تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۱۱۳۰۷۶

بزرگواری: واقعیت جذب اعتبارات را به مردم بگویید/ بویراحمد و کهگیلویه از اعتبارات نفت بی‌نصیبند

۲۶
۰
کبنا ؛

نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه واقعیت‌های مشکلات اعتباری برای مردم بیان شود، گفت: نمی‌توان با وجود مشکلات اعتباری موجود معجزه کرد.


 عصر امروز و با حضور خادمی استاندار، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان، امام جمعه، بخشدار و اعضای شورای شهر و معتمدین مشکلات شهر سوق بررسی شد.bzrg
بزرگواری نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان در این نشست با بیان اینکه تشکیل جلسات برای بررسی مشکلات شهرستان‌های و بخش‌های استان می‌تواند نتایج خوب و مثبتی در پی داشته باشد، گفت: باید واقعیت‌ها مشکلات اعتباری برای مردم بیان شود.

وی عنوان کرد: اگر واقعیت‌های وضعیت اعتباری کشور برای مردم بیان شود و حقیقت در این خصوص گفته شود سطح توقعات مردم شهرستان‌ها و بخش‌های استان از مسئولان ارشد استان به عنوان نمایندگان دولت کم می‌شود.

جاده سوق به دهدشت قتلگاه است

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامطلوب جاده سوق به دهدشت اشاره کرد و با بیان اینکه این جاده به دلیل وضعیت بدی که دارد به یک قتل‌گاه تبدیل شده است، افزود: در جلسات مختلفی که برای تخصیص بودجه از ماده ۱۸۰ برگزار شد مبلغ ۱۵ میلیارد تومان سهم شهرستان‌های چهارگانه بود که از این مبلغ دو میلیارد برای ساخت جاده سوق تخصیص داده شد اما به دلیل همین مشکلات اعتباری تنها یک میلیارد آن اختصاص داده شده است.

پول آبرسانی به دهدشت غربی تخصیص داده نشد/ مدت ۶ ماه کارگران پروژه حقوق دریافت نکردند

بزرگواری تصریح کرد: با وجود تلاش‌های مجموعه نمایندگان استان در مجلس و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آبرسانی به دهدشت غربی اختصاص داده شد که تنها دو میلیارد آن تخصیص داده شد و حتی کارگران این پروژه مدت ۶ ماه است که حقوقی دریافت نکردند.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای آبرسانی دهدشت غربی به شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی اختصاص داده شد که به دلیل نامطلوب بودن وضعیت اعتباری مشخص نیست تا پایان سال چقدر از این اعتبار اختصاص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اعتباری کشور مناسب نیست پس لزومی ندارد با وجود مشکلات اعتباری که در سطح کلان کشور و به تبع آن در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد به مردم دروغ بگویم.

بزرگواری در ادامه به وضعیت تخصیص اعتبارات در حوزه ورزش هم اشاره کرد و گفت: مصوب شد که از محل درآمدهای نفت به هر یک از شهرستان‌های استان مبلغ ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به امر ورزش اختصاص داده شود اما به جزو دو میلیاردی که شهرستان گچساران دریافت کرده تاکنون به ورزش شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه اعتباری تخصیص داده نشده است.

وی تصریح کرد: حل مشکلات مردم در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان دغدغه همه مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است اما وقتی وضعیت اعتباری کشور نامحدود و با مشکل مواجه هستیم نمی‌توانیم برای رفع مشکلات موجود در استان معجزه کنیم.

احداث جاده برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهر سوق

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث جاده برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهر سوق خبر داد.
سید موسی خادمی در نشست بررسی مشکلات بخش سوق با بیان اینکه مدیران با مشکلات موجود در شهرستان‌ها و بخش‌های استان بیگانه نیستند، گفت: محدود بودن منابع و وضعیت نامطلوب اعتبارات موجب شده نتوانیم خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات موجود در بخش سوق و سایر بخش‌ها و شهرستان‌های استان را حل کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم دسترسی مردم شهر سوق به جاده مناسب از مشکلات اساسی مردم این منطقه است افزود: مجموعه مدیران استان و همه ما به عنوان نمایندگان دولت در استان نگران وضعیت این جاده هستیم.
وی تصریح کرد: قطعه اول جاده سوق به دهدشت به طول سه کیلومتر و با اعتبار بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال ساخت است که در صورت تأمین اعتبار لازم این جاده تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد موظف شده از محل اعتبارات راه روستایی برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهر سوق جاده مناسب احداث کند.
خادمی با بیان اینکه سوق محل پرورش بسیاری از شخصیت‌های برجسته استانی و ملی است، گفت: قول می‌دهیم آنچه که در خصوص وضعیت و مشکلات مردم سوق در این جلسه مطرح شد در حد توان و با توجه به بودجه و اعتبار اختصاص یافته به استان و این شهر انجام دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منابع کشور برای انجام طرح‌ها و پروژه‌ها محدود است اما با وجود همین اعتبارات محدود می‌توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مگه نه اینکه خود شما در نطق و سخنرانی مجلس قبل میگفتی تحریمها اثری ندارد؟پس چی شدحاج اقا ؟حالا فهمیدی اصول فقه و درس خارج در اداره مملکت کارایی نداره؟
جویای کار
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری عزیز به خدا جای شما توی مجلس نیست تو هر کشوری مجلس جای نخبه هاست
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
سهم نفت فقط مختص گچسارانه. نمیخواد حالا سال آخری به فکر جذب اعتباری باشی که اصلا تو اعتبارات شهرستان شما ردیف بودجه نداره. از همین الان برا رای جمع کردن شروع به عوام فریبی کردی آقا سید.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست....
یاس
Iran, Islamic Republic of
انصافا شما که کامنت می فرستید متن موضوع را مطالعه کردید. اصلا اقای بزرگواری حقیقت بودجه استان میگه.و راست میگه تمام بودجه استان به گچساران میره.......
دهدشتي
Iran, Islamic Republic of
آقایون ضمن احترام ،شک نکنید حلال مشکلات استان دکترتاجگردون هست.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و کهگیلویه از اعتبارات نفت بی‌نصیبند....مردم بویراحمد و کهگیلویه به هوش باشند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت آقای بزگواری به جای نطق های آتشین بر علیه آقای هاشمی به فکر جذب اعتبار برای مردم محروم حوزه انتخابیه خود باشید
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقایی که میگویدرشته مبانی فقه حقوق مگه نمیدانی که خیلی ازسران مملکت ومدیران رده بالای کشوردرهمین رشته تحصیل کرده اندلطفافکرکنیدبعداحرف بزنید.نه اینکه نماین گان قبلی گلستانش کردند.
بامامزاده پهلوان
Iran, Islamic Republic of
چطور اعتبار برای گچساران گیر اومد ؟این نشون میده که نماینده گچساران با نفوذ و حرفش هم خیلی خریدار داره . ول معطلی.
ای واییی
United States
ای واییییییییی ... با صدای گِشمِرد در نیوار غضنفر
مجید-
Iran, Islamic Republic of
اینها همه از نا کارامدی وبی تدبیری شماست جناب اقای بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
بدبخت ماییم.
گچساران نفت خیز
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری نفت مال گچسارانه نباید ریالی به شهرهای دیگه داده بشه چون همون مقداری هم که گیر گچساران میاد از صافی های/رد میشه و تا بخاد گیر گچساران بیاد نصف میشه حالا اگر باز بخان تقسیمش کنن گرمایی که مردم گچساران از سوختن نفت نصیبشان میشود چه میشود
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
شما هم سعی کنید نماینده خوب بفرستید
بی طرف
تخصص شماحاج آغا در... نه در اقتصادوتخصیص بودجه
از اهالی روستاهای حومه غربی
Iran, Islamic Republic of
روستای سر تنگ صولک با فاصله یک کیلومتری جاده دهدشت -بهبهان چرا بعد از ۷سال نمایندگی جنابعالی و دریافت اعتبارات جاده سازی روستایی در حومه غربی هنوز زیرسازی هم نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!با این صورت مساله های جزیی هنوز هم به فکر آرا خودتی؟؟؟؟؟ این حنا دیگه رنگی برا مردم نداره جناب حاجی...... ضمنا جاب اینجاست که سال اول در دور اول نمایندگی شما قرار بود آسفالت بشه !!!!!! چرا به فکر گازرسانی به روستاهای حومه غربی دهدشت نبودید!!در شهرستان گچساران روستاهای اسپر ،مارین دیل،تا شامبراکان همه گاز دار شدن !!!!اون هم از دل کوههای دیل و سختیهای فراوان!!!انتظار داری بودجه نفت را به شما بدن که مثلا چکار کنید؟؟؟؟؟؟؟ همین جا دیگه تمومش کن !!نه جاده میخوایم و نه گاز !!!!!!!!!!!راضی به زحمت شما نیستیم تو رو خدا
شير علي مردان كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
کسی دور ور حاج اقا نیست تنها شده باور نمی کردم که مدیران اصولگرا معزول که در دور گذشته برای ایشان جان بر کف بوده اند اکنون اینگونه علیه ایشان موضع گیری کنند اراء ایشان به بیست هم نمی رسد مشاورین ساداتی نابودش کرده اند
هیس
Iran, Islamic Republic of
یادته میگفتی تحریم ها کاغذ پاره است؟!
حالا بگرد دنبال دو ریال پول که مردم دارن از تشنگی میمیرن؟
البته باید واقعیتو قبول کرد که جای امثال شما تو مجلس نیست
مجلس ادم کاردان، معتدل و واقعیت گرا میخواد
نارگ موسي
Iran, Islamic Republic of
خواب بودی تا الان،دم انتخابات یادت اومده حرف بزنی،در ضمن اقای نماینده،میشه بگین پول نفت چه ربطی به یاسوج و دهدشت داره،کارگرای گچسارانی دارن زحمتشو میکشن،تو بدترین شرایط اب و هوا و محیط کاری کار میکنن بعد پولش تو جیب یکی دیگه بره.بابا برو بزار یکی دیگه بیاد سر کار که بتونه مشکل مردم و حل کنه،تا ۴٠ سال دیگه تو مجلس باشی یه قدم برای مردم دهدشت برنمیداری.
کعلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که این همه به فکر مایی .خدا خیرت بده سید
جک لن
United States
بابابی خیال سید کلنگ زدن هنر نیست
م-ر
Iran, Islamic Republic of
مگر آنها که جایشان در مجلس است چه آب پاکی روی دست مردم ریخته اند ؟ من که طرفدار حاج آقا بزرگواری نیستم ولی خدایی ایشان متعهد است شاید متخصصص نباشد ولی دیگران که تخصص دارند تعهدشان معلوم نیست کجاست تخصصشان برای شهرتشان است . در این استان، محرومیت ها در مرکز استان و گچساران و کهگیلویه وجود دارد .
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سید می فرمایند بودجه نفت به گچساران می رود اما نفرمودند چرا بودجه نفت فقط به گچساران می رود.من می گویم چون نماینده گچساران در مجلس و در تریبون اصلی کشور از چماق لری استفاده نمی کند او می داند ابزار کار چیز دیگری است نه چماق لری.اینها نتیجه بیانات شیرین سید بزرگوار در مجلس و در رسانه ها علیه دولت و استاندار و سران کشور و به قول خودش فتنه گران است.البته اینکه بویراحمد را هم با خودش همراه می کند از سیاستهای وی می باشد تا دیگری رابا خود همراه کند.
Iran, Islamic Republic of
حلت
ز
Iran, Islamic Republic of
انصافا جز حقیقت چیزی آقای بزرگواری نشنیدم، این حرف همه مردم هست
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1