تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۱۱۳۵۳۹

فریاد ائمه جمعه استان از استخدام‌های غیرقانونی و پدیده زیرمیزی

۲۲
۰
کبنا ؛ 
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: سازمان بازرسی با استخدام‌های غیرقانونی برخورد کند.
سازمان بازرسی با استخدام‌های غیرقانونی برخورد کند
 
salavativ-vahdani-khajepoorحجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.
 
 
صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.
امام جمعه قلعه رئیسی در ابتدای خطبه دوم اشاره به مذاکرات هسته‌ای داشته و تاکید کرد: آنچه که امروز خواسته ملت از دولتمردان است، برنامه‌ریزی در فضای تحریم‌های ظالمانه و استکباری است و مردم پای اقتدار عزت نظام کشورشان مقاومت می‌کنند و با هر شرایطی ایستاده‌اند.
 
صلواتی همچنین از مردم خواست تا روز جمعه آخر ماه رمضان در روز قدس شرکت و اعلام تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.
وی در پایان با تذکر به چندین نهاد و اداره در استان که اقدام به استخدام غیرقانونی کردند، بیان کرد: چندین اداره و نهاد اقدام به استخدام غیر قانونی و با سفارشات نیروی جدید استخدام کردند که حداقل در این دولت مردم این انتظار را نداشتند، که این نتیجه بکار گرفتن مدیران سفارشی و نالایق و نداشتن تعهد کاری است که این جای تاسف دارد که بسیاری از جوانان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس بیکار هستند، ولی عد‌ای با سفارشات استخدام می‌شوند که از سازمان بازرسی خواستار پیگیری این اقدام هستیم.
 برخورد با استخدام‌های غیرقانونی و زیرمیزی‌ها
امام جمعه کبگیان از اداره‌کل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورد با استخدام‌های غیرقانونی و پرداخت‌های زیرمیزی قدردانی کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به برخی استخدام‌های غیر قانونی که در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت با تشکر از اداره‌کل بازرسی این استان گفت: باید از این دستگاه به خاطر برخورد جدی که با استخدام‌های خارج از ضابطه شد قدردانی کنم و همچنین اقدامات خوبی نیز در مقابله و مبارزه با پدیده زشت زیرمیزی انجام داده‌اند.
وحدانی‌فر استخدام‌های غیر قانونی را عملی بر خلاف نظر مردم دانست و گفت: کسانی که با این کارها نان فرد مستحقی را می‌برند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.
امام جمعه کبگیان در ادامه اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کبگیان با اشاره به وضعیت بحرانی آب در استان و تنش آبی که در تعدادی از شهرهای استان به خصوص در چیتاب مرکز کبگیان وجود دارد، تصریح کرد: این تنش آبی در حالی است که برخی از مردم از آب آشامیدنی برای آبیاری باغچه‌ها و مزارع خود استفاده می‌کنند و این کار غیر شرعی است.
وی گفت: اما بدتر اینکه در کبگیان پرداخت آب بها به گونه‌ای دیگر است و در پرداخت آن‌ها بعضی‌ها اهمال می‌کنند که باید بدانیم نماز و روزه‌ای که با این آب صورت می‌گیرد مشکل‌دار خواهد بود.
عملکرد خوب بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با استخدام‌های غیرقانونی
امام جمعه مارگون از عملکرد خوب بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در برخورد با استخدام‌های غیرقانونی تشکر کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رحم‌الله خواجه‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بعد از دعوت مردم به رعایت تقوای الهی در خطبه نخست در مورد اهمیت روزه در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است برای خودسازی و طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال که باید آن را غنیمت شمرد.
خواجه‌پور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: این مذاکرات درس‌ها و عبرت‌های فراوانی در پیش داشته و تیم مذاکره‌کننده با رعایت خطوط قرمز نظام، عزت و استقلال کشور را حفظ کرده است.
امام جمعه مارگون در سخنان پایانی خود گفت: با توجه به گلایه‌های مردم و مراجعات مکرر مردم به دفتر امام جمعه و بعد از بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیدیم که چندین اداره بدون انجام تشریفات قانونی اقدام به استخدام نیروی جدید کرده‌اند.
امام جمعه مارگون ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بازرسی، خواهان برخورد قاطع با متخلفان شد.
خواجه‌پور گفت: با افرادی که در جامعه بی‌عدالتی راه‌اندازی می کنند برخورد شود تا حق کسی ضایع نشود.
ضرورت برخورد با استخدام‌های غیرقانونی در کهگیلویه و بویراحمد
امام جمعه لنده با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات اساسی استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: سازمان بازرسی باید با استخدام‌های بدون تشریفات قانونی برخورد کند.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در ادامه به وضعیت بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی بیکاری در سطح استان و شهرستان و کشور هرگونه استخدام خارج از مجرای قانونی باید پیگیری و برخورد شود.
وی تأکید کرد: استخدام‌های غیرقانونی اخیر در سطح استان که بدون رعایت تشریفات قانونی انجام شده باید توسط سازمان بازرسی مورد پیگرد قرار گیرد و با عاملان آن برخورد شود چراکه حق بسیاری از جوانان استان پایمال خواهد شد.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل به برنامه‌ریزی برای حضور شورای اداری شهرستان در سطح مساجد شهر و روستای لنده اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئولان از رو در رو شدن با مردم می‌ترسند.
وی یادآور شد: ترس مسئولان از انتقادات مردمی، ترس از حضور در میان مردم و عدم پایبندی به قول‌هایی که به مردم داده شد را زیبنده یک مسئول نیست و باید با حضور در کنار مردم و مطرح کردن موانع اجرای وعده‌های خود از مردم عذرخواهی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهرام
Iran, Islamic Republic of
درست میگی حاج اقا ...داد ما که پارتی نداریم را شما بزنید
Iran, Islamic Republic of
اقایان عزیز دراین دولت خبری ازاین بی قانونیها نیست اما چرا دردولت قبلی که استخدامها غیر قانونی بود وبی حساب کتاب بود سکوت کردید
خان ویس
Iran, Islamic Republic of
. بخورتا حال برای کار خودت یا
جواد محمدی
Iran, Islamic Republic of
فرسایش سیاسی شورای شهر دهدشت"این روزها نبض شهر دهدشت به کندی می تپد نفسهای شهر به شمار امده روح زخمی شهر چرکین شده تن که نمانده وهمه این مشکلات محصول ومحلول سیاست بازی اعضای شورای است که منافع مردم را قربانی بازی های دیگر کردند .شورامکانی است که باید به واکاوی وموشکافی مشکلات شهر با رویکردی تخصص گرایانه بپردازد؟امااین مهم در شهر دهدشت گم شده است اعضای شورا که پیش از این اختلافات درونی انها کاررا به برخورد فیزیکی یشان کشانده بودوچهره فرهنگی شهررانه تنها ترمیم نکردند بلکه به بدترین مشکل ممکن انه را خراش داند این روزها علاوه بر اختلاف درونی اختلافات دیدگاه خود را نیز وارد معادلات شورا کردند.شورای سیاست زده همچنان به جای انکه راه حل مشکلات باشد خود بخشی از مشکل شده است اعضای شورایی که هر یک ساز خود را می زند برخی به دنبال حل مشکلات گرفتاری شخصی خود با پله شورا هستند برخی شورای شهر را بابیلبرد تبلیغاتی اشتباه گرفتند ودر ودیوار شهر را به جای انکه با عملکر مثبت شان در حوزه عمران وابادانی شهر پر کنند ان را بابیلبر دهای خود ستایی پر کردند .برخی که از همان اوایل در پی اختلافات درونی اعضا اعطای شورا را به لقایش بخشیده اند برخی که دردرون این اختلافات هضم شد ند وجز نامی از انها باقی نمانده است . برخی که انقدر از شورا فاصله گرفته بودند که حتی واکنش مقامات استان را بر انگیخت ه بود.امادریغ وافسوس از وعده پیگیر ی همان مسول استانی برخی که با پشت کردن به رای مردم از همان ابتدا با علم کردن یک نفر با مدرک دیپلم به عنوان کاندید ای شهرداری بدترین دهن گجی را اول به مدرک دانشگاهی خودش ثانیا به مردم داشت. ونقطه اغاز دخالت مسایل سیاسی وبه حاشیه کشاندن شورا نقش اول را داشت وان این است که مسایل باند بازی وجناحی را در انتخابات کاندیدها ی شهرداری اعمال کردوحالا سخن از انتخابات مجلس می گوید بی انکه بداند این خیانت به رای مردم است وهرروز با حاشیه ای جدید شورارا به جنگ فرسایشی می کشاند. اما ای کاش با استعفای ایشان موافقت می شد تا هم ایاروهم وزن خودش دستش بیایدوبداند که در چه توهمی به سر می برد وهمین که شاید با خروج ایشان شورا رنگ ارامش را ببیند؟ کسی که نماینده بانوان بود :قرار بود چه شود. این روزها نماینده تبلیغاتی مرکز مشاوره خودش می باشد وانقدر درگیر مسایل جنبی است که وقتی برای شورا شهر دغدغه شهروندان .... ندارد.؟ اعضای محترم اگر وقتی داشتید اگر اختلافات عدیده تان اجازه فکر کردن به شهروشهروندان رادارد فکری به حال فاضلاب ها با بوی مشمءز کننده یشان بکنید فکری به حال اماکن تفریحی شهر بکنید فکری به حال فضای سبز کنید/دست از سر کچل پارک مرکزی دیگر بردارید انقدر در طول سالیان اخیر دست به سر ورویش کشیده اند که حتی مردم نیز خسته شده اند اعضای محترم باز هم بازی سیاسی بود که به دعوت فرماندار (نه ) گفتید یا انکه اینقدر اختلافات درونی تان عمیق شده که حتی نمی توانید در جلسه ای که میزبان شخص اول شهر است همدیگر را تحمل کنید؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
علمایی عزیز در سنوات گذشته دولت احمدی نژاد خواب بودند یا اسلام را در خطر ندیدند که هیچ اگهی استخدامی منتشر نشد حالا بیدار شدند یا شما هم واپس گرایید
Iran, Islamic Republic of
کبگیان یا قلعه رییسی اصلا میز دارن که زیر میزی بگیرن
Iran, Islamic Republic of
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نسبت به بکارگیری غیرمجاز نیرو در ادارات و نهادها هشدار داد و اظهار داشت: این موضوع باید مورد بازرسی و پیگیری قرار گیرد.

امام جمعه دهدشت تأکید کرد: اگر قرار است نیرویی در ادارات بکار گرفته شود باید از مجرای قانون و آزمون‌های استخدامی باشد.

حسینی با بیان اینکه در برخی از ادارات به صورت غیرقانونی نیرو جذب می‌کنند بدون نام بردن از شهر یا اداره تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان امر این موضوع را پیگیری و از تضییع حقوق سایرین جلوگیری کنند.
همشهری دل گرفته
Iran, Islamic Republic of
با سلام حاج اقا تو را به جد و ابادت بجای اعتراض علیه استخدامی ها به دنبال گرفتن دستور العملهای جدید باش چرا که همه ما از بیکاری رنج می کشیم و این داد و بیدادها کاری پیش نمی بره و باید راه حل اصولی را بیان بفرمایید ،در صمن اگر در اداره ای هم استخدامی صورت گرفته بازم الهی شکر چون جوانی بکار گرفته شده ، من از جمله کسانی هستم که ۵ جوان تحصیل کرده بیکار دارم اما خوشحال می شوم وقتی جوانی مشغول شده . مدیران ارشد استان باید بدنبال مجوز استخدامی باشند مدیران ارشد استان باید بدنبال مجوز استخدامی باشند مدیران ارشد استان باید بدنبال مجوز استخدامی باشند مدیران ارشد استان باید بدنبال مجوز استخدامی باشند مدیران ارشد استان باید بدنبال مجوز استخدامی باشند مدیران ارشد استان باید بدنبال مجوز استخدامی باشند
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
باسلام
خدمت حضرات آقایان حامیان عدالت عرض کنم که اوج بی عدالتی و وقانونگریزی دولت گذشته بوددردولت گذشته تنهاموردی که نمی توان انکارکردبرگزاری آزمونهای استخدامی تشریفاتی بودکه درتاریخ جمهوری اسلامی بی سابقه بودحالابایدخدمت ائمه جمعه حامی عدالت یادآورشدکه شمادرآن زمان مگرچیکارمیکردیدکه دراین دولت همه چیزیادتان آمدالبته همه ماازاینگونه استخدامی هاغیرقانونی بیزاریم ولی جای سوال اینجاست اگرشماهم نگرانیدودلسوزمردم هستیدچرادردولت گذشته که مظهراستخدامی های رابطه ای بودجانب سکوت رااختیارکردیدالبته طبیعیست که موضع گیری شمابرعلیه این دولت یک تسویه حساب سیاسیست وبه یاری خدادولت تدبیروامیدپیروزوموفق خواهدبود
گچسالار
Iran, Islamic Republic of
پس تکلیف استخدامی های غیر قانونی اداره برق گچساران چی میشه
Iran, Islamic Republic of
امان از دست این بزرگواران که در هر کاری دخالت می کنند و متاسفانه گاهی کارشناسی شده هم نیست. بهتر است که موضوعات اجتماعی و یا اقتصادی توسط سخنران قبل از خطبه ایراد بشه و امامان جمعه به موضوعات اخلاقی و فقهی بپردازند.
کارمند ثبت احوال
United States
آقا توی اداره ما ده دوازه نفر را سفارشی قوم و خویشان خودشان دارند وارد می کنند . بی سر و صدا . آیا این ظلم به همه مردم نیست ؟
اگر می خواهید تا اسامی بیشتر انها را که هر کدام سفارش کسی هستند منتشر کنیم . ما صدایمان را چه جوری به مسئولین برسانیم . اگر این سایتها نبودند باید چه می کردیم . آقایان محترم رسانه ای و سایت محترم کبنا نیوز یک روز بیایید بپرسید اگر ذره ای دروغ بود . هر چه می خواهید بگویید .
دهها و صدها و هزاران لیسانس و فوق لیسانس بیکار در استان با هزاران بدبخیت دنبال کارند اونوقت اینها چه جوری می خواهند پاسخ مردم را بدهند . آقایان امام جمعه بیشتر فریاد بزنید .
کارمند ثبت احوال
United States
آقا توی اداره ما ده دوازه نفر را سفارشی قوم و خویشان خودشان دارند وارد می کنند . بی سر و صدا . آیا این ظلم به همه مردم نیست ؟
اگر می خواهید تا اسامی بیشتر انها را که هر کدام سفارش کسی هستند منتشر کنیم . ما صدایمان را چه جوری به مسئولین برسانیم . اگر این سایتها نبودند باید چه می کردیم . آقایان محترم رسانه ای و سایت محترم کبنا نیوز یک روز بیایید بپرسید اگر ذره ای دروغ بود . هر چه می خواهید بگویید .
دهها و صدها و هزاران لیسانس و فوق لیسانس بیکار در استان با هزاران بدبخیت دنبال کارند اونوقت اینها چه جوری می خواهند پاسخ مردم را بدهند . آقایان امام جمعه بیشتر فریاد بزنید . ..
کارمند ثبت احوال
United States
آقا توی اداره ما ده دوازه نفر را سفارشی قوم و خویشان خودشان دارند وارد می کنند . بی سر و صدا . آیا این ظلم به همه مردم نیست ؟
اگر می خواهید تا اسامی بیشتر انها را که هر کدام سفارش کسی هستند منتشر کنیم . ما صدایمان را چه جوری به مسئولین برسانیم . اگر این سایتها نبودند باید چه می کردیم . آقایان محترم رسانه ای و سایت محترم کبنا نیوز یک روز بیایید بپرسید اگر ذره ای دروغ بود . هر چه می خواهید بگویید .
دهها و صدها و هزاران لیسانس و فوق لیسانس بیکار در استان با هزاران بدبخیت دنبال کارند اونوقت اینها چه جوری می خواهند پاسخ مردم را بدهند . آقایان امام جمعه بیشتر فریاد بزنید . ...
دلدار
Iran, Islamic Republic of
اگر این مسئله اعان جنگ امام جمعه ها با دولت نیست چرا همزمان تمام نماز جمعه ها هم دا شدند این مطالب دیکته شده اند .چرا در دولت قبل علوم پزشکی استان واموزش وپرورش را ندیدید
درد شناش باشت وگچساران
Iran, Islamic Republic of
به به ، حال بعد از ۹ ماه از گذشت صحبتهای یکی از نیروهای خدماتی ، درمانی باشت وپیگیری مسئولان محترم ، صحت گفته های این کارگر تایید شد ، ازمسئولان خواهشمندیم حال که به قضیه پی برده اند ودر نماز جمعه ، تاکید شده است ، لوح سپاس به این نیروی خدماتی باشت که حاج آقا شناخت کامل به وی دارند اهدا شود ، نشانی کامل ...
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
........... شدن
فوق ليسانس بيكار
Iran, Islamic Republic of
آخه استخدامی که نبوده یه سازمان کوچولوی مثل تعاون روستایی مدیربنده خدا فقط باجناق خودش وتعدادی ازبستگان سیاسیون راآوردوبه نام نمایندگان تمامشون کرددرحالیکه آقای دکترتاجگردون وحاج آقا بزرگواری روحشان خبرنداره .همش ۸ نفردرطی ۸ماه مسئولیت که چیزی نیست.
محمد دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
ما که استخدامی قانونی نمیبینیم. اگه فلان مسیولی هم که گیر بیاد چندتا جوان مدرک دار رو کمکشون بکند و بزارتشون سرکار من من خودم صمیمانه دستشو محکم میفشارم. چون جوانان عزیز دارند از بیکاری افسرده میشند.
جعفرقلی
Iran, Islamic Republic of
خدا انشالله یک ایمانی بهتون بده ........................ چطور شده که اینگونه یکنواخت و هماهنگ ............................ شکل گرفته ؟ مگر گوشه‌ایس هم خالی مانده است . مگر آن همه ظلم در دانشگاه و اعطای بورسبه‌های آنچنانی را نمی دیدید ؟ چرا فریاد یکی از شما باند نشد ک.... و ا استخداما ؟؟؟ ...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم در دولت قبل این استخدامیهای بدون مجوز ۱۰ برابر بود ولی این اقایان صداشون در نیامد. امان امان امان
ناله
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بجای صحبت از استخدام از دولت بخواه تا تو استان شغل ایجاد کنه پیگیر مجوز استخدام طرح مهرافرین باش که ۱۵۰۰نفر استخدام میشن
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1