تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۱۳۵۱۶

زارعی: اجرای کار راه‌آهن یاسوج با پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان

۵
۰
کبنا ؛نماینده بویراحمد و دنا، مدیرکل تعاون روستایی، روسای ادارات جهاد کشاورزی، برق و بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد از روستاهای منطقه کاکان بازدید و با مردم این روستاها نیز دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در سفر نماینده بویراحمد و دنا که جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند مشکلات و دغدغه‌های مردم روستاها مورد بررسی قرار گرفت.zaremadvan (4)
آب کشاورزی،جداول کشاورزی، تسطیح جاده‌ها و کوچه‌های این روستا از مهمترین مشکلات مردم مناطق کاکان بود. همچنین برخی از کشاورزان، باغداران و اهالی روستاهای مناطق کاکان خواستار تقسیم عادلانه آب کشاورزی در این روستا شدند.
کوچه‌ها و جاده‌های روستاهای مناطق کاکان که به دلیل گازرسانی وضعیت نامناسب بودند اهالی این مناطق خواستار بهسازی آنها شدند که نماینده بویراحمد و دنا در این خصوص اظهار کرد: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: پیش پرداخت ۷۰۰ میلیون تومانی به پیمانکار راه‌آهن یاسوج برای اجرای کار بعد از ماه مبارک رمضان صورت گرفت.
زارعی با اشاره به نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه به راه‌های بهتر و باکیفیت‌تر اظهار داشت: استان ما اکنون در حوزه‌های مختلف راه، اعم از زمینی و هوایی و ریلی با مشکلاتی روبه‌رو است که باید همه برای باز شدن این بن‌بست همت به خرج دهیم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین نیازهای ما در برهه فعلی وصل شدن به شبکه ریلی کشور است تا بتوانیم در زمینه حمل کالا و مسافر با کشور ارتباط برقرار کنیم.
زارعی افزود: این مهم در دو سال اخیر بیش از همیشه در دستور کار قرار گرفته و مداوم از مرکز پیگیر اعتبارات برای اجرایی کردن عملیات ساخت راه‌آهن در استان هستیم.
وی به تازه‌ترین اقدام در این خصوص اشاره کرد و گفت: با پی‌گیری‌های مداوم و مستمر موفق شدیم که ۷۰۰ میلیون تومان از مرکز برای شروع به کار پیمانکار اخذ کرده و آن را در اختیار پیمانکار قرار دهیم تا کار خود را بعد از ماه مبارک رمضان از منطقه کاکان بویراحمد آغاز کند.
زارعی بیان کرد: همه تلاش خود را کردیم که کلنگ‌زنی از منطقه کاکان آغاز شود چراکه عرف این است، کلنگ‌زنی همیشه از مقصد باید آغاز می‌شد اما در این پروژه کلنگ‌زنی به جای اقلید در استان فارس از منطقه کاکان در بویراحمد صورت می‌گیرد که هدیه‌ای برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
وی کل اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه عظیم ملی را هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: با این هزینه بسیار زیاد باید همه برای عملیاتی شدن و اجرای پروژه بزرگ راه‌آهن همت و مشارکت داشته باشیم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه استفاده از فاینانس می‌تواند کار را در این پروژه آسان‌تر کند، افزود: با استفاده از فاینانس می‌توان کار را از دو منطقه یعنی هم در منطقه اقلید و هم در منطقه کاکان در استان خودمان آغاز کنیم که پی‌گیر استفاده از فاینانس در این پروژه نیز هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

جليل
Iran, Islamic Republic of
جالبه،ااعتبار مورد نیاز هزاروپانصدمیلیارد تومان،اعتبار تخصیص داده شده. هفتصدمیلیون تومان. یعنی کمتراز نیم درصد!!!!!!!! به نظر میرسد این. همه تعجیل در شروع پروژه علیرغم مشکل اعتباری ،صرفا جنبه تبلیغاتی ان باشد،مشخصه که این پروژه هم بعد از مدت کوتاهی تعطیل خواهد شد ویا اینکه صدها سال طول خواهد کشید؟!؟!؟!
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
درود بر خدمت بی منت
مراد حاصل
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیرکبیر سازندگی حاج زارع
بابامیدان
Iran, Islamic Republic of
این استان باید از این نماینده دلسوز استان افتخار کنند چون نمیتواند فیلم هندی بازی کند.
ع- مردانی
Iran, Islamic Republic of
.وقتی در محورهای مواصلاتی استان شاهد تصادف های مرگبار بصورت روزانه هستیم . وقتی به لحاظ سوء مدیریت تعداد جوانان جویای کار در نقطه نقطه این خطه محروم روزانه افزایش پیدا می کند. وقتی به جهت فقر و نداری زوج های جوان براحتی از هم جدا می شوند. وقتی مشکلات معیشتی کمر آدم های آبرودار را دولا کرده است این دیگر چه صیغه ای است که صحبت از کلنگ زنی خط آهنی شود که حتی در صورت محقق شدن اجرایش چندین دهه به طول خواهد انجامید. مردم وقتی شاهدند که برای ساخت پل سوم رودخانه بشار که پروژه ای سبک بوده و اعتبار آنچنانی لازم ندارد حدود ۱۰ سال وقت صرف می شود چه امیدی می توانند به احداث خط آهن داشته باشند. خط آهنی که به فرض اجرا هیچ تناسبی با شرایط جغرافیایی منطقه ای که توریستی بوده و در صورت صنعتی شدن جاذبه هایش نابود می شود ندارد. پس بیایید بجای دادن چنین مانور هایی زیر ساخت های توسعه را مبنی بر طبیعت استان آماده سازید. تهدیدهای زیست محیطی این خطه محروم و وانهاده را مرتفع و از احداث سدهایی که منطقه را با بحران کم آبی مواجه می کند جلوگیری نمایید .که در صورت سهل انگاری آیندگان شما را به جهت ناآگاهی و بی توجهی تان لعن و نفرین خواهند کرد .از سد کوثر عبرت بگیرید از نفتی که کمترین سهمش به استان میرسد .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1