تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۱۱۳۲۲۰

اجرای طرح زکات سلامت در استان/تلاش برای جلب مشارکت‌های مردمی

۱
۰
کبنا ؛سید علیرضا موسوی‌امجد عصر امروز در بازدید از سرای سالمندان شهر یاسوج به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کاری ما در بهزیستی نظارت دقیق و مستمر بر چنین مراکزی است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید برای اعتمادبخشی به اقدامات و کارهای بهزیستی علاوه بر انجام فعالیت‌ها، نظارت و بازرسی را همواره در دستور کار قرار دهیم تا خدمات به صورت باکیفیت به جامعه هدف ارائه شود.

این مسئول، ایجاد ارتباط با نخبگان جامعه را یکی از راه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: به همین جهت همه سعی ما بر این است که چنین ارتباطاتی در سطح گسترده با دانشگاهیان، روحانیت، رسانه‌ها و سایرین وجود داشته باشد تا بتوانیم با استفاده از خرد جمعی آن‌ها مشارکت مردمی را در امور افزایش دهیم.

موسوی‌امجد با اشاره به دیدار روز گذشته خود و مسئولان بهزیستی با ائمه جمعه استان افزود: نشستی بسیار خوب در راستای تعامل با ائمه جمعه و استفاده از تریبون اثرگذار آن‌ها برگزار کردیم و امیدواریم که از تریبون‌های نماز جمعه فرهنگ‌سازی برای مشارکت خیرین به بهترین نحو صورت گیرد.

وی در ادامه به برنامه‌های بهزیستی و اقدامات ابتکاری برای جذب مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: به همین منظور تلاش می‌کنیم طرح زکات سلامت را در استان برای این کار اجرایی و عملیاتی کنیم.

موسوی‌امجد متذکر شد: در این طرح ابتدا گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی را به اماکن تحت پوشش بهزیستی از جمله شیرخوارگاه‌ها و سراهای سالمندان و سایر اماکن خواهیم برد تا با درد و مشقتی که این گروه‌ها دارند آشنایی پیدا کرده و قبل از هر چیز شکرگزار سلامت خود در ابعاد مادی و معنوی و جسمی و روحی باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان متذکر شد: قطعاً با چنین کاری مردم قدر سلامت و عافیت را خواهند دانست و با این کار در زمینه‌های مختلف مشارکت با نهاد بهزیستی برای کمک خدمت به این گروه‌های نیازمند خواهند داشت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
سلام.برادر مجترم چرا به داد کارمندان و مردم مظلوم دهدشت نمیرسی .چگونه باید فریاد بزنند..ایا برای یک بار هم شده به اداره انان امدی و چهره افسرده کارکنانت را دیده ای؟ بالاخره این اداره برایتان تهدید خواهد شد چون فرصت را از دست دادی.فریادشان را جایی دیگر خواهند زد...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1