تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۱۱۳۱۳۲

وقتی برای نخواستن زارع‌پور و نتوانستن غلام محمد زارعی

۷۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ZAREE سلیمان داور
از فردای روزی که دکتر شاعر پیشه آستینش را بالا زد و با قدرت «شاپور عباسی» تنها معاون حامی غلام محمد زارعی را عزل کرد، آتش اختلاف در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرکزی استان افتاد. دکتر که از مدیریت فرهنگی جز مشاعره چیزی نمی‌دانست این روزها چنان عنان امور را بدست جماعتی از کارشناسان بدون تجربه داده است که متاسفانه ساختار اداری این بوروکراسی آموزشی دچار بهم ریختگی و بی نظمی خاصی شده است که تاکنون آموزش و پرورش بخود ندیده است.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با به کارگیری معاونت‌های نه چندان توانمند در سطح مدیریت ادری شهرستان، معلمین بدون تجربه در مناصب مدیریت و معاونت مدارس، هرج و مرج در نقل و انتقال معلیمن، گسترش پارتی‌بازی و بسط روابط خانوادگی و دوستانه بجای ضوابط در آموزش وپرورش سعی دارد به نوعی به مقابله با فشارهای وارده برای عزل خود بپردازد.
متاسفانه غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز با غلطیدن در موضوع و ناتوانی در متقاعدکردن هادی‎زارع پور برای حل مساله، عملاً خود را در انظار فرهنگیان بویراحمد منفعل نشان داده است.
هر چند در سنوات سیاسی ماقبل مدیریت دستگاه عریض و طویل آموزش و پرورش شهرستان در یک هماهنگی نانوشته با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است اما در طول دو سال گذشه شاهد ناهماهنگی کامل مجموعه فرهنگی آموزشی شهرستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم بوده ایم.
این البته ظلم بزرگی است که هادی زارع پور دانسته یا ندانسته در حق مردم شریف بویراحمد روا داشته است و عملاً رو در رو مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ایستاده است.
شاید عزل «شاپور عباسی» به عنوان اوج برخورد مدیریت آموزش و پرورش بویراحمد با حامیان غلام محمد زارعی بوده است اما بزرگترین اشتباه غلام محمد زارعی تساهل در برخورد با تداوم مدیریت عناصر ضعیف در حوزه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد است.
بی شک نقش حمایتی جریان موسوم به اصلاح طلب در تداوم منازعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از منظر اصلاحاتی بودن مدیریت فعلی نیست بلکه اصلاح طلبان خواستند با ایفای نقش در این مساله به نوعی غلام محمد زارعی را به چالش بکشانند امری که متاسفانه موجب انفعال غلام محمد زارعی در انظار فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بویراحمد منجر گردید.
بی‌شک با تعطیلی مدارس و فضاهای آموزشی داستان تلخ آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به فراموشی موقت سپرده خواهد شد ولی با آغاز سال نو، سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد باز هم از معضلی بنام سوء مدیریت در آموزش و پرورش شهرستان مرکزی استان رنج خواهد برد و البته فرهنگیان بویراحمد انگشت اتهام را به سوی کسانی خواهند برد که با انداختن آب در لانه مورچه و فرار از مهلکه، عنان آموزش فرزندان مردم به آیا و اگرهای سپرده اند که بازهم تکرار شعر و شاعری برخی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
بهترین اقدام شریعتی عزل شاپور عباسی بود و اتفاقاً خارج از بحث های سیاسی و جناح بازی ، ضعیف ترین معاون فعلی هم از شاپور عباسی بهتر بود.الان هم فضای آموزش و پرورش از همه دوره ها بهتر است.
ن پ
Iran, Islamic Republic of
لطفادر حافظه ضعیف خود شق القمرقبلی هاراجستجوکن وچهره هایی که برای هیچکس یادشان بخیرنیست ایناحداقل گره برپیشانی وخشم درچهره ندارن، خاکی اندومردم دار----
به حرمت قلم کبنامنتشرکن-سپاس
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر دوران هدایت خواه
فرهنگی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برگهایی از کتاب نامه ر آموزش و پرورش بویراحمد:
۱-بکارگیری محمدرضا شریعتی
۲-حذف شاپور عباسی
۳-خروج جلال رستگار
۴-خروج امین نظری
۵- تلاش در حذف رضا کمالی
۶- تلاش در حذف محمدی حسابداری
۷- حذف صفدری از خدمات
۸- تلاش در حذف ساعدی مسئول خدمات
۹- حذف غلامرضاحسنزاده از ارزیابی عملکرد و بکارگیری رودشتیان در ارزیابی .
۱۰- بکارگیری همت پور در معاونت پشتیبانی.
و ................................................
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعن مردم غیور بویراحمد کارشون به جایی رسیده که نماینده مجلسشون زورش به مدیرکل گچسارانی اموزش و پرورش نمیرسه....وای بر مردم بویراحمد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش بویراحمد . .. و به لطف رئیس فعلی ، ضعیفترین عناصر کاری از مدیر تا کارشناس در آن حضور دارند. البته سعی در این است که چند مسئولان کاری به جای مانده از مدیریت قبلی نیز حذف شوند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی از نیروهای خدوم وتوانمند استان هست وجایگاه ان باید بالاتر باشد
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش مدیر عملگرا میخواد نه مدیر سخن سرا !
خواست قاطبه فرهنگیان مظلوم بویراحمد از نماینده و مدیرکل و تغیر در تیم مدیریتی فعلی است.
سفیدارفرهنگی
Europe
متن نظر شما....اول از همه باید میدونستی اداره کل آموزش وپرورش درسته نه سازمان اموزش وپرورش .بعد جناب دکتر از بهترین مدیران در طول مدیریت شهرستان میباشند وما فرهنگیان خیلی از ایشون راضی هستیم با عزل یه معاون که یه مدیر را عزل نمیکنند ؟ فکر کنم مشکل شخصی با دکتر داشته باشی ....
محمود
Iran, Islamic Republic of
با سلام احتراما کلمات داخل پرانتز را درا این جملات را اصلاح بفرمایئد:...مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با به کارگیری معاونت‌های نه چندان توانمند در سطح مدیریت ادری(اداری) شهرستان
........عنان آموزش فرزندان مردم به آیا (اما) و اگرهای(اگرهایی) سپرده اند که بازهم تکرار شعر و شاعری برخی خواهد بود
دانشی
Iran, Islamic Republic of
فعلا بزار آقای رودشتیان و سایرین هر کاری می خوان تو آموزش و پرورش بکنن تا وقتش چنان ضر شستی بهشون داده بشه که از جاشون بلند نشن.
اداره بویراحمد را کردن کافه مش قنبر و داش مشتی گیری در میارن.
با همه توان جلوی تخلفات رو می گیریم.
حاج هادی زارع پور انتظار اینه که نزارید ادراه بویراحمد محل بچه بازی های این آقایون بشه
Iran, Islamic Republic of
ش.... الفبای مدیریت راهم نمی داند.به یین ایشان حتی نمی تونست یک مدرسه سه کلاسه رامدیریت کند چه برسدبه مدیریت آموزش و پرورشی که درمرکزاستان وپیشانی استان است...به یقین ضربه وارده برپیکره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمدچنان مهلک وجبران ناپذیراست که فرهنگیان ودانش آموزان این مرزوبوم درجلسات ومحافل مختلف اذعان به از دست رفتن زمام وافسار آموزش وپرورش خواهندنمود..ودراین بین نقش آقای .. عنوان مدیرکل آموزش وپرورش وحمایت ایشان از....بیش از هرچیزدراین از هم گسیختگی فرهنگی درآموزش وپرورش شهرستان پررنگ خواهدبود..اگرچه آقای زارع هم با ناتوانی خوددراین امرمهم جایگاه خودرادربین فرهنگیان ازدست داد...
آینه
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل مضحکی معلوم که از مسائل آمورش و پرورش اطلاعات سطحی اخذ کرده اید جابجایی جناب شاپور به خاطر رویارویی با نماینده نبود .اگر به خواسته هایت می رسیدی که مدح می گفتی لطفا بروید به منطقه خودتان برسید و مناقشه های قبیله ای را وارد مرکز استان نکنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
تا آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد به دو منطقه آموزشی تبدیل نشود وضعیت همین طور خواهد بود
نظرپور
Iran, Islamic Republic of
مطلب زیبا ورسایی است .متاسفانه غلام محمد زارعی با انتصاب شتابزده مدیریت فعلی باعث این بی نظمی ها شده است. آقای زارع پور نیز سخت در اشتباه هست.اینجوری ایشان به وجه استانی تاج گردون هم ضربه میزند.
اصلاح طلب ش
Iran, Islamic Republic of
انصافا این مدیر کل انسان شایسته / متین / با معلومات / شجاع و مردمداریست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از سایت وزین کبنا نیوز که از منظر کاری و عملکردی به مهمترین دستگاه فرهنگی و آموزشی استان پرداخته است.در این راستا ذکر چند نکته برای اگاهی بخشی عموم ضروری است:
۱- اولین اسیب زمانی بر دستگاه عظیم اموزش و پرورش وارد شد .که جناب اقای حاج زارع پور سکان ان را با حمایت قلدرانه و یکه تازانه دکتر تاجگردون در دست گرفت.و پوزخندی تلخ به همه فرهنگیان استان خصوصا شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمدزد .
۲-اسیب دوم انتصاب های ضعیف جناب مدیر کل در حوزه معاونتها بود.خداوکیلی با انصاف نگاهی به عملکرد انها بکنید.
۳-اسیب سوم انتصاب اقای ارشیر یاری بی تجربه بود که دومین لبخند تمسخر امیز جناب دکتر تاجگردون فرهیخته کشوری به اکثریت قریب به اتفاق فرهنگیان استان و مردم بویراحمد و تحقیر کودکانه نماینده مردم بویراحمد بود.
۴-اسیب چهارم. گروه سید رضا عسکری و دوستان چند نفره اش بود .که میخواستندبه نحوی اموزش و پرورش را فدای جناح بندی سیاسی خود بکنند.
۵-اسیب پنجم انتصاب بسیار ضعیف اقای شریعتی بود .که نه تجربه حتی مدیر مدرسه ای را نداشت وچون ضعیف بود اداره را به بهانه دو روز درس خواندن رها کرده و کاری به اموزش نیز نداشت.
۶- .. معاونین اداره از مدیران مدارس بود.به بحث پسته کمی دقت کنید.(سربسته عرض کردم).
۷- اسیب بعدی شب نشینی اقای اردشیر یاری و به قول خودش نمک خوردن شریعتی و معاونیش بود.حالا چه نمکی حتما خودش بعدا توضیح خواهد داد.
۸- اسیب هشتم انتصاب اقای عطا دانش به سمت معاون مهم پرورشی بود که همه را با توجه به شخصیت ایشان در بهت فرو برد.
۹-و مهمترین اسیب ناتوانی اقای زارعی نماینده ای که در حد قد و قواره مردم شجاع بویراحمد نبوده ، می باشد.
پس مشکل فقط شرعتی نیست.
مختار ثقفی
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش که نباید دست نماینده باشد، همان بهتر که دست اصلاح طلبان است
جمعی از جوانان
Iran, Islamic Republic of
حق زارع خیلی بیشتر از این هست چون نمیدونه کی براش میتونه کار کنه اگه عرضه داشت تا الان حاج پیروزه را یه پست کلیدی میداد
علی خون
Iran, Islamic Republic of
عامل موفقیت مدیریت آموزش وپرورش بویر احمد مرهون وجود نیروهای خلاقی چون جاوید خوش فکر دانشی تواناودمساز باسواد می باشد
سمندر خانم
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع پور با اینکار نمیتونه زارع نماینده فعال بویراحمد را بزنه زمین.الان یک نفر بنگاه دار مرتب توی اتقاق یکی از معاونین نشسته است و امور را رتق وفتق میکنه.متاسفانه کسی نیست که واقعیتها را ببینه. تا حق وحساب ندین حق وحسابتو رسیدگی نمیکنن.
هدایتی
Netherlands
نیروهای هدایتخواه کجا نیروهای زارع کجا.متاسفانه کلاه گشادی سر مردم بویراحمد رفت.خود زارع هم مثل شریعتی خوب حرف میزنه .کو عمل ؟ معلومه شاپور عباسی یه آدم خودساخته تشکیلاتی بود و آدمی چون شریعتی نمیتونه با ایشان کار کنه.آقای زارع پور هم دلش برای بویراحمد نمیسوزه.مگرتاج گردون دلش میسوزه برای دنا و بویراحمد؟
نکته دومی اینکه بالفرض الان بخوان شریعتی را عوض کنند.واقعا کی حاضره با تابلو زارع پست بگیره؟
برادر سلیمان دیر جنبیدی چند شب پیش خونه آقای درخشنده شام آشتی کنون شریعتی و زارع سرو شد.یکی از معاونین قول داد ۵۰۰۰ رای برای زارع جور کنه.
بابا ملت وقتی زارع نمیتونه چرا فشار میارید.گوش شنوایی برای ایشان نیست.بازهم بزرگواری
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
ذر باره وضعیت شبیه آشوب زده مدیریتی در مدیریت عالی شهرستان بویراحمد چه نظری دارید اطلاعات رسیده حاکی است او نمی تواند با معاونین و بعضی از بخشدارانش کار کند و قصد عزل و جایگزین برای آنها دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دبیر
Iran, Islamic Republic of
بی در وپیکرترین اموزش و پرورش را الان داریم.نگاهی به موفقیت های انوزشی سایر استان ها بکنید..با هنه احترامی که برای نسولان قایل هستم اما نه اقای زارع پور و نه شریعتی و نه معاونین اداره کل به درد اموزش نمیخورند.و نه اقای زارعی به درد نمایندگی.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
زمانی که آموزش افتاد دست ,,دیگه باید فاتحه آموزش را خواند تا برسه به مدیر شعر گو!!!!
رستگار
Iran, Islamic Republic of
آقای رودشتیان .......درست ، خیلی خوب فعلا هر کاری دلت می خواد بکن تا موقش این ۶ ماه هم می گذره .خودت نخواستی
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
بابا تاچگردون اجازه بده خود غلامرضا زارع را هم عوض میکنند. صالح پور کجایی ببینی چه بر سر اداره آمده؟!
فرهنگیان اسیر طایفه ای خاص شده اند در بویراحمد. شریعتی هم توسط همین عده گروگان شده. زارع بدبخت کاری ازدستش بر نمیاد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
به قول معروف : نه قم خوبه نه کاشون/ لعنت به هر دوتاشون....بدتر،اونها از این بدتر
اما .... شعور برخورد درست با معلمین هم نداشت،پارتی بازی و جناه بازی هم که در اوج خودش بود،البته الان هم دست کمی از اون موقع نداره.اصلا در این دو سال انگار میخوان عقده چند سال گذشته رو خالی کنن.یه صحبتی بین بعضی معلمین در این دو سال مشهور شده که اگه میخوای پست بگیری(رئیس،معاون،مدیر یا معاون مدرسه )بشی باید دو شرط داشته باشی: اول اینکه .. نباشی و دوم اینکه مخالف ... باشی
هدولی
Iran, Islamic Republic of
زارع برودیگه بسه ...اژمردم واصلاح طلبان معذرت خواهی کن برو.نماینده پرحاشیه
قادری
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم تا بحال نیروی کارآمدتر وپاسخگوتر از دکتر شریعتی در این استان ندیدم .مردی متواضع و با اخلاق .خدا وکیلی برودید در مدارس بویراحمد تحقیق کنید و آمار بگیرید تا به ارزش این انسان فرهیخته متوجه شوید.
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
مدیر فعلی آدم گرسنه ای است که هیچوقت شکمش پر نمیشه.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
یکی از شرایط مدیریت شکم پر و دیگری اصالت خانوادگی است!
Iran, Islamic Republic of
یاری بی تجدبه قضاوت باشماست /اموزگار/مدیراموزگار/معلم راهنمای شهری/کارشناس امتحانات/کارشناس مسیول اموزش/کارشناس فن اوری/کارشناس ضمن خدمت/داورالگوهای برترتدریس/ناظرسازمان سنجش کشور/معاونت اموزشی اموزش وپرورش گچساران /مدیرمدارس راهنمایی/معاونت مدارس متوسطه /ابلاغ سرپرست اموزش وپرورش/اگرفردی بااین همه تجربه بی تجربه است
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
خداپدر ومادر شریعتی رابیامرزد که اولاشاپور عباسی رابرداشت ضعف عباسی برهمگان اشکار بود.ثانیابدون علم واگاهی قضاوت نکنیدبروید نگاهی به سابقه معاونین خوب مثل مهنایی وجاوید ودمساز وهمت پور بکنید انصافااخلاق مدارند واقعا قضاوت بی جا درمورد اردشیر یاری مکنید ایشان اهل تعامل ،اخلاق مدار ومردمی است ودر حوزه کاری هم بسیار پاکدست هستند تا اطلاع ندارید حرف نزنید خداناظر برهمه اعمال ماست واقعا شریعتی معلم علم وادب واخلاق است
h
Iran, Islamic Republic of
کمی ازبی تجربگی های اقای اذئشیریاریاموزگار/مدیراموزگار/معلمان راهنمای شهری/کارشناس امتحانات/کارشناس مسیول اموزش/کارشناس ضمن خدمت/کارشناس فن اوری/ناظرسازمان سنجش/معاونت اموزش وپرورش گچساران /مدیرمدارس راهنمایی/معاونت مدارس متوسطه /سرپرست اموزش وپرورش باشت حالاقضاوت باشماست
زنده
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی با حذف شاپور عباسی عملا شمشیر را برای زارع از رو بست ولی متاسفانه در این بین تا الان اقای زارع هیچ اقدامی برای برداشتن شریعتی انجام نداده است .شاپور عباسی دارای ویزگی هایی چون شجاعت و انقلابی و صداقت در گفتار بود که متاسفانه در نیرو های فعلی در اموزش و پرورش چنین ویزگی هایی وجود ندارد .
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
عزیز آن بویراحمد ..این بلا را بر سر گچساران هم آورده باید ریشه این مشکل که خود ..هست کنده بشه
حسنی زاده
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف دارد که قضاوت ما همواره رنگ و بوی بغض و عداوت دارد .تا کی می خواهیم با این قضاوت های عجولانه و نااگاهانه قیامتمان را خراب کنیم آن هم در این ماه مغفرت
بی طرف
درجواب نویسنده فرهنگی،بعنوان یک معلم بی طرف ومنصف خدمت شماها گوشه ای ازسوابق آقای یاری را جهت اطلاع عرض میکنم تا خودتون به قضاوت بنشینیدکه ایشان با تجربه هستند یا بی تجربه
۱-چندین سال بعنوان اموزگار،معاون آموزگار و مدیرآموزشگاه
۲-چندین سال بعنوان دبیر،معاون و مدیرمدرسه راهنمایی
۳-چندین سال بعنوان دبیر،معاون و مدیرمدرسه دبیرستان
۴-به مدت کارشناس ومسئول امتحانات واحدامتحانات آموزش وپرورش باشت
۵-کارشناش ضمن خدمت دراداره
۶-کارشناش واحدفناوری اداره
۷-ناظر امتحانات ازطرف اداره کل واموزش وپرورش منطقه
۸-چندین باربعنوان ناظر وزارتی کنکورسراسری درشهرستان های مختلف
۹-چندین سال بعنوان دبیر کمیته انتخاب معلم نمونه
۱۰-چندین سال داورجشنواره الگوهای برتر تدریس مقطع ابتدایی
۱۱-کارشناس خبره در اموراموزش ابتدایی
۱۳-ومهمترازهمه معاون آموزش و پرورش شهرستان گچساران
۱۴-مدرس دوره های ضمن خدمت
۱۵-مسئول کمیته برنامه ریزی اموزش وپرورش
حالا خودتون قضاوت کنید
فرهنگی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه قضاوت در مورد افراد بر اساس منافع شخصی و مطامع سیاسی شده است. شما نویسنده محترم که چوب شاپور عباسی را به سینه می زنید واقعا با ایشان برخورد داشته اید. متاسفاایشان بدون حفظ شان و کرامت معلمین با ارباب رجوع برخوردهای زشت و زننده ای داشتند و به شدت انسان منفعت طلب و مغروری بودند. عزل ایشان در واقع به خاطر برخوردهای نسنجیده با معلمین زحمتکش بوده است.
متاسفانه تو جامعه ما و بخصوص فضای بسته استان کهگیلویه و بویراحمد اگر کسی هم پیدا شود که بخواهد کار درست و حسابی انجام دهد با برافکنی و تخریب نمی گذارند و الا بنده که چند بار با مدیر محترم اداره برخورد کرده هم از جهت کاری و بخصوص احترامی که برای معلم قائل هستند از منش و شخصیت متین ایشان سپاسگزارم.
یا علی
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
قدر حاج زارع پور را بدونید فقط کارنامه ایشان را با مدیر کلهای قبلی مقایسه کنید. متدین با سواد و علمی
سید محمد صادقی
Iran, Islamic Republic of
جالبه هرکس به خودش اجازه میده با استدلال های من درآوردی و شخص محور بهترین مدیریت آموزش و پرورش را بد جلوه دهد.
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده محترم بهتر است قبل از این که آقای رئیس و معاونین ایشان رابی تجربه قلمداد کنید به سوابق کاری ،جایگاه بالای آنها در بین فرهنگیان ،نگاه مدریتی آنهاوهمچنین رضایت مندی فرهنگیان در زمان تصدی پستهای شان توجه می کردید
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر دکتر و معاونین ایشان
فرهنگی همولایتی
Iran, Islamic Republic of
معاونت پشتیبانی نه اصلاح طلبه ونه رای به زارع داده دوما ضعیفترین در حوزه ایلیاتی میباشد.فقط بخاطر خورزوگری با جناب شریعتی (که بناحق مدیر شده)دارد .
آزاد
Iran, Islamic Republic of
سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد باز هم از معضلی بنام سوء مدیریت در آموزش و پرورش شهرستان ی استان رنج خواهد. گرچه این ضعف از خود مدیر کل هست!
حسن
Iran, Islamic Republic of
انصافا به جز حوزه استانداری که من اطلاعی ازش ندارم البته استاندار خوب هست سایر مدیران این دولت از تمام ادوار دوره های مدیریتی ضعیف تر هستند ضعیفتر از همه مدیران اموزش و پرورش هستند مدیر دهدشت را بیا ببین خداوکیلی انهایی که سیاسی این کار را کردند باید روز قیامت جوابگو باشند همه مدیران که در دولت روحانی در دهدشت به کار گرفته شدند ضعیف هستند بویزه اموزش و پرورش
فرهنگی
United States
درود بر شرافت و مدیریت دکتر شریعتی.
احترام و کرامتی که ایشان برای قشر زحمتکش معلم قائل هستند را هیچکس تا حالا نداشته است.
سیامک
Iran, Islamic Republic of
کی حواله قیر بسونه پیش ای وزیر پیش او وزیر ،واقعا متاسفم برا ایل ...
دبیر
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی ادم خنده اش میگیره.ابلاغ نیم ساعته اقای یاری جز تجربه محوسب میشود .چقدر بدبختیم ما.
حقو
Iran, Islamic Republic of
یه کلام مرد فقط زارعپور
اصلاح طلب ش
Iran, Islamic Republic of
اقای دبیر / اشتباه نکردی / یاری واقعا با تجربه هستش انصافا یک یکه / در ضمن محسوب درسته
چرام
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرش ادب انصافاضعف دراداره چرام بخصوص معاونین که تنهانگاه قومی دارند بیدادمیکندمعاون آموزشی همه چیزرابه مسخره می گیردومغون مالی درهمه کارها بابی تدبیری تمام دخالت می کندبعیننا به وابستگان سببی ونسبی نگاه ویژه دارد/ضخیف ترین دوره مدیریت است/
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
تنها کار درستی که اقای شریعتی در این دو سال تونست انجام بده والبته دل همه رو شاد کرد برکناری ش.. بود..چون بی عدالتی رو به اوج خودش رسونوه بود.او راحت زن خودشو از اکبر اباد اورد ودر مدرسه شاهد جا داد .اگه میگین دروغه برین ببینین.اخه کدوم فرد در زمان هدایتخواه جرات چنین کاری رو داشت
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
تنها کار درستی که اقای شریعتی در این دو سال تونست انجام بده والبته دل همه رو شاد کرد عزل شاپور عباسی بود..چون بی عدالتی رو به اوج خودش رسونوه بود.او راحت زن خودشو از اکبر اباد اورد ودر مدرسه شاهد جا داد .اگه میگین دروغه برین ببینین.اخه کدوم فرد در زمان هدایتخواه جرات چنین کاری رو داشت
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
تنها کار درستی که اقای شریعتی در این دو سال تونست انجام بده والبته دل همه رو شاد کرد عزل ش.. بود..چون بی عدالتی رو به اوج خودش رسونوه بود.نمونه بارزش اوراحت زن خودشو از اکبر اباد اورد ودر مدرسه شاهد جا داد .اگه میگین دروغه برین ببینین.اخه کدوم فرد در زمان هدایتخواه جرات چنین کاری رو داشت
ن
Iran, Islamic Republic of
۸۶۰رای دردلی .اولاد درگروی رحمی ازحمل نقل و عباسی ازاموزش پرورش هردوبه دستور نمایند محترم عزل شدند قابل توجه مردم شعریف روستاهای دلی اولاد
Iran, Islamic Republic of
اقای ....بسه دیگه خجالت میکشم از همه چیز ..از رای دادنمون از انتخاب کردنون و از نماینده مجلس فرستادنمون
علی
Iran, Islamic Republic of
جالبه ، از وقتی که تاجگردون چندتا مدیرکل از باوی و گچساران رو هم بین روسای دوستان یاسوجی دارد کرده همه دادشون بلند شده ضربه ب بدنه آموزش و پرورش ، کم کاری ، اقای شاعر پیشه و ... یادتون باشه همه این استان یاسوج نیست!! جالب تر اینه ک مخالفت سیاسی و نمیدونم ای ناسیونالیسم قومی مسخره رو به اسم اسیب ب بدنه اموزش استان و .. تعبیر میکنین ... مشکل از افکار و رفتار شماست نه اقای زارع پور
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای آموزش و پرورشی که بیرون از مجموعه اموزش و پرورش برای اداره آن تصمیم می گیرند.ضمنا به همین دلیل و نا آگاه بودن و فقط به دلیل رابطه و قوم و خویش بازی نادان ترین افراد را در بعضی مدارس به عنوان مدیر انتخاب کرده اند.
عسکر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون توانمند است و مهره های کلیدی اش را در سطح استان کاشت اموزش وپرورش هم یکی همچون سایر ادارات .ما اگر نماینده ای قوی داشته باشیم این همه اه و افسوس لازم نبود
...
Iran, Islamic Republic of
با سلام.لطفا اگه تصویه حساب شخصی دارین مردانه و مستند خود را نشان دهید نه با بافتن حرفهای بیهوده و بی سروته اذهان عمومی را مشوش کنید.آموزش و پرورش شهرستان از قویترین و با تجربه ترین نیروهای در سالهای اخیر استفاده کرده است و آدم مغروری مثل شاپور عباسی عزل و انسانهای فرهیخته و شایسته ای و مردم دوست و با اصالتی چون آقای جاوید بکار گرفته شد.شمامعلوم نیست از چه آدمهایی برای پخش این خیالبافی ها باج دریافت کرده اید ک تصورات معلمین و جامعه فرهنگی را علیه این بزرگواران منفی کنید.لطفا کمی منصفانه به قضیه نگاه کنید.معاون فعلی درد دل تمام فرهنگیان را میداند و هرتلاشی بذای بهبود وضعیت و رواج کار فرهنگیان انجام میدهد.باتشکر
soltsn
Iran, Islamic Republic of
اخ سی زارع .احساس حقارت میکنم
اااااااا
Iran, Islamic Republic of
سلام.....ضمن اینکه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بسیار قوی و قدرتمند است انتخاب و انتصاب آقایان جاوید معاونت آموزشی آموزش متوسطه و دانشی معاونت پرورشی حرکتی بسیار عالی در پیشبرد اهداف این نهاد است......امید بر آن است که جامعه فرهنگی تحت تاثیر بعضی از حرف ها نشوند که هیچ گونه سر منشا و دلیل منطقی ندارد و بر این امر واقف هستیم که این افراد در این زمینه شکست خواهند خورد و به اهداف خود نخواهند رسید.....
Asia/Pacific Region
این مقاله متاسفانه سرشار از خصومت های شخصی علیه یک مدیر توانمند و مردمی است و هدف آن تخریب ایشان است.انشالله خداوند حافط این سید بزرگوار باشند
علی
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال شما کهخبر ازوضع به هم ریخته اموزش برورش گچساران ندارید برای نمونه عرض کنم خدمتتون هنرستان فنی طالقانی که تنها هنرستان فنی وقدیمی گچساران می باشد مدیر قبلی فوق لیسانس برق بود اما مدیریت جدید اقای بورالحسینی دست به اقدام جدیدی زذ ولیسانس ادبیات را برای مدیریت ان منصوب کرد دربقیه مدارس وهنرستانها ای دخترانه وبسرانه بدتر از این عمل کرد تامورد تشویق نماینده ومدیرکل محترم قرار گیرد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
مطلب درستی است. گروه فعلی مدیران ماندنی نیستند
اخراجی
Iran, Islamic Republic of
باید از افتخارات سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد باشد که افرادی همچون آقای یاری در آن انجام وظیفه میکند .کمی قدر شناس باشید باور کنید من نه به تاج گردون رای دادم و نه نسبتی با ایشان دارم اما مدت زمانی که سکان معاونت آموزشی اموزش و پرورش گچساران را در اختیار داشت چنان برنامه های داشت و چنان به فکر آموزش بود که هیچ کس را نمی شود با او مقایسه کرد .ایشان مدیری آگاه ،باسواد و برنامه ریز بوده که سیر نگاهش به آینده این استان است نه همان افرادی است که حتی توان دیدن جلوی خود را ندارند چه برسدبه مدیریت یک آموزشگاه پیش دبستانی.
اخراجی
Iran, Islamic Republic of
احتمالا دیری نگذرد که عده ای از فرط حسادت و کج فهمی و ناسیونالیسم بودن آسیب جدی به خودشان وارد کنند .واضح و روشن است که گچساران نیز بایستی سهمی در مجموعه سازمان اموزش و پرورش داشته باشند حال که از این استان محروم فردی لایق برای اداره مجموعه فرهنگ این دیار انتخاب شده جای بسی خوشحالی است نه ناراحتی .حال شاید با یکی یا چند جابجایی که نباید انجام گیرد اما به اشتباه، افرادی ناراحت شوند اما نباید خدمات بسیار ارزنده او زیر سوال رود.
سیدمجتبی کاظمی(فرهنگی)
Iran, Islamic Republic of
لازم به ذکر است جناب زارع پور از مدیران خوب اموزش وپرورش هستند کافیست عملکردشان را با اقای طاهری مدیریت قبلی مقایسه بفرمایید وهمچنین باید گفت که انتصاب جناب شریعتی کاملا از جانب اصلاح طلبان هزینه داده ونماینده ی فعلی بویراحمدتاییدشده ودلیلی ندارد معاونان غیرهمسو با دولت تدبیر مثل عباسی همچنان بر سرکارباشند .درضمن جناب زارع پور انقدرتوانمد وشناسنامه دار هستند که همین الان درگچساران به عنوان الترناتیو جناب تاجگردون مطرح هستند واگر واقع بین باشیم میتوانیم دوره ی ,جناب صمدی را هم با عملکرد مثبت اقای یاری سنجه کنیم .واقعا مسخره میباشد که ریاست اشخاص را با شاعری به سخره گرفت مگر شاعر نمیتواند مدیر توانمند باشد انهم شخصی مثل حاج زارع پور .پس واقعا بیایید به جای برافروختن اتش قومیت نگری و کینه توزی های شخصی ومنطقه ای ازمدیران خوب دولت حمایت عاقلانه کنیم .درود برکبنانیوز منعکس کننده ی نظریات همه ی گروهها
مراجعه کننده به واحد فناوری
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید
با این همه تفاصیر که شد آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد واقعا بی درو پیکر شده و داره به سمت بی راهه میره و لازمه که مسئولین ی فکری به حال این اداره کنن.
ای کاش یکی بود که اقای مجیدیان رو که در واحد فناوری مشغوله و بسیار بد جواب گوی کار خودش می باشد و بر میداشت تا بره پی کارش و ی نفر با اخلاق رو جایگزینش می کردن .خداوکیلی بردارید این اقای مجیدیان رو ی بار نشده بریم درست جواب مارو بدن ایشون.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1