تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۱۱۳۵۰۰

غلام‌محمد زارعی خواست و اصلاح طلبان نگذاشتند

۲۸
۰
کبنا ؛ 
پایگاه خبری کبنا نیوز مطلبی با عنوان «وقتی برای نخواستن زارع پور ونتوانستن غلام محمد زارعی» منتشر کرد که یکی از خوانندگان به این مطلب پاسخ داد و از نظر شما مخاطبان می‌گذرد.
 
zare
احسان رحیمی بویراحمدی
در روزهای گذشته شاهد انتشار مطلبی در کبنا نیوز بودیم که نویسنده آن سعی در منفعل نشان دادن غلام محمد زارعی نماینده  فعال مردم بویراحمد ودنا درخصوص برخی از مسایل مطروحه در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد داشته است. بر کسی پوشیده نیست که تنها کسی که  از ابتدای انتصاب مدیر فعلی با تمام توان با ادامه خدمت ایشان مخالفت کرده است شخص حاج غلام محمد زارع بوده است.
کیست که نداند مخالفت زارع با ادامه مدیریت ایشان نه  ازسر عداوت شخصی بوده یا حذف شاپور عباسی  که «به حمایت از زارعی مشهور بوده»  بلکه زارعی اعتقاد داشته است که برخی افراد بعد از انتصاب و دست یازی به مناصب دچار توهم و غرور میشوند وبه همه مسایل پشت پا میزننند.
غلام محمد زارعی شاید یک اشتباه کرد و آن حمایت از انتصاب بود، اما سوء تصمیم خود را زود اصلاح و اعلام کرد. جای سوال این است که چه کسانی از ادامه این وضعیت منتفع شدند؟ یاران غلام محمد زارعی که همه جا در حال قمع وقمع شدن هستند! آنچه اکنون در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان حاکم است، خوب یا ید، تنها درسایه حمایت‌های بی‌دریغ اصلاح طلبانی است که به زعم نویسنده مطلب «وقتی برای نخواستن زارع پور ونتوانستن غلام محمد زارعی» تنها در جهت تقابل با نماینده مردم بویراحمد ودنا بوده است.
اینکه چرا هادی زارع پور هیچگاه نخواست این موضوع در درون بویراحمدی‌ها و بنام غلام‌محمد زارعی حل شود نیز در همین تقابل بوده است. زارع پور اصلاح طلبی است که اصلاح طلبان به او افتخار می‌کنند هرچند حاصل یک نگاه قومیتی است که حق دارند اکنون که بر سریر قدرت اند خودرا درهمه جا غالب بدانند. باید زارع پور اصلاح طلب با بهبود امور در بویراحمد سرد برخورد کند در غیر اینصورت مردم بویراحمد هیمنه تاجگردون را باور نخواهند کرد.
هرچند زارعی نماینده بویراحمد و دنا در ماه گذشته  تلاش بسیاری کرد که دکتر پادیاب اصلاح‌طلب را به عنوان گزینه مورد نظر برای تصدی این مسئولیت مهم مطرح کند اما بازهم اصلاح طلبان، آوار مشکلات درون تشکیلاتی خود را در زمین غلام محمد زارعی ریختند و با مخالفت با انتصاب ایشان «زارع پور از خدا خواسته» را تشویق به عدم هماهنگی با زارعی نمودند. بهتر بود تیتر مطلب به قلم سلیمان داور این میبود: «غلام محمد زارعی خواست و اصلاح طلبان نگذاشتند»
از قدیم گفته‌اند «شب بلند است و قلندر بیدار» و البته غلام‌محمد زارعی با نگاه تیزبین خود به نظاره ادامه این داستان خواهد نشست. و در وقت مناسب قطعا جواب منتقدان بی انصاف خودرا خواهند داد . اما قلندران بیدار عرصه سیاست  در بویراحمد نیز  روزی در برابر وجدان بیدار بویراحمدی‌ها قرار خواهند گرفت و دلیل مقابله‌های خود را با سیاست‌های غلام‌محمد زارعی در همه موارد را باز خواهند گفت.
شاید ادامه این داستان به قول نویسنده «وقتی برای نخواستن... تکرار شعر وشاعری عده ای ...» باشد اما همگان قضاوت خواهند داشت که تلاقی تدابیر یک  قومیت استیلا یافته  سیاسی بر استان کهگیلویه و بویراحمد با انفعال اصلاح طلبانه  سیاسیون در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد - پایانی بر مشاعره اصلاح طلبانه فرهنگ و آموزش در بویراحمد است و تاییدی بر فعالیت مجدانه مردی از جنس تدبیر و اعتدال که اکنون تلخند فرهنگیان را شاهد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

يك شخص
Iran, Islamic Republic of
ما که مطلب را نفهمیدیم اگه کسی فهمید به ما هم بگه
يك 1
Iran, Islamic Republic of
ما که مطلب را نفهمیدیم اگه کسی فهمید به ما هم بگه
جمعي از كار كنان رسمي كار گري بهزيستي.
Iran, Islamic Republic of
نامه ای به نمایندگان محترم مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی

سلام و درود خدا بر شما نمایندگان دلسوز مردم در خانه ملت

احتراماً همانطوریکه مستحضرید جمعی از کارکنان سازمان بهزیستی کشور بصورت رسمی کارگری مشغول وظیفه هستند و تعدادی از این کارکنان همانند کارکنان رسمی و پیمانی در سالهای اخیر توانسته اند ادامه تحصیل داده و مدارک دانشگاهی از قبیل کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد را کسب نمایند و در حال حاضر در ستاد و شهرستانها به عنوان یک نیروی با تجربه البته با ابلاغ، انجام وظیفه می نمایند. این در حالی است که: اولاً کارکنان رسمی و پیمانی توانسته اند از حقوق و مزایای مدرک خود برخوردار شوند در حالیکه نیرویهای رسمی کارگری بدلیل نوع استخدامشان از این مزایا بهره‌مند نبوده و تاکنون نیز هیچ تغییری در احکام آنها لحاظ نگردیده است، ثانیاً طبق قانون کار می بایست احکام آنان تا گروه ۲۰ اعمال شود که متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداده و حتی کارکنان رسمی کارگری با مدرک کارشناسی نیز حداکثر تا گروه ۱۰ در احکامشان لحاظ شده است، ثالثاً از مزایای سختی کار در ماده ۳۶ تبصره یک قانون کار پیش بینی شده نیز برخوردار نیستند، رابعاً پاداش عیدی کارکنان موصوف که طبق قانون کار می بایست حداقل دوبرابر تا حداکثر ۳ برابر حقوق پایه پرداخت شود ولی به میزان کارکنان رسمی کشوری به آنان پرداخت می شود، خامساً کارکنان رسمی کارگری نه مانند کارکنان خدمات کشوری هستند و نه مانند کارکنان تابعه قانون کار که از هردو قانون محروم هستند به مصداق ضرب المثل معروف شتر مرغ .
مزید استحضار است اینکه تمامی کارکنان رسمی کارگری بالای ۱۸ سال داشته اند و با توجه به اخذ مدارک دانشگاهی تعدادی از آنها در صورت تبدیل وضعیت می توانند به عنوان یک نیروی با تجربه و تحصیل کرده در پستهای حساس سازمانی خدمت کرده و در کنار آن از حقوق و مزایای آن نیز برخوردار شوند. ضمناً با عنایت به اینکه در حال حاضر جذب و استخدام نیروی انسانی جدید محدود گردیده است در صورت تبدیل وضعیت این افراد وضعیت نیروی انسانی بهزیستی نیز بهبود خواهد یافت.
شایان ذکر است تبدیل وضعیت این کارکنان برای دولت بار مالی نداشته و حتی در بعضی از موارد پرداخت اضافه کار که هم اکنون سازمان بابت اضافه کاری کارکنان رسمی کارگری ۲۳ درصد سهم کارفرما می‌پردازد در صورت تحقق این امر طبق قانون کشوری پرداخت ۲۳درصد کارفرما حذف خواهد شد.
علی ایحال با توجه به مطالب مطروحه و با عنایت به اینکه طرح یک فوریتی تبدیل وضعیت کارکنان به رسمی کشور در تاریخ ۹۲/۹/۲۰به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و طی شماره ۱۶۲ اعلام وصول گردیده و طرح فوریت دار شده و هم اکنون این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی بوده و بزودی جهت تصویب نهایی به صحن علنی مجلس خواهد آمد، لذا استدعا داریم با نگاه پرمهر و با رأی مثبت خود در تصویب این طرح که موجب رضای حق تعالی و خرسندی و احقاق حق کارکنان رسمی کارگری گردیده. ضمناً کارکنان رسمی کارگری بهزیستی حوزه انتخابیه جنابعالی هم واجد این مشکل هستند. پیشایش مراتب تشکر و قدردانی خود را از همکاری و عنایت جنابعالی ابراز نموده از خداوند سبحان عزت و سرافرازی و سلامتی جنابعالی و تمامی نمایندگان دلسوز مجلس شورای اسلامی را مسئلت می نماییم.

با تشکر جمعی از کار کنان رسمی کار گری بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد
دنا
Iran, Islamic Republic of
اموزش و پرورش از دست نماینده خارج شده است حالا شما بنشینید تا دلتان می خواد انتقاد بکنید و نماینده ای که پشتوانه اموزش و پرورش را نداشته باشد به یقین پیروز میدان نخواهد بود .انچه که در اموزش و پرورش به چشم می خوردفقط قوم و خویش بازی است که گروهی از یک منطقه خاص گردانندگان این صحنه شده اند .اگر چه دوران این گروه هم تمام می شود اما چنان ظلمی در حق دانش اموزان بویراحمد شده است که در طول تاریخ به خود ندیده است افرادی معامله گر سکان اموزش و پرورش بویر احمد را به دست گرفته اند که هر روز از مدیران مدارس هیات امنایی حق و حقوق دریافت می کنند .
باانصاف
Iran, Islamic Republic of
باسلام. انصافادکترشریعتی رادازهرجهت برحال زارع ارجعیت دارند.حاج زارع آدم خوبیه ولی درحدوقواره نماینده مردم بویراحمد نیست. اصلانماینده دووظیفه داره.۱:قانونگذاری۲:نظارت.عزل ونصب هاقانوناربطی به نماینده ندارد.متاسفانه واستان مانماینده توکارتغییرسرایه دارومستخدم نیزدخالت میکند.
علی
Iran, Islamic Republic of
حتمن یه پستی به خودت یا اقوامت داده که اینجوری سنگش و به سینه میزنی.زارع برای همه شناخته شده است که چیزی بارش نیست.به قول اون مسول که بهش لقب کا تراب داده بود
معلم مقطع متوسطه
United States
به نظر من مدیریت فعلی خیلی خوب توانسته از پس بسیاری از مشکلات بر بیاد.در همه دوران مدیریت نقد و انتقاد بوده و هست و بعضی افراد از روی حسد و کینه توزی به مسایل حاشیه ای دامن میزنند. بگذارید برای یک دوره هم که شده فرهنگ و آموزش به دست افرادی از جنس خودش باشد.
یا علی .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده فقط سید باقر موسوی و هدایتخواه ویا تا جگردون نه زارعی
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر واقعا نماینده بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب آقای شریعتی تاکنون به واسطه پادرمیانی ورایزنی اصلاح طلبان حامی آقای زارعی با ایشان مانده است.والا آقای زارع پور مدیر آموزش وپرورش نمی تواند دربرابر خواست واراده مردم مقاومت کند وبهتر است آقای شریعتی خود را باسیاستهای این نماینده فعال وپرتلاش هماهنگ کند.کما اینکه مردان خدوم دیگری جهت جایگزینی وجود دارند.
دمساز
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ای که جرات ندارد نامش را در مطالبش ذکر کند و از اسم مستعار بهره می گیرد معلومه هویت ندارد
فرهنگی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از نگارنده مطلب ؛ عرض شود که درسته اختلاف و دودستگی دربین سران اصلاح طلب کهگیلویه وبویراحمد (منهای گچساران وباشت)همیشه بوده ؛هست و خواهد بود واین هم خود نوعی آفت است! اما اگر نماینده محترم بویراحمد ودنا از اول باقدرت تمام حرکت میکرد حالا بزرگترین دستگاه فرهنگی استان از قوی ترین مدیر علمی استان بی بهره نبود ! حال سوال من از آقای رحیمی اینه؛ مگه همین عده انگشت شمار به اصطلاح اصلاح طلب مخالفان دکتر پادیاب از مخالفان جدی دکتر خادمی نبودند ! اما جناب تاجگردون با قدرت وبا سیاست وزارت را رها نکرد ....
اصلاح طلب حامی حاج زارعی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای رحیمی درست تحلیل کرده اید ؛استاندار -نماینده باشت -مدیر کل آموزش وپرورش از اختلاف اصلاح طلبان بویراحمدی نهایت استفاده را کرده اند ؛ به هوش باشید واز حاج زارعی حمایت کنید .
ناصری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این قلم زیبا .عالی بود
معلم
Iran, Islamic Republic of
این اقای پادیاب کجا دکتری گرفته ، لطفا ادرس محل تحصیل ایشان را بدهید .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ما اصلا ح طلبان هیچگاه به زارع پور افتخار نکرده ایم ایشان بازیچه دست افراد خاصی است که آبروی آموزش و پرورش استان را لکه دار نمود ه است
پرواز
Iran, Islamic Republic of
جناب غلام محمد زارع اساسا هیچ چیزی برای گفتن ندارد ولی در عین /ی زند.
البته همیشه اینگونه بوده که افراد .ح. .تعداد اندکی آدم نادان هم این حرف ناپخته را حق .و بدنبال آن روان می شوند. و این چیز عجیب و غریبی نیست چرا که ساختار وجودی انسان جوامع انسانی همواره قابلیت پذیرش اندکی ناراستی و کژی را داشته و نباید به آن زیاد ایراد گرفت.
فرهنگی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بی ربط نوشتی کبنا نیوز. گزینه جایگزین مقبولیت عمومی نداشت وگرنه زارع پور با اتکای بر بینش سیاسی و خرد جمعی به تمام خواسته های نماینده بویراحمد جامه عمل پوشانده و البته کارشکنی طیف اصلاح طلب نمای افراطی در بویراحمد در جهت ابقای شریعتی برای تخریب وجهه آموزش و پرورش و تخریب مدیرکل و نماینده بویراحمد بوده!
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع که نمی تواند یک مدیر شهرستان را بردارد چگونه می تواند از موکلین خود دفاع کند بعد هم مدیران ایشان با توجه به برخوردی که با شاپور عباسی شد و ایشان نتوانست حمایت کند دیگه به ایشان اعتمادی ندارند و تعلق خاطری نسبت به ایشان ندارندبلکه همه مدیرانش منتظر امدن گزینه دیگری در انتخابات هستند وبه همین خاطر همه محافظه کارند .
عطائی دیل
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا زارعی نماینده بویراحمد شده اصلاح طلب ؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
پادیاب ازکی اصلاح طلب شده؟
ایشان هشت سال احمدی نژادکجابودند؟
کی و کجا دکتراگرفتند؟
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایان اموزش و پرورش را به ..
فرهنگی بازنشته بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض ادب وقبولی طاعات همه دوستان فرهنگی چپ و راست ؛ از گذشته تا حال تا به یاد دارم بویراحمدی ها نسبت به هم خیانت می کردتد در همه جا ؛زمانی آقای حسینی وهدایت خواه نماینده ّبه اصطلاح راست بودند شیرازی ها در آموزش وپرورش حکومت می کردند در زمان سی باقر موسوی نماینده به اصطلاح چپ خرم آبادی ها حکومت میکردند ؛ به زبان روزه تان قسم خودم باگوش خودم شنیدم که می گفتند باید چپ وراست بویراحمدی ها را به جان هم بیندازیم وبالای سر آنها حکومت کنیم !!!!حالا که زارعی نماینده است باشتی ها بالای سرمان حکومت میکنند ...نتیجه گیری بیایید به همدیگر خیانت نکنیم ؛ وقتی نماینده فرستادیم مجلس همگی ازش حمایت کنیم ؛ وقتی یکی کاندید مدیر کلی میشه بقیه حمایت کنیم تخریب نکنیم .... بخدا قسم تو آموزش وپرورش بویراحمد نیروهای باسوادی هستند که خیلی از فانی بالاترند ولی صاحب ندارند واز طرف دیگه تخریب گر زیاد دارند ؛ نکنید ... خداوکیلی برا همدیگه ارزش واحترام بگذارید ....چقد این سایت کبنا ،،،،،، از دست تخریب گری می نالند .... نکنید ... نکنید ... بویراحمد خیلی بزرگ تر از آن است که شما فکر می کنید ...در غیر این صورت کوچک خواهید شد . باتشکر فرهنگی بازنشته بویراحمدی
تقی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش نابود شده هم در بخش آموزش و هم پرورشی هیچ نظارتی نیست آقای زارع پور بهتر است که همان معلم اخلاق باشد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش گچساران در بدترین دوران به سر می برد اموزش و پرورشی که در بیرون از بدنه خود و به.......ودن دستور می گیرد.آموزش مرد. قوم بازی جایش را گرفت .هر چند در این شهرستان هیچ چیزی در جای خودش نیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام متاسفانه گروههایی که دور قبل برنده انتخابات بودند تا لحظه آخر دست از تخریب بر نداشتند وتان
توانستند به مردم شریف بویر احمد که رای مخالفشان داده بودند دست تخریب بر نداشتند تا فعل اعجبار از جاشون بلند شدند حالا بعد از دوسال از النتخابات ریاست جمهوری حالا دوباره به شکل دیگر بیاید کمک به همشهریهاتان کنید نه تخریب نمت
اینده شهرتان حاج زارع یا هر نماینده از این شهر قبول بشه متاسفانه ذات خراب افراد مخرب قابل عوض شدن نیست یکم برای کم شدن مشکلات همکاری نمایید نه کارشکنی وتخریب
ایران
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج مهدی روشنفکر
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع خوذشون خوب است انصافا
متاسفانه اطرافیان و بعضی اصلاح طلبان خرابش میکنن.
زنده باد حاج زارع
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1