تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۱۴۰۷۵

مراسم ختم قرآن کریم در سپاه گچساران

۰
کبنا ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران از راه‌اندازی دفتر بسیج رسانه در گچساران خبر داد.

جهانگیر انصاری ظهر امروز در نشست تعامل با اصحاب رسانه در این شهرستان ضمن تسلیت شهادت مولی‌الموحدین امام علی(ع)، اظهار کرد: بسیج دارای گستره بالایی بوده و عملکرد آن با نظام گره خورده است.


وی با بیان اینکه انتشار اخبار بسیج توسط اصحاب رسانه ضروری است به تبلیغات دشمن از طریق جنگ نرم اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با آغاز جنگ تبلیغاتی خود وظیفه سنگینی را بر دوش بسیجیان و اصحاب رسانه گذاشته است، چرا که اصحاب رسانه نیز امروز با در دست داشتن دنیای مجازی می‌توانند در این راستا نقش مهمی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران، هدف از برگزاری این نشست را بررسی چگونگی انعکاس اخبار بسیج توسط خبرنگاران شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: انتظار ما این است که اخبار بسیج در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی و ... خوب و صحیح به مردم شهرستان برسد.

انصاری، خبرنگاران را افسران جنگ نرم خطاب کرد و عنوان داشت: شما در خط مقدمه جبهه جنگ نرم در سنگری با مسئولیت بسیار قرار دارید و باید در راستای حفظ این سنگر نیز بسیار تلاش کنید.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت و لزوم انعکاس اخبار ضمن یادآوری پیروزی‌های مردم مظلوم یمن در جنگ با رژیم آل‌سعود، اذعان کرد: هیچگونه بازتاب رسانه‌ای در خصوص این پیروزی‌ها از سوی مدعیان آزادی بیان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به مقاومت مردم مظلوم یمن با استفاده از کمترین امکانات، بیان کرد: در خصوص تجاوزات دشمنان یا پیروزی‌ مردم مظلوم یمن و یا حتی توانمندی‌های حزب‌الله، مردم بی‌دفاع غزه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان نمی‌دهند و این وظیفه سنگین بر دوش شما خبرنگاران است که خدمات نظام را انعکاس دهید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ضمن توصیه به خبرنگاران جهت انعکاس واقعیت اخبار این شهرستان و با بیان اینکه نقد منصفانه بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری خوب است، تبیین کرد: انتقاد منصفانه زمینه‌ساز توسعه پایدار بوده و خبرنگاران باید مرز میان خبرسازی، پوشش وقایع  اجتماعی و حاشیه‌سازی را تشخیص داده و رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

انصاری به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی به ویژه در ماه مبارک رمضان توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: برگزاری محافل انس با قرآن، ختم ۵ دقیقه‌ای قرآن کریم توسط ۳۰ حلقه صالحین بسیج و... را از جمله برنامه‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید منویات مقام عظمای ولایت در خصوص مباحث مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، اصحاب رسانه و ... را مطالعه کرده و در سایت‌های خود به مردم خوراک دهند، تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با اطلاع‌رسانی خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم از سویی و بیان مشکلات مردم نیز اعتماد دوسویه بین مردم و مسئولان را افزایش دهند.

این مسئول در ادامه از راه‌اندازی بسیج رسانه در این شهرستان خبر داد و گفت: راه‌اندازی بسیج رسانه در شهرستان را به فال نیک می‌گیریم، چراکه این امر نیز به افزایش تعامل بین خبرنگاران و بسیج کمک می‌کند.

انصاری با بیان اینکه اصحاب رسانه جهت پیوستن به عضویت بسیج باید هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه مدارک خود اقدام کنند، بیان کرد: این





نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان با اشاره به پیش‌رو بودن روز قدس، متذکر شد: این روز از اهمیت والایی برخوردار بوده و ضروری است که مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار گچساران امسال همانند سال‌های گذشته حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی این روز داشته باشند./فارس
مراسم ختم قرآن کریم در سپاه گچساران برگزار شد


فرمانده سپاه گچساران گفت: در ماه مبارک رمضان مراسم ختم قرآن کریم در ۵ دقیقه از سوی ۳۰ حلقه صالحین در شهرستان برگزار شد.



سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری پیش از ظهر امروز در نشست تعامل با اصحاب رسانه در این شهرستان با تسلیت شهادت امام اول شیعیان امیرمومنان حضرت علی(ع)، اظهار داشت: برنامه‌های بسیج برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی بوده و ضروری است که اصحاب رسانه برنامه‌های بسیج را به خوبی انعکاس دهند.
وی با بیان اینکه سنگری که خبرنگاران در آن مأموریت دارند و انجام وظیفه می‌کنند، سنگری بسیار پرمسئولیت و سخت بوده است، افزود: جنگ امروز در جهان جنگ تبلیغاتی بوده و خبرنگاران و رسانه‌ها در این جنگ مسئولیت سنگینی دارند.
فرمانده سپاه گچساران با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، گفت: رژیم صهیونیستی و آل سعود و همپیمانان آن‌ها مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشند ولی ملت یمن با توانمندی‌هایی که دارند مقاومت می‌کنند.
انصاری عنوان کرد: کشور یمن یکی از کشورهای فقیر در بین ملت‌های اسلامی بوده ولی آن‌ها با کمترین امکانات در برابر حملات آل سعود مقاومت می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در خط مقدم جنگ نرم هستند، تصریح کرد: رسالتی که خبرنگاران و رسانه‌ها بر عهده دارند، رسالت بسیار سنگینی است.
فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه خبرنگاران سفیران جنگ نرم هستند، تأکید کرد: خبرنگاران باید اقتدار و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران را انعکاس دهند.
انصاری به اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان توسط سپاه گچساران اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان مراسم ختم قرآن کریم در ۵ دقیقه از سوی ۳۰ حلقه صالحین در شهرستان برگزار شد.
وی عنوان کرد: ضروری بوده که اصحاب رسانه گچساران برنامه‌های بسیج در مناسبت‌های مختلف در طول سال را به خوبی پوشش و انعکاس دهند.
انصاری از راه‌اندازی بسیج رسانه در این شهرستان خبر داد و گفت: به زودی بسیج رسانه در این شهرستان تشکیل و راه‌اندازی می‌شود.
وی به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس روز بسیار مهمی بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ضروری است که مردم ولایت‌مدار، مومن و همیشه در صحنه شهرستان گچساران امسال نیز مانند سال‌های گذشته حضوری بسیار باشکوه در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.
مسئول روابط عمومی سپاه گچساران نیز در این نشست، اظهار داشت: این نشست با هدف هم‌اندیشی و تعامل هر چه بیشتر با اصحاب رسانه گچساران در راستای پوشش و انعکاس هر چه بهتر برنامه‌های بسیج در سطح شهرستان برگزار شده است.
سرگرد پاسدار سعادت الله عزیزی با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، افزود: دشمنان امروزه در قالب طراحی‌های مختلف درصدد ضربه زدن و آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی با تأکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا طراحی‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه ملت ایران خنثی شود، تصریح کرد: خبرنگاران در این عرصه وظیفه بسیار مهم و سنگینی دارند.
مسئول روابط عمومی سپاه گچساران ابراز کرد: انتظار داریم که خبرنگاران گچساران با سپاه تعامل بیشتری داشته باشند و برنامه‌های بسیج و سپاه را به خوبی پوشش دهند.
عزیزی عنوان کرد: سپاه در حال حاضر در عرصه‌های مختلف همچون دفاعی و امنیتی، فرهنگی، آموزشی، تربیتی، سازندگی و بصیرت افزایی فعالیت دارد و این فعالیت‌ها از سوی خبرنگاران شهرستان باید به طور مطلوب پوشش داده شود./تسنیم
IMG_0668 IMG_0659 IMG_0656

نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
خدا پشت و پناه شما جناب سرهنگ انصاری مرد خاکی وبا خدا.من که دوستان دارم .براتون دعای خیر وارزویی سلامتی دارم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
می دونم نظرم رو تو سایت نمی زنید چون سایت مال بسیجه اما بازم نظرم رو میگم خدایا تو شاهد باش همه این کارا ... است
بسیج
Iran, Islamic Republic of
درود بر سپاه پاسداران

پایگاه مقاومت شهید باهنر گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن قبولی طاعات، لطفا بفرمایید خروجی این کار چیست و چه مشکلی از گره مشکلات عدیده ی قرآنی این شهرحل می کند.
لذا دوستان عزیزی که دغدغه کار قرآنی دارند به کارهای اساسی و پایه ای رو بیاورند و از انجام این کارهای تبلیغاتی که منجر به تربیت نیروی قرآنی نمی شود پرهیز کنند
خادم قرآن کریم
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1