تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۱۱۴۱۷۰

جزئیات نزاع دسته‌جمعی در شهرستان دنا

۳۲
۰
کبنا ؛فرماندار به جزئیات نزاع دسته‌جمعی منطقه سی‌سخت و آرامش در این شهر اشاره کرد و گفت: با پادرمیانی ریش سفیدان اکنون آرامش در منطقه حاکم است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی‌ تاج‌امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزاع دسته‌جمعی روز گذشته میان مردم روستای ده‌برآفتاب و همچنین شهر سی‌سخت، اظهار کرد: موضوع آنگونه که در برخی سایت‌ها آمده نبوده است.dargire
فرماندار دنا گفت: در همین خصوص شورای تامین شهرستان دنا تشکیل شد و به این نتیجه رسیدم که ۸۰ درصد آنچه در خصوص این نزاع گفته شده کذب و شایعه بوده است .
وی منشأ این نزاع را نه به دلیل اختلافات قبلی بلکه به دلیل درگیری میان چند جوان در پارک شهر سی‌سخت عنوان کرد و گفت: عده‌ای از مردم ده‌برآفتاب بعد از شنیدن شایعه کشته شدن پزشک این منطقه وارد شهر سی‌سخت شدن که درگیری بین جوانان دو طرف بوجود آمد.
این مسئول گفت: بزرگان دو طرف در این خصوص سنگ تمام گذاشتن و اجازه ندادند که درگیری بیشتر شود و اکنون نیز ۲۲ نفر از طرفین که ۱۰ نفر ده‌برآفتابی و ۱۲ نفر سی‌سختی هستند در بازداشت به سر می‌برند.
وی گفت: متأسفانه برخی از مسئولان که منتسب به این دو منطقه بودند در این درگیری شرکت داشتند که با همه عوامل چه مسئول و چه غیرمسئول برخورد خواهد شد.
تاج‌امیری افزود: مردم ده‌برآفتاب به هیچ وجه قصد حمله به شهر سی‌سخت را نداشتند چرا که اگر می‌خواستند مشکلی ایجاد کنند با مغازه‌داران ورودی شهر سی‌سخت برخورد می‌کردند.
وی به خسارات این نزاع دسته‌جمعی اشاره کرد و گفت: شش نفر زخمی و شکستن شیشه سه خودرو و یک مغازه کل خسارات این درگیری دسته‌جمعی بوده و اکنون با پادرمیانی ریش سفیدان هر دو منطقه مشکلی وجود ندارد.
فرماندار دنا گفت: با چهار دسته از عاملان این دستگیری که اولاً افراد شروع کننده نزاع در تپه قلات بوده و سپس کسانی که در کلانتری سنگ‌اندازی کردند و همچنین کسانی که شیشه خودرو را شکسته و قصد ورود به منطقه دیگری را داشته‌اند برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جواد
Iran, Islamic Republic of
...
معلم ورزش
Iran, Islamic Republic of
۸۰ درصد!!!!
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
چرا ...میگی
شیشه های ساختمان شورای شهر سی سخت چی؟؟؟؟؟
هجوم به کلانتری و تخریب خونه های اطراف کلانتری چی؟؟؟؟
تخریب تابلوهای برق و قطع برق خیابانها و منازل روزه داران چی؟؟؟؟
آوردن . وچوب و چماق و سنگ و آدم از ۲۵ کیلومتر فاصله در دایره المعارف فرمانداران حمله محسوب نمی شود؟؟؟؟
آزاد نمودن شخص اول ایجاد درگیری توسط نیروی انتظامی و زمینه سازی شروع مجدد درگیری چی؟؟؟؟
و در ...چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیلایی
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه این غائله با پادرمیانی معاون فرمانداری دنا خاتمه پیدا کرد
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
خلاصه درس ادبی داده شدازطرف جوانان غیورسی سخت وحومه به تمام کسانی که تاکنون درخیالات بسرمی بردندکه مردم سی سخت ساکت می نشینندومقاومت نمیکنند.تاابداین دلاورمردی وحمایت ازحریم شهردرتاریخ خواهدماندکه کسی دیگرجرات بی ادبی وفضولی رادرشهرملاقبادنکند.
از ياسوج
Iran, Islamic Republic of
احتمالا آنها میخواستند بروند فرماندار را ازخواب بیدار کنند برای همین همراه خودشان تفنگ و سنگ وچوب آورده بودند (خاک بر سر ما که به این دولت رای دادیم تا تو فرماندار بشی)
Iran, Islamic Republic of
این حمله به سی سخت عواقب بدی برای مهاجمان خواهد داشت و قطعا در اینده هم برخورد مردم سی سخت مانند گذشته نخواهد بود.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
همه چی آرومه ... فقط نمی دونم چرا برای چیزی که اینقدر آرومه مصاحبه میدن... آقای فرماندار از .. منطقه تل سیاه سی سخت چه خبر؟ اگر نفرمایید که همه چیز آرومه ...
Iran, Islamic Republic of
خدا بری بالاتر ودس ای قوم لر.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دوستان .. در همه زمینه ها زیاده روی میکنند و جایگاه خودشونو ..کردن متایفانه لطف زیادی از طرف دولت و ملت باعث شده ... شن
Iran, Islamic Republic of
بیش از ۲۰۰نفرازاهالی یک روستاساعت ۱بامدادباانواع سلاح گرم وسردوبابستن ورودی یه شهروقصدخرابکاری دریک شهرفرهنگی وتوریستی حمله وخرابکاری حساب نمیشود.این همه حسادت نسبت به یه شهرومردم فرهنگی وشریفش بخاطرچیه؟
شهری که تمام روستاهای اطرافش وحتی ازشهرستانهای دیگردراین شهر فرهنگی وتوریستی سیسخت باسوادشده وفرهنگ یادگرفته اند.اینقدرکوته فکرنباشیدوحسود.
Iran, Islamic Republic of
اگر بحث بر شروع نزاع اصلی جلو کلانتری باشه خود سی سختی ها شروع کردن، برق رو خودشون قطع کردن هنوز نمیدونی فاصله ۱۵ کیلومتره نه ۲۵ تا نظر نده، هیچ هجومی به کلانتری نبود سی سختیا از ترس پشت دیوارش پناه بردن هدف سنگ ها هم افراد بود نه خانه ای نه ملک خاصی آنهم فقط دفاع در مقابل مهاجمین .
مغرضا قضاوت نکن ، شخص اول کسیه که چماق زد نه مهمان
منتقد:
Iran, Islamic Republic of
مردم ده برافتاب همه چیز را به برکت انقلاب بدست آورده اند و جوتانانشان از سر شکم سیری به دعوی و زد و خورد روی می َآورند چون می دونند در همه جا پارتی دارند و مشکلی برایشان ایجاد نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
چه انسانهای فهیم وبافرهنگی به به حرف ریش سفیدان را گوش میکنن و به شهر ...
جویای کار
Iran, Islamic Republic of
گر قانون باشه احتیاجی به ریش سفید نیست خیلی وقتها خود ریش سفیدها عامل درگیری ان ای خدا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
گل من خوا سی ای معاون فرماندار که غائله نه ختم و خیر کرده
تبریک به خودم تبریک به خودت تبریک به خودش تبریک به ما تبریک به شما تبریک به آنها تبریک به خودمان تبریک به خودتان تبریک به خودشان تبریک تبریک تبریک
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟این حرفارو نزنید خدا قهرش میاد
Iran, Islamic Republic of
..؟؟؟؟ نزنید این حرفارو خدا قهرش میاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حمله کنندگان به .. روی .. را سفید کردند فقط ساتور رو فراموش کرده بودن بیارن
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که اینگونه در مورد مردم شهید پرور ده برافتاب صحبت می کنی شاید سکوت در مقابل افرادی همچون تو که از سر ........ حرف می زنند بهتر باشد
Iran, Islamic Republic of
همه ماشین هایی که به سی سخت رفته ۶ تا بوده چطور ۲۰۰ نفر رو بردن؟حدود ۵۰ نفری بودن و جوانان غیور سی سخت بالای ۲۵۰ نفر حتی از روستاهای اطراف. ,,,,,
عدالت
Iran, Islamic Republic of
با سلام متاسفانه برخی به دور تز هیچ وجدانی نه دینداریی دارن توهین می کنن که این توهینا در شان مردم ده برآفتاب و سی سخت نیست اول به منتقد عرض کنم که انقلاب مایه افتخار ماست دوم,,,,جوانای ده برآفتاب این است که الان بالاترین آمار بیکاری را با وجود تحصیلکرده های فراوان دارند برای مثال آقای,,,,,در بیارید ببینم لیسانس ایشان که مال سال های ۷۲ بوده از دانشگاه دولتی تهران الان چطور هنوز بیکاره؟!!!سوم جوانان ده برآفتاب از روی ناچاری به استخر ها و ورزشگاههای اطراف پناه می برند و آن شب مثل بقیه شبها در ورزشگاههای سی سخت بودند که با شنیدن خبر به آنجا برای احوال مسدومین اومدن خلاصه اگر دین نداریم وجدان داشته باشیم
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
خوبه تو پیامهای ساخته شده سی سختی ها تعداد افراد ذکر شده. تحقیق کنید اقای ..ومسئول پارک چندتا پرونده داره. امار پارتی بازی رو میشه از تعداد کارمندان بانک و سایر ادارات با حقوق بالا میشه دراورد که جرین از چه قراره. سواد شماها هم باعث شد ..خوبی داشته باشید... حقیقت کاملا روشنه و بقیش هم تو دادگاه روشن میشه دوست عزیز
من
Iran, Islamic Republic of
از عملکرد فعال نیروهای انتظامی تشکر می کنم. وقت..
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
فرهنگ اصالتی است که با زمین و پول و مدرک و نام و کنه و...به کسی نمیدهند. این همه دردهای استان ما نیست . کاش روش گفتمان را بر تعصب های کور و غیرتهای باروتی نمی گذاشتند . چماق یعنی چه ؟ حمله یعنی چه؟ هجوم دسته جمعی یعنی چه ؟ و...؟؟؟
واقعا جای بسی تاسف است .در موضوع شهرستان شدن پاتاوه اگر با عوامل مخل به درستی برخورد میشد امروز شاهد این اعمال زشت و زننده در مرکز استان نبودیم .
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
واقعا فر.. از آش و لاش کردن ماشین ..مشخص شد!!!اگه فرهنگ وجود داشت توی پارکشون چماق دار استخدام نمیکردن که مهمونای روزه دار رو به باد کتک بگیرن...واقعا متاسفم که به جای اراذل و اوباشی ....زخمی و خونی مالی کردن و ماشیناشونو اسقاطی کردن،یه عده بیگناه رو زندانی کردن و دنبال بقیه بی گناهانی که بلافاصله بعد از دعوای روی تپه زن و بچه هاشونو به روستا رسوندن و اصلا توی درگیری نبودن میگردن تا زندان ببرن و دق دلیشون رو از ده برآفتابیهای شهیدپرور و مومن دربیارن...متاسفم برای مسئولین نژادپرست استانمون...
کپی
Iran, Islamic Republic of
وقتی پیچ و مهره‌های دستگاه‌های متولّی با هم همخوانی نداشته و «هر کس«تعریف خاص خودش را از واژه «انجام وظیفه» دارد، نتیجه‌ای مطلوب تر از این نباید انتظار داشت!.وقتی عملا به گونه ای رفتار می‌شود که در افکار عمومی جا بیفتد «ثروت و قدرت» داشته باش! در روز روشن و در شهر آدم بکش، نظم شهر را بر هم بزن،عَربده بِکِش و بعد هم برائت بگیر!و با توجیه حمایت حقوق فردی، حقوق اجتماعی نادیده گرفته شده!و جنایتکاران آزاد و راست راست در خیابان راه میروند ،و در قد و قامت طلبکار اعضاءخانواده اولیاء دم را به قتل تهدید نموده و با وقاحت هر چه تمام تر بر روی آنها در این شهر و آن شهر اسلحه کشیده؛ و به ریش صاحبان حق میخندند!الگو برداری جوانان ما بهتر از این در نمی‌آید!. وقتی در تعقیب و دستگیری و مجازات بدون ملاحظه جانیان و قانون شکنان تعلّل روا می‌گردد؛ طبیعی است باید منتظر این همه خشونت و بدتر از این ها باشیم! وقتی مسئولان مستقیم و قانونی امور، کوچکترین حسابی برای برخورد با جنبه عمومی جرائم خشن و سازمان یافته باز نمیکنند و مجازات های تکمیلی محلی از اعراب در دایره مجازات‌های قانونی ندارند، چه انتظار دیگری میتوان داشت؟ وقتی فقط برای خرده پاها و ضعیفان فریاد اعتراض نمایندگان قانون بلند میشود؛ چه جایی برای گِله و شکایت باقی می‌ماند؟ وقتی مسئولان امور فقط در مرحله «طناب دار» ورود و دخالتشان را جایز میشمارند، و اصولا به فکر پدیده ای به نام ریشه یابی و پیشگیری نیستند، و یا آنکه این مهمّ را در زمره ی وظائف قانونی خویش نمی‌شمارند؛ چه امیدی به بهبود اوضاع باید داشت؟ وقتی تداخل در کارها ایجاد شود؛ وقتی جمع قابل توجهی از صاحبان قدرت و ثروت بویژه نو کیسه ها از خُرد و درشت «مسلّح» در شهر و روستا در حرکتند، چه امیدی می توان به بازگشت آرامش و امنیّت بَست؟
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
شهر من سی سخت شهری با مردمان باغیرت که اجازه هر گونه بی تربیتی وارد شهر را نمیدن از این به بعدم اگر کسی وارد سی سخت بشود و بخواهد فضولی کند همچین بلایی به سرش میاد. اوج بلا بود والا
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
تو سری خور ها هم میخوان مثلا بگن ما هم وجود داریم...
Iran, Islamic Republic of
مساله خیلی ساده تر از این بود که به جنجال بکشد. منطق انسان عاقل چوب وچماق
و اسلحه نیست .تفاوت انسان های خوب و....در نوع رفتارشان هنگام عصبانیت مشخص میشود .حرمت میهمان و میزبان هر دودر این ماجرا از بین رفت. به عنوان یک شهروند از شنیدن ماجرا شرمنده شدم.موجب تمسخر و چک محافل شدند این دو قومی که ادعای فرهنگشان بیش از سایر طوایف در این استان ا ست . قفط میتوان گفت:متاسفم متاسفم......امید وارم دیگر شاهد این ماجراهای تاسف انگیز در استانمان نباشیم.کافی است کمی بیاندیشیم
Romania
سی سختی ها ..د این هم مهمان نوازی تون
رحیم
Romania
سی سختی ها ... این هم مهمان نوازی تون
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1