشنگ یاری پور، فرماندار شهرستان بویراحمد طی بیانیه ای به مناسبت روز قدس از مردم همیشه در صحنه شهرستان جهت حضور در حما سه ی راهپیمایی روز قدس وحمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد
بسم اله الرحمن الرحیم
باز روز قدس دیگری در آخرین هفته ماه مبارک رمضان از راه رسید ؛ ایرنیان همواره بازیگران اصلی تظاهرات و تحرکات روز قدس بوده اند و روز قدس اساس و مبنای بیداری ملت های مسلمان بوده است.
بدون تردید روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره) را باید به عنوان نقطه عطفی در رهبری حکیمانه آن پیر فرزانه در جهان اسلام و ودیعه ای ارزشمند از سوی خداوند به انقلاب اسلامی و مردم مسلمان و ستمدیده جهان قلمداد نمود.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز عزیز ،به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشان (ره) لبیک گفته و ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت ،همگام با ملت مسلمان ایران ،یکیار دیگر فریاد برائت خود را از رژیم اشغالگر قدس با حضور در راهپیمایی عظیم و میلیونی روز قدس اعلام می دارم و از عموم برادران و خواهران روزه دار شهرستان بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی دعوت می نمایم.
یاری پور
فرماناربویراحمد
پیام فرماندار دنا به مناسبت روز قدس
هم‌زمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، فرماندار دنا در پیامی ضمن گرامی‌داشت این روز، از عموم مردم شریف دنا برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
به نام خدا
روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
امام خمینی(ره) با نامیدن روز قدس به عنوان روز اسلام، قبله اول مسلمانان را از مرز جغرافیا، سیاست و ملیت فراتر برد، معنای معنوی و اعتقادی به ‌آن بخشید و آن را به سرمنشأ جریانی جهانی بدل کرد؛ چنانکه امروز، حمایت از آرمان فلسطین به شاخص و شعار نظام ما تبدیل شده است.
بر همه‌ی آزادیخوان و مسلمانان فرض است که یک بار دیگر همگام و همزبان با یکدیگر و ندا به لبیک امام خمینی(ره) ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمان‌های امام عظیم‌الشأن انقلاب بیعتی دوباره کنند. لذا از تمامی مردم شریف شهرستان دنا برای حضور در این راهپیمایی روز قدس دعوت می‌شود.
علی تاج امیری
فرماندار دنا
دعوت شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای راهپیمایی روز قدس
شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از مردم استان خواست که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
بار دیگر روز قدس فرا می‌رسد و فرصت دیگری است برای ابراز انزجار از اشغالگران فلسطین و قدس شریف.
امسال شرایط  به گونه‌ای است که فعالیت رژیم غاصب صهیونیستی به اوج خود رسیده است و به همین خاطر حضور آحاد مردم در این راهپیمایی امر مهمی به شمار می‌رود.
روز قدس بیداری مردم نسبت به رفتارهای صهیونیست‌ها در منطقه  است، امسال فعالیت‌های این رژِیم خونخوار به اوج رسیده است و شاهد رفتارهایی در یمن، افغانستان، عراق  و سایر کشورهایی هستیم که این رژیم به آنها به عنوان طعمه نگریسته و به دنبال دست اندازی به آن‌هاست.
به خواست خداوند مردم ایران اسلامی در روز جمعه به ندای منادی بزرگ اسلام حضرت امام خمینی(ره) پاسخی درخور خواهند داد و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر کشورها بار دیگر رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی را محکوم و بر حقوق مسلم فلسطینیان از جمله حق حاکمیت بر سرزمین خود تأکید خواهند کرد.
شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1