تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۱۱۳۹۷۶

در پاسخ به گزارش مشکلات رفاهی ترمینال گچساران

۱۴
۰
کبنا ؛ 
مسولین شهرداری و ترمینال از گزارش منتشر شده تشکر کرده و همیشه انتقاد خوب و سازنده رو باعث بهتر انجام شدن مشکلات پیش روی دانستند بعضا گلایه هایی هم داشتند اینکه کاش در کنار انتقاد کارهای خوبی رو هم که درچند ماه اخیر انجام شده اشاره میشد .
هم اینک گزارشی از کارهای چند ماه گذشته انجام شده در ترمینال مسافربری گچساران
با توجه به میزان اعتبارات اخصاص داده شده از کارهای انجام شده در ترمینال رنگ آمیزی نرده ها و سالن های مسافربری و نمازخانه - ایزوگام کردن ساختمان فاز یک و فاز دو ترمینال مسافربری - آبادانی فضای سبز و کاشت بیش از ۵۰ نهال درخت در اسفند ماه سال قبل - نصب آب سرد کن جلوی در ورودی - ساماندهی ماشین های سواری ویژه و شخصی - اختصاص دادن یک فضای مناسب جهت استراحتگاه رانندگان و همچنین خریداری و نصب صندلی های فلزی و سطل های بزرگ آشغال در مکان های مختلف ترمینال ...درخصوص مشکل روشنایی که در چند روز پیش اتفاق افتاد هم بلافاصله توسط مامورین شهرداری اقدام شد و بطور کامل برطرف شد در خصوص نبود کولر و نواقصات سرویس های دستشویی مسولین شهرداری و ترمینال پیگیر بوده و به محض رسیدن اعتبار مشکل موجود نیز رفع خواهد شد.
مطلب اصلی؛
ترمینال مسافربری گچساران از امکانات بسیار کمی برخوردار هست که هر چقدر هم مردم نسبت به وضعیت ترمینال میان اعتراض می‌کنند کسی جوابگو نیست، یکی از مشکلات که واقعاً عجیب هست هیچ توجهی به آن نمیشه این است که  ادعای پرکاری و مسلمانی داریم ولی نمازخانه ترمینال حتی یه کولر آبی یا سیستم خنک کننده ندارد چه برسد به کولر گازی ...واقعا در این گرمای طاقت فرسا و ماه رمضان اگه کسی بخواد نماز بخواند بیچاره انگار رفته در جهنم... مشکل دوم چند سال پیش بلاخره یه سرویس بهداشتی جدید بی کیفیت ساختن و آن سرویس بهداشتی پشتی قدیمی رو که بسیار کثیف و افتضاح است به قول خودشان تعمیر کردن و در این سرویس بهداشتی جدید رو هر از گاهی وقتی چشم مسئولی رو دور می‌بینند، می‌بندند در واقع وقتی قراره شهرداری یا فرمانداری یا اعضای شورای بیاد در آن را باز میکنند وقتی خبری نیست میبندنش تازه مشکل آب هم داره شانس بیاری بعضی وقتا که آب قطع نشود... در جواب می‌گویند چون چاه‌های این سرویس‌های بهداشتی  جدید زود پر می‌شوند و خرج تخلیه زیاد دارد و آن را می‌بندند و مردم را سرگردان می‌کنند در حالی که سرویس بهداشتی قدیمی اصلاً قابل استفاده نیست کسانی که دیگه واقعا راهی ندارند مجبورند از آن سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند.
روشنایی ترمینال یکی دیگر از مشکلات است که حدود یه هفته جدیداً چراغ‌ها عصر روشن نمی‌شوند بعد هزار تا داد بیداد نمی‌دونیم، مشکل از کجاست، ساعت ۲۳ به بعد شب روشن می‌شوند،.امیدوارم بتوانید این خبر را منعکس کنید تا مسئولین شهر بدانند و رسیدگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

لرزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام.این از ظواهر وامکانات. ولی خدمات بین راهی .مفقود شدن ساک و چمدان و. . . مسافران .عدم پاسخگویی مدیران شرکتهای مسافربری.عدم رعایت قوانین حاکم بر ناوگانهای مسافربری و. . . خود حکایتی است دیگر.امید آن که پیگیریهای لازم از طرف رسانه ها وسازمانهای مربوطه صورت گیرد.
گچساران آباد
Iran, Islamic Republic of
واقعا مشکلات ترمینال گچساران اینقدر زیاده که نمیشه موردی رو به تنهایی ذکر کرد.
به امید آبادانی شهرمان گــــــــــچــــــــــســــــــــاران.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مشکل اساسی ترمینال گچساران به نقشه قدیمی و بدرد نخور آن است که غریب به ۷۰ درصد فضای کل ترمینال بلا استفاده یا کم استفاده می باشد.و مشکل دیگر اینکه با گذشت زمان و ایجاد شهرسازی ترمینال در داخل بافت شهری پر تردد قرار گرفته که برای وجه شهر مناسب نیست. شاید با جابجایی ترمینال به خارج از شهر شهرداری بتواند از فضای ترمینال موجود استفاده مطلوب تری داشته باشد.
جانباز گچساران
Iran, Islamic Republic of
گچساران نیاز به یک ترمینال بزرگ در حد کاوه اصفهان می خواهد
هادی
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه خرج تو این شهر میشه اونوقت یه کولر نمیتونن بذارن تو نمازخونه ترمینال که مردم نمازشونو بتونن راحت بخونن ... اگه درامد خود ترمینال رو خرج خودش کنن مطمنا اباد میشه واقعا ترمینال گچساران با وجود فضای مناسب حیف است که مسولین بهش توجه نکنن در واقع ابروی شهرمونه
مسافر کش بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
مشکل اول دستشویی است که زود به زود تمیز نمیشود و مایع دستشویی بعضی وقتها نداره.

مشکل دوم که خیلی حاد است وضعیت نمازخانه است که اصلا کولر نداره.اگه یک خیر یک کولر نصب کنه خیلی ثواب داره.البته وضعیت نمازخانه ترمینال از وظایف ترمینال و اوقاف و امور مساجد میباشد.

مشکل سوم اتوبوسهای فاقد کولر یا صحیح تر دارای کولر خراب است که باعث ناراحتی مسافران میشود.

مشکل چهارم ترمینال فاقد یک بلندگو میباشد تا مسافران را به سوار شدن دعوت کند و متاسفانه حنجره کارکنان تعاونی ها داغون شده.

مشکل پنجم تاخیر در حرکت هاست که به یک عادت تبدیل شده.اتوبوس ۱۲ شب شیراز ۱۲:۳۰ شب میرود و ۱۲:۳۰ شب ساعت ۱ بامداد میرود.

ظهر ها هم نیم ساعت حداقل تاخیر بصورت ثابت داره.تازه این بهترین حالتش است.

مشکل ششم استاندارد نبودن اتوبوسها است که انگاری اتوبوسهای پوکیده شهرهای بزرگ را فرستادن برای شهرستانهایی مثل گچساران.
خواهشن دست کنید تو جیب مبارکتون و چند تا اتوبوس نو بخرید.

مشکل هفتم عدم سرویس به برخی شهرهای نزدیک با بلیط است.متاسفانه اگر کسی بخواهد با اتوبوس اهواز تا بهبهان یا رامهرمز برود باید پول بلیط اهواز بدهد.یا اگر کسی بخواهد تا نورآباد و چنارشیجان با اتوبوس شیراز برود باید پول بلیط شیراز را بدهد که این کار عین بی عدالتی است.

مشکل هشتم اگر بهانه اینه که مسافر کم است هیوندا ۲۲ نفره تو خط های اهواز و شیراز بگذارید هم زود پر میشه هم سریعتر میرود.البته هیوندای با کولر.
روستاي خود مختار كته
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای دیگ تیسو ب...مغز سرمه پکنایه خو و بگوم خدا چه وت کنه یو هم پنج تمن یه اسانس بزه دم خت و خدا وتو نخو . اول ختونه درست کنیت تا وقت ترمینال هم خدا کریمه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب لرزاده شما تا کنون به کدام شرکت مسافربری برای حل مشکل مراجعه کردید که انها برای رفع مشکل اقدام نکرده اند
گودزز دولیاالی
Iran, Islamic Republic of
این ترمنیال که ریسش ، باشه همینه
افشین
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه میدونی چی بر سر اون بنده خدایی که این گزارش مردمی رو برای شما ارسال کرده چی اومده ... کار و بارش چی شد ... یه تحقیق کنی امار بگیری متوجه میشی
پرسنل ترمینال
Iran, Islamic Republic of
دکه شو مامورین شهرداری بلافاصله جمع کردن به اون بیچاره گفتن باید اول کولر بگیری بذاری تو نماز خونه تا دکتو بدیم ...بیا اینم نتیجه انتقاد از شهردار البته معلوم نیست اون این گزارش مردمی رو داده یا نه به هر صورت انداختن گردن اون ...چند بار گزارش شو خوندم چیز بدی نگفته نه توهینی نه چیزی ولی انگار خیلی به شهرداری برخورده. آدما چقدر میتونن ظالم باشن.بیچاره خرج زندگیشو از دکه در میاورد تو استانی که بالاترین درصد بیکاری به گزارش همین سایت ۱۶٫۵ درصد هست یکی دیگه رو هم به همین راحتی بیکار کنیم چون ازت انتقاد کرده ... خدا بزرگ است وشاهد اعمال و رفتار ماست .
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
فضای لازم در ضلع شمالی ترمینال برای گسترش وجود دارد فقط همت مسئولین را می طلبد که در این زمینه با همکاری و پیگیری مجدانه نماینده محترم شهرستان این معظل به زودی برطرف گردد.
برای برشمردن نواقصات توضیح چندانی لازم نیست، در یک کلام بایستی ساختمان ترمینال کنونی تخریب و در ضلع شمالی باتوجه به موقعیت جاده اصلی ساخت و ساز جدید انجام گیرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
اقا مرتضی ..بابا اینا یه کولر نمیذارن تو میگی تخریب کنید دوباره بسازید میدونی چقد هزینه داره تازه لازم نیست اتفاقا هم فضاش خوبه هم جاش همین ترمینال هم زیاده خیلی خلوت شده همش ۴ .۵ اتوبوس داده اونا هم اکثر موقها نصفه نیمه مسافر دارن مثل قدیم نیست که کلی دانشجوی غیر بومی بود رفت امد زیاد باشه اگه به خدمات توجه کنن هیچ مشکلی دیگه نداره
پناه
United States
بی نظم ترین ترمینال در ایران
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1