تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۱۱۳۰۶۶

روح تازه در جریان اصولگرایی گچساران و باشت

۱۳۵
۰
کبنا ؛مدیریت محترم کبنا نیوز با سلام و عرض ادب، احترام و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما؛
لذا خواهشمندم پیرو سیاست انتشار آزادانه عقاید جریان‌های سیاسی معتقد به جمهوری اسلامی در سایت کبنا نیوز و با توجه به آنکه سایت خبری تحلیلی فوق تریبون مشخص نماینده فعلی گچساران و باشت شده است  شایسته است مقاله ذیل که با منش و قلم اصولگرایی به رشته تحریر در آمده است را در صورت اعتقاد به آزادی بیان و اصل بی‌طرفی  منتشر و به عنوان تیتر اصلی در سایت شما قرار گیرد.
با احترام
محسن مرادیghachsaran-
توضیح کبنا نیوز؛
سلام دوست عزیز آقای مرادی
مطمئنا عریضه ابتدائی شما در انتشار یا عدم انتشار این مطلب هیچ تاثیری نداشته و مدیریت مطالب در کبنا نیوز روال خاصی داره که خوشبختانه این مطلب هم نسبتا قابل قبول هست.
ان شاء اله از مطالب شما استفاده خواهیم کرد.

محسن مرادی* 
فضای انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت پیش از هر زمان دیگری آغاز شده است به گونه ای که اگر  در گذشته از اوایل مهر ماه فعالیتی آغاز میشد اما اینک جریان پر ادعا اما کم کار حاکم بر مدیریت اجرایی گچساران و باشت بدان جهت که از سست بودن پایه های خویش  در بین مردم آگاه شده است فعالیت انتخاباتی  و تهیج احساسات را از دی ماه ۹۳ آغاز کرده است و چنان از موج عظیم منفی و سرد ملت نسبت به جریان  خود هراسان گشته اند که برای شان دادن قدرت اجرایی و کارنامه غیر قابل دفاع  خود دست به چاپ بنرهای به ظاهر خودجوش اما وابسته به چند شخص اقتصادی خاص متوسل شده اند تا با این شعبده بازی ساده به جامعه القاء کنند اگر چه ریشه هایشان در آب است و چون حبابی بر آب می تازند و به تلنگری نقش بر آب می شوند اما باز هم پیروز نهایی انتخابات آینده خواهند بود!
در این سوی میدان، جریان اصولگرا که در دور گذشته به خاطر عدم تبیین شرایط خاص و دقیق انتخابات و عدم توجه به خرد جمعی که نه بر اساس توانای رقیب بلکه بر اساس عدم مشورت پذیری و اتحاد نیروهای جریانی،  قبای پر افتخار نمایندگی را به فردی ناتوان اما پر ادعا تقدیم کردند اینک در یک بزنگاه حساستاریخی قرار گرفته‌اند!
اگر در گذشته بهانه ای برای انتخاب دیگر افراد حاضر در صحنه انتخابات بود و عده ای تنها خود را رهبر واحد جریان اصولگرا می دانستند؛ متاسفانه بر اساس آن اشتباهات استراتژیک ، رخدادی های شکل گرفت که نتیجه آن وضعیت اسفناک و بغرنج فعلی شکل گرفت تا بعد از ۳ سال همچنان گچساران و باشت درگیر داد بیکاری و محرومیت باشد!
به سیمای ناامید و خسته شهر که مینگریم ناامیدی را از انتخاب پر زرق و برق سه سال پیش به وضوح می توان مشاهده کرد!
مردمی که تنها به نام یک جامعه به یک شخصص رای دادند اما آنچه مشاهده کردند تنها نگاه به یک طایفه خاص بود!
مردمی که از انتخاب خود سخت پشیمان شدند چرا که شانتاژ های خبری و فضای روانی تبلیغات در طول سه سال گذشته جای خود را به رفع مشکلات داده است.
اما این روزها بار دیگر جریان اصولگرایی گچساران و باشت به مسیر عقلانیت و تدبیر باز گشته است. مسیری که اگرچه در گذشته تاوانی ۳ ساله به همراه داشته است  و مردم شریف گچساران و باشت بهایی عظیم آن را تا به امروز پرداخت کرده اند اما اینک راه علاج آن را در اتحاد و وحدت و همدلی و هم زبانی یافته اند!
مردم نیک نام و شریفی که تا به امروز پرچم اصولگرای را استوار نگه داشته اند و اینک با خرد واندیشه در جستجوی موفقیت کرسی سبز بهارستان از دست رقیب پر ادعا با کارنامه تهی هستند.
اما چه باید کرد که در ۷ اسفند ۹۴ همانند اسفند ۹۰  باز با جو روانی و شانتاژ تبلیغاتی افراد را به اشتباه نیندازند و اینبار حضور حماسی مردم در گچساران منجر به انتخاب چهره ای کارا، مردمی و انقلابی گردد؟
جریان اصولگرای  حوزه گچساران و باشت در طول این سالها شاهد نام‌های کهن و نام آشنای چون آقایان جعفری، فولادی وندا، حسینی، اسماعیلی و ... از جبهه اصیل اصولگرابوده است.
چند صباحیست که نام مهندس فولادی وندا به عنوان گزینه جبهه اصولگرای شنیده میشود؛ و عده ای بر این تصور هستند که اگر ایشان به عنوان گزینه نهایی در جبهه اصولگرایی معرفی شوند بی شک پیروز انتخابات هستند! اما گویی دوستان تحلیلگر از یاد برده اند که عرصه سیاست تنها عرصه  جریان فکری نیست بلکه بحث قومیتی نیز در آن تاثیر گذار است و به همین جهت هست که به خاطر بحث قومیتی و اینکه ممکن است عده ای بی اخلاق با ایجاد تنش قومیتی بین ترک و لر بر این اجماع آسیب وارد کنند و ضمن آنکه باعث اختلاف بین این دو قوم شریف و محترم شوند باعث تخریب شخصیت شریف مهندس فولادی وندا شده و به اجماع و جریان اصولگرایی در انتخابات آسیب وارد کنند و با سیاست اختلاف بنداز و حکومت کن راه جبهه اصولگرای را برای پیروزی در انتخابات با شکست روبه رو کنند؛ شایسته است نسبت به این گزینه ،بیشتر تامل و صبوری کرد با مدیریت از این گذر کرد تا راه پیروزی با موج سواری تخریب نگردد!
در این بین نام علیمراد جعفری نیز شنیده می شود؛ مردی که یکبار وارد به کرسی های سبز بهارستان دست یافت اما فرصت کم و فضای آن روزها اجازه نقش آفرینی به ایشان را نداد تا عملکرد او زیر ذره بین افکار عمومی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
اگرچه نام محمود موسوی نیز از گوشه و کنار شنیده می شود اما به دلیل آنکه فضای تخریبی توسط جریان رقیب شدید و فراوانست و از سوی اشخاص نامبرده از عدم ارتباط مستمر با جامعه جوانان رنج می برند؛ یقینا اگر بر روی هر یک از این اشخاص محترم اجماع شود مورد تائید جامعه  و جوانان و دانشجویان اصیل اصولگرای قرار نخواهد گرفت و باز راه اشتباه  طی خواهد شد و پیروزی به جریان ضعیف رقیب تقدیم خواهد شد.
اما دیدگاه جریان اصولگرای گچساران و باشت نباید تنها به انتخابات ۷ اسفند ختم شود و برنامه ای کوتاه مدت داشته باشد؛ بلکه باید دیدگاهی فراتر ۷ اسفند ۹۴ به جریان سیاسی خود در فردای پس از انتخابات داشته باشند.
امروز شاکله جریان اصولگرای در کشور و استان  به هرم سنی میان سالی و رو به بازنشستگی رفته است چرا که پیش از هر زمان دیگری به پوست اندازی و تزریق نیروی و اکسیر جوانایی نیاز دارد تا بار دیگر گفتمان اصولگرای را با متد و روشی جدید،با نشاط ، پویا و جوان و ملت پسند به عرصه قدرت مردمی باز گردانند.
نباید اینچنین اندیشه شود که بار دیگر باید از مهره‌های قدیمی و میان سالی که جوانان، آنانی که نقشی تاثیر کننده و نهایی در نیتجه انتخابات دارند و شناخت و درک صحیحی از این اشخاص قدیمی جریان اصولگرایی در گچساران و باشت ندارند و به خاطر تفاوت نسل و دیدگاه متفاوت جهان بینی تاکنون نتوانسته اندارتباط صمیمی و عمیقی با بزرگان ایجاد کنند  استفاد کرده و باز قرعه پیروزی
رو با نام آنان امتحان کرد بلکه امروز پیش از هر زمان دیگری نیازمند  تغییر در چینش و معرفی نیرو های جوان سیاسی برای  توجه و آینده نگری به عرصه جبهه اصولکرای در حوزه گچساران و باشت هست.
اینک نام بلند و پر آوازه مدیرانی جوان، خوشفکر، محبوب اما توانمند در جبهه اصولگرای گچساران و باشت مانند دکتر زراعت کیش، مهندس پاکدل و …  پیش از هر زمان دیگری از هر کوی و بزمی شنیده می شود.
دکتر زارعت کیش بی شک با روحیه جوانگرایی اما در عین پختگی و کارآمدی که ریاست دانشگاه گچساران و دانشگاه علوم تحقیقات استان  را برعهده داشت و هم اکنون استاد علوم تحقیقات تهران است. مهندس پاکدل که یکی از بهترین مدیران نفت گچساران بوده است.  بی شک هر کدام از این گزینه ها رابطه قوی و عمیقی با قاطبه جوانان داشته اندو می توانند به عنوان اکسیری جوان و پر انرژی رخوتی که بر جامعه اصولگرای گچساران و باشت نفوذ کرده
است را با حضور و حمایت همه جانبه از ایشان روح  تازه ای بدمد و بر سرعت این قطار رشد و توسعه بیفزاید و پیروزی یک جریان را محقق سازد!
امروز پیش از هر زمان دیگری جبهه اصولگرای گچساران به نیروی جدید و خوش فکر و البته محبوب و توانمند برای ادامه حیات سیاسی اجتماعی خود نیازمند است که ضمن کارامدی و جوان بودن صاحب نفوذ و لابی گری و قدرت معقول و منطقی در پایتخت و مراکز قدرت باشد که با توجه به هوش و روابط عمومی بالای که افراد ذکر شده تاکنون از خود بر جای گذاشته اند میتوان گزینهای بالقوه و قابل اعتماد و اطمینان برای حضور در انتخابات و اجماع نهایی بر ایشان باشد.

*دانشجوی دکتری جامعه شناسی دانشگاه اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما

رای برگشتی
Iran, Islamic Republic of
در مورد مدیر نفتی بسیار اشتباه تحلیل می کنی ایشان از ضعفاست نه ثبات فکری دارد و نه مدیریت ایشان مورد وثوق بزرگان نفت است
ضمنا پیرامون ایشان حواشی زیاد است قبل از تحلیل کمی شناخت هم لازم است.
Iran, Islamic Republic of
:))
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
فقط تاجگردون ،خودتان را خسته نکنید فایده ندارد
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
آقا شلوغش نکنید الکی، خودتون بهتر از همه میدونید تا زمانی تاجگردون تو حوضه گچساران و باشت کاندید بشه رای اوله. این تلاشها آب تو هاون کوبیدنه
مهشری
Iran, Islamic Republic of
گپ مفت بی همش...اخه خدا خیرت بده با کدوم انصاف و منطق و درک و شعور داری میگی کاری صورت نگرفته در دوره تاج گردون...
خدا شاهده من رای ب تاج ندادم اما ب خاطر اینکه این همه پروژه را با جان و دل احساس میکنم و مطمعنم این همه عمران ابادی انجام شده این سری ب دکتر رای میدم...۰
رای ندادن و انتخاب نشدن تاج ظلمی در حق ما و نسل بعد از ما هست
گچساران باشت
Iran, Islamic Republic of
مطلبت از خط اول اول فوق العاده عالی بود اما هر چه رو به اخر رفت بوی نا پختگی و معناداری داشت ، . خواهشی که از دوستان اصولگرا دارم فعلا متحد در برابر نماینده بوقچی و تبلیغات چی فعلی کارهای خود رو انجام بدن و از نام بردن گزینه ی خاصی بپرهیزن ، درسته زمان رو به اتمامه اما فعلا بهترین گزینه همین هست ، ان شاالله به امید خدا همه همدل و همزبان با تک کاندید اصولگرا پوزه بوقچی رو به خاک میمالونیم . یا علی
منصف
Iran, Islamic Republic of
مدیریت پخته زراعت کش را در دانشگاه آزاد گچساران گفتی و خبر نداری که در دوره زراعت کیش واحد گچساران زیان ده گردید و به زیر صفر رسید.
مختار ثقفی
Iran, Islamic Republic of
چنان کارزاری برای ۶ نفرتون بسازم که دوم خرداد را از یادها ببرند.
غلامرضا تاجگردون با ۶۵ هزار رای و شماها هر شش نفر تون با ۲۰ تا ۳۰ هزار رای سرجمع
البته دو سه تاتون دنبال زد و بند و بده و بستان با ما هستید!
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
واقعا با چه رویی گفتی نماینده فعلی ناتوانه؟ به خدا حیف این چهره ملی که شما اصولگراها توان دیدن توانایی های او را ندارید
مهران
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسد که خیلی ترس وجود اصولگرایان را گرفته هنوز دور نشده میتوانید به سایت شخصی دکتر تاجگردون مراجعه وتسلیم نامه خود را ارسال کنید تا زمانی که در حوزه گچساران و باشت دکتر تاجگردون نام نویسی برای کاندیداتوری مجلس میکنند خودتان را بی شک خسته نکنید واین تحلیل های آبکی هیچ گونه فایده ای ندارد اما انتظار بیش از این از دانشجویان بیسواد امروزی نمیرود که این متنها رآکتور میکنند خودت یکبارمتن را مطالعه کن ببین چه نوشته ای
کارمند
Iran, Islamic Republic of
شتردرخواب بیند بری بخوابید چهارسال دیگه اصولگرایان
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
مطالب قید شده در حد واندازه یک فردی که ادعای دانشجوی دکترا را میکند نیست .
این مطلب خام فقط معرفی کاندیدای جدید است. که حتی آن را هم به درستی القاء نمیکند
سایت کبنا مگه بلندگو شده?
شاکر اصولگرای گچساران
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی تنها کاندیدای اصولگرایی که می تواند رای استانی کسب کند دکتر سید مصیب افتخاری است. این افراد تا پل خیراباد و بریم نفوذ دارند. درد بر افتخاری شجاع
جعفری سجاد
Iran, Islamic Republic of
برادر ارجمند شما در شرایطی که گجساران برای اولین بار در تاریخ انتخاباتی کاملا یک طرفه و بدون استرس با وجود کاندبداتوری رییس کمسبون اقتصادی مجلس در صحنه انتخابات شهرستان خواهد داشت در چنین فضایی من افسوس میخورم به حال اصولگرایان که شما با اینکه اگر یک درصدی شانس داشته باشید یا فولادی ترک خواهد بود یا هم شخصی از ایل باوی.درحیرتم که با این وجود باز شما فشار بهتون میاد یک ترک نماینده بشود. و حتی در شرایطی که میدانید هبج احتمالی وجود ندارد باز تعصبات همیشگی خود رت بر پیروری حزبتان اولی تر میدانید.ابن دو نفر بر حسب اتفاق دیلی بودند جناب مدیر کل سابق؟ نوشته بودید شخصی را میخواهید که قدرت لابی گری در پایتخت داشته باشد...یک استاد حر دانشگاه آزاد قدرت لابی در پایتخت را دارد ولی رییس کمیسیون بودجا و اقتصادمملکت قدرت لابیگری در پایتخت را ندارد... برادر محترم لااقل این مزیت را شما نباید به آن اشاره میکردید وقتی جناب نوبخت در سالن استانداری با اشاره به د کتر ناجگردون اعلام میکند که شما با داشتن این شخص نیازی به حظور هیچ مقام دولتی پایتخت نشین دراستانتان ندارید.. وقتی که هر وزیری که حتی به مقصد خوزستان از پابتخت خارج میشود به احترام دکتر تاجگردون ساعاتی در گچساران و حتی باشت توقف دارد دیگر شما به چه رویی حرف از توان لابی گری زراعت کیش میزنید.وقتی که در حساس ترین روزهای اقتصادی مملکت کارشناس ثابت برنامه های اقتصادی صدا وسیما به گفته خودشان آقای اقتصاد ایران دکتر تاجگردون میباشد شما به چه حقی با احساسات برادران اصولگرای ما سو استفاده شخصی میکنید.گچساران و جوانان گچسارانی بعد از ۳۰ سال پرچم هایشان بالاست دیگر دوران تفرقه اندازی و متفعت طلبی شخصی شماها به سر آمده.و حوانانی که شما سنگشان را به سیته میزنید مطمان باشید مدارک علمی و دانشگاهیشان از امثال شما بالاتر است و نیازی به دلسوزی شما ندارند. جرا که بعد از ۳۰ سال هم در استان و هم در کشور به نام دکار تاجکردون اعتبار و ارزش میدا کرده اند..یادمان نرفته ایت که در زمان حکومت شما یک مدیر کلی میراث فرهنگی بی تاثیر را نیز از سید قدرت گرفتند که اتفاقا شخص سما بودید.من اگر جای سما بودم به جای سنگ اندازی با افتخار در مرکز استلن از گچسارانی بودن خود لذت میبردم جایی که ۴ سال قبل شما را به جرم گچسارانی بودن از آنجا اخراج کردند....
جعفری سجاد
Iran, Islamic Republic of
برادر ارجمند شما در شرایطی که گجساران برای اولین بار در تاریخ انتخاباتی کاملا یک طرفه و بدون استرس با وجود کاندبداتوری رییس کمسبون اقتصادی مجلس در صحنه انتخابات شهرستان خواهد داشت در چنینوجود ندارد باز تعصبات همیشگی خود رت بر پیروری حزبتان اولی تر میدانید.ابن دو نفر بر حسب اتفاق دیلی بودند جناب مدیر کل سابق؟ نوشته بودید شخصی را میخواهید که قدرت لابی گری در پایتخت داشته باشد...یک استاد حر دانشگاه آزاد قدرت لابی در پایتخت را دارد ولی رییس کمیسیون بودجا و اقتصادمملکت قدرت لابیگری در پایتخت را ندارد... برادر محترم لااقل این مزیت را شما نباید به آن اشاره میکردید وقتی جناب نوبخت در سالن استانداری با اشاره به د کتر ناجگردون اعلام میکند که شما با داشتن این شخص نیازی به حظور هیچ مقام دولتی پایتخت نشین دراستانتان ندارید.. وقتی که هر وزیری که حتی به مقصد خوزستان از پابتخت خارحرف از توان لابی گری زراعت کیش میزنید.وقتی که در حساس ترین روزهای اقتصادی مملکت کارشناس ثابت برنامه های اقتصادی صدا وسیما به گفته خودشان آقای اقتصاد ایران دکتر تاجگردون میباشد شما به چه حقی با احساسات برادران اصولگرای وجود ندارد باز تعصبات همیشگی خود رت بر پیروری حزبتان اولی تر میدانید.ابن دو نفر بر حسب اتفاق دیلی بودند جناب مدیر کل سابق؟ نوشته بودید شخصی را میخواهید که قدرت لابی گری در پایتخت داشته باشد...یک استاد حر دانشگاه آزاد قدرت لابی در پایتخت را دارد ولی رییس کمیسیون بودجا و اقتصادمملکت قدرت لابیگری در پایتخت را ندارد... برادر محترم لااقل این مزیت را شما نباید به آن اشاره میکردید وقتی جناب نوبخت در سالن استانداری با اشاره به د کتر ناجگردون اعلام میکند که شما با داشتن این شخص نیازی به حظور هیچ مقام دولتی پایتخت نشین دراستانتان ندارید.. وقتی که هر وزیری که حتی به مقصد خوزستان از پابتخت خار سو استفاده شخصی میکنید.گچساران و جوانان گچسارانی بعد از ۳۰ سال پرچم هایشان بالاست دیگر دوران تفرقه اندازی و متفعت طلبی شخصی شماها به سر آمده.و حوانانی که شما سنگشان را به سیته میزنید مطمان باشید مدارک علمی و دانشگاهیشان از امثال شما بالاتر است و نیازی به دلسوزی شما ندارند. جرا که بعد از ۳۰ سال هم در استان و هم در کشور به نام دکار تاجکردون اعتبار و ارزش میدا کرده اند..یادمان نرفته ایت که در زمان حکومت شما یک مدیر کلی میراث فرهنگی بی تاثیر را نیز از سید قدرت گرفتند که اتفاقا شخص سما بودید.من اگر جای سما بودم به جای سنگ اندازی با افتخار در مرکز استلن از گچسارانی بودن خود لذت میبردم جایی که ۴ سال قبل شما را به جرم گچسارانی بودن از آنجا اخراج کردند....
نانوك
Iran, Islamic Republic of
فقط غلام عزیز عشق گچساران و باشت وقتی ایبینمت فیس ایکنم خدا دونه ای خدا تو باید هشت سال پیشم بیی تا ای شهر گلستون ایابی
کته
Iran, Islamic Republic of
تو اومدی خوب تفسیر کردی که بعدش بگی زراعت کیش وپاکدل شایستگی کاندیدای اصولگرایی دارن؟!به نظر میاد خیلی مغرض باشی تغجب میکنم نوشتی دانشجوی دکترای عزیز بینش در کنار دانش خیلی مهم هست ها،من خیلی خندیدم به این مطلب که گفتی تاجگردون ناتوان اما پر ادعا!رییس جمهور داره از تاجگردون مشورت میگیره بعد تو میگی ناتوان .عذاب وجدان نگرفتی با نوشتن این یه جمله خدا عاقبتتو به خیر کنه
سجاد صادقی
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله با هم دلی وهم زبانی و اعتقاد به یگانگی خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری اینبار بر اساس منطق و عقل به کسی رای خواهیم داد که مثل سال های گذشته پشیمان نشویم..... نمی دانم جرم اش چیست اما بخدا مردم از ته قلب ازش راضی اند حالا هر چه شما میخواهید بگویید بنوسید شعار دهید و در یک کلام نماینده اینده گچساران، کســــی نیست جزءیک مرد اونم فقط حاج غــــلام تا جـــــــــــــــگردون
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
بی جهت خودتان و دیگران را آزار ندهید اصلاح طلبان برنده میدان خواهند بود کاکام
محمد دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان. ان شاء الله اقای جعفری میاد و با اراده و قدرتی که بین مردم شهرستان دارند اول میشن. به امید خدا.
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
سلام محسن مرادی میگم خودتی که با رانت احمدی نژاد دکترا رفتی راستی بورستان لغو شد مبارک
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
نویسنده چشم بصیرت نداشته و ظاهرا" از جایی از جانب نمایده فعلی ضربه ای خورده ومتنی که نوشته با کارایی نماینده فعلی مغایرت داشته و معنای دگرگونی عمرانی را یا نمی دانند یا با چشم بصیرت به این دگرگونیها نگاه نمی کنند باشت وگچساران در طول این سی و چند سال به اندازه این سه سال گذشته روند رو به رشد نداشته واز هر رهگذری که سوال کنید با اطمینان خاص و قابل توجهی می گوید که باشت وگچساران در این سه سال پیشرفت خیلی بالایی داشته و در سطح کلان کشور شناخته تر شده . نویسنده متن اگر چه به صراحت تایید کرده که جریان اصولگرا در این حوزه انتخابیه در بین مردم محو گردیده است تنها امید را به تخریب رقیب اصولگرا که, مردمی و کارا وبا تجربه و مخلص و کاربلد است بسته و به این امید که ایشون را در نزد مردم ناکارامد و... معرفی کند تا شاید مثل ادوار گذشته از تخریب دیگران به نوایی برسند اما نویسنده عزیز اینجا مردم حرف اول را می زنند رای رای مردم است تصمیم که باشد وکه نباشد با مردم است نه وحدت اصولگرا . پس از خودتان مایه بگذارید تا مردم تصمیم بگیراند نه اینکه دیگران را تخریب کنید ومردم را هم وادار به انتخاب کنید. مردم به کار بهتر وبیشتر واصولی رای می دهند , مردم به دگرگونیهای خوب ومفید وماندگار عمرانی رای می دهند , مردم به تفکر بلند و افتخار افرین رای می دهند , مردم با چشم ودل باز و با بصیرت رای می دهند نه با اختلاف و تفرقه , شما از بین نیروهای به اصطلاح خودی اصولگرا همه را نالایق وفقط وفقط زراعت کیش و پاکدل را لایق دانستید و مردم را هم وادار به رای دادن به یکی از این دونفر می کنید فردا روزی که نزدیک به انتخابات شدیم هم یک متن ابکی دیگری می نویسید و یکی از ایندو را ناکارامد و دیگری را کارامد جلوه می دهید و اختلافات را بیشتر وبیشتر می کنید بگذریم . در گچساران وباشت مردم به این متنهای مخرب و تفرقه افکنی توجه نداشته و ندارند بلکه با اگاهی و اطمینان خاطر اصلح را انتخاب می کنند و شما هم لطف نموده با تفکر وایده درست مردم بازی انتخاباتی نکنید و بگذارید هر انچه مردم می خواهند را انتخاب کنند و حرف اول را مردم بزنند .
Iran, Islamic Republic of
گرگعلی کر خانم جان هم هسه
51651
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خائن به حقوق حقه مردم باشت و گچسارانه
باوی
Iran, Islamic Republic of
تنها نماینده ی یکه تاز میدان جناب دکتر تاجگردون.....به کوری چشم حسودان امسال بیش از دو برابر ارای چهار سال پیشش را میاره ......چشم انتظار موفقیت دیگر تاجگردون در اسفند ۹۴ هستیم ....یا علیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
زنده
Iran, Islamic Republic of
فقط محمود موسوی
رها
Iran, Islamic Republic of
صحبتهای شما برادر من درحد ابتدایی بود
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
لپ مطلب را میشد در پنج سطر نوشت میخواستی شاهنامه بنویسی
Iran, Islamic Republic of
چرت نوشتی وبس
کریمی
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت برادران اصول گرا .مگر شما ۱۲سال متوالی در مجلس نبودید چه گلی بر سر گچساران و باشت زدیدد .تاز ه در زمانی که درآمدهای نفتی بالا بوده و و دولت وقت با شما ها هم هماهنگ بود .می گو یند نمایندگان قبلی ما یعنی اصول گرا ها در مجلس وقت نطق خود در مجلس می فرو ختند . خدا وکیلی بیایید وضعیت فعلی گچساران و و باشت را به سه سال پیش مقایسه کنید کاملا تغیر احساس می شود آقای تاجگردون بودجه شهرستان رااز بودجه استان را از سه میلیارد به نود میلیارد رساند . خواهشا خودتون خسته نکنید دکتر تاجگردون تا زنده است نماینده مردم گچساران می باشد
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مرادی باسلام و قبولی طاعات و عبادات ،

من نمیدانم آیا خودت هم نوشته هایت را قبول داری یا نه؟ ولی فکر کنم هنوز در خواب عمیقی که فرو رفته ای بیدار نشده ای.
دوست عزیز ،همه این افرادی که نام برده ای اگر باهم نماینده گچساران شوند توانایی یک سوم عملکرد تاجگردون را ندارند که مطمین هستم خودت و دیگران به این کار واقف هستند.

آنقدر شعور و آگاهی مردم بالارفته است که نیاز به نظرات من و شما ندارند و مردم میدانند که چه کسی حرف اول را در مجلس و در دفاع از حقوق مردم گچساران می زند.
از خانه ات بیرون بیا و ببین که شهر و حوزه گچساران در حال تغییر و بازساری است و پس از سالها شهرمان و روستاهای اطراف دارند متحول می شوند واین فقط بخاطر وجود نماینده ای توانمند و شایسته بنام غلام تاجگردون هست.

قضاوت در مورد افراد برگزیده جناح تان را بعهده مردم بسپارید.شما هنوز در فضای جناح و باند سیر می کنید ولی غافل از این هستید که دیگر جناح برتر کار برای مردم و حل مشکلات مردم می باشد.

تاجگردون بدلیل نشان دادن توانایی اش در سطح کلان کشور از ۲۹ رای ۲۶رای جهت کسب کرسی مجدد ریاست کمیسیون بودجه مجلس که مهمترین کمیسیون مجلس می باشد را کسب کرد و این یعنی قبولی زود هنگام در انتخابات اسفند ۹۴٫

تاجگردون فرا تراز یک جناح و جریان سیاسی است.و متعلق به مردم و محبوب همه قشرهای جامعه است.

مطلبت را که خواندم صدای شکست تان را به خوبی شنیدم.


وعده ما طبق حرف خودتان اسفند ۹۴٫



یا حق
سينه چاك
Iran, Islamic Republic of
برو بچه فکر نان کن که خربزه آب هست اصلا تو چکاره هستی که نظر میدی اقای مرادی بزار خیالت را راحت کنم دیگه دوره شما تمام شده کسی چشم دیدن شماها را نداره این جریان اصولگراها را که میگی اولا تو گچساران همه میدونند که از ۱۰۰ درصد مردم چیزی حدود ۹۰ درصدش اصلاح طلب هست و این را هم در گذشته تا حالا ثابت کرداند و در ضمن تا دکتر تاجگردون هست کسی چشمش مجلس نمیبیند این را تو گوشت کن برو به فکر درس و مشقت باشت که این کارها و این یاداشتها دردی را برات دوا نمیکنه راستی تو گچساران که هیچ اگه کل اصولگرایان استان هم یکی بشن باز هم حریف دکتر تاجگردون نمیشند
بینا
Iran, Islamic Republic of
کاش کمی از کارنامه درخشان ۲۰ ساله اصول گرایی حاکم بر شهرستان گچساران سخن می گفتین که همه بدانند شما ها چه جواهری بودین ما چشممان کور بود.
علی مراد جعفری ۲ سال بود
سایر اقایان که بیش از ۱۶ سال نماینده شهرستان بودند آیا به اندازه آقای به قول شما بوق چی تلاشی در حق ابادانی شهرستان کرده اند؟!!
فقط یه کلام چه کرده اند.
آقای به قول شما بوق چی مشکلش این است که بوق ندارد وگرنه لیست فعالیتهای شهرستان گوش شما را کر میکرد ینده خدا .
محروم
Iran, Islamic Republic of
درطول تاریخ نماینده ای پرکار متدین وکارامد مثل تاجگردون نه آمده نه خواهد آمد بجای این حرفای بی خاصیت شماها هم برای عمران آبادی قدمی بردارید فقط تخریب رو بلدید
مردم
Iran, Islamic Republic of
حسینی وجعفری واسماعیلی ... وارد صحنه نمی شوند چون که ................؟و باقی اصول گرایان خودشان را خسته نکنند.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی عزیز شما فراموش کردین در این شرایط اگر اتلاف برادران اصولگرا به روی اقای فولادی نباشد امکان شرکت نکردن اقای فولادی در انتخابات کم میشود ودر این شرایط اکثریت ترکها به سمت اقای تاجگردون گرایش دارن . اگر یک مقدار بیشتر راجب این مسایل فکر میکردی خیلی بهتر بود. در این شرایط یعنی باخت سنگین دیگری نثار ما خواهد شد. در شرایط فعلی بهترین گزینه اقای فولادی وتمام
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم با این تحلیل که شما انجام دادین شما میخواید این دو نفر پاکدل با زراعت کیش تاجگردون شکست بده .. خخخخخخخخخخ
اسفندیار قره قانی
Iran, Islamic Republic of
حاج علی یا علی . غیر از پولادی به روی هیچ گزینه ای دیگی ای اتلاف ممنوع . تنها کسی که در بدنه نفت و قادر به شکست تاجگردون میشود فقط حاج علی پولادی
سهمگین از گچساران
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل فوقالعاده ساده انگارانه و آبکی است مردم و اکثر اصولگراها مجددا انشا... دکتر تاجگردون را انتخاب خواهند نمود
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
بزک ممیری بهار میاد خخخخخخخخخ بابا عمر شما تمام شده فقط فقط دکتر ما لیشتری ها اگه دو گزینه ذکر شده از لیشتر هم بیان فقط یک گزینه داریم اونم دکتر تاجگردون کسی که الحق و انصاف خدمت بی منت سرلوحه کارش می باشد و ایا خودت و خدات ما بین اگه شخصی بهتر و شناخت تر دکتر در تهران دارید بگوید تا ما جلو دار شما بشیم ورای بدیم ولی نیست برادر خدای نمی بینی هر موقع نماینده به شهرو دیارمان میاداز وزرائ گرفته تا معاونین همراه ایشان هستند چرا انصاف ندارید. ما که خداوکیلی رای میدیم چون مومن و بخدا اعتقاد داریم دوستانی داشتیم رفتن ولی کاری نشد یه سوال شما در شهر گچساران در طول چند سال که از عمر پر خیر و برکت نظام میگذرد سراغ دارید کار شده و کمتر از ۲ ماه اون کار تمام شده باشد ولی ببین برادر عملیات گود برادری و لوله گذاری انجام میشه سریع خاک به بیرون از شهر انتقال و سریع و بعد از لوله گذاری اسفالت میشه این خداوکیل کار خوب نیست پس دست به دست شهر و وروستای خود کنیم آباد البته باید گفت آبد تر چون خدا را شکر کارهای زیاد انجام گرفته و اینها تحقق پیدا نمی کرد مگر به لطف یه مدیر و مدبر پر توان و نماینده مقتدر مثل دکتر تاجگردون ما با رای قاطع به دکتر تاجگردون از لیشتر
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
خودتونو خسته نکنید هیچ فایده نداره شماها ول معطلید از روی عقده وحقارت حرف میزنید چیزی ندارید فقط تهمت زدن حرفه قدیمی شماست برو فکر دگر کن مملکت را به باد نیستی دادید زیرساختها راخراب کردید وا ونوقت دم از بیکاری میزنید جریان به اصطلاح اصولگرا چند سال بر گرده مردم فقیر این منطقه سواری کردید جزنابودی چه دا رید بیکاری حاصل عملکردشماست خیلی پر رو هستید ول کنید تا مردم نفس بکشند شغل شما پرونده سازی بود که الان هم مبارکتون بنو یسید بسازید دیگه حنای شما هم رنگی ندارد بیچاره فولادی فقیر مسخره شما شده ما ترکها دیگه گول نمی خوریم نماینده مان از همه نماینده ها یه سروگردن بلندتره کوتوله ها
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وادب وقبولی عبادات جناب آقای مرادی ومردم شریف گچساران وباشت.
بامطالعه مطلب به یاد این ضرب المثل محلی می افتیم که هر وقت مورچه بال پرواز درآورد قطعا نقطه زوال آن می باشد:
جناب آقای نویسنده خدمت شما نرسیده ام ولی با مشاهده عنوان مطلب وعکس بزرگواران فکر میکردم واقعا اصولگرایان به نتیجه خاصی رسیده اند ولی با قرائت ادامه یادداشت متوجه شدم وضعیت دوستان اصولگرا اسف بارتراز گذشته است،چراکه جنابعالی با ترجیح دادن شخصی از همین الان جدایی و خصومت رادر دل طرفداران این عزیزان انداختی، اگرچه بنده یک اصلاح طلب هستم ولی شان ومنزلت سایر دوستانی که عکس آنها حک شده کم نیست که شما به راحتی یک یا دونفر را بر تجربه ،علم وجایگاه سیاسی ومردمی سایرین ترجیح می دهید،به نظر می رسد بایدقبل از درج مطالب حساس از این دست با بزرگان طیف سیاسی مشورت شود،درپایان این نکته هم بایدمتذکر شوم که شاید خدمات نمایند فعلی به چشم شما وامثال شما نیاید والی برای سایر هم شهریان ،هم استانی و هم وطنان مشخص ومبرهن است
باشت دلاور
Iran, Islamic Republic of
توجه کنید به این قسمت:
مردمی که تنها به نام یک جامعه به یک شخصص رای دادند اما آنچه مشاهده کردند تنها نگاه به یک طایفه خاص بود!
مردمی که از انتخاب خود سخت پشیمان شدند چرا که شانتاژ های خبری و فضای روانی تبلیغات در طول سه سال گذشته جای خود را به رفع مشکلات داده است.

حالا پاسخ من خطاب به نویسنده:
برای نویسنده متاسفم که جز چهارتا کتاب از اطراف خودش خبر نداره. جز گوش دادن به ندای تخریبگر چندتا ادم مغرض چیزی از خودش نداره
اقای نویسنده در کدام دوران تاریخی چه قبل و چه بعد از انقلاب فرزندان گچساران و باشت اینطور بهشون بها داده شده؟ اگر دین نداری لااقل جوانمرد باش. هر چند جریان شما تنها چیزی که مد نظرش هست منافع حزبی و جریانی هست نه مصالح مردم.
شما مدام در متن تان دم از مردم زدید و قربان صدقه انها رفتید. ما خوب می دانیم که شما و امثال شما نه در گذشته و نه حال و نه اینده هیچ ارزشی برای توده مردم قایل نیستید و تنها با این شیوه های پرب زبانی قصد ایفای نقش برای بدست آوردن دل مردم را دارید. اما شما و امثال شما علارغم داوری ناجوان مردانه خودتان در مورد عملکرد دکتر تاجگردون باید بدانید که مردم همه چیز را نی دانند خود بزرگترین و بهترین داور هستند تفاوتها را خوب احساس می کنند چه از زمان زیرگذر گچساران و چه تا الان.
شما یک مشت ادم کوتوله هستید که عمده هنرتان فقط تخریب و خودزنی فرزندان توانمند شهرستان گچسارا و باشت است غیر از این هنری ندارید. نمایندگی به این نیست که یک کت و شلوار بپوشی و شکم گنده کنی!!!
نمایندگی به برازندگی است به منش و تخصص و تجربه است که شماها اینکاره نیستید. بخدا ظلم است بخواهید تاجگردون را در کنار کاندیداهای خودتان بگذارید و با هم مقایسه کنید.
ما با قاطعیت به شما و ایادی تان می گوییم شما در اسفندماه بیایید ما هم خواهیم امد.
منتظریممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
کاسه لیسها به همین خیال باشند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
من احساس میکنم چون سید محمود موسوی وابستگی به کل استان دارد چه باوی و چه بویراحمد با اختلاف زیاد کرسی مجلس را بدست میگیرد
امیرطاها و امیر پارسا باشتی
Iran, Islamic Republic of
آقای محسن مرادی جای بسی تاسف است که هنوز در خوابی و به قول شاعر :
چشم دل باز کن تا جان بینی و انچه نادیدنی است آن بینی
به نظرم یا خودت رو در خونه حبس و زندان کردی یا وجدانت خاموش ناآگاه . امروزه با تلاش دکتر تاجگردون جای جای حوزه انتخابیه باشت و گچساران شده "" گارگاه بزرگ توسعه و پیشرفت "" و به جرات میتوان گفت در این مدت کوتاه برابر کل دوران جریان اصول گرایی از اول انقلاب تا حا ل کار و عمران آبادانی شده است و فقط دیدن آن چشم دل میخواهد که شما و امثال شما آن را نداشته اید و انشالله این دور هم مردم فهیم گچساران و باشت به شما ثابت خواهند نمود که فصل و زمان نخبه کشی که شماها در این دیار کاشید ؛ تمام شد .
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای نویسنده تو خودت مشخص یه طرفه قضاوت کرده عامل اصلی دوگانه گی هستی اتفاقا نماینده مجلس تجربه میخاد نفوذ میخاد قدرت میخاد پاکدل ودکتر زراعت کیش کدوم نفوذ رو دارا میباشندمدیریت پاکدل بعد مهندس فولادی اتفاقی شد وتوانست کدوم کار عمرانی رو انجام بده یا دکتر زراعت کیش اگه دردانشگاه تهران سمتی داره اونم برا ثواد هستش اما حسینی فولادی وجعفری گرم وسردی این خاک رو لمس کردن تو دوره ی مهندس فولادی که دوماه مدیر عامل شرکت نفت بود ببینین چقدر کارهای عمرانی صورت گرفت خارج از محدوده ی شرکت نفت از جمله آنها جاده دوبانده گناوه به گچساران که الان بعضی ها پزشو میدن زمان فولادی بودجه آورده شد وکلنگ واستارتش خورد که کلید منطقه آزاد شدن از آن زمان فولادی خورد وهدف فولادی همین بود یا زیر گذر یا فرودگاه که بزرگش کرد هواپیما بزرگ توانست بشینه توش بعدشم به تهران وصل شد یا جلوگیری از رفتن دانشکده نفت وشرکت نفت گاز به یاسوج که اقایون با نفوذی ازیاسوج پشت وزیر نفت بودن اما فولادی یه تنه جلوگیری کرد از رفتنش. پارک نفت زدن فضا سبزها ی زیاد اما متاسفانه از قدر نشناسی مسولین وقت مهندس فولادی برکنار شدن وگرنه دنبال پست ومقامی نبود جزو خدمت برا دیارش همچنین بعد برکناری دوستانی میگفتن اگه نفوذ داشت چطور در دولت اوصول گراها برکنار شد اولا وزیر نفت یه شخص از ابتدا نفتی نبودن بعدشم خود وزیر نفت هم. بر کنار شد درمضمن مهندس پولادی به سمت بالاتری رفتن یا وزیر امور خارجه ایران چگونه برکنار شد مهندس فولادی جزو نفرات ارشد نفت وچندین دوره جزو مدیران برتر نفت شناخته شده جز مهندس پولادی کدوم مدیر نفتی توانست این همه کار عمرانی خارج محدوده ی شرکت نفت انجام بده حتی نماینده که این همه تبلیغ داره آره بلوار تاجرگدون رو زده پس این شد کار عمرانی یا جدول یا چراغ وصل کردن دیگه بنر زدن داره برا اشتغال زایی چه کرد چطور رییس کمسیون بودجه بود نتونست دوتا کارگاه تولیدی بزنه هزار تا جوون برن سر کار بومی سازی نکرد شهرمان زیر کمسیون انرژی نرفت حال یه مدیر نفتی که محدودیت داره وطی دوماه این همه کار عمرانی رو استارت زد رو با نماینده رییس کمسیون بودجه خودتون مقایسه کنید تنها کارعمرانی نماینده جاده چرام بود اونم برا رای بود این مطلب جز دودستگی چیزی رو رست نمیکنه همه حمایت کنن از مهندس فولادی تا اونم یکبار امتحان پس بده همش یبار حتی مهندس فولادی به جعفری به حسینی وحتی تاجگردون رفقای صمیمی بودن وهستن وفضافضا ی رقابت ترک به لر رای میده لر هم به ترک فرقش چیه برادر با تشکر از برادران ترک زبان ولی زبان
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
این چه تحلیلی بود . غیر از فولادی به هیچکس قادر به شکست تاج نیست.فولادی ۲۲ هزار رای اماده تو دستش داره ما بیاىم وقتمون برای کی بزارىم.
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای نویسنده تو خودت مشخص یه طرفه قضاوت کرده عامل اصلی دوگانه گی هستی اتفاقا نماینده مجلس تجربه میخاد نفوذ میخاد قدرت میخاد پاکدل ودکتر زراعت کیش کدوم نفوذ رو دارا میباشندمدیریت پاکدل بعد مهندس فولادی اتفاقی شد وتوانست کدوم کار عمرانی رو انجام بده یا دکتر زراعت کیش اگه دردانشگاه تهران سمتی داره اونم برا ثواد هستش اما حسینی فولادی وجعفری گرم وسردی این خاک رو لمس کردن تو دوره ی مهندس فولادی که دوماه مدیر عامل شرکت نفت بود ببینین چقدر کارهای عمرانی صورت گرفت خارج از محدوده ی شرکت نفت از جمله آنها جاده دوبانده گناوه به گچساران که الان بعضی ها پزشو میدن زمان فولادی بودجه آورده شد وکلنگ واستارتش خورد که کلید منطقه آزاد شدن از آن زمان فولادی خورد وهدف فولادی همین بود یا زیر گذر یا فرودگاه که بزرگش کرد هواپیما بزرگ توانست بشینه توش بعدشم به تهران وصل شد یا جلوگیری از رفتن دانشکده نفت وشرکت نفت گاز به یاسوج که اقایون با نفوذی ازیاسوج پشت وزیر نفت بودن اما فولادی یه تنه جلوگیری کرد از رفتنش. پارک نفت زدن فضا سبزها ی زیاد اما متاسفانه از قدر نشناسی مسولین وقت مهندس فولادی برکنار شدن وگرنه دنبال پست ومقامی نبود جزو خدمت برا دیارش همچنین بعد برکناری دوستانی میگفتن اگه نفوذ داشت چطور در دولت اوصول گراها برکنار شد اولا وزیر نفت یه شخص از ابتدا نفتی نبودن بعدشم خود وزیر نفت هم. بر کنار شد درمضمن مهندس پولادی به سمت بالاتری رفتن یا وزیر امور خارجه ایران چگونه برکنار شد مهندس فولادی جزو نفرات ارشد نفت وچندین دوره جزو مدیران برتر نفت شناخته شده جز مهندس پولادی کدوم مدیر نفتی توانست این همه کار عمرانی خارج محدوده ی شرکت نفت انجام بده حتی نماینده که این همه تبلیغ داره آره بلوار تاجرگدون رو زده پس این شد کار عمرانی یا جدول یا چراغ وصل کردن دیگه بنر زدن داره برا اشتغال زایی چه کرد چطور رییس کمسیون بودجه بود نتونست دوتا کارگاه تولیدی بزنه هزار تا جوون برن سر کار بومی سازی نکرد شهرمان زیر کمسیون انرژی نرفت حال یه مدیر نفتی که محدودیت داره وطی دوماه این همه کار عمرانی رو استارت زد رو با نماینده رییس کمسیون بودجه خودتون مقایسه کنید تنها کارعمرانی نماینده جاده چرام بود اونم برا رای بود این مطلب جز دودستگی چیزی رو رست نمیکنه همه حمایت کنن از مهندس فولادی تا اونم یکبار امتحان پس بده همش یبار حتی مهندس فولادی به جعفری به حسینی وحتی تاجگردون رفقای صمیمی بودن وهستن وفضافضا ی رقابت ترک به لر رای میده لر هم به ترک فرقش چیه برادر با تشکر از برادران ترک زبان ولی زبان مهندس پاکدل ودکتر زراعت کیش در تهران به هیج مهره ای وصل نیستن ونفوذی ندارن وقدرتی ندارن
محمدجواد حیدری...ممسنی
Iran, Islamic Republic of
بایلام "
متاسفانه کوته فکری تعداد افراد انگشت شمار که هدف اصلی شان در زمان دکترتاجگردون رسیدن به پست و مقام بود ، لیکن پس از عدم وصول اهدافشان به حاشیه پردازی و ترور شخصیت فرد اقتصاددان که سرمایه ملی کشورست پرداختند ... دوستانه خدمت این عزیزان عرض می نمایم که خوب بدانند محبوبیت دکتر تاجگردون در نقطه نقطه شهرستانهای باشت و گچساران ، استان و کشور روز به روز افزایش می یابد به گونه ای که از ایشان بعنوان محبوب دلها یاد می گردد ... پس وقت خود را الکی صرف نکنییییییییییییییییییییییییییییییدددددددددددددددد.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما برادران اصولگرا اگر بخواهن روی مسله قومیت فکر کنن . باخت سنگین دیگرى در پیشانیشان به ثبت خواهد رسید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اولا اقای مرادی جریان اصولگرای شما که چند دوره سکان نمایندگی مجلس را در شهرستان برعهده داشته چه گلی به سر مردم شهرستان زده که انتظار داری دوباره مورد اعتماد مردم قرارگیرند و در ثانی دوست و دشمن مخالف و موافق همه و همه کارامدترین نماینده ادوار مجلس از ابتدای انقلاب تاکنون نه تنها در سطح استان بلکه در جنوب کشور را دکتر تاجگردون میدانند و اگر با عینک حقیت بین نگاه بکنی به این واقعیت پی خواهی برد اما جای بسی نگرانی هست برای اینده جامعه ما که دکترای جامعه شناسی ان با عدم درک مناسب و یا با برداشت غیر واقعی از جامعه پیرامونی خود واقعیات جامعه را تحریف و سعی دارد با یک هژمونی جدید و نا کارامد و فرار رو به جلو شکست احتمالی اینده جریان خود را توجیه کند.
دلاوری
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی عملکردهشت سال نمایندگان اصولگرارا بااین دوره مقایسه کن،برادراگه کاری کرده بودندکه مردم به تاجگردون رای نمیدادندمردم کاری به خط وباندندارندبه عملکرد کاردارند،،سواستفاده ازقلم نکن ما شاهد بهترین عملکردیک نماینده درتاریخ استان هستیم بنده خدایک کشوربه تاجگردون امید دارندانوقت امدی رقیب تراشی میکنی انهم افرادامتحان پس دادهای که دردور قبل از مردم نمره مردودی گرفتند.
بهبهانی
Iran, Islamic Republic of
خدایا از خلقت تاجگردون متشکریم
سید اولاد پیامبر
Iran, Islamic Republic of
اگر اصولگرایان هم اگر باهم ائتلاف کنند باز تاجگردون برنده است.چون ۸۰درصد رای باشت به تاجگردون است.درگچساران هم یک سوم ترکها به تاجگردون رای خواهد داد و تقریبا ۶۰% رای ها به تاجگردون خواهد بود.البته شما مطمئن باشید اصولگریان با هم ائتلاف نمیکنند.چون نشاان داده اند دیدشان طایفی ای است.
Iran, Islamic Republic of
از اول تا اخر این متن جز بی انصافی و عقده حقارت چیزی مشاهده نمی شود
ثانیا مگر مهر کر و کور ولالی بردلتان خورده که ابهت واقتدار اقای تاج گردون را در مجلس نمی بینید
ثالثا هر چه بد بختی وافسردگی مردم گچساران دارند از خیر وبرکات دولت۹و۱۰است که منتسب به شما و نماینده قبلی است
رابعا علیمراد جعفری وارد بر کرسی قرمز شد نه سبز
وخلاصه ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / ارز خود می بری و زحمت ما میداری
بهلول
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای رشته جامعه شناسی که شما دانشجویش هستید . مطلب شما بر خلاف منش جامعه شناسی که زوایای مختلف جامعه را بدون پیش فرض و نظر شخصی تحلیل میکند و نتیجه میگیرد ، با دشمنی آشکار و نفرت از نماینده فعلی و بیان مذبوحانه ناتوانی نماینده شروع میشود . این مطلب چیزی جز ناتوانی نویسنده و طیف مورد علاقه اش در زمینه ی مدیریت و نمایندگی جامعه گچساران و باشت را ندارد . ضعف و ناتوانی و دروغ و رذالت از کلمه کلمه این متن هویداست . بیچاره آن مردمی که شمای نویسنده این مطلب میشوید جامعه شناس آن .
علی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
اصول گریان بدون شک بازنده انتخابات گچساران هستند بقول آقای سید قدرت حسینی برید دنبال رای پیرزنها
یه هم استانی با یه کوره سواد
United States
مملکتی که دکترای جامعه شناسیش اینهمه غلط املایی و انشایی داشته باشه خدا بهش رحم کنه!
طلا
Iran, Islamic Republic of
اگه همتون بذارید روهم باز تاجگردون دوبرابر شما رای میاره
نیمدور
Iran, Islamic Republic of
نمک نشناسی تا کی و کجا؟
بی انصافیس که دکتر تاح گردون رو با این شش نفر حتی اسمشو رو یه برگه نوشت!!
دکتر تاج گردون تو دل مردم جا داره
اسطوره یه شهره
نماد غیرت این شهره
نیازی به تبلیغ نداره
چنان ترسی تو وجودتونه که از الان لرز گرفتتون
خیرابادها
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی ضمن تشکر به عرض برسانم که جوانگرایی خوب است اما نه برای وضعیت حال خود شما هم بنظر می رسد هم تجربه کمی دارید وهم تحلیلتان با توجه به وضعیت کنونی درست نیست انشاالله اصولگرا با وحدت وتک کاندیدی برنده میدان خواهد بود شک نکنید به موقع کاندید مورد نظر اعلام خواهد شد در اصول ما قومیت گرایی وشهرت وشعار ممنوع است لروترک شهروند گچساران وهمشهری وبرادرند شما هم انشاالله قوی دل باشید ولی بدانید با عزیزانی که مطرح کردید در این دوره از انتخابات موفق نمی شویم بگذار برای بعد.
خیرابادها
Iran, Islamic Republic of
آقاین سهمگین ولیشتری پست ومسند شما یا از خانواده مبارک به قیمت از دست دادن مرکزیت بخشداری لیشت وخیراباد درعوض تلاش آقایتان تاج گردون برای شهرستان شدن مارگون از توابع بویراحمد. تاج مبارکتان باشد جوجه ها راآخر پاییز می شمارند
خیرابادها
Iran, Islamic Republic of
آقایان سهمگین ولیشتری پست ومسند شما یا از خانواده مبارک به قیمت از دست دادن مرکزیت بخشداری لیشت وخیراباد وبه قیمت از دست دادن حیسیت منطقه . درعوض تلاش آقایتان تاج گردون برای شهرستان شدن مارگون از توابع بویراحمد. تاج مبارکتان باشد جوجه ها راآخر پاییز می شمارند
داریوش
Iran, Islamic Republic of
من ایشونو نمی شناسم اما مردم گچساران بینی و بین اله شما اگه این جناب را میشناسید واقعا تا مقطع دکترا پیش رفتن؟؟

به همین کلام خدا اگه من بی سوادمعلم انشاء ش بودم رد میشد
غلام
Iran, Islamic Republic of
بابا من اصول و اصلاح سرم نمیشه فقط میدونم حاج محمود موسوی قبول قطعی میشه چون هم خوش صحبته و سر زبون دار در همه زمینه هاست هم فقط کار شخصی میکنه ...هر کاندیدی ادعا داره بیاد با حاج محمود نطق انتخاباتی برگزار کنه تا بفهمه یه من ماست چقد کره داره ......هی کاندید کاندید نکنید اگه ادعا دارین بیاین جلو
محقق
Iran, Islamic Republic of
آقای مرادی شما اصول گرا هستید یا حامی .... این چه تحلیلی بود مخصوصا در مورد اصول گرایان.... زراعت کیش !!!!!!!!!! اسماعیلی !!!!!!!!!
یا علی حاج علی.
جم
Iran, Islamic Republic of
تنها زراعت کیش پیروز میدان هست چون هم جوان گرا هن کار آمد و مدیریت قوی
گشین
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز :شما که بجای همه نمی تونید حرف بزنید من اصولگرا هستم وبا مجموعه بزرگی از خانواده هامون به آقای دکتر تاجگردون رای میدیم چون برعکس صحبت شما ایشان توانمند ترین نماینده استان وکشور هستند وزحمات زیادی برای شهر ستانهای گچساران وباشت کشیدن.خدا قوت دکتر

دوستانی هم که کامنت میذارن همه اصولگرایان را زیر سوال نبرن چون قشر وسیعی طرفدار دکتر هستند.
از باشت
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که می تونه تاجگردون رو شکست بده فقط کاندید ترکه.
به خدا من یک باشتیم و لرم اما میدونم و مشخصه فقط ترک میتونه شکستش بده
پس موقعیت رو از دست ندید و فولادی رو معرفی کنید
از وضع و حال طرفدارای تاجگردون مشخصه فقط از فولادی می ترسن
وگرنه بقیه براشون اهمیتی نداره
نریمان
Iran, Islamic Republic of
بنده خدااقایان جعفری حسینی واسماعیلی خودشون میگویندمانمیاییم شماچراداغ کردی زراعت کیش وپاکدل هم مال این حرفهانیستندومحمودموسوی راکه همه میشناسندبادوره زمانه میچرخه فولادی ترک ساده رابرای زسیدن به مقاصدشان درصحنه نگه داشتند
مردم
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی. . شک نکنید فولادی برنده هست
مردم4
Iran, Islamic Republic of
هیچکس مثل فولادی برای گچساران و باشت نمیتونه کار کنه. ..حاجی فولادی مرد عمل مدیر عملیاتی مرد باخدا پیرو ولایت جانفدای رهبری
سربیشه
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که توان شکست تاجگردون مغرور دار فقط حاج فولادی
مورینیو
Iran, Islamic Republic of
هر نماینده ای به مجلی راه پیدا کنه،همین آش هست و همین کاسه.همه فکر منافع خودشونن.کی به مردم کار داره. مردم فقط دم انتخابات مهم میشن
اصلاخات آرو_خدمت بی منت
Iran, Islamic Republic of
دانشجو دکتری واقعه که خودت خام و ناپخته ای..تو اولش نیگی که بدنبال گزینه هستی که همه سرش اجماع کنن و مهم نیس کی باشه .بعد اخرش سریعا میگی که ذراعت کیش و پاکدل..بنده پاکدل رو نمیشناسم از لحاظ بع مدیریتی ولی ذراعت کیش بدرد ندیر یه کودکستان هم نمیخوره اینو تو دانشگاه گچساران به وضوح دیدم..اصلا کارگر فضای سبز دانشگاه ازش حساب نمیبرد.چه بریه به معاونین و ندیرگروها..بعدشم تو که زبون درازی میکنی میگی مشکل بیکاری حل نشده مگه وظیفه مجلسه بیکاری ؟؟!!وظیفه دولته...درثانی دکتری جامعه مگه تو زمان حسینی بجز نور چشمی ها کسی وارد کار شد..مگه یادت نیس زمان حسینی کسی که حتی امتحان ورودی شرکت نفت نداده بود رو پذیرفتن..نگاه کن خنه ما گچسارانیها و باشتیها میدانیم که تاریخ مصرف افکار پوسیدتون به مایان رسیده و به زباله دان تاریخ گچساران و باشت پیویته است..در مورد شخصی چون تاج گردون که از مفاخر ملی است حرفی به زبون نیاره چون نه تو و نه هم قطارات در حدی نیستیت که بخواید اظهاری نظری درباره این ابر مرد تاریخ گچساران داشته باشید.
طایفه بزرگ بر افتابی
Iran, Islamic Republic of
حاج فولادی مدیری نفتی و تنها کسی که درد جوانان بیکار این شهر درک میکنه ما طایفه بزرگ برافتابی با تمام وجود از مدیر نفتی و مردی با صداقت پیرو خط امام و رهبری حمایت خواهیم کردو یک توسعه به برادران اصولگرای خودم دارم اگر میخواهىن تاجگردون شکست بدین به گزینه ای جز حاج فولادی فکر نکنید. سعی کنید دچار اشتباهى نشىن که دوباره ۴ سال دیگه انتظار بکشید
طایفه بزرگ بر افتابی
Iran, Islamic Republic of
حاج علی پولادی پیروز انتخابات . این جک کی نوشته . پسر خوب از این تحلیلای مفت دیگه نکن.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای مرادی کی به شما گفت مطلب بنویسی . یعنی اگر این مطلب نمینوشتی چه اذت کم مىشود. اولان غیر از خواب ببینید اسطوره باشت باوی رو شکست بدین . و اگر یک درصد شما اصولگرایان شانس داشته باشین . اونم کسی جز حاج پولادى نیست . پس دیگه از این اراجیف ننیویس لطفا
روزبهان
Iran, Islamic Republic of
مقاله بنام اصولگرایی اما به کام کاندیدای خاص منتشر شده!!
حتی با این مقاله سراسر غیرمنصفانه در به ثالش بردن عملکرد جناب تاجگردون هم ناتوان هستید، نشان دادید که واقعن جریان اصولگرایی در ایران حقایق را نادیده گرفته و برای دستیابی به مقاصد خود به دروغ هم متوسل خواهید شد، البته این سلوک در مرام و ذات این جریان افراطی در نظام جمهوری اسلامی است.
خوشحالم پاسخ دندان شکن خود را در میان خیل عظیم کامنت گذاران و نیز پای صندوق آرا خواهید گرفت.
خوش بود گر محک تجربه آید به میان/تا سیه روی شود هر که در او غش باشد!
بهتاش
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودت خنده ات نگرفت با این مطلبت اخه چی تو نوشتی. انتخابات این دوره بین ۲ نفره تاج و فولاد خودته خسته نکن از یک بچه ام سوال کنی بهت اینو میگه.
ابشرین
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا مهندس پولادی پیروز انتخابات انشالا
در جواب سید اولا ت
Iran, Islamic Republic of
سید اولاد پیامبر غیر از تو خواب ترکها به تاجگردون رای بدن. تاجگردون چه خدمتی به قشقایها کرده که بخوان بهش رای بدن خواب دیدی خیر باشه. قشقایلار اویاقدر حاج علی دایاقدور.اویان الم اویان
در جواب سید اولاد پیغمبر
Iran, Islamic Republic of
سید اولا پیامبر . خواب دیدی خیر باشه .قشقایها با تمام وجود از حاج فولادی حمایت خواهن کرد
روستاي خود مختار كته
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخ محمود موسوی هههههههههه پاکدل خدایی هر چه فکرش رو می کنم این مردم هم بیکارن خودشون رو خسته میکنن بابا اینا حتی نمیتونن حساب دو دوتا چند تا رو حساب کنن مخصوصا محمود موسوی .. جوجه ها رو زمستون واستون می شماریم و مهری می زنیم بر صورت تمام اصول گرایان . درود بر شرف دکتر تاجگردون و بر شرف طرفدارای دکتر افتخار مردم باشت و گچساران
گشین
Norway
متن نظر شما
دنیا فقط مهندس فولادی
گوهری
Norway
متن نظر شما
تاجگردون به دلیل پارتی بازی بین طایفه خودش وبیکاری زیاد مردم باشت وگچساران ومردوم گچساران میبینند که چطور پارتی بازی میکنند واین هم عامل شکست تاجگردون خواهد بود ...ودرباشت طایفه بزرگ گشین و زاد احمد و بیدک به مهندس پولادی رای میدهن
دوست
France
کفر خداست که این افراد را با حاج غلام مقایسه میکنید.
متاسف
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای کبنا متاسفم که هر مطلبی رو به عنوان نقد و تحلیل سیاسی توی سایت درج میکنه
خوش خیال
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه گه لپ لپ خورد گه هیچ دانه باید بگم که شما وامثال شما بهتر است که صورتتان را با سیلی سرخ نگهدارید چون رنگ سبز مجلس را تا مدت ها نخواهید دید هر چقدر که چهره عوض کنید انشاء تا هفت اسفند فاصله ای نیست
بازیپور آبدهگاه
Iran, Islamic Republic of
به یک ناتراشیده در مجلسی. برنجید دل هوشمندان بسی. هرچه فکر کردم جوابی بهتر از این برایت پیدا نکردم مثلأ جامعه شناس هر چند که جواب امثال شما خاموشیه.این موج عظیم جوانان باشت و گچساران را امثال تو حریف نخواهد بود برو خدا روزیتو جای دیگه بده.مگر مردم احمق هستند تا شخصیتی مثل دکتر تاجگردون هست گول امثال تویی رابخورند واقعأ برایت متأسفم برو غاز بچرون دانشگاه را بیخیال شو...
بازیپور آبدهگاه
Iran, Islamic Republic of
به یک ناتراشیده در مجلسی. برنجید دل هوشمندان بسی. هرچه فکر کردم جوابی بهتر از این برایت پیدا نکردم مثلأ جامعه شناس هر چند که جواب امثال شما خاموشیه.این موج عظیم جوانان باشت و گچساران را امثال تو حریف نخواهد بود برو خدا روزیتو جای دیگه بده.مگر مردم احمق هستند تا شخصیتی مثل دکتر تاجگردون هست گول امثال تویی رابخورند واقعأ برایت متأسفم برو غاز بچرون دانشگاه را بیخیال شو...به جای این روح تازه بنویس سراب تازه..
ح ر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز وگرامی .شما قابل احترام هستید .ولی کاش بجای ای نوشتن وویرایش کردن کمی به عقل خود رجوع میکردید ودور و برتان را نگاهی میکردیید وتغیرات را در این ۳ سال لمس میکردید .ونام شهر ودیار ونماینده پر افتخارمان را که هر روز از صدا وسیما پخش میشود میشنیدید .واقعا متاسفم که شما دنبال چه هدفی هستید.بیدار شوید وخود را گول نزنید .نماینده ا ی را که داریم قدر ومنزلتش را بدانیم وبه ابادی وپیشرفت شهرمان بیاندیشیم
صادق
Iran, Islamic Republic of
اینهمه نوشتی که بگی زراعت کش و پاکدل ...خو از همون اول میگفتی اینهمه فقط ملت رو رو واسه این حرفای ابکی نمیگرفتی نه حما بشین تا زراعت کش و پاکدل نماینده بشن ...اخه میخوام بدونم اینا سر جمه ١٠٠٠تا رای یهشون میدن
محسن
Iran, Islamic Republic of
ما گوهری به اسم تاجگردون داریم شما هر که میخواهید باشید، در اسفند امسال باز نشان خواهیم داد که پیروزی از آن کیست، خودتان را خسته نکنید و واقع بین باشید، فقط بلد هستید انشا کنید غیر از این هیچی بارتون نیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی. حاج علی مرد عمل . حاج علی یکتاز . حاج علی دلسوز . حاج علی با صداقت . حاج علی با درایت . حاج علی مدیر و مدبر . حاج علی کارشناس . حاج علی فداکار برای گچسارانو گچسارانی . زنده باد حاج علی فولادی .
اسکندر
Iran, Islamic Republic of
بخدا قسم تنها کسی که توان شکست تاجگردونه داره مهندس فولادی تمام.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
با سلام و تشکر از شما دوست عزیزم:

بنظر بنده تحلیل حضرتعالی بسیار بسیار سطحی بود.با سپاس فراوان
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بجز فولادی هرگزینه ای باشد قطعا پیروز نمیشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انصافا خودت میدونی چی نوشتی بابا جمع کن من کاری به تاج ندارم ولی انصافا اینای که تو گفتی توان اداره یک روستا را هم ندارن
جک لن
United States
خودتونو خسته نکنید تاجگردون
جوان گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون دیگه کافی نیست اینهمه خیانت آقای فاطمی به جوونای دیارت؟ فقط شعار بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاشاسین
Iran, Islamic Republic of
ما فقط و فقط به شیر شیران، مرد مردان حااااااااااااج علی فولاددددددددی رای میدهیم. ایشون ۲۲ هزار رای داره، عقل حکم میکنه کسی مثل پاکدل و زراعت کیش که کلاً دوهزار رای ندارند رای بدیم؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سید صفر محمدی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جان خودتان جمع کنید مطمین باشد غیر از تاجگردون کسی برنده انتخابات نیست ما اکثر ترکها فقط قثط تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج غلام تاجگردون. فقط حاج عبد الرحیم رحیمی.
جمعی از جوانان
Iran, Islamic Republic of
انصاف به خرج بدین ببینیت دکتر زراعت کیش در زمان مدیریتش چه کار هایی انجام داده چندتا فقط رشته دکترا تصویب کرد
iman
Iran, Islamic Republic of
من خودم به تاجگردون رای دادم ولی بین این اصولگراها تنها کسایی که به درد بخورن دکتر زراعت کیش و مهندس پاکدل هستن. به آدمای باسواد رای بدین دوستان. کار به اصلاح طلب و اصولگراش هم ندارم. تاجگردون+زراعت کیش+پاکدل
سید
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی خدمات حاج جعفری ظرف ۲ سال ستودنی است
رسول
Iran, Islamic Republic of
به ولا ۲ سال نمایندگی حاج جعفری برابر با ۸ سال نمایندگی اقایون هستش وقتی عملکرد ش رو مطالعه کردم متوجه شدم چه ظلمی در حق خودمون کردیم حاجی هر جا هستی خدا پشت و پناهت باشد
عینالله
Iran, Islamic Republic of
خدایا ریشه این دروغ گو ها را بکن چون فقط به فکر عده ای خاص هستند و بس
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جوجه هارا آخر پاییز می شمارند. هنوز اتلاف و اجماع جمعی صورت نگرفته که از ترس عده ای از فرط عصبانیت نمی دانند چکار کنند و به خود می لرزند وای به روزی که این امر صورت گیرد.
عابد نوروزنژاد
Iran, Islamic Republic of
اهای کسی که به اسم طایفه بزرگ برافتابی کامنت گذاشتی به نفع اقای فولادی اگه مردی به جای تخریب یک طایفه با اسم و رسم حقیقی خودت بیا کامنت بزار. طایفه برافتابی یک کلام حاج غلام. فقط دکتر غلامرضا تاج گردون
شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
فقط تاج گردون .اینها همه بازارگرمی است .مردم میدانندکه هیچ زمانی مثل این چندسال گچساران آوازه ملی پیدانکرده است.
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای نویسنده تو خودت مشخص یه طرفه قضاوت کرده عامل اصلی دوگانه گی هستی اتفاقا نماینده مجلس تجربه میخاد نفوذ میخاد قدرت میخاد پاکدل ودکتر زراعت کیش کدوم نفوذ رو دارا میباشندمدیریت پاکدل بعد مهندس فولادی اتفاقی شد وتوانست کدوم کار عمرانی رو انجام بده یا دکتر زراعت کیش اگه دردانشگاه تهران سمتی داره اونم برا ثواد هستش اما حسینی فولادی وجعفری گرم وسردی این خاک رو لمس کردن تو دوره ی مهندس فولادی که دوماه مدیر عامل شرکت نفت بود ببینین چقدر کارهای عمرانی صورت گرفت خارج از محدوده ی شرکت نفت از جمله آنها جاده دوبانده گناوه به گچساران که الان بعضی ها پزشو میدن زمان فولادی بودجه آورده شد وکلنگ واستارتش خورد که کلید منطقه آزاد شدن از آن زمان فولادی خورد وهدف فولادی همین بود یا زیر گذر یا فرودگاه که بزرگش کرد هواپیما بزرگ توانست بشینه توش بعدشم به تهران وصل شد یا جلوگیری از رفتن دانشکده نفت وشرکت نفت گاز به یاسوج که اقایون با نفوذی ازیاسوج پشت وزیر نفت بودن اما فولادی یه تنه جلوگیری کرد از رفتنش. پارک نفت زدن فضا سبزها ی زیاد اما متاسفانه از قدر نشناسی مسولین وقت مهندس فولادی برکنار شدن وگرنه دنبال پست ومقامی نبود جزو خدمت برا دیارش همچنین بعد برکناری دوستانی میگفتن اگه نفوذ داشت چطور در دولت اوصول گراها برکنار شد اولا وزیر نفت یه شخص از ابتدا نفتی نبودن بعدشم خود وزیر نفت هم. بر کنار شد درمضمن مهندس پولادی به سمت بالاتری رفتن یا وزیر امور خارجه ایران چگونه برکنار شد مهندس فولادی جزو نفرات ارشد نفت وچندین دوره جزو مدیران برتر نفت شناخته شده جز مهندس پولادی کدوم مدیر نفتی توانست این همه کار عمرانی خارج محدوده ی شرکت نفت انجام بده حتی نماینده که این همه تبلیغ داره آره بلوار تاجرگدون رو زده پس این شد کار عمرانی یا جدول یا چراغ وصل کردن دیگه بنر زدن داره برا اشتغال زایی چه کرد چطور رییس کمسیون بودجه بود نتونست دوتا کارگاه تولیدی بزنه هزار تا جوون برن سر کار بومی سازی نکرد شهرمان زیر کمسیون انرژی نرفت حال یه مدیر نفتی که محدودیت داره وطی دوماه این همه کار عمرانی رو استارت زد رو با نماینده رییس کمسیون بودجه خودتون مقایسه کنید تنها کارعمرانی نماینده جاده چرام بود اونم برا رای بود این مطلب جز دودستگی چیزی رو رست نمیکنه همه حمایت کنن از مهندس فولادی تا اونم یکبار امتحان پس بده همش یبار حتی مهندس فولادی به جعفری به حسینی وحتی تاجگردون رفقای صمیمی بودن وهستن وفضافضا ی رقابت ترک به لر رای میده لر هم به ترک فرقش چیه برادر با تشکر از برادران ترک زبان ولی زبان
بویراحمد=بابکان
Iran, Islamic Republic of
قطعا نظر همه دوستان محترم در نوبه خود قابل تامل می باشد لازم به ذکر است که همه ما روزهای سرنوشت سازی در پیش رو داریم قطعا برگ برنده در این وادی پرهیجان،درایت،سبقه قابل قبول،شان اجتماعی،کاریزمای سیاسی وشخصیتی چه در گچساران وچه ایران عزیز می باشد به جد می توان گفت که تمام شواهد براین دلالت دارد که فرد خاصی حتی دراستان یارای مقابله و ایستادگی در مقابل دکتر غلامرضا تاجگردون را ندارند واقعا اجحاف بزرگیت که این افراد را به عنوان رقیب برای ایشان درنظر بگیریم قطعا با انتخاب افراد نالایق جایگاه شهرستان را به قرون وسطا خواهیم برد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حتما در این چهار سال مشکل بیکاری حل شد فقط فولادی تا قومیت شکسثه شود
باوی
Iran, Islamic Republic of
سلام.متاسفم براتون آقایون اصلاح طلب که ادبیات سخن رو هم بلد نیستید و رعایت نمکنید.از کوزه همان برون تراود که در اوست....
درجواب عابد نورز نژاد
Iran, Islamic Republic of
در جواب عابد نوروزنژاد. عابد جان تو و برادرت تنها کسی هستی از تاجگردون وام دویست ملیونی ۴ درصد گرفتی.تو تحت هیچ شرایطی برای طایفه بزرگ و با عظمت بر افتابی تعین تکلیف کنی. ما با تمام وجود از اقای مهندس فولادی حمایت خواهیم کرد. در ضمن ادم نباید عوام فریبی کنه خودت بهتر از هر کسی میدونی تاج تو طایفه ما رای دیگه نداره چون فقط به جز خیانت هیچ خدمتی به این طایفه نکرد.
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
حاج فولادی پیروز انتخابات شک نکنید. یا علی حاج علی
جابرزاده
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اقای مهندس فولادی. پاینده باد برادران ارزشی اصولگرا
ع ه ن ا آ
Iran, Islamic Republic of
با سلام اگر دید شما اینه که پاکدل و زراعت کیش مدیرن پس باید بگم هرکی که این نظرو داره اصلا صحبت نکنه بهتره باید بره با همون گله گاو و گوسفنداش دنیا فقط حاج غلام تاجگردون و این اگر اصولگرایان باشد اوضاع خرابه .خیلی هم خرابه
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل ، این افرادی که در آخر یادداشت از آنان یاد کردی فقط اسم بزرگ دکتر را یدک می کشند . در برنامه های بعضا اقتصادی سیمای استانی نشان دادند که از اقتصاد و توسعه حتی در حد یک آدم معمولی توان علمی ندارند . ضمن اینکه برای خودشان هم اظهر من الشمس است که خیلی کوچکتر از این حرفا هستند . منصب نمایندگی جایگاه والایی است که هر کسی را شایسته چنین منصبی نیست . پس بنابراین بی خود زحمت نکشید
Iran, Islamic Republic of
.که اصلا توان اداره یک مدرسه را ندارد ، چه برسد به یک اداره ، خودش هم می
دونه .آقای .هم سوادش زورکی در حد یک دیپلم می باشد
از کته
Iran, Islamic Republic of
بابا خودتونو خشته نکنید فقط تاجگردون برنده میدونه
مهندس
Iran, Islamic Republic of
l مدت د و سه سالی است که گچساران وباشت در گوش دولتمردان میپیچد ایا باز هم می خواهید اشتباهات کذشته را تکرار کنید تازه ما ممنون تاجگردونیم اگر این بار هم زحمت ما را قبول کند
غوچ
Iran, Islamic Republic of
خدایی حیفه تاجگردون نره مجلس. ادمی توانمند ی هست.
دارابی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که با جون و دل واسه گچساران زحمت کشید دلسوزانه و به دور از هیاهو و تبلیغات جناب حاج جعفری بودش تا انجا که دیده میشود هنوز طرحای جناب حاجی دارن توی شهرستان اجرا میشن اگه کتاب ایشون رو مطالعه میکردید متوجه تمامی جریانات میشدید ای کاش که دیگران یک سوم ایشون کار میکردن واسه این دیار ودست از خود نمایی و تبلیغات برمیداشتند با ارزوی توفیق وسلامتی واسه ایشون و تمامی کسانی که صادقانه در راه خدمت رسانی واسه مردم قدم بر میدارن فقط حاج جعفری
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اقای جعفری برای شرکت در انتخابات شیراز در حال فعالیت می باشد.
Iran, Islamic Republic of
فققققققققققط حاج محمود موسوی میبره فقط این اقای بزرگوار و سیاست مدار هستن که میتونن مقابل تاج گردون پیروزبشن
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ففففقط حاج محمود موسوی این بزرگوار سیاستمدار میتونن مقابل تاج گردون باشن انشاالله که نظرشون رو قطعی کنن برای اومدن به صحنه و واقعا برای اصلاح طلبانی مثل شماها بااین لحن حرف زدنتون متاسفم
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اگر این مردبزرگ به صحنه بیاد و انتخابات استانی بشه نفر اول هستن چون در گچساران و باشت و بویراحمد و دهدشت کاااااملا شناخته شده هستن و اگر استانی هم نشه بازهم در گچساران برنده هستن
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود موسوی چهره ی شناخته شده ی استان هنگامی که در اموزش پرورش بود انجارا سروسامان داد وقتی که در استانداری بود انجاراهم سامان بخشید بعد از ایشان هم هیییچ اقدام مثبتی صورت نگرفت فقط همچین فردی میتواند باعث سربلندی استان شود
نیمدور
Iran, Islamic Republic of
مگر نیمدور بمیرد غلام مجلس ببیند
Iran, Islamic Republic of
انشالا بایاری خدا برای همیشه اختلاف ترکولر در این شهر ریشهکن میشودودست به دست هم داده حاج علی فولادی اصول گرای واقعی را به مجلس خواهیم فرستاد در اصول گرای برادری وجود دارد وترک ولر وجود ندارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1