تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۱۱۴۳۸۷

دیدار مسئولان با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج

۰
کبنا ؛مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسئولان از بیمارستان سلمان یاسوج بازدید کردند.
اعلام رضایت چمن از عملکرد رئیس بیمارستان سلمان یاسوج
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این بازدید رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از مسئولان با جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی بستری شده در بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع) دیدار کردند.
رضا چمن با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس بیمارستان سلمان یاسوج از بخش‌های مختلف این بیمارستان همچنین بازدید به عمل آوردند.
چمن در حاشیه این دیدار از وضعیت این بیمارستان را نسبت به گذشته به لحاظ تجهیزات، ارائه خدمات و هتلینگ بیمارستان خوب عنوان و از عملکرد رئیس بیمارستان سلمان یاسوج اعلام رضایت کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به مسئولان دانشگاه، اظهار کرذ: همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان با بیمارستان سلمان یاسوج به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به جامعه ایثارگری ادامه یابد.

انتظار رئیس بیمارستان سلمان یاسوج از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

منوچهر هرمزپور در حاشیه این بازدید خدمت به جامعه ایثارگری را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: به عنوان خدمت‌گذار جامعه ایثارگری از زمان حضور در بیمارستان از هیچ تلاشی برای توسعه و رفع مشکلات و تکریم جانبازان دریغ نکردم.

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری حق بزرگی بر گردن همه دارند، گفت: جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس چنان رشادت‌ها و شجاعت‌هایی از خود بر جا گذاشتند که به فرمایش امام راحل شهدای زنده همیشه تاریخ هستند.

هرمزپور با بیان اینکه مقام و جایگاه جانبازان باید از سوی تمام آحاد جامعه حفظ شود و تکریم جانبازان فراموش نشود، گفت: دلاورمردی‌ها و رشادت‌های جانبازان باید از طریق رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما به تصویر کشیده شود تا برای مردم جامعه شفاف‌سازی شود که جانبازان چه فداکاری‌هایی را به منصه ظهور رسانده‌اند.

این مسئول ضمن قدردانی از توجه خوب مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به جامعه ایثارگری در راس آن‌ها استاندار خدوم استان بیان کرد: بازدید مسئولان استانی در حوزه‌های مختلف از بیمارستان روانپزشکی سلمان بسیار رضایت‌بخش بوده و دل‌گرمی برای جانبازان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان سلمان یاسوج به انسان‌های ارزشمند و غیوری خدمت می‌کند ولی با مشکلاتی مواجه است، گفت: کمبود نیروی انسانی متخصص، عدم تخصیص منابع مالی، فرسوده بودن ساختمان بخش بستری، عدم حمایت مالی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، بلاتکلیف ماندن پروژه احداث ساختمان پنج طبقه در محوطه بیمارستان، کمبود فضای فیزیکی به منظور راه‎‌اندازی واحدهای بستری و پاراکلینیکی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، بلاتکلیفی چارت سازمانی و فرسودگی آمبولانس‌های بیمارستان را از مشکلات پیش‎روی بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج عنوان کرد.

قدردانی رئیس بیمارستان سلمان یاسوج از رضا چمن به دلیل نگاه ویژه به جامعه ایثارگری

هرمزپور ضمن قدردانی از حضور مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و دیدار با جانبازان اذعان کرد: امیدواریم مسئولان علوم پزشکی توجه ویژه‌ای به مشکلات موجود کنونی کنند تا بتوان خدمات بهتر و بیشتری به جامعه ایثارگران ارائه کرد.

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج با بیان اینکه از دوران خدمت تاکنون تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران به کار گرفتم و سعی شد تا مکانی مناسب برای استراحت جانبازان عزیز فراهم کنیم، گفت: انتظار می‌رود مسئولان ارشد علوم پزشکی تلاش مضاعفی در راستای رفع مشکلات حوزه درمانی داشته باشیم.

salman-yasyuj-chman-hormozpoor (1) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (2) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (3) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (4) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (5) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (6) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (7) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (8) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (9) salman-yasyuj-chman-hormozpoor (10)

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
خیلی کار ارزنده ای بود که در این شب عزیز یادی از جانبازان بستری شده و دور از خانواده کردند. اجرکم عندالله
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
امشب از صمیم قلب برای شفای همه جانبازان عزیز و همه بیماران بستری در بیمارستانها دعا کنیم. همچنین خداوند اجر بده به همه اونهایی که خدمتگزار جانبازان و بیماران و نیازمندان هستند.
جانبازان فراموش شده
Iran, Islamic Republic of
آقای مهدی مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران
این که در شعار مسئولین ما بگویند: (مقام و جایگاه جانبازان باید از سوی تمام آحاد جامعه حفظ شود و تکریم جانبازان فراموش نشود. ) ولی موقع عمل درست برعکس آن عمل می کنیم .چقدر این میزها عزیز است برای این که چند صباحی بیشتر بعضی از مدیران پشت آن بنشینند در جلوی رسانه ها و تربیون ها بیشتر صحبت از تکریم جامعه ایثارگران می کنند و.لی در عمل خبری از آن تکریم ها نیست.
آقای مدیر کل لطفاًبعنوان مسئول و متولی و نماینده جامعه ایثارگران به مدیران این تذکر را دهید که دست از ریا کاری بردارندو بعضی از این مدیران خودشان جزء جامعه ایثارگران نیستند نمی خواهند جامعه ایثارگران را درک کنند .بعنوان مثال اداره آموزش و پرورش استان به بهانه اجرای یک حکم صادره که خلاف قانون خدمات ایثارگران است سعی در خذف جانبازان در آموزش و پرورش استان می نماید در حالیکه استان با کمبود نیرو مواجه است همه گروهها با هر مدرکی حق تمدید خدمت را دارند و جانبازان به وجود مدیر کل و معاون غیر ایثارگرش از این تمدید خدمت هم محروم گشته است .
استانداری و بقیه دستگاههای اجرایی که این حکم باید از مجاری قانونی به آنها اعلام شوند بی خبر بوده . لذا از آن مدیر کل خدوم تقاضای پیگیری را داریم و لااقل با ما هم مثل بقیه نیروها آن ادارات برخورد نمایند و همانطوریکه آن دیپلم و فوق دیپلم و لیسانس علاوه بر ۳۰ سال خدمت می تواند تقاضای تمدید خدمت نمایند به ما هم این حق را بدهند.
یادگاران دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
امروز اگر می نویسیم ، می خوانیم ، سقفی بر سر داریم ، عشق داریم ، کودکان مان را به مدرسه می فرستیم ، کار می کنیم ، انتقاد می کنیم ،می گوییم ، می خندیم، می خوریم ، می آشامیم و نفس می کشیم ، تک تک مان مدیون همه آنانی هستیم که در "روزگار بازشناسی مرد از نامرد" ، لباس عافیت از تن کندند و لباس رزم پوشیدند، خیلی های شان بازگشتند ، خیلی هایشان بخشی از وجودشان را در میدان جنگ گذاشتند و به خانه آمدند و خیلی ها هم به شهادت رسیدند.
در کنار این وامداری عمومی نسبت به مردان دفاع مقدس ، آنان که بر صندلی های مهم مدیریتی تکیه زده اند، به طور خاص مدیون شهیدان و جانبازان هستند.
حال مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پشتیبانی چرا به بهانه یک رای صادره که خلاف مقررات خدمات ایثارگران هم هست سعی در حذف جانبازان در آموزش و پرورش می کنید. لااقل بگذارید همانند دیپلمها و فوق دیپلم ها و لیسانس ها که ۳۰ سال خدمت آنها تمام شده و در خواست تمدید خدمت داده اند و با آنها موافقت کرده اید، جانبازان را همانند آنها با تمدید خدمتشان موافقت نمایید.تا از رفتار و عمل شما در این خصوص برای جامعه ایثار گران شائبه فکری بوجود نیاید.
خانواده جانباز و شهید
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب خدمت خوانندگان محترم.
کسانیکه از شخصیت رییس بیمارستان سلمان از نزدیک اطلاع دارند میدانند که آقای هرمز پور ...اداره بود بعد به خاطر ... که این آدم داره از خانواده شهدا به طرق مختلف... کرده به خاطر پست و مقام..نداره هر گونه رابطه و باند بازی کرده. مسولان استان هم به جای صرفا خبرسازی کردن کمی به خون شهدا فکر کنندو حرمت خون شهدا رو
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مصیبت دیده می داند مصیبتهای طوفان را . البته از مسئولینی که ایثارگر نیستند و قادر به درک انها و مشکلات خانواده های معزز ایثارگران نمی باشند بیشتر از این هم انتظار نمی رود در موقع گزینش افراد برای تصدی مسئولیت بایستی به این مهم توجه شود چه اشکالی دارد مدیر کل آموزش و پرورش مثل بقیه افراد با ادامه خدمت آنها موافقت نمایند.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیرکل ،خواسته یا ناخواسته حرکتهایی مثل عدم موافقت با ادامه خدمت جانبازان در آموزش و پرورش باعث می شود که جناح اصولگرایان و حبهه پایداری بگویند که اصلاحات با ارزشها مخالف است و انقلاب و ارزشها (جانبازان و شهدا) را به نفع خودشان مصادره کنند
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
اینا همش ظاهر سازیه به والله سوگند دوباره میگم به والله سوگند همش حفظ ظاهره و حیف و میل بیت المال چرا نمی گویید چقد هزینه این دیدار ساده شد ؟ چرا نمی گویید چه بده و بستانهایی ردو بدل شد؟ جانبازان ما فقط موقع عکس و پر کردن عملکرد جایگاه دارند .عکس های یادگاری که انشالله به حق همین شبهای عزیز گریبان گیر ریا کاران بشود
سامان
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مسئولین با جانبازان عکس میگیرند و یا عکس شعدا را در اداراتشان نصب می کنند ولی موقع عمل برعکس آنها عمل می کنند.
همسایه
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات چه موقع به خوبی به ارزشها (احترام به خانواده های معزز شاهد و جانبازان )پایبند بوده که الان برای ارزشها و بها دادن به جانبازان در اداراتشان احترام قائل باشند پس چرا لااقل در آموزش و پرورش با جانبازان مثل و برابر افراد عادی برخورد نمی شود و جانبازان حقشان برای ادامه خدمت نادیده گرفته می شود.
خانواده شهدا
Iran, Islamic Republic of
هرمزپور مرد خدمت است چششششششششششششم همه کسانی که بدشان از هرمزپور میاد کور اگر کوری برو بیمارستان ببین برات که قضاوت بد میکنی متاسفم
خانواده شهدا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیرکل ایندجناب هرمزپور خداوکیلی ادم پیگیری هرمزپورخداقوت کور بشه ادمهای حسود
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1