تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۱۱۳۰۹۰

چرخش مدیریت و استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
کبنا ؛مخاطب
فلسفه انتخابات چرخش نخبگان و قدرت و همچنین دیدگاه‌ها می‌باشد. چرخشی که در قانون اساسی پیش‌بینی شده و چنان اعتقاد به آن راسخ است که هر شخص بیش از دو دوره پشت سر هم نمی‌تواند رییس دولت باشد.
رسم بر این است که تغییر در پیکره دولت نیز نمود پیدا کند و به تبع تغییرات انجام شده در کلان کشور، در استانها و شهرستان ها نیز اتفاق افتد و این گردش مدیریت به نحوی انجام شود که مدیران با شاکله دولت همراه و همدل باشند.
حال اگر دولتی که پس از دولت دیگر زمام امور را در دست می گیرد در چهارچوب و مشی کلی خیلی متفاوت نباشد با تغییرات کم نیز می توان جهت اصلاح امور و نقاط ضعف به پیش رود و خللی در کار آن پیش نیاید.ولی فاجعه آنجاست که چرخشی به بزرگی ۲۴ خرداد ۹۲ اتفاق می افتد و هنوز مدیرانی متعصب و منتصب به جریان گذشته زمام دار امور می باشند و بصورت سلسله وار از مدیران زیر مجموعه خود پشتیبانی می کنند.
نمونه بارز آن بعضی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد است که با افتخار حضور در دو دولت متفاوت را تجربه می‌کنند و خم به ابرو نمی آورد و به احتمال فراوان استعداد حضور در دولت های متفاوت تراز این را نیز دارند.
البته به ایشان ایرادی وارد نیست که مشکل از مسئولان تصمیم گیرنده در عزل و نصب مدیران می باشد که انگار با اینگونه تعارض‎های عجیب کنار آمده‌اند.
جالب اینجاست که شنیده می شود بعضی از مدیران یاد شده مورد حمایت اشخصاصی هستند که در حال حاضر هیچ گونه جایگاه قانونی در انتصابات استانی ندارند و غم انگیز تر آن است که حضور بعضی از مدیران محترم منوط به مدیر شهرستانی خود می باشد که بعضا اکثر قریب به اتفاق پرسنل زیر مجموعه خود دارای مدرک تحصیلی بالاتری از ایشان دارند.مدیری که به اعتقاد مدیراستانی محترم دارای خصائص مدیریتی بسیار قوی و ویژه ای است که بسیاری از مشکلات این سازمان فقط به جهت حضور این مدیر شهرستانی مرتفع می گردد.
البته ذهن مخاطب ناخوداگاه درگیر این سوال می گردد که مدیراستانی محترم چگونه رازی به محدود کردن چنین مدیر توانمندی در شهرستان شده و زمینه رشد و ارتقاء چنین استعدادی را فراهم ننموده که شاید جمع بیشتری از جمعیت کشور از هنرنمایی مدیریتی ایشان بهره مند گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مختار ثقفی
Iran, Islamic Republic of
سید علی وفایی مدیر احمدی نژاد هنوز مدیر کل است ولی وحید محمدی تبار معاون ستاد روحانی یک شبه و بی سر و صدا حذف میشود!!
ریس صنعت معدن و تجارت، محیط زیست، امور عشایر، حراست استانداری، بنیاد نخبگان، هلال احمر ، شرکت نفت، گاز و ... همچنان مدیر .؟؟.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا نمایندگان و استاندار نسبت به تغیر مدیر منصوب به جریان پایداری سازمان(ارتباطات و فناوری اطلاعات) اقدام نمی کنند!؟
Iran, Islamic Republic of
استاندار به مردم پاسخ دهد:
۱-انتصاب راهزادی با مدرک تحصیلی مکانیک و فاقد هیچگونه سابقه مدیریتی بعنوان مدیرعامل برق بجای مهندس کریمی دارای فوق لیسانس برق جزو کدام مصادیق عقلانی میباشد.
۲-قائم مقام ایشان آقای جانی پور با مدرک کشاورزی بعنوان قائم مقام با چه منطقی جانشین مهندس معتمدی با مدرک فوق لیسانس برق قدرت شده اند
۳-البته مهندس پرویزی که سابقه مدیریت در برق دارند و فوق لسانس برق هستند انسانی شایسته است
۴-چرا تلفات توزیع در زمان مهندس کریمی و مجموعه مدیریت ایشان درصد خیلی پائین تری از تلفات در زمان یکساله مدیریت راهزادی است
۵- این همه استخدام فقط با امضا نمایندگان و بی ضابطه چرا توسط شما رصد نمیشه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
یکی از این مدیرا مدیر گاز استان هست و رییس گاز دهدشت
مطلع
Iran, Islamic Republic of
یه دلسوزی نیست به داد ما کارکنان گاز دهدشت برسه
گاز
Iran, Islamic Republic of
از اقای پوزش انتظار داریم هر چه سریعتر وضعیت گاز دهدشت را سر و سامان دهد
افتاب
Iran, Islamic Republic of
اقای صادقی نیروی توانمندیه که قابلیت همرنگ شدن با دولت های بیشتری را هم دارد
دردمند
Iran, Islamic Republic of
ای برادر !!!!
دهدشت وجه المصالحه شده.ادارات بهزیستی ، گاز ، بنیاد شهید و ... هم برا خودشون چند شناسنامه ای و به هیچ کس پاسخگو هم نیستند
م
Iran, Islamic Republic of
اقای راهزادی مدرک برق قدرت داره. جانی پور مدرک کامپیوتر داره ن کشاورزی. زمان اقای کریمی بیشترین تلفات رو داشتیم مخصوصا زمانی ک برا انتخابات ثبت نام کرده بود و مدیریت برق رو رها کرده بود و به بهبهان رفتند حتی با حراست هم دگیر شدن بخاطر قطع شدن های مکرر. در پاسخ ناشناس
غیره
Iran, Islamic Republic of
سید علی وفایی مدیری توانمندی هستند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1