تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۱۳۲۳۳

نقدی بر یادداشت اصولگرایی و اصلاح طلبی در گچساران امروز

۴۰
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛عبدالناصر قادرپناه
پایگاه خبری یادداشتی با عنوان «اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در گچساران امروز» نوشته بهبود گرجی‌زاده را منتشر کرد که یکی از خوانندگان کبنا نیوز به این مطلب واکنش نشان داد.
ghadrpanah
مقدمتاً لازم دانستم بشرح مختصری از وظایف نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره نمایم.
یکی از مواردی که می بایست مردم با آن آشنا شوند وظایف یک نماینده مجلس است متاسفانه بسیاری از مردم وگاهاً خود نماینده امور اجرایی را جزء وظایف نماینده مجلس می دانند در حالیکه این وظایف بر عهده دستگاههای دولتی وقوه مجریه می باشد برای مثال فلان نماینده فکر می کند که با رفتنش به مجلس شورای اسلامی رستم زال شده وباید گرز گران در دست رستم زمان خود را بر سروز را فرود آورد  وبرای حوزه انتخابی اش امتیاز بدست آورد غافل از اینکه نمایندگی مجلس مقامی ملی وامری کلی است درست است که هر نماینده منتخب حوزه معینی هستند اما نمایندگی آنان عام واز سوی همه ملت ایران است وبریک جریان سیاسی خاص یا حوزه انتخابیه خود اختصاص ندارد.  بطور کلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دو وظیفه مهم واساسی بر عهده دارد الف: قانونگزاری: براساس اصل هفتادیکم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی صلاحیت عام قانونگزاری در عموم مسائل در حدود مقرر در قانون اساسی را دارد ومیتواند قانون وضع کند وپیشنهاد و پیش نویس تحت عنوان لایحه از سوی دولت،رئیس قوه قضائیه وبا شورای عالی استانها ارائه گردد و همینطور ارائه طرح از سوی حداقل ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس. ب: وظیفه مهم واساسی دیگر نماینده مجلس نظارت است که شامل نظارت بر تشکیل دولت – نظارت عام تذکر شفاهی – سئوال – استیضاح از رئیس جمهور – وزراء هریک از وزیران و تحقیق وتفحص در تمام امورات کشور و حق رسیدگی به شکایات مردم وسایر وظایف قانونی دیگر را بر عهده دارد.
بعد از این مقدمه ضمن توجه آقای دکتر بهبود گرجی زاده در خصوص یادداشت شان در سایت کبنا نیوز بشرح آتی مطالبی را به عرض بینندگان میرساند.
جناب دکتر گرجی زاده یاد داشت شما تحت عنوان اصول گرایی واصلاح طلبی در گچساران امروز بطور کلی حامل این پیام بود که باید به اعتبار و  پرستیژ سیاسی و اجتماعی ومردمی اقای تاجگردون لطمه وارد نمود واگر بتوان جایگاه ومنزلت ایشان را در انظار و افکار عمومی خدشه دار کرد.
از همان ابتدای کلام سکوت نخبگان جریان اصلاح طلب در گچساران را دلیل رضایت آنها از پیروزی مجدد تاجگردون قلمداد نموده اید واقای تاجگردون را  به باد انتقاد گرفته اید وآنگونه کلی گوئی وقلمفرسایی نموده اید که گویا می بایست تاجگردون ناجی قطعی الاام همه دردهای مردم در طول چندین دهه اخیر باشد ویا اینکه تاجگردون الیت بلامنازع یک کشور است که براریکه ثروت وقدرت چنگ زده واستوار است واینگونه وانمود کردیده اید که با ورود تاجگردون وبا ظهور و بروز ایشان در صحنه سیاسی ودر مجلس شورای اسلامی باید فضای سیاسی بسته را باز نماید و فقر وبیکاری واعتیاد والام مردم را که سالهای متمادی یدک کشیده اند ظرف یک دوره دو ساله مرتفع نماید وبرای مردم گچساران مدینه فاضله ای یا اتوپیایی  بسازد که در آن مدینه فاضله عدالت وبرابری حقوق بشر وتوزیع عادلانه ثروت شکوفایی استعدادها اشتغال ودرجه رفاه در حد کمال مطلوب ایجاد گردد وشهرخیالی محقق شود چنین تصویری و چنین تفکری در جامعه ای که عده ای تمامیت خواه خود را بر حق ودیگران را ناحق و جامعه را به خودی وغیر خودی تقسیم کرده اند وبخشی مهمی از ثروت وقدرت را بدست گرفته اند زهی خیال باطل است وفضای بازسیاسی مورد ادعای شما در چنین شرایطی هرگز تحقق پیدا نخواهد کرد مضافاً اینکه مگر وظیفه نمایندگان مردم است که باید فضای بسته سیاسی را باز نماید در حالیکه این مردم هستند که می بایست به آن درجه از آگاهی سیاسی و اعتماد بنفس برخوردار باشند تا بتوانند مطالبات وحقوق شهروندی خودرا از ا دولت استیفا نمایند.
شما در اظهارات خود بیان نموده اید که تاجگردون اصول گرا شده در مقابل. .. سوگند یاد می کند وملتزم و متعهد به ولایت میشود مگر نه این است که هر نماینده در مجلس ابتدا باید سوگند یاد نماید که به اهداف نظام ودست آورده های انقلاب و مبانی جمهوری اسلامی پایبند باشد مگر یکی از این مبانی همان جایگاه رفیع ولایت ورهبری نیست که در قانون اساسی بطور مشروح آمده است.
شما در اظهارات خود بیان نموده اید که مشروعیت مردمی اصلاح طلبی در حال افول است بر خلاف نظر جنابعالی اصلاحات واصلاح طلبی حذف شدنی و تمام شدنی نخواهد شد اصلاح طلبی و  رفرم یک جوهره واسطوره ای است که در ذات همه انسانهای آگاه وبیدار وجود دارد و رفرم واصلاحات یک جریان وپدیده ای علمی است وبه معنای رشد وتوسعه در همه ابعاد سیاسی،اقتصادی،اجتماعی... است و به عبارت دیگر اصلاحات تغییر وتحول وانقلابی آرام است.  لذا نه تنها رفرم واصلاحات حذف شدنی نیست بلکه رو به تزاید وفزونی است مضافاً اینکه اصلاحات واصلاح طلبی به نخبگان یک شهر یا آمدن یک نماینده مجلس وابسته ومتکی نمی باشد که با رفتن آن از بین برود بلکه رفرم واصلاحات پدیده ای است علمی که در اعماق وامال هر جامعه ای ودر دل مردم قرارداد وهر جامعه ای برای رسیدن به قله های رفیع خوشبختی در جستجوی آن هستند آنچه که بر شدت وحدت اصطلاح طلبی در جامعه ما افزود عملکرد بد ونادرست گروهی تمامیت خواه، زیاد خواه وتنگ نظری های آنان بود که با روح دمکراسی وآزاد یخواهی منافات داشت.
انحصارطلبان وتمامیت خواهان به برابری انسانها به حقوق مساوی انسانها اعتقادی ندارند جامعه را به خودی و غیر خودی ا تقسیم می کنند ودر جستجوی خوشبختی وبالا بردن رشد ودر جه رفاه مردم نیستند ونمونه های عینی این کج اندیشان را شاهد هستیم که دانه درشتهای بسیاری از آنها در زندان بسر می برند اصلاح طلبی و رفرمیست  در واقع با تدبیر ورای در پی کنار زدن چنین تفکرات کوری است وبه مصداق این شعر حافظ که می گوید تا چه بازی رخ نماید بیدقی خواهیم راند عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست وبدین طریق اصلاح طلبان در صدد بدست آوردن جایگاه حقیقی ومشروع خود در جامعه مدنی ومردم سالاری است
رفرم واصلاحات با رفتن وآمدن این نماینده با آن نخبه اصلاح طلب از بین نمیرود بلکه رفرم جزء ذاتی وآرمانی انسانها ونسلهای آتی است.
در حال حاضر رفرمیستها سوار بر موج ارزشهای موجود جامعه هستند ارزشهای که مورد پذسرش عامه مردم واکثریت جامعه است این ارزشها باعث شده که اصلاح طلبان حول این محور به حرکت در آیند وسکان اصلاح طلبی را بدست گرفته وبه سمت وسوی مردم سالاری به پیش بروند وارزشهای غالب را برای توسعه وگسترش اقتدار خود در بدنه حاکمیت مد نظر قرار داده واعمال نمایند این در حالی است که اصول گریان از این قافله عقب هستند وهمچنان به ارزشهای وباورهای بجامانده از انقلاب در جا میزنند واین ارزشها را شخم می زنند تا بتوانند از این طریق  چند صباحی دیگر حاکمیت خود را ادامه داده وتوجیه نمایند.
اصلاح طلبی نه بخاطر ثروت وشهرت بلکه نماد آزادیخواهی و دمکراسی خواهی مردم یک جامعه و نسل‌های آینده است و در کلیه انقلاب‌های بزرگ جلودار پرچم آزادیخواهی بوده اند.
اینکه قلمفرسایی نموده اید وآقای تاجگردون را به اهرم پول متهم نموده اید که این جمله بار حقوقی داشته وبه قصد تشویق اذهان عمومی بیان شده است وبرچسبی بیش نیست
واما در یک مورد بااظهارات جنابعالی موافقم یعنی کاریزمای سنتی خانواده تاجگردون واعتبار آنها بین مردم قابل تامل است همانطور که تاجگردون با تیزهوشی ودرایت وتدبیری رای توانسته است در اثر رفتار گفتار وکردار خود کار یزمای سنتی خانواده اش را ارتقاء بخشدشما هم ذارای کاریزمای سنتی خانودگی ودر نزد مردم فامیل بزرگی هستید که میتوانید با عملکرد خود ادامه دهنده ورهرونده نیاکان و عامل افزایش اعتبار وکاریزمای   سنتی خانوادگی خود باشید اگر ادعای اصلاح طلبی داریدو قصد ندارید که آب به آسیاب دشمن بریزید پس قلم خود را در راستای تقویت اصلاحات وایجاد همگرایی اصلاح طلبان نشانه گیرید نه ایجاد تفرقه ونفاق چرا که چنین عملی از نظر مخالفان سرمار به دست دشمن کوبیدن است.
شما خوب میدانید در جامعه ای که  عده ای با زر و زور و تزویر حاکمیت در سایه دارند اصلاح طلبان تا چه اندازه باید جانب اعتدال ومیانه روی پیشه کنند تا از گردونه سیاست واجتماع حذف نشوند واز فیلترهای متعدد گزینش سالم بدر آیند.
اما به عملکرد بسیار مثبت توانمند ایشان طی دو سال نمایندگی هیچ اشاره ای نمی کنید وعملکرد ایشان با سایر نمایندگان فعلی وقبلی را مورد ارزیابی قرار نمی دهید و حاضر نیستید که بگوئید آقای تاجگردون با تدبیری و رای و عملکرد خوب دو ساله خود نوانسته است در حد یک چهره ملی عرض اندام نماید تاجگردون به گرز گران در دست رستم زمان نیاز ندراد وهمه اصلاح طلبان با تدبیر ورای  امید به عمران وآبادانی کشور دارند وبا عنایت به درجه رشد وآگاهی خود درصد رشد وتوسعه استان و جذب اعتبارات بر حق مردم فقیر استان از  دولت میباشد چرا که ۲۵% نفت کشور از میادین نفتی گچساران و بی بی حکیمه استحصال وبه جزیره خارک منتقل می شود ودر حالیکه مردم ما در فقر وگرسنگی وبیکاری بر روی گنج در رنج می عذابند مردم باید همصدا با نماینده فریاد برآورند که در کنار این منابع عظیم خدادادی پالایشگاه نفت وگاز وصنعت پتروشیمی وفرآورده های زیر دستی آنرا ایجاد نمایند وباتوجه به موقعیت استراتژی استان منطقه آزاد تجاری تاسیس نماید قطعاً همت مردم و هم صدا با نمایندگی در ایجاد چنین صنایعی چنین جامعه هدفی نقش اساسی دارد.
در پایان برای آقای تاجگردون آرزوی توفیق دارم وکافی است که شما اهل طریقت و اهل صراط مستقیم باشید مردم خود قضاوت خواهند کرد این جهان کوه است وفعل ماندا سوی ما اید ندای فعل ما. امید که با پیوستن و بیعت بی تردید به جرگه اصلاحات توانمندی واستعدادهای خدادادی خود را در راه اعتلای وسربلندی کشور جمهوری اسلامی واحترام به کرامت وارزش والای انسانهاو رضای خدا و تحقق اهداف جبهه اصلاحات بکار گرفته ودر مواقع بحران های سیاسی و اجتماعی در کنار رفرمیستها ویار و یاور آنها باشید.
وکلام آخر اینکه بینندگانی که نظرخود را  در این یاداشت ها اعلام می دارند تقاضا دارد به احترام حفظ حرمت خانوادگی نویسندگان واحترام به کرامت وارزش والای انسانی از افشاگریهای خانوادگی وغیر مرتبط با موضوع پرهیز نمایند و مدیران مسئول سایتها از درج و مسائل حاشیه ای چنین مطالبی در سایت خود امتناع فرمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آبشیرین
Iran, Islamic Republic of
باسپاس ازنویسنده محترم بله مردم اگاه هستند وانتخاب خودراخواهندکردمتاسفانه این افرادمنطق پذیر نیستندوراهی به جز پرخاشگری ندارندچون میدانندهمیشه شکست خورده اند
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اجسنت بر شما که واقعیت را گفتید بله درسته است . بدون هیچ تعصبی اقای تاجکردون واقعا همه را به یک دید نگاه می کند و واقعا هر کس بگوید اقای تاچگردون کار نکرده در این دوره ی نمایندگی یا کور است یا غرض شخصی دارد
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم
سید محمد صادقی
Iran, Islamic Republic of
بسیار خوب،منطقی و آگاه کننده بود.انشالا که آقای گرجی زاده هم از جنجال دوری کنند تا بلاخره این دیار رنگ آرامش و به تبع اون پیشرفت و آبادانی رو ببینه.
شهروند همكار
Iran, Islamic Republic of
اقای قادرپناه سید عزیز خودت را همان نماینده ای که بقول خودت وظیفه اش امری کلی منصوب کرد پس بدان گفتارت با رفتار وعقایدت دوگانگی دارد. توکه تاقبل از پست داشتن شفاف بودی حالا چرا شفاف نمینویسی/شاید ناشی از تجربه اولت باشدکه اینگونه می نویسی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی قشنگ نوشتی. وایکاش بتوانیم به امید خدا ونماینده عزیزمان ومردم غیور وشهید پرور گچساران. وباشت.را اباد و ابادتر کنیم وتمامی اطراف گچساران را خدا پشت پناهت باشد تاجگردون
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
خوب تیترش رو میگذاشتی تعریف از تاجگردون . بهتر بود . فعالیت تاجگردون الان به سال چهارم رسیده نه دو سال اقای تعریف دهنده از تاجگردون
ذاکر زاده
Iran, Islamic Republic of
بازم اراجیف . بازم تاج نیوز. بابا حال ادم بد میکنید. چه قراری با تاج گذاشتی. .به جوانان مظلوم گچساران نکرده . چقدر شما برای خود نمایی ایمان خودتونه میسوزونید
اموزگار
Iran, Islamic Republic of
بورو خدا روزیته جای دیگه بده. تاجگردون فقط برای اطرافیان خودش کار میکنه. این ادم غرور و تکبر نابودش کرده
بابک.
Iran, Islamic Republic of
خدا.. کنه پدرم در امد اینقدر وقت گذاشتم این مطلب مفت و بی ارزشه خوندم. همون اول مینوشتی تاجگردون . هىچی نیست جز مطرح کردن خودش هیچ خدمتی به جوانان باشت گچساران نکرده. فقط طبل تو خالی. و تبلیغات مفت و بى ارزش
Iran, Islamic Republic of
شما سید عزیز در دور قبل خودت رابرای کسی دیگر می کشتی حالا که پست گرفتی از این اقا تعریف می کنی این اقا منفعت طلب است و به نرخ روز نان می خورد خیلی کسان بودند که فدای این اقا شدند و روی امثال شماها برای دور اینده خودش سرمایه گزاری کرد ولی کسی که یک بار به این اقا رای داد باید ماهیتش را بشناسد در ضمن شما مخالفین دیگر برای ایشان رای جمع کنید .ببینددر این ۴سال این اقا چکار کرد بجز تبلیغات در رسانه در زمینه اشتغال اکر ۴تا نیرو ی بکار گرفته شد همه فامیل درجه یک خودش و بقیه فقط نگاه می کردند باز هم اگر ایشان انتخاب شوند همین روال و تا فردای دیگر.
فقر
Iran, Islamic Republic of
اقای قادر پناه حیف از کمالت
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
شما که تا دیروز نون سید قدرت را می خوردی و به واسطه اون پست گرفتی. حالا برادر خانمت را خرد می کنی .اف بر این دنیای پست و زبون.
روز روشن
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکند تحلیل جالبی است کو گوش شنوا برای ان هایی که شما خطاب قرارداده اید امید است از مقاله شما درس عبرت بگیرند اگر اشتباه نکنم جناب عالی باید برادر خانم دکتر بهبود گرجی زاده باشی
خامی
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار واقعا" عالی بود دستت درد نکنه
چاکر
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب وخیلی خوب تر از خوب نوشته ای نمی دانم کجا تشریف داری که زیارتت کنم ودستت را ببوسم
مردم4
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی. ..این حرفها رو بزار دم کوزه آبشو بخور. ..مرد عملیاتی مرد اهل عمل .....حاج فولادی پیروز هست و میایید این بی عدالتی و ظلم را برمیچیند
مختار ثقفی
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس بر مرد شریفی که پاسخ برادر خانم خود را خوب داد
خدا رحمت کند پدر تان را مرحوم میرظهراب قادرپناه کدخدای مردمی ، با تقوا و باغیرت سادات عنایی را
الحق که مردی و با اصل و نصب
دوست
Iran, Islamic Republic of
به نظر این نوشته اعلام انشقاق در خانواده گرجی و برائت نویسنده از برادر زن محترمش دکتر بهبود گرجی هست
از باشت
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش جناب قادر پناه
کسی کاری به شما نداره..یه پست بدرد نخور تو تعاون روستایی استان دیگه چیه اینقدر براش چاپلوسی میکنی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای قادر پناه از کارشناسان حقوقی بنام و پیشکسوت در استان هستند و سالهای زیادیست که ایشان در بخش تعاون زحمت میکشند
گشین
Europe
متن نظر شما
دنیا فقط مهندس فولادی
بازاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این نوشته واقعا که صحیح فرمودین دست شما درد نکنه
عشق اباد
Iran, Islamic Republic of
اقاسید بخاطرپست اینهمه تعریف میکنی برادرخوت هم به تاجگردون رای نمیده تاجگردون چکاره کرده چند جوان بیکررا کرداده چراحقیقتو نمیگی چرا به بهانه اصولگرای واصلاح طب پدر مردمیسوزین شدی معاون باید تمجید کنی از خدابترسین
نریمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت مردم خوب قضاوت میکنند
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون کسی است که با خدمت بی منت گچساران وباشت را درراه سرافرازی وپیشرفت به سرمنزل مقصود می رساند.مردم ما فکرمی کنندکه برای اشتغال تاج گردون مسئول جذب نیرودردولت ومجلس است .آقایان مگرنبایدماازتحریم خارج شویم وکارنجانجات ومعادن شروع به کارکنندتااشتغال زایی بوجودآید.درجملات خوب است که خداراناظربراعمال خودبدانیم وسری به وجدان بیدارخودبزنیم وبرعلیه کسی صحبت ناحق نکنیم .خدایی عملکردتاج گردون رابدون ازمسائل سلیقه ای وخطی وباندی نقدکنیم .پروژه هایی که درحال اجراست .کارهایی که انجام گرفته است .ولی حسودان بدانندکه تاج گردون دردوربعدی برکرسی ریاست مجلس خواهدنشست.واین افتخاراست برای جنوب واستان ودیارمان .
فوری
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان طرح استانی شدن انتخابات مجلس را رد کرد/ایرادات متعدد شورا به طرح
شورای نگهبان در جلسه عصر امروز خود طرح استانی شدن انتخابات حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی را مغایر با شرع و قانون دانست و آن را رد کرد.
خبرگزاری فارس: شورای نگهبان طرح استانی شدن انتخابات مجلس را رد کرد/ایرادات متعدد شورا به طرح

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح استانی شدن حوزه‌های انتخابیه انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مغایر با شرع و قانون دانسته شد.

نجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان لحظاتی پیش گفت: این طرح با ایرادات متعددی مواجه است که مشروح این ایرادات متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
سجادی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب اقای گرجی زاده همه مردم و ازجمله شما میدانید جریان اصلاح طلب نه تنهادر منطقه بلکه در سطح کشور از درصد بالای برخوردار است و به شما سفارش میکنم دوست عزیز به واقیعیت جامعه سرپوش نزن وسخنی غیر از واقع نگری نگو که آینده دربین همین مردم حرفهای شما شاید مطابقت با واقعیت نداشته باشه ..از دوست عزیز جناب اقای قادر پناه بخاطر نصایح و افکار بلند وروشنگریهایش در آگاهی بخشیدن به دوستان و این عزیز تشکر مینمایم
دره شوری قرمزی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
وحید از ایل بزرگ نارک
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم اقای دکتر تاجگردون باید چکار بکند که بعضی ها مثل بمب منفجر نشند بابا بخدا سالار تر از هر چیزی هست که شما مخالفین فکرش رو می کنید جناب دکتر عزیز تا تو تو صحنه میای ما طایفه بزرگ نارک پشت سرت وایساده ایم دوست داریم و حمایتت میکنیم
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
چاپلوس
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شما مدیرکل تاجگردون هستید بایدم ازش تعریف بدین. از قدیم گفته اند. انسان هروقت به قدرت رسید ماهیت اصلی اش آشکار میشود. شما تا یکسال قبل انسان دیگری بودید و اکنون به مجیز گوی انحصار طلبان تبدیل شده اید. عجب روزگار خرابی شده.نیاز آدمها را وادار به چاپلوسی بیش ازحد میکنه
میرمعصوم
Iran, Islamic Republic of
توهم عین بهبودهستی قلمتون برای خوش خدمتی ومنافع خودتان است نه مردم، البته درکارایی تاجگردون شکی نیست،مابهترین نماینده تاریخ راداریم،ولی امثال شما دلسوز مردم نیستید قلم زدنتان برای منافع خودتان است.
رضايي
Iran, Islamic Republic of
جناب قادرپناه معاونت محترم تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان شما که به عنوان مدیر ارشد در حوزه تعاون استان فعالیت دارید چه دسته گلی بر سر این مردم محروم زده اید !؟ایا سزاوار است که یک مدیر استانی گرایش به سوی یک نماینده خاصی داشته باشد!؟شما مدیر استانی هستید نه مدیر تاج گردون و شهرستان باشت و گچساران!؟
سیدایمان پاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای قادر پناه-یکی از مهره های کار ساز ومفید وکارآمداین خاک شماهستیدو درجریان پاکسازی جریان.. شرکت سهام عدالت استان وشرکت سرمایه گذاری شما وعواملتان در اداره کل تعاون بودید که دست آن جریان را کوتاه کردیدو باشجاعت تمام از یاسوج تا تهران دنبال این خنثی سازی بودید وزیر بار هیچ زد وبندی وسفارش مسئولی نرفتید-واقعا بدرود به دکتر تاجگردون وشما وخدا قوت به هر دوتان
یکتا
Asia/Pacific Region
متن نظر شمابزرگواری و تاجگردون دوتا انسان دانا و با نفوذ در کابینه به شما افتخار میکنیم انشاالله سایه شما همیشه بالای سر این استان باشد با سپاس
مجيد سينه چاك
Iran, Islamic Republic of
دردو بر قادر پناه عزیز و دوست داشتی
رمضانی از بهره عنا
Iran, Islamic Republic of
با تمام وجود قادر پناه را حمایت میکنیم جایگاه ایشان بالاتر از این پست است ایشان در حد یک مدیر ارشد کشوری است هر بچه بیسوادی می اید واز ایشان انتقاد میکند این نیروها سرمایه استان هستند نباید هر کس هم خط ما نیست نابودش کرد
وحید
Iran, Islamic Republic of
یک کلام زنده بادحاج غلام. دم نویسنده گرم.ارزوی سلامتی برای همه عزیزان رادارم بخصوص (حاج غلام)
سجاد گرجی زاده
Iran, Islamic Republic of
چرت وپرت گفتی
در ضمن تشویش اذهان عمومی نه تشویق اذهان آقای وکیل
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1