تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۱۱۳۷۷۷

تدوام قانون‌گریزی در شهرداری و شورای شهر دهدشت

۱
۰
کبنا ؛سیدعلی‌محمد موسوی‌‎امجد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در موارد زیادی شاهد نادیده گرفتن حقوق شهروندان دهدشتی توسط شهرداری و شورای شهر دهدشت هستیم، اظهار کرد: متاسفانه این مشکلات به دلیل چراغ سبز شورای شهر به شهرداری هر روز بیشتر می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت افزود: شورای شهر دهدشت عملا به دلیل اهمال اکثریت اعضای آن وظیفه نظارتی خود را از دست داده و به وسیله‌ای برای قانون‌گریزی شهرداری تبدیل شده است.

وی با انتقاد شدید از شهرداری و شورای شهر دهدشت به دلیلی رواج قانون‌گریزی در این شهر گفت: مردم با هزاران امید به اعضای شورای شهر رای داده اند و هم اکنون منتظرند تا مشکلات شهرشان برطرف شود ولی عملا دیده می‌شود که کمترین انگیزه‌ای در شهرداری و شورای شهر برای برطرف کردن مشکلات اساسی شهر وجود ندارد.

موسوی‌امجد بیان کرد: برای مثال در قضیه کشتارگاه شهر دهدشت علاوه بر اینکه موارد بهداشتی در سطح حداقلی رعایت نمی‌شود شاهد بروز تبانی و قانون‌گریزی در تمدید قرارداد پیمانکار کشتارگاه نیز هستیم.

این مسئول بیان کرد: به رغم اینکه قرارداد پیمانکار کشتارگاه دهدشت چند ماه پیش تمام شده و با اجرای مزایده کشتارگاه به پیمانکار دیگری واگذار شده است ولی شهرداری بصورت کاملا غیرقانونی نسبت واگذاری کشتارگاه به برنده مزایده امنتاع کرده است.

وی بیان کرد: این موضوع تنها به این دلیل صورت گرفته که در دو برهه از سال یعنی عید نوروز و ماه رمضان سود سرشاری عاید کشتارگاه می شود و به همین دلیل شهرداری و برخی اعضای شورای شهر  با تمدید غیرقانونی قرارداد پیمانکار قبلی علاوه بر اینکه سلامتی شهروندان را به بازی گرفته اند عملا به قانون و حقوق  شهروندی  دهن‌کجی کرده‌اند.

وی بیا بیان اینکه تداوم این رویه عملا باعث بروز پدیده شوم قانون گریزی در شهرداری و میان اعضای شورای شهر خواهد شد بیان کرد: در این بین و در گذر زمان این شرمساری و عواقب شوم قانون گریزی دامن همه اعضای شورای شهر را خواهد گرفت چرا که به وظیفه ای که بر عهده دارند عمل نکرده اند.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بقول ناصرالدین شاه همه چیزتان به همه چیزتان می آید. شهرتان هم شهر نیست یه ده بیقواره بزرگ بی در پیکر. وهم مثل و
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1