تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : ۱۱۴۱۴۶

بیماری آمارسازی بلای جان کارهای فرهنگی

۶
۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه پیام‌ نور کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از آمارسازی‌ها در حوزه فرهنگی گفت: بیماری آمارسازی بلای جان کارهای فرهنگی شده است.
سیدعلی سراج ظهر امروز در نشست فرهنگی بسیجیان پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بسیج مظهر خوبی‌ها و خدمت صادقانه در نظام جمهوری اسلامی است.
این مسئول دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج و فرهنگ بسیجی یکی از نشانه‌های والای گفتمان اصیل جمهوری اسلامی و مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای کشور ایران اسلامی است.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به نقش و جایگاه بزرگ اساتید در تربیت دانشجویان و دانش‌پژوهان اشاره کرد و گفت: اگر علم و ایمان در کنار هم قرار گیرند انسان‌های تربیت شده مراکز علمی می‌توانند بزرگترین راهگشای هر جامعه باشند.
سراج افزود: پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی در ابعاد علمی بسیار چشمگیر است که با روحیه و تفکر بسیجی رقم خورده است.
وی گفت: برای مثال دست‌یابی دانشمندان ایرانی به جدیدترین علوم روز نشان از توان و استعداد شگرف جوانان ایران اسلامی با روحیه و تفکر بسیجی است.
سراج بیان کرد: انقلاب ما در شرایط حاضر در معرض نبردی نرم و تمام عیار با دشمن قرار دارد و بسیج برای مقابله با این جنگ نرم باید خود را تجهیز کرده و وارد یک فاز تهاجمی با دشمن شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه در حوزه فرهنگ کارهای کمی به جای اقدامات کیفی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تب و بیماری آمارگیری، آماردهی و آمارسنجی در فعالیت‌های فرهنگی نمود پیدا کرده که در جای خود یک بیماری است.
این مسئول در ادامه به خصوصیات بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج شبکه‌ای اجتماعی پیشرفته با قابلیت عظیم است که قادر بوده با سرعت زیاد در تمام نقاط کشور حتی خارج از مرزها در ابعاد مختلف الگوی فرهنگی ارائه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
سلام این جلسه کی و کجا برگزار شد لطفا عکسی از جلسه هم ضمیمه نمایید با تشکر کبنا چرا هر خبری را .......می زنید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر سراج چرا وبنا به چه قانونی دانشگاه پیام نور مرکز گچساران سایت دانشجویان را به بهانه نپرداختن هزینه سرویس می بندند که دانشجو انتخاب واحد نکند دانشگاهی که فلسفه آن حضور وغیر حضوری بودن آن اختیاری است ودر طول سال دانشجو نه سرویسی دیده ونه از ان استفاده کرده لطفا پیگیری نمایید.
Iran, Islamic Republic of
چرا باید در دانشگاه پیام نور مرکز گچساران دانشجو را به خاطر نپرداختن هزینه سرویس سر جلسات امتحان راه نداد وبا برخورد بسیار بد وزشت با دانشجو برخورد می کنند وسایت انتخاب واحد دانشجورا می بندند.(در آیین نامه پیام نور حضور دانشجو اختیاری است وچیزی بنام هزینه سرویس وجود ندارد.
هستیم
Iran, Islamic Republic of
اگر روند کاری نجیب زاده را ادامه دهی مسول جاری که هیچ عمرا حکم سرپرستی دریافت کنی . لطفا با مجموعه شفاف تر باشید .
گل بی منت و بارون
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر سراج شما فکرمیکنید که باهوش هستید درحالی که ..هستید و در مجموعه دارید نقش .. میکنید .متاسفانه شما با انقلاب دوستانی به نوا رسیدید لطفا از این چ.. بیرون بیاید و خودتان را پیدا کنید که دیر یا زود شما هم ..........لطفا با مجموعه با صداقت برخورد نمایید .
پاراوکس
Iran, Islamic Republic of
انشالله که بدخواهان دکتر سراج یک نخبه به تمام معنا استان که الحق و الانصاف افتخاری برای استان هستند را هداین و همه ی کسانی که قصد سنگ انداختن جلوی پاهاای امثال این جوانان آینده دار و نخبه می زارند شرشونو از سر این کشور و استان کم کنه
با امید به روزی که همه با هم و همگام با هم برای عزت و سربلندی کشور و استانمون تلاش کنیم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1