تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۱۴۴۲۸

هدایت‌خواه: ضعف اقتصادی از مدیریت ناصحیح است/مخالفان مذاکرات صلاح ملت را می‌خواهند

۲۷
۰
کبنا ؛
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه امروز هم گروه‌های تروریستی تکفیری و سلفی همان خوراج مدرن رانده شده از دین هستند که به نام اسلام به دنبال خدشه وارد کردن به این دین رئوف هستند، اظهار کرد: امروز باید بدانیم که پرچم شیطان دوباره دست چه کسانی است.
hdait
ستارهدایت خواه در مراسم شب ۲۱ رمضان به دوران حکومت حضرت علی(ع) و دشمنی‌های سران آن زمان با ولی اشاره کرد و گفت: در زمان سران با دروغ و فریب به دنبال برهم زدن حکومت حضرت علی(ع) بودند که خوراج و جنگ صفین نمونه ای از این فتنه های زمان حضرت علی بود.

داعش همان خوارج مدرن رانده شده از دین است
وی با بیان اینکه امروز هم گروههای تروریستی تکفیری و سلفی خوراج رانده شده از دین هستند که به نام اسلام به دنبال خدشه واردکردن به این دین روئوف هستند، ابراز کرد: امروز باید بدانیم که پرچم شیطان دوباره دست چه کسانی است.
نگذارید علی زمانه تنها بماند
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه امروز پرچم علی (ع) در دست علی دیگری است، تصریح کرد: ملت و مردم نباید بگذارند که دوباره تاریخ تکرار شود و علی زمانه تنها بماند.
هدایت خواه با بیان اینکه امرورز فتنه‌های نرم دشمن به دنبال قرارار دادن مردم در جلوی ولی است، ابراز کرد: دشمن می خواهد با توطئه چینی و قرار دادن مردم در جلوی ولی به مردم بگوید ما به دنبال توافق هستیم ولی رهبر شما مانع این کار است که همان فتنه دشمن برای ایجاد جنگ صفینی دیگر است.

برخی تفکرات قاجاری امروز داشتن انرژی هسته ای ایران را بی فایده می‌دانند
فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی به مذاکرات ایران و طرف های غربی و تفکر غلط قاجاری برخی روشنفکران جامعه اشاره داشت و افزود: در زمان قاجار تفکری غلط بود که نفت را ماده بوی گتدو می خوانند که باید انگلیس استخراج می کرد و امروز همان تفکر را روشنفکرانی دارند که می گویند انرژی هسته ای به چه درد ما می خورد.
هدایت خواه با بیان اینکه این تفکرات بر صلاح حکومت و ملت نیست، ابراز کرد:اگر این روشنفکران نمی دانند بدانند که انرژی هسته ای در آینده هر ملتی تأثیر گذار است و آینده ملتها به این انرژی و فواید آن وابسته است.
وی در ادامه به زیاده خواهی طرف مقابل غربی در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: غرب باید خواب بازدید از مراکز نظامی و گفتگو با دانشمندان ایرانی را به گور ببرد و هرکجا که دست از پایش درازتر شد ملت بااقتدار ایران و جوانان برومندش جواب دندان شکنی به این زیاده خواهی آنان خواهند داد.
عمل کردن به منویان مقام معظم رهبری همان همدلی است
وی عمل کردن به منویان مقام معظم رهبری و ترسیم راه معظم رله را مهمترین همدلی دولت با ملت دانست و گفت: دولت اگر می خواهد با ملت همدل و همزبان باشد باید منویان مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گوش فرا دادن به سخنان معظم له پر اثر ترین سلاح مذاکره کننده گان در برابر زیاد خواهی طرف های غربی دانست و افزود: در عرصه دیپلماتیک تیم مذاکره کننده باید سیاست های رهبری را به عنوان ارزشمند ترین سلاح خود ببیند.

هدایت خواه در ادامه به مذاکرات دولت یازدهم در عرصه دیپلماتیک اشاره داشت و افزود: دولت یازدهم باید بداند که طرف مقابل غیرقابل اعتماد است و هرکجا که بتواند در مذاکرات دبه در می آورد همانگونه که امروز همه شاهد آن هستیم.

مذاکره زیر شیخ تهدید و زیاده خواهی را قبول نداریم
فعال فرهنگیکهگیلویه وبویراحمد به تجمع دانشجویان سراسر کشور بر علیه زیاده خوناهی طرف غربی در این مذاکرات اشاره کرد و گفت: ملت ایرات اسلامی مذاکره زیر شبح تهدید را نمی پذیرد.

هدایت خواه به مذاکرات ایران و کشورهای غربی درطی سالیان اخیر اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته ای ایران اسلامی با طرف های غربی از سال ۸۲و در دولت اصلاح طلبان آغاز شد که در همان دوره با تمام خوشبینی های برخی از سیاسون این دولت در داخل و حرکت های دواطلبانه ایران باز هم غرب دبه درآورد و چرخ توسعه انرژی هسته ای ایران را از حرکت انداخت.

خود آقای روحانی نقشه های غرب را می‌داند؟
وی با بیان اینکه در دولت هشتم پروتکل الحاقی و لغو تمامی دانش هسته ای و برخی دیگر از توافقات در زمانی که دکتر روحانی رئیس شورای امنیت ملی را برعهده داشت صورت پذیرفت، ابراز کرد: دولتمردان دولت یازدهم که در آن زمان جزء مذاکره کننده گان بودند باید بدانند که غرب و در رأس آنها آمریکا و روباه پیر باز با پیش قدم شدن ایران در این مذاکرات باز هم دبه خواهد کرد.

هدایت خواه به بازدید غرب در زمان دولت هشتم از مراکز نظامی اشاره کرد و افزود: هدف امروز غرب در بازدید و مصاحبه از دانشمدان هسته ای بهانه ای بیش نیست و اینگونه تحرکات غربیها همه برای تبلیغات و از سوی دیگر ضربه زدن به اساس انقلاب است.
از سال ۸۲ تا به کنون غرب بیش از ۱۰۰ قطعنامه بر علیه ایران نوشته است
فعالی فرهنگی استان به صدور قطع نامه های پی در پی طرف غربی در طی این سالها اشاره کردو ابراز داشت: در طی سالهای ۸۲تا ۸۴بیش از ۶ قطع نامه ازسوی غرب بر علیه ایران اسلامی در مجامع بین المللی به تصویب رسید که اینگونه حرکات فقط روح دژخیمانه طرف غربی را نشان می دهد.

توافق نامه پاریس آب سردی بر پیکر فناوری هسته ای ایران
هدایت‌خواه توافقنامه پاریس را آب سردی بر پیکر توسعه فناوری هسته ای ایران اسلامی دانست و افزود: توافقنامه پاریس در زمان وزارت آقای خرازی تمام بساط انرژی هسته‌ای ایران را نابود کرد.
وی با بیان اینکه زیاده خواهی طرف غربی از حد خود گذشته است، ابراز کرد: دولتمردان یازدهم و وبویژه تیم دیپلماتیک ایران اسلامی دیگر نباید در برابر اینگونه زیاده خواهی و بی‌احترامی‌های طرف غربی سکوت اختیار کندو و باید بداند که نرمش قهرمانانه به معنای سکوت نیست.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به توافقنامه ژنو و خوشبینی تیم مذاکره کننده ایرانی در این توافقات اشاره داشت و افزود: در توافقنامه ژنو راه نرفته  توافقنامه پاریس را دوباره طی کردیم، اما باز هم غرب به توافقات خود پایبند نبوبد و تحریم های دیگری را برای علیه جمهوری اسلامی وضع کرد.
هدایت‌خواه با بیان اینکه اینگونه زیاده خواهی های طرف غربی صدای برخی از کشورهای هم پیمان آن ها را هم درآورده است،گفت: تیم مذاکره کننده باید بداند که دیگر نباید در جلوی این گونه زیاده خواهی های طرف غربی سکوت کند.

وی به توسعه انرژی هسته ای و نیازمندی آینده جامعه به این انرژی اشاره داشت و گفت: در توافقنامه ژنو سوخت هسته ای را از ۲۰ به پنج رساندیم و سانتریفیوژها را به ۵هزار سوء رساندیم و این در حالی است که در حال حاضر نیازمند به ۱۵۰هزار سوء هستیم، ولی باز هم طرفی غربی پایبند به این توافقات نبود و تحریم های دیگری را آغاز کرد.
انرژی هسته‌ای ایران امروز مدیون خوش شهید احمدی روشن‌ها و شهریاری‌هاست
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انرژی هسته ای ایران اسلامی امروز مدیون خوش شهیدان احمدی روشن ها و شهریاری هاست، تصریح کرد: دولتمردان و تیم مذاکره کننده باید بدانند که هدف غرب از مصاحبه با دانشمندان هسته ای ایران، ترور و باکوت کردن آنها است.
هدایت خواه آمریکا را شیطان بزرگ دانست و گفت: مذاکره با شیطان جایز نیست و همانگونه که می دانیم شیطان، شیطان است و هر روز به دنبال یک فتنه که این نوع  فتنه ها را امروز از سوی طرف های غربی از جمله آمریکا می بینیم.
وی به سخنان طرف های غربی مبنی بر راستی آزمایی و لغو نکردن یکجا تحریم ظالمانه در زمان توافقنامه نهایی اشاره کردو گفت: راستی آزمایی بهانه غرب است و اگر برخی‌ها نمی‌دانند، بدانند که امروز سخنان آمانو و دیگر ایادی غرب، حرفی دیگری را می‌زند که نباید به آن خوش بین بود.
هدایت‌خواه انرژی هسته ای را یک ضرورت برای ایران اسلامی دانست و افزود: انرژی هسته ای امروز قدرت بلاملاحضه کشورهای در حال توسعه است و برخی از روشنفکران که امروز حرف از به مفهومی این انرژی می زنند باید بدانند که چیزی از توسعه و آینده نگری نمی دانند.
وی با بیان اینکه امروز حرف اول توسعه در جهان، توسعه انرژی هسته ای است، ابراز کرد: به چه دلیل ما نباید برای توسعه از انرژی هسته ای استفاده کنیم.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حفظ اعتلای کشور را از شاخصه های انرژی هسته ای ایران اسلامی دانست و گفت: نثار هزاران شهید در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهدای هسته ای همه و همه برای این اقتدار بوده است.
هدایت‌خواه با بیان اینکه از انرژی هسته ای می توان بیش از ۶۰ تکنولوژی ایجاد کرد،افزود:انرژی هسته ای یک انرژی پیشرفته برای کشورهای در حال توسعه است ولی سئوال ما اینجا است که چرا ما نباید از این انرژی برخوردار باشیم.
وی مذاکرات هسته را از چالش های مهم جدیدترین دوره انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: دولتمردان و روشنفکران جامعه باید بدانند که مشکل ما امروز با غرب انرژی هسته ای نیست، بلکه مشکل اساسی غرب با ایران اسلامی قدرت بلاملاضع ایران در منطقه و رکن اصلی این انقلاب ولایت فقیه است.
هدایت‌خواه به آیات و روایت قرآن و نشانه‌های آن در مذاکرات اشاره کرد و گفت: قرآن می‌گوید مسلمانان قوم یهود با شما اگر سر دشمنی دارد بخاطر ادیان شما است نه بخاطر چیز دیگری و همانگونه که در ایات قرآن آمده است امروز اگر غربی ها با ما سر دشمنی دارند، هدف اصلی آنان انرژی هسته ای نیست، بلکه ارزش‌ها و اندیشه‌های ناب اسلام و حکومت محمدی است.

وی سرچشمه همه فتنه ها و خون ریزی های منطقه را از سوی غرب و ایادی آن دانست و گفت: ما ایرانی ها به دنبال توافق خوب هستیم نه دبه دنبال توافقی که خطوط قرمز ما را رد کند و به این سرزمین آسیب برساند.
 پذیرش بازرسی از مراکز نظامی به منزله جنگ علیه ملت است
عضو جبهه پایداری پذیرش پروتکل الحاقی و بازرسی از مراکز نظامی را به منزله جنگ علیه ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن با نیرنگ و ریا به دنبال این است که با بازرسی از مراکز نظامی ایران مقدمه جنگ علیه کشور را شروع کند.

وی به خوشبینی برخی روشنفکران که می‌گویند در دنیای دیپلماسی خوشبینی و بدنی جایی ندارد، گفت: این آقایانی که خوشبین به شیطان هستند باید بدانند که نمی توان به شیطان خوشبین بود همانگونه که قرآن می فرماید شیطان غیرقابل اعتماد است.

بازگو کردن برخی سخن‌های نسنجیده از سوی سیاسیون جایز نیست
هدایت‌خواه با انتقاد از برخی تفکرات و سخن‌ها که می‌گویند مخالفان توافقات ژنو و لوزان پشت سر رهبر پنهان شده‌اند، گفت: این آقایون بدانند که مخالفان مذاکرات صلاح ملت را می خواهند و می گویند که توافق باید پایدار باشد و به صلاح ملت نه اینکه ملت را در جلوی دشمن ذلیل نشان دهد.
وی به گزینه‌های روی میز آمریکا و دبه طرف مذاکره  اشاره کرد و گفت: گزینه های روی میز از سوی طرفی غربی حرفی پوچ و بی معنا است و اگر اینگونه باشد ما هم گزینه روی میز که همان فرمانبری از ولی است را داریم و تا پای جان آماده ایم که در جلوی دشمن بایستیم و از کشور دفاع کنیم.
هدایت‌خواه راه اندازی جنگ های نیابتی در مرز های ایران را نقشه آمریکا و ایادی آن برای مسلط شدن بر منطقه و اعمال فشار به ایران دانست و افزود: آمریکاییها با راه اندازی این جنگ های نیابتی می خواهند قدرت نظامی خودشان را به ما دیکته کنند و بگویند ما هرلحظه می توانیم به شمارحمله کنیم.
عضو جبهه پایداری خاطر نشان کرد: دشمن گور خواند اند و باید بدانند که امدادهای غیبی همانگونه که در قرآن می گوید و در جنگ بین طالوت و جالوت پیش آمد به کمک ملت مومن و مسلمان ایران هم خواهد آمد.
وی در ادامه پشتیبانی از تیم مذاکره کننده را وظیفه عموم مردم برای دلگری و پایداری انان بر ای حراست از خطوط قرمز دانست و ابراز کرد: تیم مذاکره کننده باید تا آخرین نفس باید از خطوط قرمز رهبری دفاع کند و نگذارد طرف غربی هر روز به بهانه های جدید در این مذاکرات دبه در بیاورد.
نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس دبه درآوردن طرف غربی را نشانه گر زیاده خواهی و نیرنگ آنان در مذاکرات دانست و تصریح کرد: هرموقع که مذاکره ای بوده ما پیش قدم شده ایم و به آنان فهمانده ایم که ما اهل مذاکره هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۲۰ ماه گذشته طرف غربی با هر توافق بیش از ۱۰۰تحریم بر علیه ما اعمال کرده است، گفتک باید به خوشبینان دوستی با دشمن فهماند که این خوشبینی ها فایده ای ندارد.
هدایت‌خواه با بیان اینکه طرف غربی باید بداند که ملت ایران زیر بار هیچ گونه توافق ننگین و خفت باری نخواهد رفت،گفت: آمریکاییها با نیرنگ و خدعه می خواهند عزت و قدرت و ارزشهای این لنقلاب را از بین ببرند که مردم و مسئولان باید در با بر این نیرنگها هوشیار باشند.
وی با بیان اینکه امروز برخی با گفتن حرف‌های قشنگ می‌خواهند ملت را در جلوی دشمن ذلیل نشان دهند که ما نیازمند مذاکره هستیم،گفت: ملت ایران هر موقع خواسته توانسته است به آنچه که می خواهد دست پیدا کند ،پس ما نیازمند به این مذاکرات نیستیم بلکه آن غرب است که نیازمند این مذاکرات است.
مشکلات اقتصادی نشانه ضعف مدیریت داخلی است
عضو جبهه پایداری مشکلات درون کشوری و مدیریت‌های ناصحیح را یکی از مهمترین دلایل تضعیف اقتصاد کشور  دانست و افزود: باید دانست که فقط ۱۵ درصد تحریم‌های وابسته به انرژی هسته ای است، پس باید اقتصاد را از درون کشور اصلاح کرد.
هدایت‌خواه به برخی فتنه‌های عوام فریبانه دشمن برای خدشه دار کردن این دین اسلام در منطقه اشاره کرد و افزود: مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی باید بدانند که امروز تفکرات بنی‌امیه‌ای به دنبال احیاء دوباره خود در سرزمین‌های اعراب است و باید دانست که یک دقیقه زندگی کردن زیر پرچم علوی به هزار سال زندگی کردن زیر ننگ بنی امیه ای می ارزد.

-----------------------------

خبر: روح الله اخلاقی

----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ش،،،،،
مگر همین رهبری که ازش حرف می زنی، همون رهبر معظم انقلاب با قدرت تمام از تیم مذاکره کننده دفاع کرد؟
اگر،،،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریت داخلی رو خوب اومدی
لازم یاداوری کنم بیشتر اون ۱۰۰ قطعنامه ای که میفرمایید بر علیه ملت شریف ایران وضع شد پیامد سیاست غلط و مدیریت ناصحیح و نا سالم کدام دولت بود.
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
وافعا جای تاسف داره ای طرز فکر...
امیر2
Iran, Islamic Republic of
.. ده بس کن. یادت رفت مدیریت ویرانگر ... بدبختی ها و بداخلاقی ها. چه میخوای رای میخوای بگو شفاف رای میخوام جمع کنم. یادت رفت . دوستانت. بنده خدا تو در مجلس در خواب خرگوشی بودی تا اقایان ایران را از هر چه اقتصاد و اخلاق بود خالی کردن. تو را خدا بس کن
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
راست میگه چون نونشون آجر میشه
Iran, Islamic Republic of
اینقدر سطحی استدلال میکنی و ،،، تحلیل میفرمایید که ادم فکر میکنه با بچه های مهد کودک داری صحبت میکنی اخه مرد حسابی تا کی میخوای صحبتهای دست چندم کیهان و صدا و سیما ،،،،،،ی اینها یه مشت شششععععععاره که خودشون هم قبولش ندارن
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه زمانی که در مجلس تشریف داشتید ودوستان ویاران جنابعالی در دولت احمدینژاد ،،،، بیت المال زده بودند حرفی نزدید در نمیامد هیچ خودتو خسته نکنمردم فهیم بویراحمد امثال شماها راشناخته اند ومی دانند که نان،، ،،،،،،،،، هستید وبه امثال جنابعالی رای نخواهند داد یادت باشد که وکیل الدوله بودی ویادت باشد طرفدار پاکدستترین دولت تاریخ بودی که هر روزی یکیشون میره تو
گچی
Iran, Islamic Republic of
اولا: اقای روحانی در دولت هشتم دبیر شورای امنیت بودن نه رئیس ...

دوما: مشگلات اقتصادی ظاهرا توی همین یکسال ونیم دو سال دولت روحانی بوجود اومده
یعنی تورم کمر شکن اواخر حکومت احمدی نژاد هم تقصیر دولت روحانی یود

مشگل دولت روحانی این بود که بزرگترین کار وتحولی که درزمینه اقتصاد میتوانست انجام بده مهار سونامی تورم و کم کردن مقداری از بدبختی های مردم بود.

پراید ۹میلیونی سال ۹۱ در عرض سه ماه رسید به مرز ۲۱میلیون لابد مقصر دولت روحانی بوده؟؟؟؟

آقای هدایت خواه انتظار داره که دولت گندی که حکومت دیکتاتوری احمدی نژاد زده رو یکی دوساله جمع کنه ..خب ... نمیشه

سوما: بهتر بود که شب قدر خودت و پا منبری هاتو با این تهمت ها ومطالب غیرواقع ضایغ نمیکردی شب قدر فرصت بازگشت بسمت پروردگارت رو با تخریب دولتی که در برابر تمام فشارهای داخلی ایستادگی نموده تا عزت جمهوری اسلامی رو بدنیا اثبات کنه و امثال تو حتی از تریبون شب قدر هم برعلیه این دولت مظلوم استفاده میکنید (رهبری رو سپر قرار میدید تخت گاز میرید)


والله قسم نماد عملی امر به معروف ونهی از منکر یعنی
دنیا دیده
Iran, Islamic Republic of
به نظر من حتمن اصلاح طلبان در منطقه کهگیلویه بزرگ باید یک کاندیدا از طایفه بهمئی/یک کاندیدا از طیبی/یک کاندیدا از دشمن زیاری/یک کاندیدا از بویراحمد گرمسیری/یک کاندیدا هم از سادات مثلا سادات امامزاده علی/ یعنی حداقل ۵ کاندیدا باید به صحنه انتخابات مجلس بفرستند و این ۵ کاندیدا باید از پاییز وارد فاز انتخابات شوند تا مردم و نیروهای اصلاح طلب و اعتدال گرا را در منطقه خودشان بسیج کنند.



آنوقت دو هفته مانده به انتخابات همه نیروها متحد روی یک گزینه قوی میانه رو اصلاح طلب و اعتدالگرا که هم کاردان و متخصص باشد هم آرای خوبی داشته باشد ائتلاف کنند تا با رای بیش از ۸۰ هزار کهگیلویه ای پیروز قاطع انتخابات مجلس دهم در کهگیلویه بزرگ یک اصلاح طلب اعتدال گرا باشد.


پیش به سوی اصلاح طلب کردن همه نمایندگان استان
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای(دکتر,فوق لیسانس)شما دیگه لطفا به استراحت بپردازید
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
آقای ......ه اینقدر بهتون ب......ادم و و متاسفانه نشون دادین که منافع ....نو به همه چی ترجیح میدین که اصلا دوست ندارم حتی مطلبتونو بخونم چون میدونم درج این مطلب فقط بخاطر,,,,,,واهش میکنم ,,,,, نکنید دست از سر مردم مظلوم بویراحمد و دنا بردارینش میکنم
حسین
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ر بزار باد بیاد...,,,,,
بی غل وغش
Iran, Islamic Republic of
ضعف مدیریت درکدام زمان زمان اصولگرایان که با مدیریت ناصحیح ناکارآمد موجب نابودی اقتصاد کشور شدید ?
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جبهه پایداری خوارج و منافقین زمانند
بوبراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر اول ،،،، ،،، خدایا شکرت
مهمان
Iran, Islamic Republic of
جان خودتون هدایتخواه رو نشون ملت ندین،همش حرف
شهروند
Iran, Islamic Republic of
......حرف از حلال ..........دبسته.گفتم .....زمردم وبیت المال دردولت احمدی نژاد دردنیابی سابقه بود.اگه اون پولا روبودنیازبه توافق نبود....
تات
Iran, Islamic Republic of
کاش وجه تشابه داعش را برخی گروههای داخلی میشد باز و تشریح کرد.
شهروند یاسوج
Iran, Islamic Republic of
پیامبر دین حجاب عفت و ادب و اخلاق را از خانواده خود شروع کرد بعد رفت بین مردم دکی جون......
سید اولاد پیامبر
Iran, Islamic Republic of
آدمی امیدوار به خیرکسان مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان

لطفا شما در مسایل اقتصادی و کلا مسایلی که نیز به عقل و شعور دارند اظهار نظر نکنید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این ..,,,دیگه شناخته شده هستند. از ,,.
ناشناس 4
Iran, Islamic Republic of
شب قدر چه ربطی به سیاست و اقتصاد داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخوند توی این شهر نیسه بره روی منبر
,,,برای بعضی ها بگه
چرا یه عده ای, جماعت ,؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از نظرات مشخصه چهره شما و امٍٍٍثال شما چه محبوبیت خاصی در بین مردم داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا متاسفم یه روزی یه فردی مثل شما نماینده شهر ما بوده
AA.HH
Iran, Islamic Republic of
اگه سواد داشت هشت سال نماینده بود یه کاری برا شهرستان میکرد.برو بابا
دنا
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه ملت ما هرچه می کشه از دست افراد ی همچون تو و دوستان افراطی تون هست شما درد مردم را لمس نمی کنید فقط افکار افراط گرانه خودتون براتون مهمه وسیاست غلط تون بیکاری و فقر بیداد می کنه فشار اقتصادی روی مردمه نه جنابعالی و احمدی نژاد ودوستانتون
محمد رشیدی
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید دکتر .آقای دکتر آیا این هشت سال ،نماینده شعار اسلامی،کم بود،شما نماینده مردم نبودید،شما نماینده دولت در تهران بودید،بنظر شما،آیا مسجد و شعار مشکلات مردم را برطرف نموده،تجربه گذشته نشان داد،ضعف مدیریتی در این استان فراموش،نخواهد شد، شعارهای حضرت عالی،فقط جهت،اهداف منافع شما،وگروهی خاص بوده ،هیچگاه یک نماینده نبایدازاشعاراسلامی بعنوان،یک سکویی جهت،پرتاب اهداف شخصی خود استفاده بنمایند،زیرا مردم را از اسلام بدور،میکنند.
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1