تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۱۱۴۱۶۸

اعتبارات ۸۰ میلیارد ریالی دنا چگونه توزیع شد؟

۰
کبنا ؛فرماندار دنا از توزیع اعتبارات ۸۰ میلیارد ریالی این شهرستان در سال ۹۴ خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی تاج‌امیری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت‌های توزیع اعتبارات در شهرستان دنا، اظهار کرد: به نیازمندی‌های اساسی این شهرستان در توزیع بودجه توجه ویژه‌ای شده است.sdaghat-dena (37)
فرماندار دنا با بیان اینکه برای توزیع بودجه شهرستانی ۱۷ فصل داریم، تصریح کرد: برنامه مهم‌تر اینکه پروژه‌های بالای ۷۰ درصد را برای بهره‌برداری در اولویت توزیع اعتبارات قرار داده‌ایم.
تاج‌امیری گفت: یکی از مشکلات اساسی که کشور ما اکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کند، بحث تنش آبی است که در دو بخش کشاورزی و آشامیدنی شهرستان دنا با این مشکل مواجه شده است.
وی کشاورزی و باغداری را شغل اصلی مردم شهرستان دنا ذکر کرد و گفت: همچنین به دلیل استفاده از آب‌های سطحی و روان و استفاده از کمتر از چاه‌‎ها این تنش آبی بیشتر نمود پیدا کرده است.
تاج‌امیری تصریح کرد: مشکل اساسی ما در حوزه آب به آب روستایی و کشاوزری بر می‌گردد که بخش عمده‌ای از اعتبارات را به این دو حوزه سوق داده‌ایم.
رئیس شورای برنامه‌ریزی شهرستان دنا به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان و فضاهای نامناسبی که اکنون در زمینه زیرساخت‌های گردشگری وجود دارد، بیان کرد: شهر ۸ هزار و ۵۰۰ نفری سی‌سخت المان شهری و زیرساخت‌های مناسب ندارد و همچنین چهره شهر دو هزار و ۵۰۰ نفری پاتاوه همچنان روستایی است.
وی گفت: به همین دلیل بخش عمده‌ای از اعتبارات را نیز به فصل عمران شهری اختصاص دادیم.
فرماندار دنا در ادامه با انتقاد از مدیران کم‌کاری که نتوانسته‌اند در سال گذشته اعتبارات مورد نیاز را جذب کنند، افزود: به همین دلیل در شورای برنامه‌ریزی امسال اعتبارات کمتری به آنها اختصاص دادیم.
تاج‌امیری گفت: اعتبارات ما در سه بخش اعتبارات توزیع استانی، دو سوم نفت و تملک‌دارایی است که سرجمع آنها ۸۰ میلیارد ریال بوده است.
وی گفت: از این مبلغ ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در بخش الزامات، ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دو سوم نفت و ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل توزیع استانی بوده است.
فرماندار دنا ادامه داد: در حوزه گردشگری، فرهنگ و هنر ۹۴۰ میلیون تومان، کشاورزی ۶۳۰ میلیون تومان، ورزش ۱۴۰ میلیون تومان و حمل و نقل جاده‌ای ۹۶۰ میلیون تومان و منابع آب یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1